دینا / تجاری / امور بانکی / طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران

طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران طرح ویژه برای مشتریان خوش حساب بوده که درصورتی که متقاضیان قبل از سررسید هر قسط خود نسبت به بازپرداخت آن اقدام نمایند کل سود آن قسط برایشان مورد بخشش قرار خواهد گرفت و از شرایط ثبت نام با میانگین حساب آن، داشتن حداقل 4 ماه گردش حساب است.

 

بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون همواره خدمت رسانی به آحاد مردم و جلب رضایت آنان را سرلوحه خود قرار داده و در این راستا انواع خدمات بانکی و تسهیلات مختلف برای مشتریان خود در طبقات مختلف ارائه کرده است.

 

بانک رفاه کارگران به منظور ارج نهادن به مشتریان خوش حساب خود در قالب "طرح ربیع رفاه" با امکان بخشش سود، تسهیلات پرداخت می کند. در طرح ربیع بانک رفاه کارگران مشتریان خوش حسابی که نسبت به بازپرداخت تسهیلات دریافتی خود تا یک ماه قبل از موعد سررسید قسط، اقدام کنند کل سود همان قسط مورد بخشش قرار خواهد گرفت و سود قسط به حساب مشتریان برگشت داده خواهد شد.

 

در ادامه به پاسخ این پرسش که طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران چیست؟ پاسخ داده خواهد شد و شرایط ثبت نام با میانگین حساب، مدارک لازم برای دریافت وام، نحوه محاسبه تسهیلات، نحوه ثبت نام و دریافت تسهیلات میانگین حساب، مبلغ و سقف تهسیلات، کارمزد و سود و در آخر نحوه و مدت بازپرداخت آن توضیح داده خواهد شد تا خوانندگان مقاله اطلاعات کامل درباره طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران بدست آورند.

طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران چیست؟

برای بسیاری از افراد این سوال به وجود خواهد آمد که طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران چیست؟ در پاسخ به این سوال لازم است ذکر شود که بانک رفاه کارگران برای مشتریان خوش حساب خود طرحی با عنوان طرح ربیع رفاه طراحی نموده است.

 

در طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران، مشتریان حقیقی و حقوقی درصورتی که نسبت به بازپرداخت مبلغ قسط خود یک ماه قبل از موعد مربوطه اقدام نمایند کل سود مستتر در همان قسط از سوی بانک رفاه کارگران برایشان مورد بخشش قرار خواهد گرفت و سود مزبور به حسابشان برگشت داده خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که بخشش سود درصورتی اتفاق خواهد افتاد که متقاضیان قبل از موعد بازپرداخت نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند، بنابراین چنانچه تسهیلات گیرنده در روز سررسید قسط اقدام به پرداخت قسط مربوطه نماید مشمول بخشش سود در آن قسط نخواهد شد.

شرایط و جزئیات دریافت وام طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران

اطلاع از شرایط و جزئیات دریافت وام در طرح های گوناگون این امکان را به مشتریان خواهد داد تا در خصوص دریافت آن تصمیم گیری صحیح تری داشته باشند. در این بخش به شرایط و جزئیات دریافت وام طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران پرداخته خواهد شد.

 

شرایط دریافت و ثبت نام وام طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران برای اشخاص حقیقی و حقوقی یکسان بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارد و شرایط دریافت آن عبارت است از:

 

وام طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران به اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می گیرد.

 

متقاضیان باید دارای حساب در بانک رفاه کارگران باشند.

 

اعطای تسهیلات جهت احداث و خرید مسکن مشمول طرح ربیع رفاه نمی باشد.

 

فاصله اقساط تسهیلات مبادله ای یک ماهه می باشد.

 

در صورتی که مشتریان یک ماه قبل از موعد پرداخت قسط نسبت به پرداخت آن اقدام کنند بخشش سود آن قسط با عنوان جایزه خوش حسابی به مشتریان از سوی بانک رفاه کارگران اعطا خواهد شد و در صورت ادامه این رویه برای همه قسط ها تمام سود تسهیلات متقاضی مورد بخشش قرار می گیرد.

 

ارائه ضامن رسمی و همچنین یک فقره چک به مبلغ وام دریافتی به بانک رفاه کارگران.

 

حساب شخص وام گیرنده باید حداقل ۴ ماه دارای گردش حساب باشد.

 

وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

 

طبق اعلام بانک رفاه کارگران مشتریانی در الویت دریافت طرح ربیع رفاه قرار دارند که نسبت به افتتاح حساب جاری بدون دسته چک یا قرض الحسنه پس انداز جدید مختص طرح ربیع رفاه در بانک رفاه کارگران اقدام نمایند.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران

از جمله اقدامات اولیه متقاضیان دریافت وام پس از کسب اطلاعات درباره شرایط دریافت آن، مطالعه مدارک لازم برای درخواست وام مدنظر است تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به درخواست دریافت وام اقدام نمایند. در این بخش به مدارک لازم برای دریافت وام طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران پرداخته خواهد شد. مدارک لازم برای دریافت طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران عبارت است از:

 

مدارک هویتی متقاضی دریافت وام اعم از کارت ملی هوشمند و شناسنامه

 

مدارک هویتی ضامن رسمی اعم از کارت ملی و شناسنامه

 

ارائه یک فقره چک به مبلغ وام دریافتی

 

مدارک شغلی وام گیرنده

 

مدارک مربوط به حساب دارای حداقل 4 ماه گردش حساب در بانک رفاه کارگران

 

فرم تکمیل شده درخواست تسهیلات

 

از منظر بانک رفاه مشتریانی که نسبت به بازپرداخت تسهیلات دریافتی، یک ماه قبل از سررسید هر قسط اقدام کنند، مشتری خوش‌ حساب تلقی شده و طرح ربیع رفاه شامل حال آن‌ها می‌شود. افراد برای کسب اطلاعات درباره طرح اعتبار ملی بانک ملی می توانند به مقاله زیر مراجعه کنند.

 

نحوه محاسبه تسهیلات طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران

نحوه محاسبه تسهیلات طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران به این صورت است که اشخاص حقیقی و حقوقی بر اساس ظرفیت سنجی بانک، میزان و مدت سپرده تا سقف مبلغ تعیین شده توسط بانک وام دریافت نمایند در ادامه دانلود جدول نسبت تسهیلات به سپرده طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران آورده شده است.

 

جدول نسبت تسهیلات به سپرده طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران
حجم: 94KB
منبع: دینا

 

لازم به ذکر است که مشتریان برای برخورداری از تخفیف ویژه طرح برای بخشودگی سود تسهیلات باید حداقل یک ماه قبل از سررسید قسط، بازپرداخت خود را انجام دهند. افراد برای کسب اطلاعات درباره طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند.

 

نحوه ثبت نام و دریافت تسهیلات طرح ربیع رفاه با میانگین حساب

تاکنون طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران، شرایط و جزئیات دریافت وام طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران، مدارک لازم برای دریافت وام و نحوه محاسبه تسهیلات طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران توضیح داده شده است. در ادامه به نحوه ثبت نام و دریافت تسهیلات طرح ربیع رفاه با میانگین حساب پرداخته خواهد شد.

 

افراد باید در بانک رفاه کارگران افتتاح حساب کرده و پس از حداقل 4 ماه گردش حساب می توانند اقدام به دریافت و ثبت نام طرح ربیع رفاه نمایند که در حال حاضر ثبت نام طرح ربیع رفاه به صورت حضوری با مراجعه به بانک رفاه کارگران امکان پذیر است.

 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه درخواست و ثبت نام طرح ربیع رفاه با میانگین حساب می توانند با امور مشترکین بانک رفاه کارگران تماس حاصل نمایند. در ادامه به مبلغ و سقف تهسیلات طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران پرداخته خواهد شد.

 

مبلغ و سقف تهسیلات طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران

یکی از مهمترین نکات برای متقاضیان دریافت وام طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران اطلاع از مبلغ و سقف تسهیلات آن است به همین دلیل در این بخش به مبلغ و سقف تهسیلات طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران پرداخته خواهد شد.

 

مبلغ طرح ربیع رفاه برای افراد حقیقی و حقوقی متفاوت است. سقف تسهیلات برای اشخاص حقیقی 10 میلیارد ریال و سقف تسهیلات برای اشخاص حقوقی به میزان 30 میلیارد ریال از سوی بانک رفاه کارگران اعلام شده است.

 

بنابراین اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران با توجه به میزان و مدت سپرده و همچنین ظرفیت سنجی بانک تا سقف مبالغ اعلام شده می توانند از سوی بانک وام دریافت نمایند.

 

کارمزد و سود تسهیلات طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران

یکی از سوالات رایج افراد برای دریافت انواع وام های بانکی درباره سود و کارمزد آن بوده که سود یا کارمزد در نظر گرفته شده از سوی بانک چقدر است. به همین دلیل در ادامه درباره کارمزد و سود تسهیلات طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران توضیح داده خواهد شد.

 

سود تسهیلات طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران 18 درصد است. طرح ربیع رفاه، طرح ویژه ای بوده که در آن در صورتی که مشتریان نسبت به بازپرداخت تسهیلات دریافتی، یک ماه قبل از سررسید قسط اقدام کنند، مشتری خوش‌ حساب تلقی شده و کل سود مستتر در همان قسط برایشان مورد بخشش قرار خواهد گرفت.

 

بنابراین سود قسط پرداخت‌ شده از سوی بانک رفاه کارگران به‌ حساب مشتری برگشت داده خواهد شد و در صورت تکرار رویه فوق بابت کل تسهیلات، عملاً کل سود طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران مورد بخشش قرار خواهد گرفت.

 

نحوه و مدت بازپرداخت طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران

در این بخش نحوه و مدت بازپرداخت طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران توضیح داده خواهد شد تا متقاضیان دریافت وام طرح ربیع رفاه بتوانند با مطالعه مقاله درباره مدت بازپرداخت آن اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

مدت بازپرداخت طرح ربیع رفاه حداکثر 36 ماه از سوی بانک رفاه کارگران در نظر گرفته شده است و وام گیرندگان می توانند با انتخاب خود در مدت زمان 12 ،24 و 36 ماهه نسبت به پرداخت اقساط طرح ربیع رفاه اقدام نمایند.

 

بازپرداخت طرح ربیع رفاه به دو صورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر است بنابرابن متقاضیان می توانند به صورت غیرحضوری از طریق سامانه و اپلیکیشن های بانک رفاه کارگران اقدام به بازپرداخت طرح ربیع رفاه نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شرایط ثبت نام طرح ربیع رفاه بانک رفاه کارگران پاسخ دهند.