دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سامانه تحلیل داده های ناشران

سامانه تحلیل داده های ناشران

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه تحلیل داده های ناشران یا تدان tedan.ir، توسط کانون نهادهای سرمایه‌ گذاری ایران و با اهدافی نظیر افزایش شفافیت در بازار سرمایه و استفاده از نظرات تحلیلگران فعال در بازار سرمایه، راه اندازی شده و خدمات و امکاناتی نظیر دسترسی به نظرات تحلیلی و اطلاعیه های سامانه کدال را به افراد، ارائه می دهد.

 

امروزه، بورس و فعالیت های بورسی، مشتاقان زیادی در سراسر جهان، ازجمله در ایران، پیدا نموده و هرروزه، اشخاص بسیاری، به دنبال دریافت اطلاعات شفاف مربوط به بازار سرمایه و کسب اطلاع از نظرات تحلیلگران و فعالان موفق اقتصادی و بورسی هستند.

 

در همین راستا و با هدف تحقق اهدافی نظیر آنچه در پاراگراف قبل مورد اشاره قرار گرفت، کانون نهادهای سرمایه‌ گذاری ایران، اقدام به راه اندازی بستری آنلاین، تحت عنوان سامانه تحلیل داده های ناشران یا تدان نموده تا به فعالین بورسی و متقاضیان دریافت تحلیل شفاف و کارآمد از بورس، ارائه خدمت نماید.

 

از آنجا که استفاده از خدمات و امکانات سامانه تدان، مستلزم آشنایی با امکانات و نحوه کار با سامانه است، در مقاله حاضر، سامانه تحلیل داده های ناشران tedan.ir، معرفی گردیده، مراحل ورود به آن، توضیح داد شده و امکانات آن، مورد بررسی قرار گرفته است.

 

برای ورود به سامانه تحلیل داده های ناشران کلیک کنید.

 

سامانه تحلیل داده های ناشران tedan.ir

 

کاربران، برای ورود به سامانه تحلیل داده های ناشران باید، به آدرس tedan.ir مراجعه کنند.

سامانه تحلیل داده های ناشران tedan.ir چیست

در پاسخ به این پرسش که سامانه تحلیل داده های ناشران tedan.ir چیست؟ باید گفت، سامانه تحلیل داده های ناشران یا تدان tedan.ir، بستری آنلاین و از زیر مجموعه های سایت کدال است که توسط کانون نهادهای سرمایه‌ گذاری ایران، راه اندازی گردیده، تا امکان تحلیل گزارش‌ های منتشر شده در سامانه کدال و پرسیدن سوال در مورد آن‌ ها را فراهم آورد.

 

لازم به ذکر است، سایت کدال codal.ir، سامانه برخط و آنلاینی است که در آن، اطلاعات مالی و سهامی شرکت های بورسی و فرابورسی، به صورت رایگان، در اختیار اشخاص مختلف، از جمله سرمایه گذاران، قرار می گیرد و به افراد، کمک می کند تا با استفاده از اطلاعات ارائه شده، نسبت به پیش بینی ارزش واقعی سهام شرکت ها، همچنین، تصمیم گیری در رابطه با سرمایه گذاری بر روی آن ها، اقدام نمایند.

 

به طور کلی، هدف از راه اندازی سامانه تحلیل داده های ناشران tedan.ir​، افزایش شفافیت در بازار سرمایه و استفاده از نظرات تحلیلگران فعال در بازار سرمایه می باشد و سهامداران می توانند، با طرح سوال در سامانه تدان، ابهامات خود را برطرف نموده و به تحلیلی صحیح و درست، از بازار سرمایه، دست یابند.

 

بر اساس آنچه در اخبار تدان آمده، محتویات سامانه تدان، شامل پاسخ به سوالات سهامداران حقوقی در رابطه با گزارش‌ های کدال و تحلیل گزارش‌ های کدال می باشد. تحلیل‌ های منتشر شده در تدان یا سامانه تحلیل داده های ناشران tedan.ir​، به طور معمول، توسط تحلیل‌ گران یا مشاوران مالی شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری و سهامدارن حقوقی ای که اقدام به ثبت نام در سامانه تدان نموده اند، ارائه شده و در سایت، قرار می گیرد.

 

فرآیند اصلی سامانه تدان، آماده‌ سازی و ثبت گزارش‌ ها به وسیله ناشران؛ دریافت و پذیرش گزارش‌ ها توسط سامانه؛ ذخیره و بازیابی گزارش‌ های دریافتی؛ تحلیل و نظارت بر گزارش‌ ها توسط کارشناسان سازمان؛ استخراج گزارش‌ های متنوع از اطلاعات ارسالی توسط ناشران و انتشار اطلاعات به عموم، می باشد.

 

با کمک سامانه تدان، مواردی نظیر تسریع انتشار اطلاعات و نظارتی موثر و مفید، بر نحوه ارائه و افشای اطلاعات؛ دسترسی آسان سهامداران، فعالین بازار بورس و...، به اطلاعیه ها؛ ایجاد ساز‌ و کاری نظام مند، برای فرایند تهیه و افشای اطلاعات و هماهنگی واحدهای درون‌ سازمانی، برون‌ سازمانی و سطح اطلاع‌ رسانی بایکدیگر، تحقق خواهند یافت.

ورود به سامانه تدان tedan.ir

ورود به سامانه تدان tedan.ir، برای عموم مردم، ازجمله سهامداران و فعالین بورسی، به آسانی، قابل انجام است و برای این امر، کافی است شخصیت حقیقی یا نماینده شخص حقوقی، آدرس سامانه را در مرورگر خود، جستجو کند تا به صفحه اصلی سامانه، هدایت گردد.

 

سامانه تحلیل داده های ناشران tedan.ir

 

تحلیلگرانی که مجوز ارائه تحلیل از سازمان بورس و اوراق بهادار را دارند می توانند برای ورود به سامانه تدان tedan.ir، آدرس سامانه را در مرورگر خود، جستجو کرده و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه "ورود به سیستم"، کلیک کنند.

 

 ورود به سامانه تحلیل داده های ناشران

 

از آنجا که در حال حاضر، ورود به حساب کاربری در تدان، از طریق درگاه "احراز هویت متمرکز شرکت رایان بورس" انجام می‌ پذیرد، فرد باید برروی گزینه سبز رنگ "ورود به تدان"، کلیک کند تا به مرحله بعدی، هدایت گردد.

 

 سامانه تدان tedan.ir

 

در این مرحله، فرد باید، اطلاعات لازم و مورد نیاز را در کادرهای مربوطه، وارد نماید تا به حساب شخصی خویش، هدایت گردد.

 

 سامانه tedan.ir

 

شایان ذکر است، بر اساس آنچه در سامانه تدان آمده، "ورود به سامانه تدان، از طریق درگاه احراز هویت متمرکز شرکت رایان بورس، انجام می‌ پذیرد و برای ورود، لازم است در ابتدا، توکن سخت‌ افزاری را متصل و گواهی مورد نظر را انتخاب کرد." بعد از طی مراحل مذکور، فرد باید، پین گواهی و کلمه عبور را نیز در کادرهای مربوطه، وارد کند تا مراحل ورود، به درستی طی شود. نکته مهم اینکه، در حال حاضر، ورود به حساب کاربری تدان، در مرورگر فایرفاکس، پشتیبانی می گردد.

امکانات سامانه تدان tedan.ir

پس از معرفی سامانه تحلیل داده های ناشران و بررسی نحوه و مراحل ورود به تدان tedan.ir در تیترهای قبلی مقاله، در این تیتر از مقاله حقوقی دینا، مهم ترین و اصلی ترین امکانات سامانه تدان tedan.ir که با جستجوی آدرس آن و ورود به صفحه اصلی سامانه در دسترس هستند، ذکر خواهد شد. این امکانات، عبارتند از:

 

ثبت درخواست پشتیبانی؛ درج نظر تحلیلی، برای تحلیل گران تدان

 

دسترسی به نظرات تحلیلی و مشاهده آخرین تحلیل های ارائه شده توسط مشاوران در درگاه عمومی تدان

 

جستجوی نظرات تحلیلی بر مبنای نماد، نام شرکت، کلیدواژه ها؛ دسترسی و مشاهده تمامی نظرات تحلیلی راجع به یک اطلاعیه مشخص؛ مشاهده نظرات تحلیلی یک نماد خاص

 

دسترسی به اطلاعات تماس با واحد راهبری تدان؛ دسترسی به شبکه کدال؛ دسترسی به اطلاعیه های سامانه کدال؛ دسترسی به فهرست مشاوران. علاقمندان به کسب اطلاعات درباره سایت سازمان بورس و اوراق بهادار می توانند، مقاله پیشنهادی لینک زیر را مطالعه نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و کاربرد سامانه تحلیل داده های ناشران در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات و کاربرد سامانه تحلیل داده های ناشران پاسخ دهند.