دینا / تجاری / امور بانکی / طرح نگین پویا بانک سپه

طرح نگین پویا بانک سپه

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

طرح نگین پویا بانک سپه طرحی سپرده تسهیلاتی است که طبق شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب، هر شخص برای بهره مندی از وام باید حداقل 5 میلیون تومان به مدت حداقل 3 ماه و حداکثر 12 ماه در بانک سپرده گذاری کند. سقف وام قابل اخذ 300 میلیون تومان و سود تسهیلات، 5 الی 23 درصد می باشد که مهلت بازپرداخت حداکثر 60 ماه است.

 

طرح نگین پویا بانک سپه یک طرح تسهیلاتی مخصوص اشخاص حقیقی است که مبلغ وام آن بر اساس میزان و مدت سپرده گذاری برآورد خواهد شد. اشخاص حقیقی برای اخذ وام نگین پویا باید تضامین و وثایق لازم را در اختیار بانک قرار داده یا ضامن رسمی معرفی کنند که تعیین نحوه ضمانت و وثایق مورد نیاز بر عهده بانک سپه است.

 

دریافت وام طرح نگین پویا بانک سپه شرایط ویژه ای داشته و برای مثال افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ماه شمار در بانک الزامی می باشد. پیش از ثبت نام در طرح تسهیلاتی باید کلیه شرایط لازم را جویا شده تا در آینده برای اخذ تسهیلات 300 میلیون تومانی با مانع مواجه نشد. افراد همچنین با سوالاتی در خصوص نحوه دریافت وام مواجه شده و ابهاماتی در ارتباط با مراحل بازپرداخت دارند.

 

به نگین پویا یک طرح سپرده تسهیلاتی گفته شده که در این مقاله ابتدا طرح به طور کامل معرفی شده و در ادامه لیست شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب آورده خواهد شد. اشخاص حقیقی با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص مدارک لازم و نحوه دریافت وام کسب کرده و با مبلغ تسهیلات آشنا خواهند گشت. در انتهای مطلب در پیش رو سود وام طرح نگین پویا بانک سپه، مدت و نحوه بازپرداخت شرح داده خواهند شد.

طرح نگین پویا بانک سپه چیست؟

یکی از طرح های تسهیلاتی بانک سپه، نگین پویا نام داشته که تنها اشخاص حقیقی مجاز به شرکت در این طرح و بهره مندی از مزایای آن می باشند. دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سپه مستلزم افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ماه شمار در بانک به منظور دریافت وام بانک سپه و 3 الی 12 ماه سپرده گذاری است که حداقل مبلغ سپرده 5 میلیون تومان برآورد می شود.

 

در پاسخ به این سوال که طرح نگین پویا بانک سپه چیست؟ باید شرح داد که نوع عقد طرح نگین پویا بانک سپه مرابحه اعلام شده و نرخ سود تسهیلات و مدت زمان بازپرداخت بر اساس شرایط هر یک از متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد. طبق اطلاعات مندرج در سایت بانک سپه هر چقدر ضریب تسهیلات بیشتر شود، تعداد اقساط کمتر خواهد گشت. همچنین میزان سود وام متغیر بوده و بر اساس عواملی مانند مدت زمان سپرده گذاری و مدت‌ بازپرداخت تعیین می شود.

 

در حال حاضر سامانه ای برای افتتاح حساب طرح نگین پویا بانک سپه راه اندازی نشده و افراد واجد شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب می توانند از طریق حضور در شعب بانک سپه نسبت به درخواست شرکت در طرح تسهیلاتی اقدام نمایند. شایان ذکر است که امکان برقراری تماس با شماره 1557 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وام وجود داشته و کارشناسان در ساعات اداری پاسخگوی مشتریان می باشند.

شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح نگین پویا بانک سپه

برای اخذ برخی از وام ها نیاز به سپرده گذاری در بانک نبوده اما طرح نگین پویا بانک سپه، یک محصول سپرده تسهیلاتی به شمار می رود. بنابراین افراد باید حداقل مبلغ معینی را حداکثر یک سال در بانک سپرده گذاری کرده تا واجد شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب شوند. در ادامه لیست کلیه شرایط شرکت در طرح آمده است:

 

تنها اشخاص حقیقی و دارای کد ملی موفق به ثبت نام در طرح می شوند.

 

وام گیرنده نباید چک برگشتی داشته یا به بانک بدهکار باشد.

 

مدت زمان سپرده گذاری 3 الی 12 ماه است.

 

حداقل مبلغ لازم برای سپرده گذاری 5 میلیون تومان و حداقل وام قابل اخذ 10 میلیون تومان برآورد می شود.

 

متقاضیان باید یک حساب سپرده کوتاه مدت ماه شمار در بانک سپه افتتاح کنند.

 

برای افزایش مبلغ وام می بایست مدت زمان بازپرداخت را کاهش داده و میزان و مدت سپرده گذاری را بیشتر کرد.

 

حداکثر وام قابل دریافت مطابق با سقف مندرج در بخشنامه تسهیلات خرد تعیین شده و در حال حاضر 300 میلیون تومان است.

 

افراد موظف به ارائه وثایق در چارچوب ضوابط اعتباری بانک بوده که معمولا نیاز به معرفی ضامن رسمی یا استفاده از اعتبار شغلی می باشد.

 

معمولا هر دو گروه اشخاص حقیقی و حقوقی موفق به ثبت نام در طرح های تسهیلاتی شده اما در خصوص شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح نگین پویا بانک سپه باید توضیح داد که این وام تنها به شخص حقیقی اعطا می شود. وثایق و تضامین لازم در چارچوب ضوابط اعتباری بانک تعیین شده و جزئیات لازم هنگام درخواست وام، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نرخ سود علی الحساب سپرده طرح نگین پویا بانک سپه 0.01 درصد اعلام شده و باید توجه داشت که حداقل مدت زمان لازم برای سپرده گذاری 3 ماه است. بنابراین افراد امکان اخذ وام پس از ایجاد میانگین حساب 1 ماهه را نداشته و باید قوانین را رعایت نمایند. برای دریافت وام با مبلغ بیشتر از بانک سپه می بایست تعداد اقساط را کاهش داده و مبلغ سپرده را بیشتر کرد، همچنین در صورت افزایش تعداد اقساط مبلغ وام کمتر خواهد شد.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح نگین پویا بانک سپه

اشخاص حقیقی پس از بررسی شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب، می بایست نسبت به آماده سازی مدارک لازم برای افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت و دریافت وام طرح نگین پویا بانک سپه اقدام کنند. لیست مدارک مورد نیاز شامل موارد هویتی، تضامین و وثایق شده که در ادامه لیستی از موارد آمده و قابل بررسی است:

 

مدارک هویتی مانند کارت ملی هوشمند و شناسنامه 

 

اطلاعات تماس مانند شماره تلفن همراه که به نام صاحب کد ملی باشد.

 

فرم افتتاح حساب و درخواست وام طرح نگین پویا بانک سپه 

 

وجه نقد یا کارت بانکی به منظور واریز مبلغ سپرده 

 

اطلاعات شغلی و تحصیلی مانند میزان تحصیلات و جزئیات محل کار

 

وثایق که توسط بانک تعیین می شوند.

 

در صورت نیاز به معرفی ضامن، باید مدارک هویتی ضامن همراه با فیش حقوقی یا پروانه کسب او ارائه گردد.

 

اطلاعات محل سکونت مانند نشانی و کد پستی

 

اطلاعات حساب سپرده کوتاه مدت برای دریافت وام پس از گذشت حداقل 3 ماه از سپرده گذاری 
باید اظهار داشت که در حال حاضر امکان افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت طرح نگین پویا بانک سپه به شکل اینترنتی فراهم نشده است. بنابراین افراد نیازی به اسکن مدارک مندرج در لیست بالا نداشته و تنها باید اصل موارد را هنگام حضور در شعب بانک، به همراه داشته باشند. معمولا هنگام احراز هویت غیر حضوری فرد به یک کاغذ و خودکار برای ثبت امضا و اسکن آن نیاز داشته اما هنگام افتتاح حساب حضوری، امضا در همان فرم درخواست درج خواهد شد.

 

یکی از نکات قابل توجه در خصوص شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب و مدارک لازم برای دریافت وام طرح نگین پویا بانک سپه این است که اشخاص جهت افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت به شماره تلفن همراه نیاز دارند. شماره تلفن همراه مربوطه باید به نام صاحب حساب باشد، زیرا در غیر این صورت تقاضای فرد رد شده و افتتاح حساب سپرده لغو خواهد شد.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح نگین پویا بانک سپه

بانک سپه سامانه الکترونیکی افتتاح حساب سپرده را برای یکی از وام های خود با نام نگین امید در دسترس قرار داده اما تاکنون سامانه یا اپلیکیشن ویژه ای را برای درخواست تسهیلات طرح نگین پویا معرفی نکرده است. در حال حاضر متقاضیان واجد شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب تنها از طریق مراجعه به نزدیک ترین شعبه بانک سپه به محل سکونت، موفق به ثبت نام در طرح تسهیلاتی خواهند شد.

 

در خصوص نحوه دریافت تسهیلات طرح نگین پویا بانک سپه باید توضیح داد که اولین مرحله برای بهره مندی از مزایای طرح، افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ماه شمار در بانک است. بنابراین به محض حضور در بانک نمی توان درخواست وام را مطرح کرده و ابتدا می بایست مراحل ایجاد میانگین حساب را پشت سر گذاشت. لیستی از مراحل اخذ وام در زیر آورده شده و برای علاقمندان قابل بررسی است:

 

حضور در نزدیک ترین شعبه بانک سپه

 

دریافت فرم افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ماه شمار 

 

تکمیل فرم و تحویل مدارک هویتی به باجه مربوطه 

 

بررسی اطلاعات و تایید موارد توسط کارشناس 

 

افتتاح حساب و واریز حداقل مبلغ 5 میلیون تومان به حساب سپرده 

 

مراجعه مجدد به بانک سپه پس از 3 الی 12 ماه انتظار

 

درخواست وام طرح نگین پویا بانک سپه

 

برآورد مبلغ و محاسبه سود وام بر اساس شرایط متقاضی و اعطای تسهیلات

 

اگر در آینده امکان افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت طرح نگین پویا بانک سپه به شکل آنلاین فراهم شود، افراد می توانند از طریق ورود به اپلیکیشن یا اینترنت بانک تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند. اشخاص باید توجه داشته باشند که مبلغ وام و نوع وثایق و تضامین پس از مشخص کردن مبلغ و مدت زمان سپرده گذاری تعیین خواهد شد. بنابراین می توان پس از شرح میزان سپرده و مدت انتظار برای کارشناسان، نحوه ضمانت را جویا شده که معمولا نیاز به معرفی ضامن رسمی می باشد.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح نگین پویا بانک سپه

جدول مبلغ و سقف تسهیلات طرح نگین پویا بانک سپه در سایت بانک به نشانی www.banksepah.ir درج شده و برای متقاضیان قابل بررسی است. مبلغ وام طرح نگین پویا بر اساس عواملی مانند میزان و مدت زمان سپرده گذاری و مهلت تسویه بدهی برآورد شده و یک سقف معینی نیز برای اعطای تسهیلات در نظر گرفته شده که طبق قوانین باید توضیح داد افراد امکان بهره مندی از حداکثر 300 میلیون تومان وام را دارند.

 

حداقل مبلغ میانگین سپرده طرح نگین پویا بانک سپه 5 میلیون تومان و نسبت وام به سپرده 25 الی 200 درصد اعلام شده است. باید توضیح داد که حداقل وام قابل اخذ 10 میلیون تومان و حداکثر تسهیلات دریافتی نیز 300 میلیون تومان بوده که اطلاعات کامل تر در خصوص سقف ضریب تسهیلات در جدول زیر آورده شده و برای متقاضیان قابل مطالعه می باشد.

 

مدت انتظار یا سپرده گذاری   سقف ضریب تسهیلات  فاصله ضرایب حداقل و حداکثر وام قابل دریافت
3 ماه 75% 25% حداقل وام قابل اخذ 10 میلیون تومان
4 الی 6 ماه 100% 25% حداکثر تسهیلات قابل دریافت 300 میلیون تومان
7 الی 9 ماه 150% 25%  
10 الی 12 ماه  200% 25%  

 

باید توضیح داد که طبق شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب به ازای هر یک ماه سپرده گذاری بیشتر، فرد از 12 ماه مهلت بیشتر برای تسویه بدهی بهره مند شده یا ضریب اعطای تسهیلات برای او 25 درصد افزایش خواهد یافت. بنابراین اشخاص می توانند پس از افزایش مدت زمان سپرده گذاری در بانک سپه، درخواست افزایش وام یا بیشتر شدن مهلت بازپرداخت را مطرح کنند. به عبارتی دیگر هر چقدر ضریب تسهیلات بیشتر شود، تعداد اقساط کمتر خواهد شد.

 

کارمزد و سود وام تسهیلاتی طرح نگین پویا بانک سپه

پس از کسب اطلاعات در خصوص شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب، می بایست به بررسی میزان سود وام طرح نگین پویا بانک سپه پرداخت. سود این طرح سپرده تسهیلاتی به شکل دقیق اعلام نشده و بر اساس مدت زمان سپرده گذاری در بانک یا میزان تسهیلات و مدت زمان بازپرداخت، تغییر کرده و افزایش یا کاهش خواهد یافت.

 

حداقل کارمزد و سود وام تسهیلاتی طرح نگین پویا بانک سپه 5 درصد اعلام شده و حداکثر سود 23 درصد می باشد. افراد برای کاهش سود وام می بایست مدت زمان سپرده گذاری در بانک سپه را افزایش دهند که به ازای هر ماه سپرده گذاری بیشتر، نرخ سود تسهیلات 1 الی 2 درصد کمتر خواهد شد. اطلاعات لازم در جدول زیر آورده شده است.

 

مدت زمان انتظار شرایط و قوانین بهره مندی از مزایا مزایا سقف سود
3 ماه الی 6 ماه انتظار  به ازای هر یک ماه انتظار بیشتر 2% تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا کف 5%  23%
به ازای هر 25% تسهیلات کمتر 2% تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا کف 5%  23%
 به ازای هر 12 قسط کمتر 2% تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا کف 5%  23%
 7 ماه الی 12 ماه انتظار  به ازای هر یک ماه انتظار بیشتر 1% تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا کف 5%  23%
به ازای هر 25% تسهیلات کمتر  2 % تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا کف 5%  23%
به ازای هر 12 قسط کمتر 2 %تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا کف 5% 23%

 

میزان کارمزد و سود وام تسهیلاتی طرح نگین پویا بانک سپه از 5 تا 23 درصد متغیر بوده و افراد واجد شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب می توانند بر اساس وضعیت خود مدت زمان سپرده گذاری را جهت کاهش سود افزایش دهند. شایان ذکر است که اگر فرد پس از افزایش مدت انتظار، درخواست افزایش مبلغ وام یا بیشتر شدن تعداد اقساط را مطرح کند دیگر موفق به بهره مندی از مزیت کاهش سود، نخواهد شد. بنابراین پس از هر 1 ماه انتظار بیشتر، می بایست یکی از مزایای افزایش مبلغ وام یا افزایش اقساط یا کاهش سود را مطرح نمود.

 

طبق جدول سود وام طرح نگین پویا بانک سپه باید توضیح داد که امکان کاهش سود از طریق کاهش تعداد اقساط یا مبلغ وام نیز وجود دارد. برای مثال اگر فرد 7 ماه در بانک سپه سپرده گذاری کند، در صورت افزایش مدت زمان انتظار به 8 ماه از مزیت کاهش یک درصدی نرخ سود بهره مند شده اما در صورت درخواست 25 درصد تسهیلات کمتر، سود وام او 2 درصد کاهش پیدا می نماید.

 

نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح نگین پویا بانک سپه

نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح نگین پویا بانک سپه به این صورت است که افراد حداکثر 60 ماه برای تسویه بدهی به شکل اقساطی فرصت داشته و همچنین می توانند از طریق انواع روش های حضوری و غیر حضوری برای پرداخت اقساط اقدام کنند. در ادامه جدول تعداد پرداخت اقساط بانک سپه برای وام طرح نگین پویا بانک سپه آمده و افراد می توانند یکی از دوره های پیشنهادی 12 الی 60 ماهه را انتخاب نمایند.

 

حداقل مدت زمان بازپرداخت وام طرح نگین پویا  حداکثر مهلت بازپرداخت  دوره های قابل انتخاب برای بازپرداخت 
12 ماه  60 ماه  12 ماه، 24 ماه، 36 ماه، 48 ماه و 60 ماه

 

پس از بررسی شرایط ثبت نام وام با میانگین حساب باید توضیح داد که کاهش مدت زمان بازپرداخت، یکی از روش های افزایش مبلغ وام یا کاهش سود تسهیلات می باشد. حداکثر مهلت تسویه بدهی 60 ماه در نظر گرفته شده اما افراد می توانند با تسویه در طول 12 ماه، سود وام را تا سقف 5 درصد کاهش داده یا میزان وام را تا سقف 300 میلیون تومان افزایش دهند.

 

بازپرداخت وام طرح نگین پویا بانک سپه از طرق مختلف انجام شده که بهترین روش، تسویه بدهی به شکل آنلاین است. برای این امر می توان از طریق ورود به همراه بانک یا اینترنت بانک اقدام کرد که در ادامه راهنمای تصویری دریافت خدمات از همراه بانک سپه آورده شده و امکان طی کردن مراحل گام به گام مطابق با راهنما وجود دارد.

 

اشخاص ابتدا می بایست وارد همراه بانک سپه شده و سپس نام کاربری و رمز عبور را در فرم تایپ کنند. به طور معمول نام کاربری و رمز عبور از طریق حضور در شعب قابل دریافت می باشد، زیرا این اپلیکیشن گزینه ثبت نام کاربر جدید را در دسترس قرار نداده است. در مرحله بعدی باید روی تسهیلات ضربه زد. پس از انتخاب گزینه پرداخت قسط، امکان واریز وجه فراهم می شود. امکان طی کردن این مراحل در اینترنت بانک سپه نیز وجود دارد.

 

طرح نگین پویا بانک سپه

 

باید اشاره کرد که بانک سپه امکان واریز اقساط از طریق خودپرداز را فراهم کرده و همچنین می توان از کارت تسهیلات برای واریز اقساط ماهانه استفاده نمود. کارت مربوطه پس از اخذ وام از بانک سپه صادر شده و در اختیار قرار می گیرد. شماره تسهیلات بر روی کارت وام درج شده که یکی از مقادیر لازم برای پرداخت قسط، شماره تسهیلات می باشد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام طرح نگین پویا بانک سپه در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شرایط ثبت نام طرح نگین پویا بانک سپه پاسخ دهند.