دینا / تجاری / امور بانکی / طرح پیام بانک اقتصاد نوین

طرح پیام بانک اقتصاد نوین

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

برای ثبت نام وام با دستگاه کارتخوان و شرکت در طرح پیام بانک اقتصاد نوین، می بایست یک حساب قرض الحسنه جهت سپرده گذاری در بانک افتتاح کرده و حساب را به پایانه فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی متصل نمود. سقف وام پیام 500 میلیون تومان است و مدت زمان بازپرداخت نیز 24 ماه می باشد. میزان سود 4 الی 23 درصد اعلام شده است.

 

طرح پیام بانک اقتصاد نوین مخصوص افرادی است که صاحب یک کسب و کار خرد به حساب آمده و از پایانه فروشگاهی یا درگاه پرداخت اینترنتی و مجوز کسب و کار بهره مند می باشند. این افراد می بایست مدتی در بانک سپرده گذاری کرده، میانگین حساب لازم را به دست آورده و سپس برای اخذ تسهیلات اقدام نمایند.

 

برخی از بانک های ایران از جمله بانک اقتصاد نوین، امکان ثبت نام وام با دستگاه کارتخوان را فراهم کرده اند. باید به بررسی این پرداخت که شرایط بهره مندی از مزایا چه بوده و مدارک لازم برای درخواست وام چیست؟ آشنایی با میزان سود و شرایط بازپرداخت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و پیش از شرکت در طرح، می بایست موارد را بررسی کرد. 

 

در این مقاله به معرفی طرح پیام بانک اقتصاد نوین پرداخته شده و در ادامه شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام شرح داده خواهند شد. اشخاص از طریق مطالعه این مطلب با نحوه دریافت وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین آشنا شده و اطلاعاتی در ارتباط با مبلغ و سود وام کسب خواهند کرد. در انتهای مقاله به شرح نحوه و مدت زمان بازپرداخت وام پرداخته خواهد شد.

طرح پیام بانک اقتصاد نوین چیست؟

صاحبان فروشگاه های اینترنتی یا سایر مراکز فروش محصولات و خدمات در برخی از مواقع با مشکل کمبود بودجه مالی مواجه خواهند شد. این افراد در صورت عدم برخورداری از سابقه بدهی معوقه و در اختیار داشتن مقداری سرمایه برای سپرده گذاری در بانک اقتصاد نوین، می توانند وام با مبلغ قابل توجهی دریافت کنند.

 

بانک اقتصاد نوین یک طرح ویژه برای صاحبان کسب و کارهای خرد و دارندگان درگاه پرداخت اینترنتی و پایانه فروشگاهی اجرا کرده که افراد می پرسند طرح پیام بانک اقتصاد نوین چیست؟ در جواب می توان بیان نمود که این طرح، امتیازی است و سپرده گذاری 2 الی 6 ماهه در بانک، از شرایط ثبت نام وام با دستگاه کارتخوان به حساب می آید.

 

طرح پیام بانک اقتصاد نوین به افرادی اعطا شده که از جواز کسب برخوردار باشند. این اشخاص می بایست حساب سپرده خود را به دستگاه پوز یا درگاه پرداخت اینترنتی متصل نمایند. جهت بهره مندی از مزایای وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین و اخذ وام با مبلغ بالا، می بایست میزان و مدت زمان سپرده گذاری را افزایش داد.

شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح پیام بانک اقتصاد نوین

طبق اطلاعات مندرج در سایت بانک اقتصاد نوین باید بیان کرد که این بانک شرایط متفاوتی جهت اخذ وام پیام برای اشخاص حقیقی و حقوقی در نظر نگرفته است. کلیه صاحبان کسب و کارها می توانند از طریق رعایت قوانین و مقررات تعیین شده، برای شرکت در طرح پیام اقدام کنند. لیست شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح پیام بانک اقتصاد نوین در زیر آورده شده و متقاضیان می توانند موارد را مطالعه نمایند:

 

وام مخصوص صاحبان کسب و کارهای خرد است.

 

متقاضی وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین، می بایست پروانه کسب و کار داشته باشد.

 

افتتاح حساب قرض الحسنه جاری یا کوتاه مدت در بانک الزامی است.

 

اشخاص باید کارتخوان فروشگاهی یا درگاه پرداخت اینترنتی خود را به حساب افتتاح شده در بانک اقتصاد نوین متصل کنند.

 

متقاضیان می بایست ضامن رسمی معرفی کرده و وثایق و تضامین لازم را در اختیار بانک قرار دهند.

 

نداشتن چک برگشتی و سابقه بدهی معوقه حائز اهمیت می باشد. 

 

اشخاص باید 2 ماه یا 3 ماه یا 4 ماه یا 6 ماه در بانک اقتصاد نوین سپرده گذاری کنند که سپرده مسدود نخواهد شد. 

 

سود وام متغیر بوده و بر اساس میزان امتیازات و شرایط بازپرداخت تعیین خواهد شد.

 

حداقل وام قابل دریافت، 10 میلیون تومان است.

 

اشخاص حقوقی می توانند امتیازات جمع آوری شده را به کارکنان منتقل کنند. همچنین امکان انتقال امتیازات به شخص حقیقی با استفاده از معرفی نامه کتبی وجود دارد.

 

لازم به ذکر است که بانک اقتصاد نوین یک نوع مجوز خاص را برای ثبت نام وام با دستگاه کارتخوان تعیین نکرده و کلیه صاحبان کسب و کارهای خرد دارای انواع جواز کسب و کار، موفق به دریافت تسهیلات خواهند شد. بنابراین عدم در اختیار داشتن جواز معتبر، مانع از دریافت وام شده زیرا بیانگر این است که فرد به صورت غیر قانونی مشغول کسب درآمد بوده و قوانین را رعایت نمی کند.

 

مبلغ وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین برای هر فرد متفاوت بوده زیرا میزان وام بر اساس وضعیت میانگین حساب برآورد و محاسبه می شود. به منظور انتقال امتیازات کسب شده به کارکنان یا اشخاص حقیقی، می بایست قوانین را رعایت کرده و مدارک لازم را ارائه نمود. بنابراین امکان انتقال امتیاز بدون ارائه نامه های رسمی مورد نیاز وجود ندارد.

مدارک لازم برای دریافت وام دستگاه کارتخوان بانک اقتصاد نوین

اشخاص برای بهره مندی از مزایای طرح پیام بانک اقتصاد نوین، می بایست در بانک مربوطه حساب افتتاح کرده و در ادامه حساب را به پایانه فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی متصل نمایند. لیست مدارک لازم برای دریافت وام دستگاه کارتخوان بانک اقتصاد نوین برای هر یک از گروه های شخص حقیقی و حقوقی متفاوت بوده که اطلاعات کامل تر در ادامه آورده شده است.

 

مدارک لازم برای دریافت وام دستگاه کارتخوان بانک اقتصاد نوین برای اشخاص حقیقی

 

اشخاص حقیقی می توانند بدون سپرده گذاری در بانک اقتصاد نوین و از طریق دریافت امتیاز از اطرافیان و آشنایان وام دریافت کنند. صاحب حساب سپرده که قصد انتقال امتیاز به شخص حقیقی را دارد، می بایست به طور کامل از انتقال رضایت داشته و معرفی نامه معتبر نیز ارائه دهد. لیست مدارک لازم برای بهره مندی از وام طرح پیام به شرح زیر است:

 

کارت ملی هوشمند و شناسنامه 

 

فرم افتتاح حساب و درخواست وام

 

اطلاعات مربوط به پایانه فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی 

 

مجوز کسب کار

 

مدارک و اطلاعات ضامن و گواهی کسر از حقوق یا پروانه کسب او

 

معرفی نامه کتبی جهت انتقال امتیاز وام به سایرین

 

اطلاعات نشانی و تماس

 

جهت دریافت تسهیلات امتیازی طرح پیام، نیاز به معرفی ضامن واجد شرایط است. ضامن رسمی باید کارمند به حساب آمده یا از پروانه کسب و کار معتبر بهره مند باشد. در غیر این صورت ضامن واجد شرایط ضمانت به حساب نیامده و به متقاضی دریافت وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین، هیچ تسهیلات خاصی تعلق نخواهد گرفت.

 

مدارک لازم برای دریافت وام دستگاه کارتخوان بانک اقتصاد نوین برای اشخاص حقوقی

 

یکی از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام با دستگاه کارتخوان، مجوز کسب و کار می باشد. افراد ابتدا می بایست جواز فعالیت در حوزه های متفاوت و کسب درآمد را دریافت نموده تا در ادامه درخواست وام را ثبت کنند. لیستی از مدارک لازم برای اخذ وام پیام برای شخص حقوقی و صاحبان کسب و کارهای خرد در زیر آورده شده است:

 

شناسه ملی شرکت و مجوز کسب و کار

 

اساسنامه و اظهارنامه مالیاتی 

 

آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی 

 

فرم افتتاح حساب و درخواست وام

 

مدارک و اطلاعات هویتی مدیر عامل 

 

اطلاعات پایانه فروش یا اطلاعات مربوط به درگاه پرداخت آنلاین

 

مدارک و اطلاعات کارکنان برای انتقال امتیاز به آنان یا معرفی نامه کتبی برای انتقال امتیاز به اشخاص حقیقی 

 

اطلاعات تماس و نشانی شرکت 

 

به منظور شرکت در طرح پیام بانک اقتصاد نوین می بایست از پایانه فروشگاهی یا درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب قرض الحسنه جاری یا کوتاه مدت افتتاح شده در بانک اقتصاد نوین برخوردار بود. در حقیقت پایانه فروش یا درگاه پرداخت به حساب سپرده متصل شده و باید توضیح داد که سپرده مسدود نخواهد شد

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح پیام بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین شرایط مدیریت تسهیلات را به صورت آنلاین فراهم کرده و اشخاص می توانند از طریق ورود به اینترنت بانک، در خصوص تسهیلات های قابل اخذ اطلاعات کسب کنند. افراد همچنین مجاز به حضور در شعب بانک اقتصاد نوین بوده و می توانند برخی از تقاضاها را به صورت حضوری مطرح نمایند.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح پیام بانک اقتصاد نوین آنلاین

 

اینترنت بانک اقتصاد نوین زیر نظر این بانک راه اندازی شده و مشتریان بانک اقتصاد نوین می توانند در آن سامانه ثبت نام کنند. برای ورود به سایت دریافت خدمات الکترونیکی، می بایست نشانی enbank.ir را در مرورگر جستجو کرده تا صفحه زیر نمایش داده شود. حالا باید مطابق تصویر زیر روی اینترنت بانک کلیک نمود.

 

طرح پیام بانک اقتصاد نوین

 

در ادامه نیاز به تکمیل فرم ورود با نام کاربری و رمز می باشد. اشخاص فاقد حساب کاربری، لازم است روی ثبت نام کلیک کنند.

 

ثبت نام طرح پیام بانک اقتصاد نوین

 

تصویر فرم ثبت نام در زیر آورده شده و همان طور که مشاهده می شود، افراد به کد ملی و شماره کارت اقتصاد نوین برای نام نویسی نیاز خواهند داشت.

 

 ثبت نام وام با دستگاه کارتخوان بانک اقتصاد نوین

 

آن دسته از افرادی که تاکنون در بانک اقتصاد نوین حساب افتتاح نکرده اند، مجاز به ایجاد پروفایل در اینترنت بانک اقتصاد نوین نمی باشند. بنابراین این دسته از علاقمندان به ثبت نام وام با دستگاه کارتخوان، چاره ای جز حضور در بانک و ثبت درخواست حضوری ندارند. باید توجه داشت که افراد دارای حساب قرض الحسنه جاری یا سپرده کوتاه مدت در بانک اقتصاد نوین نیاز به افتتاح حساب مجدد نداشته و می توانند پایانه فروش را به همان حساب متصل کنند.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح پیام بانک اقتصاد نوین حضوری

 

در خصوص نحوه دریافت تسهیلات طرح پیام بانک اقتصاد نوین باید توضیح داد که مراحل ثبت نام در طرح پیام بانک اقتصاد نوین به صورت حضوری شامل مراجعه به شعب بانک در ساعت اداری، تکمیل فرم افتتاح حساب، ارائه مدارک لازم، سپرده گذاری، کسب امتیاز مورد نیاز و اخذ وام می شود. حداقل مدت زمان انتظار برای دریافت تسهیلات 2 ماه و حداکثر مدت سپرده گذاری در بانک اقتصاد نوین 6 ماه است.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح پیام بانک اقتصاد نوین

مبلغ وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین پس از تعیین میزان و مدت زمان سپرده گذاری برآورد خواهد شد. بنابراین عوامل موثر در محاسبه قیمت را می توان شامل مدت زمان سپرده گذاری و میزان میانگین حساب دانست. سوال افراد واجد شرایط ثبت نام وام با دستگاه کارتخوان این است که مبلغ و سقف تسهیلات طرح پیام بانک اقتصاد نوین چقدر می باشد؟

 

سقف وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین 5 میلیارد ریال اعلام شده و به عبارتی دیگر صاحبان کسب و کارهای خرد، حداکثر 500 میلیون تومان وام از این بانک دریافت خواهند کرد. امکان بهره مندی از وام با مبلغ بیشتر وجود نداشته و در صورت برخورداری از امتیاز مازاد، می توان آن را به سایرین مانند کارکنان شرکت منتقل نمود.

 

حداکثر مدت زمان سپرده گذاری در بانک اقتصاد نوین 6 ماه است و علاقمندان به دریافت وام 500 میلیون تومانی، می بایست میانگین حساب لازم را در طول 6 ماه ایجاد نمایند. امکان تمدید مدت انتظار وجود نداشته و افراد می توانند برای بررسی سایر طرح های تسهیلاتی بانک مربوطه با مدت زمان انتظار بیشتر، به سایت بانک مراجعه کنند.

 

کارمزد و سود وام تسهیلاتی طرح پیام بانک اقتصاد نوین

سود بانک اقتصاد نوین در طرح پیام متغیر بوده و برای کلیه قراردادهای تسهیلاتی یکسان نمی باشد. در حقیقت معدل حساب و نوع قرارداد تسهیلاتی تعیین کننده میزان کارمزد و سود وام تسهیلاتی طرح پیام بانک اقتصاد نوین به حساب آمده و افراد می توانند میزان سودهای وام را در جدول زیر مطالعه نموده و مقادیر را ارزیابی کنند.

 

کارمزد و سود وام تسهیلاتی طرح پیام بانک اقتصاد نوین
4 درصد، 18 درصد و 23 درصد

 

حداقل کارمزد یا سود وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین چهار درصد اعلام شده است. افراد با میانگین حساب بالا و ارزشمند، می توانند تنها 4 درصد کارمزد پرداخت کنند که باید توجه داشت مدت زمان بازپرداخت نیز بر روی محاسبه سود تاثیر خواهد گذاشت. افراد می توانند هنگام ثبت نام وام با دستگاه کارتخوان، سود وام را بر اساس شرایط خود جویا شوند.

 

صاحبان کسب و کارهای خرد پس از اتصال پایانه فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی به حساب بانکی قرض الحسنه، می توانند مبلغ بالایی را در بانک اقتصاد نوین سپرده گذاری کرده تا میزان سود وام را کاهش دهند. این متقاضیان در صورت عدم برخورداری از جواز کسب، موفق به دریافت وام نشده و نمی توانند امتیازات لازم را جمع آوری نمایند.

 

نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین

مدت زمان بازپرداخت وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین 24 ماه اعلام شده است. بنابراین افراد 2 سال برای تسویه بدهی مهلت داشته و می بایست اقساط ماهانه را بهنگام و بدون تاخیر پرداخت کنند. زیرا در صورت تاخیر در واریز قسط، رتبه اعتباری فرد کاهش یافته و در آینده نمی توان به راحتی از بانک ها وام دریافت نمود.

 

در خصوص نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین باید توضیح داد که اشخاص می بایست اقساط را ماهانه و به شکل حضوری یا آنلاین واریز نمایند. به منظور واریز حضوری قسط باید از خودپرداز استفاده کرده یا در ساعت کاری همراه با مدارک تسهیلات در نزدیک ترین شعبه حضور یافت. خدمات واریز اقساط آنلاین در همراه بانک و اینترنت بانک نیز ارائه شده و افراد می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات لازم را دریافت نمایند.

 

به عنوان مثال جهت پرداخت اقساط وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین از طریق اینترنت بانک، باید نشانی modern.enbank.ir را در مرورگر جستجو نموده و سپس وارد حساب کاربری خود شد. معمولا اخذ خدمات از همراه بانک ها و اینترنت بانک ها، مستلزم ورود به حساب کاربری در سامانه و درج نام کاربری و رمز در فیلدهای مربوطه می باشد.

 

وام با دستگاه کارتخوان بانک اقتصاد نوین

 

هدف از ثبت نام وام با دستگاه کارتخوان، توسعه کسب و کارهای خرد و فراهم شدن شرایط ارتقا و توسعه فروشگاه است. معرفی ضامن رسمی دارای گواهی کسر از حقوق یا پروانه کسب و کار به بانک اقتصاد نوین برای بهره مندی از وام طرح پیام حائز اهمیت بوده و متقاضیان در صورت عدم ضمانت بازپرداخت، وام دریافت نخواهند کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  ثبت نام طرح پیام بانک اقتصاد نوین در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت نام طرح پیام بانک اقتصاد نوین پاسخ دهند.