دینا / تجاری / امور بانکی / طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی

طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ یک طرح تسهیلاتی مخصوص بانوان است که یکی از مهم ترین شرایط ثبت نام وام بانوان، افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه یا کوتاه مدت در بانک و سپرده گذاری به مدت 4 یا 6 ماه است. سود وام 23 درصد بوده و افراد بر اساس مبلغ و مدت سپرده گذاری، از وام 100 یا 200 میلیون تومانی بهره مند خواهند شد.

 

برخی از بانک های ایرانی طرح های تسهیلاتی مخصوص بانوان را اجرا کرده که طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ یکی از این موارد می باشد. تنها بانوان امکان شرکت در طرح تسهیلاتی مذکور را داشته و می بایست در بانک کشاورزی به مدت 4 یا 6 ماه سپرده گذاری کرده تا از میانگین حساب مورد نیاز برخوردار شوند.

 

وام طرح بانوی ایرانی به دارندگان حساب های سپرده بانوی ایرانی در قالب عقد مرابحه اعطا شده که باید بررسی کرد شرایط ثبت نام وام بانوان چیست و نحوه شرکت در طرح تسهیلاتی چگونه می باشد؟ آشنایی با مهلت بازپرداخت و تسویه بدهی، نرخ تسهیلات و ضریب پرداخت یا نسبت مبلغ وام به میانگین سپرده حائز اهمیت است.

 

در این مقاله به معرفی طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ و شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام پرداخته شده و نحوه دریافت تسهیلات، به طور کامل شرح داده خواهد شد. اشخاص از طریق مطالعه این مقاله با مبلغ و سود وام بانوی ایرانی آشنا شده و اطلاعاتی در خصوص مهلت و نحوه بازپرداخت کسب خواهند نمود.

طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی چیست؟

زنان سرپرست خانوار، زنان خانه دار یا شاغل و سایر خانم ها در بازه های زمانی مختلف نیاز به بودجه مالی پیدا کرده و تمایل به دریافت وام نشان می دهند. خانم ها باید به این نکته توجه نمایند که امکان اخذ وام بانک کشاورزی طرح بانوان برای آنان وجود داشته و یکی از وام های در نظر گرفته شده برای خانم ها، طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی 1403 نام دارد.

 

دریافت وام از بانک ها معمولا نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب داشته و آشنایی با شرایط ثبت نام وام بانوان حائز اهمیت است، افراد می پرسند که شرایط و قوانین و مقررات دریافت وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی چیست؟ در پاسخ باید توضیح داد که مهم ترین شرط بهره مندی از وام مرابحه، افتتاح حساب سپرده در بانک کشاورزی و سپرده گذاری 4 یا 6 ماهه می باشد.

 

وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی به دو نوع 100 میلیون تومانی و 200 میلیون تومانی تقسیم می شود. به منظور اخذ هر یک از وام ها می بایست مبلغ معینی سپرده گذاری کرده که حداقل مبلغ سپرده و مهلت بازپرداخت توسط بانک تعیین شده است. برای دریافت وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ نیاز به معرفی ضامن به بانک بوده و بانوان باید یک فرد دارای فیش حقوقی یا دارای مجوز کسب و کار را به بانک معرفی کنند.

شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳

پس از بررسی این که طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی چیست، می بایست اظهار داشت که این وام تنها به افرادی تعلق گرفته که به بانک بدهکار نبوده یا چک برگشتی نداشته باشند. در ادامه به شرح شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ پرداخته شده که مطالعه موارد پیش از شرکت در طرح مفید است:

 

متقاضیان دریافت وام طرح بانوی ایرانی می بایست یک حساب سپرده قرض الحسنه یا سپرده کوتاه مدت در بانک افتتاح کنند.

 

هر فرد باید 4 یا 6 ماه در بانک سپرده گذاری انجام دهد.

 

متقاضی باید خانم و حداقل 18 ساله باشد.

 

امکان دارد رتبه اعتبار سنجی افراد حائز اهمیت بوده و به دارندگان رتبه نامناسب وام اعطا نشود.

 

نسبت مبلغ وام به سپرده 400 الی 500 درصد است.

 

مهلت بازپرداخت و مبلغ وام بر اساس مدت زمان سپرده گذاری تعیین می شود.

 

افراد می بایست ضامن رسمی به بانک معرفی کنند که تعداد ضامن ها توسط بانک تعیین شده و معمولا شخص معرفی شده باید از فیش حقوقی یا جواز کسب برخوردار باشد. 

 

افراد در صورت سپرده‌ گذاری 4 ماهه باید حداقل 25 میلیون تومان سپرده گذاری کرده و در صورت انتخاب دوره 6 ماهه، باید حداقل 40 میلیون تومان به حساب سپرده واریز نمایند.

 

وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ در قالب عقد مرابحه اعطا شده و سود دارد.

 

اشخاص باید از یک شماره تلفن همراه ثبت شده به نام خود، برخوردار باشند.

 

طبق شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی باید توضیح داد قوانین اخذ وام به گونه ای است که کلیه بانوان به آسانی موفق به اخذ تسهیلات شوند. در حقیقت هر خانم تنها به 25 الی 40 میلیون تومان برای افتتاح حساب سپرده نیاز داشته و در ادامه از وام با نسبت 400 الی 500 درصد به سپرده بهره مند خواهد شد.

 

طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی 1403 با هدف دسترسی کامل خانواده به رفاه برگزار شده و تمامی زنان شهری و روستایی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند. خانم ها در صورت تمایل می توانند برای پرسیدن سوالات خود در خصوص شرایط ثبت نام وام بانوان با شماره ارتباط مردمی بانک تماس گرفته و با کارشناسان در ارتباط باشند.

مدارک لازم برای دریافت وام بانوان بانک کشاورزی

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام وام بانوان می بایست از کلیه مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب سپرده و اخذ تسهیلات در نظر گرفته شده برای خانم ها برخوردار بوده و موارد را در اختیار بانک کشاورزی قرار دهند. لیست مدارک لازم برای دریافت وام بانوان بانک کشاورزی در زیر آورده شده و قابل مطالعه می باشد:

 

کارت ملی هوشمند و شناسنامه

 

فرم افتتاح حساب و درخواست وام که توسط بانک در اختیار قرار می گیرد.

 

کارت بانکی برای انتقال مبلغ سپرده به حساب افتتاح شده یا وجه نقد

 

اطلاعات هویتی

 

اطلاعات تماس

 

آدرس و کد پستی محل سکونت

 

اطلاعات شغلی و تحصیلی 

 

مدارک هویتی ضامن رسمی، فیش حقوقی یا پروانه کسب ضامن

 

مدارک لازم برای دریافت وام بانوان بانک کشاورزی را می بایست به صورت حضوری در اختیار کارشناسان بانک کشاورزی قرار داد. در حال حاضر شرایط درخواست وام طرح بانوان به صورت آنلاین فراهم نشده و امکان افتتاح حساب از راه دور برای شرکت در این طرح تسهیلاتی وجود ندارد. در صورت فراهم شدن شرایط ثبت نام غیر حضوری، می توان اسکن مدارک را در سامانه مربوطه بارگذاری کرد.

 

اشخاص باید توجه داشته باشند که وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی 1403 به دو نوع 100 و 200 میلیون تومانی تقسیم شده که میزان سپرده مورد نیاز برای اخذ هر یک متفاوت است. با این حال مدارک لازم برای افتتاح حساب و اخذ وام یکسان بوده و شامل موارد هویتی، اطلاعات تماس و نشانی، فرم های درخواست و مدارک ضامن می شود.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی امکان افتتاح حساب سپرده آنلاین را از طریق ورود به اپلیکیشن باران فراهم کرده اما در حال حاضر حساب سپرده طرح بانوان جزو حساب های قابل افتتاح در اپلیکیشن نمی باشد. بنابراین نحوه دریافت تسهیلات طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی را می توان حضوری دانست که برای این امر باید در شعب بانک حضور یافت.  

 

افراد جهت درخواست وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ می بایست در ساعت کاری در یکی از شعب بانک کشاورزی حضور یافته و درخواست خود را از طریق تکمیل فرم افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه یا کوتاه مدت اعلام نمایند. در ادامه لیست کلیه مراحل ثبت نام در طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ آمده است:

 

بررسی شرایط ثبت نام وام بانوان و آماده سازی مدارک لازم

 

حضور در شعب بانک کشاورزی و درخواست افتتاح حساب سپرده بانوان

 

تکمیل فرم افتتاح حساب

 

ارائه مدارک به کارشناسان و واریز مبلغ معین شده به حساب سپرده

 

مراجعه مجدد به بانک پس از گذشت 4 یا 6 ماه از سپرده گذاری

 

طی کردن باقی مراحل درخواست وام

 

ارائه مدارک ضامن ها و سایر مستندات خواسته شده

 

دریافت وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی

 

افراد می توانند از طریق تماس با بانک کشاورزی شرایط و نحوه دریافت تسهیلات طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی آنلاین را جویا شده و مشاوره دریافت کنند. به منظور بازپرداخت وام طرح بانوان نیاز به مراجعه حضوری به بانک کشاورزی نبوده و این بانک بسیاری از خدمات از جمله خدمات دریافت وام ازدواج را به شکل الکترونیکی ارائه می دهد. با این حال هنوز امکان اخذ وام بانوان آنلاین را فراهم نکرده است.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی

در خصوص مبلغ و سقف تسهیلات طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ باید توضیح داد که این بانک به طور کلی دو نوع وام 100 میلیون تومانی و 200 میلیون تومانی را به مشتریان اعطا کرده که نسبت وام به سپرده در هر یک از انواع مذکور متفاوت می باشد. افراد می توانند با سپرده گذاری حداقل 25 الی 40 میلیون تومان در بانک کشاورزی از وام با ضریب پرداخت 4 یا 5 برابر بهره مند شوند.

 

برای بررسی مبلغ و سقف تسهیلات طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی و آشنایی با قوانین و مقررات دریافت، باید وارد سایت بانک به نشانی bki.ir  شد. بانک کشاورزی جدول وام طرح بانوان را همراه با شرایط ثبت نام وام بانوان منتشر کرده که به منظور رفاه حال خانم ها، جدول مربوط به مبلغ وام در زیر آورده شده و قابل بررسی است.

 

میانگین حساب لازم برای اخذ وام 25 میلیون تومان  40 میلیون تومان 
مدت سپرده گذاری 4 ماه 6 ماه
حداکثر مبلغ تسهیلات 100 میلیون تومان  200 میلیون تومان 
ضریب پرداخت 4 برابر 5 برابر

 

حداکثر وام بانوان قابل اخذ از بانک کشاورزی 100 یا 200 میلیون تومان بوده و تنها دارندگان حساب سپرده قرض الحسنه یا کوتاه مدت در بانک موفق به اخذ تسهیلات خواهند شد. میانگین حساب هر یک از افراد باید حداقل 25 یا 40 تومان بوده و 4 یا 6 ماه از آغاز سپرده گذاری گذشته تا شرایط درخواست تسهیلات فراهم شود.

 

کارمزد و سود وام تسهیلاتی طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی

کارمزد و سود وام تسهیلاتی طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی برای هر یک از انواع وام های در نظر گرفته شده برای بانوان یکسان است. در حقیقت نرخ سود بانک کشاورزی برای متقاضیان اخذ وام 100 میلیون تومانی با نرخ سود مربوط به تسهیلات 200 میلیون تومانی مشابه می باشد. افراد می توانند برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص شرایط ثبت نام وام بانوان و میزان سود تسهیلات در سال 1403 به سایت بانک کشاورزی مراجعه کنند.

 

طبق اطلاعیه انتشار یافته در سایت بانک کشاورزی www.bki.ir می توان اظهار داشت که وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ با سود 23 درصد به خانم ها اعطا می شود. در صورت کاهش مدت زمان بازپرداخت، میزان سود تغییری نکرده و نرخ تعیین شده برای هر فرد با هر شرایطی یکسان بوده و غیر قابل تغییر است.

 

کارمزد و سود وام تسهیلاتی طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی
23 درصد

 

از مزایای طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی 1403 می توان به این موارد اشاره نمود که بانوان موفق به اخذ وام با مبلغ 4 الی 5 برابر میزان سپرده شده و می توانند از تسهیلات برای گسترش کسب و کار خانگی یا توسعه فروشگاه استفاده کرده یا نیازهای شخصی را برطرف نمایند. خانم های متاهل امکان استفاده از وام برای بهبود وضعیت رفاهی را داشته و همچنین می توان از تسهیلات برای خرید لوازم مورد نیاز فرزندان استفاده کرد.

 

نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی

یکی از سوالات افراد واجد شرایط ثبت نام وام بانوان، این است که نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی چگونه بوده و مراحل واریز اقساط چیست؟ در پاسخ باید توضیح داد که مدت زمان تسویه بدهی بر اساس میزان وام تعیین شده و افرادی که تسهیلات 100 میلیون تومانی دریافت می کنند، باید زودتر از دریافت کنندگان تسهیلات 200 میلیون تومانی بدهی را تسویه نمایند. جدول بازپرداخت در زیر درج شده است.

 

نوع وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی  مدت زمان بازپرداخت 
وام 100 میلیون تومانی  24 ماه 
وام 200 میلیون تومانی 36 ماه 

 

طبق جدول بالا می توان نتیجه گرفت که مدت زمان بازپرداخت وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ دو الی سه سال یا 24 الی 36 ماه می باشد. بانک کشاورزی امکان محاسبه اقساط را برای اشخاص فراهم کرده که در ادامه راهنمای تصویری محاسبه آمده و توضیحات مربوط به مراحل تکمیل فرم قابل مطالعه است.

 

به منظور محاسبه اقساط وام طرح بانوان بانک کشاورزی ابتدا می بایست وارد مرورگر شده و در گام بعدی نشان bki.ir را مورد جستجو قرار داد. حالا افراد می توانند روی گزینه سامانه های تسهیلاتی در بخش سامانه ها در قسمت خدمات و محصولات کلیک کنند.

 

طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳

 

حالا باید محاسبه سود و اقساط تسهیلات را مورد انتخاب قرار داد.

 

 طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی

 

در ادامه می توان مبلغ و سود تسهیلات را در فرم تایپ نموده و دوره بازپرداخت و تعداد اقساط را به ثبت رساند. در ادامه محاسبه صورت گرفته و مبلغ هر قسط تعیین می شود.

 

 شرایط ثبت نام وام بانوان بانک کشاورزی

 

به صورت حدودی باید توضیح داد که بهره مند شدگان از وام 100 میلیون تومانی می بایست ماهانه 5 الی 6 میلیون تومان قسط پرداخت کرده و دریافت کنندگان وام 200 میلیون تومانی، باید هر ماه برای واریز قسط 7 الی 8 میلیون تومانی اقدام نمایند. بهره مند شدگان از وام 2 میلیارد ریالی 1 سال بیشتر از سایرین برای تسویه بدهی فرصت داشته و به همین دلیل مبلغ قسط آنان کمتر از ده میلیون تومان بوده و در صورت فعالیت و کسب درآمد مستمر، برای پرداخت اقساط دچار مشکل نخواهند شد.

 

جهت بازپرداخت وام بانک کشاورزی می توان یکی از روش های آنلاین یا حضوری را مورد انتخاب قرار داد. معمولا امکان پرداخت اقساط از طریق ورود به اپلیکیشن های بانکی وجود داشته و همچنین می توان از طریق حضور در شعب و با استفاده از خودپرداز، برای واریز قسط اقدام کرد. اگر خودپرداز در محلی به غیر از شعبه بانک کشاورزی قرار گرفته باشد، همچنان امکان پرداخت قسط فراهم بوده و شخص نیاز به صحبت با کارشناسان نداشته و تنها باید گزینه پرداخت قسط را در ATM مورد انتخاب قرار دهد.

 

برای پرداخت آنلاین قسط وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ می توان اپلیکیشن باران بانک کشاورزی را بر روی تلفن همراه نصب کرده و وارد حساب کاربری فردی شد. یکی دیگر از روش های بازپرداخت ورود به اینترنت بانک بوده که اخذ خدمات از سامانه مربوطه نیاز به ورود به حساب فردی ندارد. افراد می توانند پس از جستجوی نشانی اینترنت بانک ib.bki.ir در مرورگر، روی پیشخوان مجازی کلیک کنند.

 

 ثبت نام وام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی

 

در ادامه می بایست گزینه بازپرداخت اقساط تسهیلات را مورد انتخاب قرار داد.

 

طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳

 

حالا امکان درج شماره کارت در فرم فراهم شده و می توان شماره حساب یا کارت تسهیلات را در فرم به ثبت رساند. پس از انتخاب گزینه استعلام، مبلغ قابل پرداخت نمایش داده شده و امکان واریز وجه فراهم می شود.

 

 طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی

 

توصیه می گردد افراد رسید پرداخت اقساط را در محلی امن ذخیره کرده تا در صورت لزوم، موفق به ارائه مستندات دال بر تسویه بدهی شوند. طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی 1403 یکی از طرح های تسهیلاتی مخصوص بانوان است که متقاضیان شرکت در طرح باید حداقل 18 سال داشته باشند. بنابراین نوجوانان در صورت برخورداری از شرایط ثبت نام وام بانوان موفق به اخذ تسهیلات نشده زیرا هنوز به سن قانونی نرسیده و امکان بهره مندی از شماره تلفن همراه به نام خود را ندارند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی ۱۴۰۳ در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی .تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شرایط ثبت نام طرح‌ بانوی ایرانی بانک کشاورزی 1403 پاسخ دهند.