دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل های صنفی

سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل های صنفی irguilds.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir، توسط اتاق اصناف ایران، راه اندازی شده تا ابلاغ و پرداخت بدهی حق عضویت سالیانه اصناف، تنها از طریق آن صورت گیرد. ورود به سامانه مذکور، مستلزم جستجوی آدرس سامانه، انتخاب نقش، درج نام کاربری، رمز عبور و شماره همراه، در کادرهای مربوطه می باشد.

 

بر اساس قانون، تمامی اشخاصی که اقدام به راه اندازی فعالیت و کسب و کار صنفی نموده و جواز کسب خود را دریافت کرده اند، ملزم هستند تا در مواعد و مهلت های مقرر، نسبت به تمدید پروانه کسب، پرداخت حق عضویت پروانه کسب و پرداخت وجوه الزامی به اتحادیه ها و تشکل های صنفی، اقدام نمایند؛ در غیر این صورت، از ادامه فعالیت صنفی، محروم گشته و مشمول جریمه، خواهند شد.

 

با توجه به چالش های راجع به دریافت حق عضویت سالانه و وجوه الزامی قابل پرداخت توسط فعالین صنفی، اتاق اصناف ایران، اقدام به راه اندازی سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی نموده و تمامی مشمولین پرداخت مطالبات صنفی را ملزم دانسته تا پرداخت های خود را صرفا از طریق سامانه، انجام دهند که همین امر، ضرورت اطلاع از نحوه کار با سامانه و ورود به آن را ایجاب می نماید.

 

لذا در مقاله حاضر و در راستای اطلاع رسانی، سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir، ورود به آن و نحوه پرداخت حق عضویت سالانه اصناف از طریق irguilds.ir، بررسی گردیده و درباره امکانات سامانه پرداخت حق عضویت اتحادیه irguilds.ir، توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل های صنفی کلیک کنید.

 

- سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌های صنفی irguilds.ir

 

کاربران، برای ورود به سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی باید، به آدرس irguilds.ir مراجعه کنند.

سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir چیست

در پاسخ به این پرسش که سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir چیست؟ باید گفت، این سامانه، بستری است آنلاین، که توسط اتاق اصناف ایران و با هدف ابلاغ و پرداخت بدهی حق عضویت سالیانه فعالین صنفی، راه اندازی شده و از همین رو به آن، سامانه پرداخت حق عضویت اصناف یا سامانه پرداخت حق عضویت اتحادیه نیز می گویند. 

 

بر اساس مصوبه هیات مقررات‌ زدایی و بخشنامه اتاق اصناف ایران، ابلاغ و پرداخت بدهی حق عضویت سالیانه اصناف، می‌ بایست به صورت الکترونیک و غیرحضوری، در بستر سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir، انجام گردد.

 

مطابق آنچه در صفحه اتاق اصناف ایران، منتشر گردیده، "دریافت هرگونه وجه و حق عضویت توسط اتحادیه‌ ها، خارج از سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir، ممنوع است. در ادامه، ورود به سامانه irguilds.ir، بررسی خواهد شد.

ورود به سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir

برای ورود به سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir، متقاضی باید، آدرس سامانه را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، نقش خود را انتخاب و شماره همراه، کد ملی یا کد فراگیر اتباع خارجی و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه، وارد کند.

 

سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir

 

شایان ذکر است، این امکان وجود دارد که در صورت فراموشی رمز، گزینه ورود با تلفن همراه را انتخاب نمود و با دریافت کد تایید، به حساب کاربری خود، وارد شد. در صورت انتخاب گزینه "ورود با شماره همراه"، فرد باید، شماره همراه و کد ملی یا کد فراگیر اتباع را در کادر مربوطه، وارد کرده و پس از درج حاصل اعداد تصویر امنیتی، برروی گزینه "دریافت کد تایید"، کلیک کند.

 

 ورود به سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی

 

در این گام، فرد باید، کد ارسال شده به تلفن همراه خود را در کادر مربوطه، وارد نماید.

 

 سامانه irguilds.ir

 

با طی مراحل ورود به سامانه، فرد به حساب کاربری خود، دسترسی خواهد یافت و می تواند از خدمات و امکانات آن، استفاده کند.

 

 سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی

 

در ادامه، نحوه پرداخت حق عضویت سالانه اصناف irguilds.ir و امکانات سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir، مورد توضیح و بررسی، قرار خواهد گرفت. علاقمندان به کسب اطلاعات درباره سامانه ایرانیان اصناف می توانند، نسبت به مطالعه مقاله زیر، اقدام کنند.

نحوه پرداخت حق عضویت سالانه اصناف irguilds.ir

در توضیح نحوه پرداخت حق عضویت سالانه اصناف irguilds.ir باید گفت، بر اساس آنچه در سامانه اتاق اصناف آمده و در تیتر اول مقاله نیز مورد اشاره قرار گرفت، ابلاغ و پرداخت بدهی حق عضویت سالیانه اصناف، باید به صورت الکترونیک و از طریق سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir، انجام گردد.

 

بر این اساس، متقاضی پرداخت حق عضویت سالانه اصناف باید، مطابق آنچه در تیتر پیشین مقاله، توضیح داده شد و راهنمای تصویری آن ارائه گردید، آدرس irguilds.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید و با درج اطلاعات مورد نیاز، به حساب کاربری خود، دسترسی یابد.

 

با ورود به حساب کاربری در سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir، فرد به لیست بدهی های ابلاغ شده خود دسترسی خواهد یافت و باید، برروی بدهی مد نظر خود برای پرداخت، کلیک کند.

 

سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی irguilds.ir

 

در این مرحله، فرد باید، برروی گزینه "پرداخت" موردی که قصد تسویه بدهی آن را دارد، کلیک کند.

 

 ورود به سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی

 

با طی مراحل مذکور، شخص به درگاه پرداخت بانکی، هدایت خواهد شد و می تواند با درج اطلاعات کارت بانکی و سایر اطلاعات مورد نیاز، به صورت برخط و آنلاین، نسبت به پرداخت حق عضویت سالانه اصناف irguilds.ir، اقدام نماید.

 

امکانات سامانه پرداخت حق عضویت اتحادیه irguilds.ir

در تیترهای پیشین مقاله، سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل‌ های صنفی، معرفی و نحوه ورود به آن، توضیح داده شد. در این تیتر از مقاله دینا، امکانات سامانه پرداخت حق عضویت اتحادیه irguilds.ir، مورد توضیح و بررسی، قرار خواهد گرفت. این امکانات، عبارتند از:

 

مشاهده لیست بدهی های ابلاغ شده

 

اقدام برای پرداخت بدهی های ابلاغ شده

 

دسترسی به لیست درخواست های حذف بدهی

 

سامانه نوین اصناف، در راستای تسریع امور پروانه کسب و صدور الکترونیکی آن، راه اندازی شده که علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه و امکانات آن می توانند، نسبت به مطالعه مقاله لینک زیر، اقدام کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کاربرد سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل های صنفی در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون کاربرد سامانه جامع مدیریت مطالبات تشکل های صنفی پاسخ دهند.