دینا / تجاری / امور بانکی / طرح پارسا بانک گردشگری

طرح پارسا بانک گردشگری

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

طرح پارسا بانک گردشگری یکی از انواع طرح هایی است که دارای شرایط ثبت نام تسهیلات با میانگین حساب است و در این طرح به دارندگان حساب جاری با میانگین حساب 4 تا 12 ماهه تا سقف 300 میلیون تومان با کارمزد 2 یا 4 درصد وام طرح پارسا تعلق می گیرد.

 

بانک گردشگری اولین بانک تخصصی و خصوصی در زمینه گردشگری در ایران است که خدمات آن ارائه تسهیلات گوناگون به مشتریان خود است. یکی از تسهیلاتی که بانک گردشگری به مشتریان خود ارائه می کند طرح پارسا نام دارد.

 

در طرح پارسا بانک گردشگری مشتریان می توانند با ایجاد میانگین حساب 4 تا 12 ماهه تا 300 درصد میانگین حساب خود تا سقف 300 میلیون تومان وام با کارمزد 2 تا 4 درصدی دریافت نمایند و از جمله شرایط حائز اهمیت طرح پارسا بانک گردشگری امکان انتقال امتیاز تسهیلات به سایر افراد است.

 

در این مقاله به این پرسش که طرح پارسا بانک گردشگری چیست؟ پاسخ داده خواهد شد و شرایط ثبت نام تسهیلات طرح پارسا با میانگین حساب ذکر خواهد شد. در ادامه مدارک لازم برای دریافت وام طرح پارسا بانک گردشگری، نحوه دریافت تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری با میانگین حساب، مبلغ و سقف تسهیلات ، کارمزد و سود وام و نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح پارسا بانک گردشگری توضیح داده خواهد شد. تا خوانندگان مقاله اطلاعات کافی از طرح پارسا بدست آورند.

طرح پارسا بانک گردشگری چیست؟

بانک گردشگری در بازه های زمانی متفاوت انواع وام در طرح های گوناگون به مشتریان خود ارائه می کند که هر یک از مشتریان با توجه به شرایط خود از این خدمات بهره مند شوند یکی از طرح های ارائه شده توسط بانک گردشگری طرح پارسا نام دارد.

 

در پاسخ به این پرسش که طرح پارسا بانک گردشگری چیست؟ لازم است ذکر شود طرح پارسا تسهیلاتی است که بانک گردشگری به افراد دارای میانگین حساب 4 تا 12 ماهه بسته به میانگین حسابشان تا سقف 300 میلیون تومان وام با کارمزد 2 تا 4 درصد اعطا می کند.

 

افراد در صورتی می توانند برای دریافت تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری اقدام نمایند که حداقل چهار ماه از مدت زمان خواب سپرده آن‌ ها گذشته باشد و امکان ارائه ضامن رسمی به بانک را داشته باشند.

شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری

اطلاع از شرایط و جزئیات دریافت وام طرح پارسا بانک گردشگری این امکان را به افراد می دهد تا روند دریافت وام را در سریع ترین حالت ممکن انجام دهند. به همین دلیل در این بخش به شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری پرداخته خواهد شد.

 

طرح پارسا بانک گردشگری، به مشتریان حقیقی و حقوقی بر اساس معدل حساب جاری آنان تعلق می گیرد. شرایط دریافت طرح پارسا برای مشتریان حقیقی و حقوقی کاملا یکسان بوده و تفاوتی ندارد. شرایط دریافت طرح پارسا عبارت است از:

 

مشتریان نباید به بانک بدهکار باشند.

 

فاقد چک برگشتی باشند.

 

دارای حساب بانکی و میانگین حساب 4 تا 12 ماهه در بانک گردشگری باشند.

 

مبلغ وام طرح پارسا بر اساس معدل حساب جاری توسط بانک گردشگری تعیین می شود.

 

معرفی ضامن رسمی به بانک الزامی است.

 

اشخاص نباید در لیست سیاه بانک مرکزی قرار گرفته باشند.

 

طبق شرایط ذکر شده افراد حقیقی و حقوقی می توانند نسبت به دریافت وام پارسا از بانک گردشگری اقدام نمایند. در ادامه برای اطلاعات بیشتر به مدارک لازم برای دریافت وام طرح پارسا بانک گردشگری پرداخته خواهد شد.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح پارسا بانک گردشگری

اشخاص حقیقی و حقوقی پس از مطالعه و کسب اطلاعات درباره شرایط لازم دریافت وام باید از مدارک لازم برای ثبت نام اطلاعات کسب نمایند تا با فراهم نمودن مدارک برای دریافت وام اقدام نمایند. در این بخش به مدارک لازم برای دریافت وام طرح پارسا بانک گردشگری پرداخته خواهد شد. مدارک لازم برای دریافت طرح پارسا برای مشتریان حقیقی و حقوقی یکسان بوده و عبارت است از:

 

اطلاعات و مدارک هویتی شامل کارت ملی هوشمند، شناسنامه

 

ارائه مدارک ضامن رسمی و گواهی کسر از حقوق

 

اطلاعات کارت بانکی که در آن خواب سپرده دارند.

 

فرم تکمیل شده درخواست وام از بانک گردشگری

 

اشخاص باید مدارک هویتی خود را در اختیار بانک قرار داده و فرم های مختص به درخواست وام پارسا بانک گردشگری را تکمیل نمایند. پس از بررسی حساب دارای خواب سپرده و مشخص شدن مبلغ وام بر اساس مبلغ و مدت زمان خواب سپرده، ضامن را به بانک معرفی نمایند.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری با میانگین حساب

نحوه دریافت تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری با میانگین حساب برای افراد حقیقی و حقوقی مشابه بوده افراد باید ابتدا نسبت به افتتاح حساب، حساب جاری در بانک گردشگری اقدام نمایند، سپس مدت 4 تا 12 ماه در بانک گردشگری سپرده گذاری نمایند.

 

پس از گذشت بازه زمان حداقل 4 ماه افراد باید به یکی از شعبات بانک گردشگری به صورت حضوری مراجعه نمایند و درخواست وام طرح پارسا دهند، سپس حساب جاری که افراد در آن خواب سپرده داشتند توسط بانک بررسی و بر اساس آن، مبلغ وام دریافتی افراد توسط بانک گردشگری مشخص خواهد شد سپس با ارائه مدارک و ضامن به بانک می توانند وام طرح پارسا را دریافت نمایند.

 

لازم به ذکر است که در مدت زمان خواب سپرده، مبلغ در بانک گردشگری مسدود نخواهد شد و افراد می توانند مبلغ سپرده گذاری خود را تغییر دهند. در ادامه مبلغ و سقف تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری توضیح داده خواهد شد.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری

محدودیتی در خصوص سپرده گذاری در بانک گردشگری وجود نداشته و افراد می توانند به میزان دلخواه در حساب جاری بانک گردشگری خود به مدت 4 تا 12 ماه سپرده گذاری انجام دهند که در مدت سپرده گذاری حساب افراد مسدود نخواهد شد.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری به عواملی همچون: زمان و مبلغ سپرده گذاری مشتریان بستگی دارد و افراد تا 300 درصد میانگین حساب خود تا سقف نهایت 300 میلیون تومان قادر به دریافت وام در طرح پارسا هستند.

 

لازم به ذکر است که دوره معدل گیری سپرده در طرح پارسا بانک گردشگری 4، 6 و 12 ماه است. مشتریان در مراحل درخواست وام پارسا به بانک گردشگری موظف به پرداخت هزینه های جانبی به مبلغ 100 هزار تومان برای اموری همچون تشکیل پرونده و اعتبار سنجی هستند.

 

کارمزد و سود وام طرح تسهیلاتی پارسا بانک گردشگری

امروزه اغلب تسهیلات بانک های متفاوت دارای سود و کارمزدهای بالا بوده که افراد به دلیل پرداخت مبلغ زیاد در ازای سود و کارمزد تسهیلات از دریافت آن پشیمان خواهند شد. طرح پارسا از دسته وام ها با کمترین میزان سود ممکن است که توسط بانک گردشگری به مشتریان ارائه می شود. در این بخش به کارمزد و سود وام طرح تسهیلاتی پارسا بانک گردشگری پرداخته خواهد شد.

 

کارمزد وام طرح تسهیلاتی پارسا بانک گردشگری 2 تا 4 درصد است و افراد باتوجه به مبلغ سپرده گذاری در بازه 4، 6 و 12 ماه و مدت زمان بازپرداخت آن موظف به پرداخت 2 تا 4 درصد کارمزد به بانک گردشگری هستند. هم چنین، وام طرح تسهیلاتی پارسا بانک گردشگری قرض الحسنه بوده و از بابت وام، سودی از متقاضی دریافت نمی شود.

 

همانطور که گفته شد مشتریان مشمول دریافت تسهیلات می توانند امتیاز وام خود را به شخص دیگر واگذار نمایند. افراد برای کسب اطلاعات درباره طرح اعتبار ملی بانک ملی می توانند به مقاله زیر مراجعه نمایند.

 

نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح پارسا بانک گردشگری

تاکنون طرح پارسا بانک گردشگری، شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری، مدارک لازم برای دریافت وام، نحوه دریافت تسهیلات طرح پارسا بانک گردشگری با میانگین حساب، مبلغ و سقف تسهیلات و کارمزد و سود وام توضیح داده شده است در ادامه نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح پارسا بانک گردشگری توضیح داده خواهد شد.

 

مدت زمان بازپرداخت وام طرح پارسا بانک گردشگری، حداقل 12 و حداکثر 36 ماه از سوی بانک گردشگری مشخص شده است و متقاضیان در بازه زمانی انتخابی خود موظف به پرداخت وام طرح پارسا به بانک هستند.

 

افراد برای بازپرداخت وام طرح پارسا می توانند به صورت حضوری با مراجعه به هر یک از شعب بانک گردشگری و غیر حضوری از طریق مراجعه به همراه بانک و اینترنت بانک، بانک گردشگری اقدام نمایند. افراد برای کسب اطلاعات درباره طرح سنا بانک صادرات می توانند به مقاله زیر مراجعه نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام طرح پارسا بانک گردشگری در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شرایط ثبت نام طرح پارسا بانک گردشگری پاسخ دهند.