دینا / تجاری / امور بانکی / طرح مهرپوز بانک مهر ایران

طرح مهرپوز بانک مهر ایران

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

طرح مهرپوز بانک مهر ایران یک طرح تسهیلاتی است که دارندگان کارتخوان فروشگاهی یا درگاه پرداخت مهر ایران و متقاضیان این موارد، امکان ثبت نام در طرح و دریافت وام 400 میلیونی دستگاه پوز با کارمزد 0 الی 4 درصد را دارند. افتتاح حساب قرض الحسنه جاری یا پس انداز و بهره مندی از حداقل میانگین حساب 35 میلیون تومانی الزامی است.

 

دومین جشنواره مهرپوز بانک مهر ایران از شهریور سال 1403 آغاز شده و صاحبان کسب و کارهای متفاوت می توانند در این طرح شرکت کنند. برای این امر شخص باید از دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت غیر حضوری بانک مهر ایران برخوردار بوده و حداقل میانگین حساب تعیین شده توسط بانک را کسب نماید.

 

به منظور توسعه کسب و کار و رفع نیازهای فروشگاه یا شرکت همواره نیاز به بودجه مالی بوده و به همین دلیل مالکان فروشگاه های اینترنتی یا سایر موارد با این پرسش که طرح مهرپوز بانک مهر ایران چیست، مواجه خواهند شد. آشنایی با شرایط دریافت وام 400 میلیونی دستگاه پوز مفید بوده و می بایست به بررسی نحوه اخذ این تسهیلات پرداخت.

 

در مقاله در پیش رو ابتدا طرح مهرپوز بانک مهر ایران معرفی شده و در ادامه شرایط و جزئیات اخذ آن آمده و افراد از طریق مطالعه این مقاله، با مدارک لازم و نحوه دریافت وام آشنا خواهند شد. در انتهای مطلب به بررسی مبلغ و سقف وام پرداخته شده و میزان سود و نحوه بازپرداخت به طور کامل مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

طرح مهرپوز بانک مهر ایران چیست؟

طرح مهرپوز بانک مهر ایران را می توان یک جشنواره ویژه برای صاحبان کسب و کارها دانست که باید شرح داد مهلت شرکت در این جشنواره معمولا محدود است. طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران اشخاص از شهریور تا آخر آبان 1403 امکان شرکت در طرح تسهیلاتی و دریافت وام بانک مهر ایران، طرح 400 میلیونی دستگاه پوز را دارند. 

 

صاحبان کسب و کارها به منظور بهره مندی از وام بدون سود دستگاه پوز باید از درگاه پرداخت اینترنتی یا دستگاه پوز بانک مربوطه بهره مند باشند. این افراد ابهاماتی در خصوص شرایط و مدارک لازم جهت اخذ تسهیلات داشته و پرسیده اند که قوانین و مقررات ثبت نام در طرح مهرپوز بانک مهر ایران چیست؟ در پاسخ باید توضیح داد که سپرده گذاری در بانک الزامی بوده اما مشتری برای انتخاب دوره معدل گیری و دوره بازپرداخت آزاد است.

 

از مزایای دریافت وام 400 میلیونی دستگاه پوز می توان به خرید اقساطی کارتخوان فروشگاهی، پذیرندگی کالا کارت جهت افزایش فروش و دریافت دسته چک اشاره کرد. در حقیقت اشخاص پس از تهیه پوز بانک مهر ایران می توانند به عنوان یکی از فروشگاه های پذیرنده کالا کارت فعالیت کرده تا دارندگان کارت اعتباری مذکور، از آن ها خرید نمایند. کالا کارت طرحی برای خرید کالا و خدمات با استفاده از وام بوده که تولید کنندگان با ثبت نام در طرح به عنوان پذیرنده، فروش خود را افزایش می دهند.

شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات 400 میلیونی طرح مهرپوز بانک مهر ایران

در خصوص شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات 400 میلیونی طرح مهرپوز بانک مهر ایران باید توضیح داد که این طرح به شکل محدود برگزار شده و افراد تا پایان آبان 1403 برای ثبت نام در آن فرصت دارند. لیستی از شرایط اخذ وام طرح مهرپوز بانک مهر ایران در زیر آورده شده که مهم ترین موارد، برخورداری از کارتخوان یا درگاه پرداخت و معدل حساب می باشند:

 

کلیه متقاضیان وام 400 میلیونی دستگاه پوز باید در این بانک حساب قرض الحسنه پس انداز یا جاری افتتاح کرده و از حداقل 35 میلیون تومان میانگین حساب برخوردار شوند.

 

بهره مندی از دستگاه پوز یا درگاه پرداخت بانک مهر ایران الزامی بوده که در صورت عدم برخورداری، می توان پس از افتتاح حساب برای اخذ کارتخوان فروشگاهی یا درگاه پرداخت اقدام کرد.

 

امکان خرید کارتخوان اقساطی وجود دارد. 

 

وام فاقد سود بوده و با حداکثر کارمزد 4 درصد سالانه اعطا می شود.

 

امکان بازپرداخت به صورت یکجا یا اقساطی و ماهانه وجود دارد.

 

مشتری اجازه تعیین دوره معدل گیری و دوره بازپرداخت را داشته اما پایان معدل گیری حداکثر باید آخر سال تعیین شده و حداکثر مهلت تسویه بدهی 60 ماه است.

 

متقاضیان می بایست صاحب یک کسب و کار به حساب آمده و مدارک شغلی خود را ارائه دهند.

 

آخرین مهلت شرکت در طرح مهرپوز بانک مهر ایران، آخر آبان 1403 است. 

 

امکان افتتاح حساب کاملا غیر حضوری در بانک قرض الحسنه مهر ایران وجود دارد.

 

امکان دارد داشتن بدهی معوقه یا چک برگشتی مانع اخذ وام شود.

 

ممکن است نیاز به معرفی ضامن باشد. اعتبار شغلی نیز به نوعی ضمانت به شمار می رود.

 

جشنواره طرح مهرپوز بانک مهر ایران در گذشته نیز برگزار شده و افراد می توانستند 2 ماه یا 3 الی 12 ماه در بانک قرض الحسنه سپرده گذاری نمایند. اما طبق قوانین دومین جشنواره، اشخاص امکان انتخاب دوره معدل گیری بدون اعمال محدودیت را داشته که باید توضیح داد دوره حداکثر می بایست در پایان سال، به اتمام برسد. مشتریان می توانند مدت زمان بازپرداخت را با در نظر گرفتن حداکثر مهلت تعیین شده از سوی بانک مهر ایران انتخاب نمایند.

 

مبلغ وام طرح مهرپوز بانک مهر ایران بر اساس میانگین حساب مرتبط با دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت محاسبه شده و معدل فرد، تاثیر زیادی بر روی افزایش یا کاهش کمک هزینه دریافتی دارد. هدف از اعطای وام 400 میلیونی دستگاه پوز تقویت توان مالی صاحبان کسب و کارها و دارندگان فروشگاه های فیزیکی یا اینترنتی می باشد. در طرح مهرپوز پیشین اشخاص نیاز به معرفی ضامن رسمی به بانک مهر ایران داشته که امکان دارد در دومین جشنواره نیز از مشتریان درخواست معرفی ضامن شود. اعتبار شغلی یکی دیگر از ضمانت های اخذ وام به شمار می رود.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح مهرپوز دستگاه کارتخوان بانک مهر ایران

اشخاص به منظور ثبت نام در طرح مهرپوز بانک مهر ایران باید ثابت کنند که صاحب کسب و کار ویژه ای بوده و مشغول درآمدزایی می باشند. ارائه مستندات دال بر نیازمندی به وام جهت توسعه کسب و کار یا حل مشکلات لزومی نداشته اما ارائه مدارک شغلی و مجوزهای کسب و کار و درآمدزایی ضروری است.

 

مدارک لازم برای دریافت وام طرح مهرپوز دستگاه کارتخوان بانک مهر ایران شامل مواردی شده که هویت شخص را احراز نموده و همچنین ثابت کند که متقاضی واجد شرایط دریافت وام 400 میلیونی دستگاه پوز می باشد. بنابراین اشخاص نیاز به مدارک هویتی، شغلی و تضامین داشته که لیست موارد به شرح زیر است:

 

کارت ملی هوشمند و شناسنامه متقاضی

 

اسکن کارت ملی و امضا در صورت تمایل به دریافت خدمات آنلاین 

 

فرم افتتاح حساب که به شکل آنلاین یا کاغذی در اختیار قرار می گیرد.

 

کارت بانکی یا وجه نقدی به منظور واریز سپرده

 

تضامین و وثایق، مدارک هویتی و شغلی ضامن دارای شرایط ضامن وام بانکی

 

مستندات شغلی مانند جواز کسب

 

اطلاعات حساب قرض الحسنه جاری یا پس انداز بانک مهر ایران

 

اطلاعات مربوط به دستگاه پوز یا درگاه پرداخت بانک مهر ایران

 

شماره تلفن همراه ثبت شده به نام متقاضی، آدرس و کد پستی

 

فرم درخواست کارتخوان یا درگاه پرداخت که توسط بانک در اختیار قرار گرفته و مخصوص افرادی است که در حال حاضر فاقد این موارد بوده و نیاز به دریافت دستگاه پوز یا درگاه پرداخت دارند.

 

در صورت عدم ارائه مدارک لازم برای دریافت وام طرح مهرپوز دستگاه کارتخوان بانک مهر ایران، فرد فاقد شرایط اخذ وام شناخته شده و درخواست او رد خواهد شد. توصیه می شود متقاضیان پیش از اقدام برای درخواست وام، توانایی مالی خود را مورد بررسی قرار داده تا در ادامه برای انتخاب دوره معدل گیری و دوره بازپرداخت دچار مشکل نشوند.

 

امکان افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز یا جاری در بانک قرض الحسنه مهر ایران به شکل آنلاین وجود داشته و همچنین می توان به شکل حضوری به شعب مراجعه کرد. در صورت انتخاب روش اخذ خدمات غیر حضوری افراد نیاز به بارگذاری اسکن مدارک خواسته شده در سامانه ها داشته یا باید اطلاعات مدارک را در فرم ها درج نمایند.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح مهرپوز بانک مهر ایران با میانگین حساب

بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بانک های ایرانی است که اغلب خدمات بانکی را از راه دور ارائه داده و به مشتریان خود اجازه افتتاح حساب سپرده و درخواست وام آنلاین را می دهد. به همین دلیل می توان توضیح داد نحوه دریافت تسهیلات طرح مهرپوز بانک مهر ایران با میانگین حساب، غیر حضوری و حضوری بوده که توضیحات کامل تر در ادامه مطلب قابل بررسی است.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح مهرپوز بانک مهر ایران با میانگین حساب غیر حضوری

 

افراد واجد شرایط دریافت وام 400 میلیونی دستگاه پوز می بایست ابتدا در بانک قرض الحسنه مهر ایران حساب افتتاح کرده و نسبت به کسب حداقل میانگین حساب 35 میلیون تومانی اقدام نمایند. این افراد می توانند نشانی www.qmb.ir را در مرورگر جستجو نموده و در گام بعدی روی پیشخوان مجازی بانک مهر ایران کلیک کنند. امکان انتخاب اطلاعات بیشتر برای کسب اطلاعات کافی در خصوص طرح مهرپوز بانک مهر ایران نیز وجود دارد.
 

طرح مهرپوز بانک مهر ایران

پس از ورود به پیشخوان مجازی باید روی افتتاح حساب آنلاین کلیک کرد.

 

 وام 400 میلیونی بانک مهر ایران

 

در ادامه مجددا نیاز به انتخاب افتتاح حساب آنلاین مهر ایران می باشد. امکان افتتاح حساب از طریق کیوبانک نیز وجود دارد.

 

 وام 400 میلیونی دستگاه پوز بانک مهر ایران

 

حالا باید روی افتتاح حساب از طریق سایت کلیک کرد.

 

طرح مهرپوز

 

در ادامه نیاز به درج شماره تلفن همراه و کد ملی در فرم است. سپس یک پیامک حاوی کد تایید برای فرد فرستاده شده که می توان کد را در فرم وارد نمود.

 

طرح مهرپوز بانک مهر ایران

 

در مرحله بعدی می بایست تصویر کارت ملی و تصویر امضا را در فرم درج کرد. تایپ سریال پشت کارت ملی و تاریخ تولد ضرورت دارد. ضبط ویدیوی احراز هویت نیز الزامی است.

 

وام 400 میلیونی بانک مهر ایران

 

اشخاص می بایست اطلاعات شغلی و آدرس محل سکونت را شرح دهند.
 

وام 400 میلیونی دستگاه پوز بانک مهر ایران

 

در ادامه نیاز به انتخاب نوع حساب قرض الحسنه پس انداز یا جاری بوده و سپس باید شعبه افتتاح را تعیین نمود.

 

 طرح مهرپوز

در نهایت می بایست شیوه دریافت کارت را معین کرده و نسبت به پرداخت مبالغ لازم اقدام نمود. بهترین راه برای تحویل گرفتن کارت، درخواست ارسال آن از طریق پست می باشد.

 

طرح مهرپوز بانک مهر ایران

 

سپس یک کد رهگیری برای افراد نمایش داده شده که می بایست آن را ذخیره نمود. در ادامه اشخاص باید مراحل درخواست درگاه پرداخت یا دستگاه پوز را طی نمایند. آن دسته از متقاضیان که از درگاه پرداخت یا کارتخوان مهر ایران برخوردار می باشند، نیاز به ثبت تقاضای مجدد ندارند.

 

وام 400 میلیونی بانک مهر ایران

 

پس از کسب میانگین حساب لازم، می توان وارد بخش تسهیلات در سایت www.qmb.ir شده و مراحل درخواست وام را به ترتیب طی کرد.

 

 وام 400 میلیونی دستگاه پوز بانک مهر ایران

 

متقاضیان باید گزینه تسهیلات آنلاین مهر ایران را مورد انتخاب قرار دهند.

 

طرح مهرپوز

 

در ادامه نیاز به درج کد ملی، شماره تلفن همراه و کد امنیتی در فرم است.

 

طرح مهرپوز بانک مهر ایران

 

حالا می توان شماره حساب قرض الحسنه جاری یا پس انداز را همراه با سایر اطلاعات لازم در فرم تایپ نمود.

 

 وام 400 میلیونی بانک مهر ایران

 

در گام بعدی شرایط انتخاب انواع وام بانکی فراهم می شود. در صورت عدم مشاهده گزینه طرح مهرپوز بانک مهر ایران در صفحه، می بایست با مرکز تماس حاصل کرده و نحوه اخذ وام را جویا شد.

 

وام 400 میلیونی دستگاه پوز بانک مهر ایران

 

در مراحل بعدی افراد باید کلیه فرم های درخواست تسهیلات آنلاین را تکمیل کرده و به ثبت برسانند. سپس درخواست متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت برخورداری از شرایط لازم، وام تا سقف 400 میلیون تومان به فرد تعلق می گیرد. در صورت لزوم می توان اطلاعات ضامن ها را نیز در فرم ها درج کرده و مدارک لازم را اسکن نموده و برای بارگذاری موارد اقدامات لازم را انجام داد.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح مهرپوز بانک مهر ایران با میانگین حساب حضوری

 

افراد می توانند در ساعات اداری به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان های متفاوت مراجعه کرده و درخواست افتتاح حساب قرض الحسنه جاری یا پس انداز را بیان کنند. پس از تکمیل فرم ها و افتتاح حساب، می بایست درخواست درگاه پرداخت یا خرید دستگاه پوز را نیز مطرح نمود. پس از طی کردن مراحل مربوطه و ایجاد میانگین حساب لازم، می توان تقاضای وام طرح مهرپوز بانک مهر ایران را به ثبت رساند.

 

لازم به ذکر است که مخاطبان طرح مهرپوز بانک مهر ایران، دو گروه دارندگان درگاه پرداخت و دستگاه پوز و متقاضیان کارتخوان یا درگاه پرداخت می باشند. بنابراین افرادی که در گذشته کارتخوان مهر ایران را تهیه کرده اند، نیاز به ثبت درخواست مجدد نخواهند داشت. متقاضیان فاقد درگاه پرداخت یا دستگاه پوز ملزم به مراجعه حضوری به شعبه ها و تکمیل فرم های درخواست کاغذی بوده زیرا در حال حاضر شرایط ثبت تقاضای پوز به شکل آنلاین فراهم نمی باشد.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح مهرپوز دستگاه کارتخوان بانک مهر ایران

مبلغ و سقف تسهیلات طرح مهرپوز دستگاه کارتخوان بانک مهر ایران بر اساس عوامل خاصی تعیین شده که لیست عوامل، شامل میزان میانگین حساب مرتبط با درگاه پرداخت یا دستگاه پوز و دوره بازپرداخت است. حداقل وام قابل اخذ از بانک مهر ایران اعلام نشده اما باید توجه داشت که سقف تسهیلات قابل دریافت، چهارصد میلیون تومان می باشد.

 

طبق اطلاعات مندرج در سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران، وام بیشتر از حالت عادی به مشتریان اعطا شده و برای تعیین مبلغ به ضوابط داخلی توجه خواهد شد. وام 400 میلیونی دستگاه پوز تنها به آن دسته از اشخاص اعطا شده که میانگین حساب بالایی داشته و در صورت برخورداری از معدل حساب پایین، تسهیلات کمتری به شخص تعلق می گیرد. حداقل میانگین حساب لازم 35 میلیون تومان است.

 

در گذشته نسبت مبلغ وام به سپرده طرح مهرپوز 34 الی 220 درصد بوده اما اطلاعاتی در خصوص نسبت مبلغ تسهیلات به سپرده برای جشنواره دوم منتشر نشده و تنها سقف تسهیلات اعلام شده و در سایت www.qmb.ir قابل بررسی می باشد. اشخاص برای محاسبه مبلغ وام می توانند با مشاوران بانک مهر ایران تماس حاصل کرده و جزئیات طرح مهرپوز بانک مهر ایران را جویا شوند.

 

کارمزد و سود وام طرح تسهیلاتی دستگاه پوز بانک مهر ایران

بانک مهر ایران وام طرح مهرپوز را با هدف افزایش توانایی مالی صاحبان کسب و کارها ارائه داده و نکته قابل توجه این است که وام مربوطه فاقد سود می باشد. در حقیقت این تسهیلات تنها از کارمزد اندکی برخوردار بوده که میزان کارمزد بر اساس شرایط وام 400 میلیونی دستگاه پوز توسط بانک مربوطه تعیین خواهد شد.

 

میزان کارمزد و سود وام طرح تسهیلاتی دستگاه پوز بانک مهر ایران در سایت بانک، صفر الی 4 درصد سالانه اعلام شده و بنابراین حداکثر کارمزد چهار درصد می باشد. ممکن است افراد موفق به اخذ وام با کارمزد 0 درصد شده که برای بررسی شرایط و قوانین می بایست با بانک مهر ایران در ارتباط بوده و شرایط معدل حساب و نحوه بازپرداخت را شرح داده تا کارشناسان میزان کارمزد را برآورد نمایند.

 

شایان ذکر است که اشخاص پس از افتتاح حساب قرض الحسنه جاری در بانک مهر ایران موفق به دریافت دسته چک شده و همچنین صاحبان فروشگاه ها می توانند از طریق شرکت در طرح کالا کارت، دستگاه پوز را به شکل اقساطی خریداری کنند. در صورت ثبت نام در طرح کالا کارت امکان خرید سایر کالاها و خدمات فروشگاه های پذیرنده به شکل قسطی فراهم می شود. اشخاص پس از ایجاد میانگین حساب لازم، از وام طرح مهرپوز بانک مهر ایران با کارمزد 0 الی 4 درصد سالانه بهره مند شده تا موفق به گسترش کسب و کار و افزایش درآمد گردند.

 

نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح مهرپوز بانک مهر ایران

بازپرداخت وام طرح مهرپوز بانک مهر ایران به دو صورت یکجا یا اقساطی انجام شده و منظور از نوع یکجا یا راسی، پرداخت کلیه بدهی در یک زمان معین و در یک مرحله است. متقاضیان روش اقساطی به مرور زمان و در بازه زمانی چند ماهه یا چند ساله بدهی را تسویه کرده تا نگرانی های مالی نداشته باشند.

 

در خصوص نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح مهرپوز بانک مهر ایران باید توضیح داد که امکان بازپرداخت حضوری و غیر حضوری وجود داشته و همچنین حداکثر مهلت تسویه بدهی 60 ماه است. مشتری بر اساس وضعیت و توانایی خود تعداد و مبلغ اقساط را انتخاب کرده و می تواند در مدت دلخواه، بدهی را پرداخت نماید. اطلاعات لازم در جدول زیر آورده شده است.

 

نحوه بازپرداخت وام طرح مهرپوز بانک مهر ایران حداکثر مهلت تعیین شده برای تسویه بدهی
اقساطی یا راسی  60 ماه

 

به طور معمول افراد برای تسویه بدهی یکجا در بانک حضور یافته اما به منظور واریز اقساط نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. اشخاص می توانند از طریق ورود به سامانه تسهیلات بانک مهر ایران www.qmb.ir و مراجعه به قسمت پرداخت اقساط در بخش پرداخت الکترونیکی، مراحل واریز آنلاین را طی نمایند. شایان ذکر است که امکان پرداخت اقساط وام 400 میلیونی دستگاه پوز با استفاده از خودپرداز یا همراه بانک و اینترنت بانک نیز وجود دارد.

 

 طرح مهرپوز

 

پس از ورود به قسمت پرداخت اقساط شتابی در سایت بانک مهر ایران، می بایست یکی از موارد شماره مشتری، شماره کارت یا شماره تسهیلات را انتخاب کرد. در ادامه امکان تکمیل فرم و واریز قسط فراهم می شود. اگر پرداخت با تاخیر صورت گیرد، شخص جریمه شده و همچنین ممکن است در آینده به راحتی موفق به اخذ تسهیلات نشود.

 

طرح مهرپوز بانک مهر ایران

 

فروشندگان می توانند قرارداد پذیرندگی طرح کالا کارت را امضا کرده و به عنوان فروشگاه های طرف قرارداد یا پذیرنده کالا کارت فعالیت کنند. با این روش فروش مراکز افزایش یافته، زیرا مشتریان موفق به خرید اقساطی کالا و خدمات شده و می توانند هزینه موارد خریداری شده را به مرور زمان پرداخت نمایند

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات طرح مهرپوز بانک مهر ایران در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون جزئیات طرح مهرپوز بانک مهر ایران پاسخ دهند.