دینا / تجاری / امور بانکی / طرح سنا بانک صادرات

طرح سنا ۲ بانک صادرات

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

حداکثر مبلغ وام طرح سنا ۲ بانک صادرات 300 میلیون تومان بوده و سود آن برای اشخاص 15 الی 23 درصد برآورد می شود. شرایط ثبت نام با معدل حساب به این صورت است که افراد باید نسبت به افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت و سپرده گذاری 2 الی 10 ماهه اقدام نمایند. مهلت بازپرداخت در جدول مربوطه، حداقل 18 و حداکثر 60 ماه اعلام شده است.

 

با حداقل 1 میلیون ریال سپرده گذاری در بانک صادرات و ایجاد حداقل 100 میلیون ریال معدل حساب، می توان از وام طرح سنا بانک صادرات برخوردار شد. نحوه محاسبه امتیازات حاصل از سپرده گذاری در این طرح، روزشمار بوده و اشخاص مانعی برای برداشت وجه از حساب سپرده خود نداشته و می توانند تراکنش انجام دهند.

 

مزیت شرکت در طرح سنا بانک صادرات، دریافت وام با سود 15 الی 23 درصد پس از حداقل 2 ماه سپرده گذاری در بانک می باشد. اشخاص می بایست ابتدا اطلاعات کافی در خصوص شرایط ثبت نام با معدل حساب و نحوه نام نویسی در طرح کسب کرده تا در آینده از سپرده گذاری و ایجاد معدل حساب پشیمان نشوند.

 

در این مقاله طرح سنا بانک صادرات معرفی شده و شرایط ثبت نام با معدل حساب همراه با مدارک لازم شرح داده خواهد شد. افراد از طریق مطالعه این مطلب با نحوه نام نویسی در طرح سنا بانک صادرات آشنا خواهند گشت. در این مقاله مبلغ وام سنا، سود و نحوه بازپرداخت شرح داده شده و اشخاص موفق به دانلود جدول بازپرداخت خواهند شد.

طرح سنا 2 بانک صادرات چیست؟

اغلب بانک های ایران به اشخاصی که حساب سپرده افتتاح کرده و مدت معینی سپرده گذاری انجام دهند، وام اعطا خواهند نمود. یکی از این بانک ها، صادرات نام داشته که شرایط ثبت نام با معدل حساب در طرح سنا را فراهم کرده است. حداقل مدت زمان سپرده گذاری در طرح سنا ۲ ماه بوده اما افراد می توانند سپرده گذاری طولانی تری به منظور کاهش سود وام انجام دهند.

 

در جواب این پرسش که مزایای طرح سنا 2 بانک صادرات چیست؟ باید توضیح داد که پس از افتتاح حساب سپرده طرح سنا، امکان وکالتی کردن حساب فراهم می شود. این طرح تسهیلاتی دارای انواع متفاوتی بوده که نوع دوم آن، طرح سنا ویژه کسب و کار نام دارد. اشخاص حقیقی و حقوقی دارای مجوز فعالیت می توانند در طرح ویژه کسب و کار شرکت کنند. سایرین طرح نوع 1 را انتخاب نموده و مراحل نام نویسی را طی می نمایند.

 

در خصوص شرایط ثبت نام با معدل حساب در طرح سنا بانک صادرات باید توضیح داد که متقاضیان وام بانک صادرات، نیاز به معرفی ضامن رسمی به بانک خواهند داشت. این افراد می توانند مدت زمان بازپرداخت را پس از بررسی جدول منتشر شده، بر اساس صلاحدید و به دلخواه انتخاب کرده اما باید توجه نمایند که حداکثر مهلت در نظر گرفته شده برای تسویه بدهی، 60 ماه است. امکان ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی در طرح وجود دارد.

شرایط و جزئیات دریافت طرح سنا ۲ بانک صادرات

پس از معرفی وام سنا لازم به ذکر است که مانعی برای اخذ وام طرح سنا بانک صادرات توسط اشخاص حقوقی وجود نداشته و این متقاضیان می توانند پس از احراز شرایط لازم، درخواست وام را مطرح نمایند. باید توضیح داد که جدول مبالغ و شرایط بهره مندی از وام سنا برای اشخاص حقیقی و حقوقی دارای معدل حساب مشابه و یکسان است. 

 

متقاضیان اخذ وام طرح سنا نباید دارای چک برگشتی بوده یا به بانک صادرات بدهکار باشند. پیش از اقدام برای سپرده گذاری و دریافت تسهیلات، نیاز به بررسی شرایط و جزئیات دریافت طرح سنا ۲  بانک صادرات بوده که به همین دلیل لیست موارد کلی در زیر آمده و برای علاقمندان به بهره مندی از کمک هزینه با حداقل سود 15 درصد قابل مطالعه است:

 

افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ضرورت دارد.

 

حداقل مبلغ لازم برای افتتاح حساب 100 هزار تومان بوده اما حداقل میانگین حساب برای دریافت وام، 10 میلیون تومان است. 

 

امکان وکالتی کردن حساب برای معامله در بورس کالا وجود دارد.

 

سقف وام قابل اخذ 3 میلیارد ریال اعلام شده است. 

 

حداقل مدت زمان سپرده گذاری 2 ماه و حداکثر مهلت 10 ماه می باشد. 

 

افراد حداکثر 60 ماه برای تسویه بدهی فرصت دارند.

 

نداشتن چک برگشتی و بدهی معوقه حائز اهمیت است.

 

امتیازات به شکل روزشمار محاسبه شده و مشتریان مانعی برای برداشت و واریز وجه به حساب ندارند.

 

معرفی ضامن رسمی به بانک الزامی است.

 

اشخاص نباید در لیست سیاه بانک مرکزی قرار گرفته باشند.

 

بهره مندی از حداقل میانگین حساب 2 ماهه و معرفی ضامن به بانک صادرات، از مهم ترین شرایط ثبت نام با معدل حساب در طرح سنا به حساب می آیند. باید توضیح داد که نسبت مبلغ وام به سپرده 100 درصد بوده و بنابراین هر چقدر معدل حساب افزایش یابد، وام قابل اخذ بیشتر خواهد شد. یکی از مزایای ثبت نام در طرح سنا برای اشخاص حقوقی این است که صاحبان شرکت ها می توانند درخواست وام برای کارکنان خود را مطرح کرده و در واقع از امتیازات کسب شده برای اعطای تسهیلات به کارمندان استفاده نمایند.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح سنا 2 بانک صادرات

اشخاص حقیقی و حقوقی ابتدا باید با مدارک لازم برای دریافت وام طرح سنا ۲  بانک صادرات آشنا شده تا در ادامه موفق به ثبت نام در طرح تسهیلاتی شوند. مستندات مورد نیاز برای اشخاص حقیقی شامل اطلاعات هویتی شده اما به منظور اخذ انواع وام بانکی برای شخص حقوقی باید مدارک مربوط به شرکت را ارائه داد. به همین دلیل نیاز به بررسی مدارک لازم به شکل مجزا می باشد.

 

مدارک لازم برای دریافت وام طرح سنا 2 بانک صادرات برای شخص حقیقی

 

اشخاص حقیقی ابتدا باید مدارک هویتی خود را در اختیار بانک قرار داده و فرم های درخواست افتتاح حساب را تکمیل نمایند. پس از افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت و ایجاد میانگین حساب، امکان معرفی ضامن رسمی و دریافت وام فراهم می شود. لیست مدارک لازم برای افتتاح حساب و اخذ تسهیلات در زیر آورده شده است:

 

کارت ملی هوشمند 

 

شناسنامه 

 

اطلاعات هویتی و اطلاعات تماس

 

نشانی منزل و کد پستی

 

اطلاعات هویتی ضامن و فیش حقوقی یا سایر موارد لازم مانند جواز کسب

 

کارت بانکی برای واریز سپرده یا وجه نقد

 

اگر مشخص شود که اشخاص حقیقی به بانک بدهی داشته یا سابقه چک برگشتی دارند، احتمال رد درخواست وام طرح سنا افزایش می یابد. افراد فاقد بدهی، واجد شرایط ثبت نام با معدل حساب بوده و می توانند مراحل نام نویسی را به ترتیب طی نمایند. در صورت عدم تطابق اطلاعات مندرج در فرم های درخواست با اطلاعات موجود در مدارک هویتی، فرد با مشکل مواجه خواهد شد.

 

مدارک لازم برای دریافت وام طرح سنا ۲ بانک صادرات برای شخص حقوقی

 

صاحبان شرکت ها به منظور افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت در بانک صادرات و ثبت درخواست وام سنا، باید مجوز کسب و کار را همراه با اطلاعات هویتی اعضای هیئت مدیره به یکی از شعب بانک ارائه دهند. لیست مدارک لازم برای دریافت وام طرح سنا بانک صادرات برای اشخاص حقوقی در زیر قابل مطالعه می باشد:

 

اطلاعات هویتی اعضای هیئت مدیره و مدارک هویتی آنان مانند کارت ملی

 

کد پستی، آدرس و شماره تماس شرکت

 

روزنامه رسمی حاوی آگهی ثبت شرکت و اطلاعات مربوط به آخرین تغییرات 

 

مدارک ضامن رسمی 

 

اساسنامه و اظهارنامه، مجوز کسب و کار 

 

وجه نقد یا کارت بانکی برای واریز مبالغ 

 

مدارک کارمندان و شماره حساب بانک صادرات آنان در صورت علاقمندی به اخذ وام برای کارکنان 

 

اگر صاحبان شرکت ها پس از بررسی جدول طرح سنا تمایل به دریافت وام برای کارکنان خود داشته باشند، می بایست مدارک هویتی گیرنده مانند کد ملی و همچنین شماره حساب بانک صادرات او را در اختیار بانک قرار دهند. میزان امتیازات شخص حقوقی باید با میزان وام درخواستی برای کارمند تناسب داشته و در حقیقت امتیازات اخذ شده، برای دریافت تسهیلات کافی باشد.

 

نحوه ثبت نام و دریافت تسهیلات طرح سنا ۲ بانک صادرات با معدل حساب

بانک صادرات خدمات درخواست اینترنتی تسهیلات را از طریق پیشخوان شمس ارائه داده و افراد می توانند به آسانی و از طریق ورود به پیشخوان، تقاضای خود را به ثبت برسانند. همچنین باید توضیح داد که امکان حضور در شعب بانک و تکمیل فرم های تقاضا وجود دارد. در ادامه بررسی های دقیق تر انجام شده و اطلاعات کامل در خصوص نحوه ثبت نام و دریافت تسهیلات طرح سنا ۲ بانک صادرات با معدل حساب قابل مطالعه می باشد.

 

نحوه ثبت نام غیر حضوری و دریافت تسهیلات طرح سنا 2 بانک صادرات با معدل حساب 
حضور در شعب بانک معمولا وقت گیر بوده و ثبت تقاضا از راه دور، یک روش محبوب به شمار می رود.متقاضیان واجد شرایط ثبت نام با معدل حساب در طرح سنا به منظور ثبت درخواست تسهیلات غیر حضوری ابتدا باید نشانی shams.bsi.ir را در مرورگر جستجو کنند. پس از ورود به پیشخوان شمس، می توان فرم ورود را تکمیل نموده یا روی عضویت کلیک کرد.

 

 طرح سنا 2 بانک صادرات

 

به منظور عضویت در پیشخوان شمس، نیاز به درج کد ملی و شماره تلفن همراه در فرم می باشد.

 

شرایط طرح سنا 2 بانک صادرات ثبت نام با معدل حساب

 

در ادامه می بایست روی تسهیلات بانکی کلیک کرد.

 

 شرایط ثبت نام طرح سنا 2 بانک صادرات

 

در گام بعدی نیاز به انتخاب گزینه ثبت درخواست تسهیلات می باشد.

 

جدول طرح سنا ۲ بانک صادرات

 

حالا افراد باید مشخصات هویتی و اطلاعات محل سکونت را در فرم تایپ کنند.

 

طرح سنا 2 بانک صادرات

 

سپس می توان نوع وام را انتخاب کرده و مشخصات تسهیلات را در فرم تایپ نمود.

 

 شرایط طرح سنا 2 بانک صادرات ثبت نام با معدل حساب

 

حالا نیاز به درج مشخصات ضامن ها می باشد.

 

 شرایط ثبت نام طرح سنا 2 بانک صادرات

 

بارگذاری اسکن مدارک هویتی در فرم الزامی است.

 

جدول طرح سنا ۲ بانک صادرات

 

پس از طی کردن مراحل اخذ تسهیلات در پیشخوان شمس، کد پیگیری درخواست در اختیار قرار می گیرد. ممکن است از اشخاص خواسته شده تا برای ثبت نهایی درخواست، در یکی از شعب بانک صادرات حضور یابند. معمولا قراردادها به شکل آنلاین قابل دانلود بوده و نام نویسی فرد به صورت کاملا اینترنتی انجام خواهد شد.

 

نحوه ثبت نام حضوری و دریافت تسهیلات طرح سنا 2 بانک صادرات با معدل حساب 

 

به طور معمول اشخاص حقوقی موفق به ثبت درخواست تسهیلات در پیشخوان مجازی بانک ها نشده و نیاز به مراجعه حضوری دارند. همچنین ممکن است برخی از اشخاص حقیقی تمایل به طی کردن مراحل به صورت اینترنتی نداشته و روش حضوری را مناسب بدانند. لیست مراحل ثبت درخواست تسهیلات حضوری در زیر آورده شده است:

 

افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت در بانک صادرات

 

ایجاد میانگین حساب

 

درخواست وام طرح سنا

 

تکمیل فرم درخواست

 

ارائه مدارک متقاضی و مدارک ضامن رسمی

 

تایید تقاضا و اعطای تسهیلات

 

رعایت شرایط ثبت نام با معدل حساب در طرح سنا الزامی بوده و به همین دلیل افراد باید مدارک ضامن رسمی را در اختیار بانک قرار دهند. پیش از ثبت تقاضای تسهیلات می توان جدول وام را مورد ارزیابی قرار داده تا اطلاعات کافی در خصوص نحوه و مهلت بازپرداخت به دست آورد. میزان سود وام طرح سنا بر اساس شرایط بازپرداخت تغییر کرده و به همین دلیل هر فرد باید بر اساس وضعیت مالی خود مناسب ترین شرایط بازپرداخت را انتخاب نماید.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح سنا 2 بانک صادرات

به منظور بررسی مبلغ و سقف تسهیلات طرح سنا ۲ بانک صادرات می توان جدول وام را بررسی کرده و نسبت کمک هزینه به سپرده را جویا شد. باید توجه داشت که بانک صادرات سقف معینی را برای دریافت کمک هزینه در نظر گرفته و افراد واجد شرایط ثبت نام با معدل حساب، ملزم به رعایت قوانین و مقررات بوده و امکان اخذ وام بیشتر از میزان تعیین شده را ندارند.

 

طبق جدول طرح سنا بانک صادرات باید توضیح داد که نسبت وام به سپرده 100 است و برای بهره مندی از مزایا، نیاز به سپرده گذاری حداقل 2 ماهه در بانک می باشد. اشخاص می توانند حداقل 10 میلیون و حداکثر 300 میلیون تومان از بانک صادرات وام دریافت کرده و باید توجه نمایند که با افزایش میزان سپرده گذاری و کسب امتیاز مازاد، مبلغ وام بیشتر از 3 میلیارد ریال نخواهد شد.

 

اشخاص حقوقی می توانند از امتیازات جمع آوری شده جهت فراهم کردن شرایط دریافت وام برای کارکنان استفاده نمایند. صاحبان شرکت ها و سازمان ها می بایست از میانگین حساب حداقل 2 ماهه برخوردار بوده تا هنگام ثبت درخواست اخذ وام برای شرکت یا کارکنان دارای حساب بانکی در بانک صادرات دچار مشکل نشوند.

 

در جواب این پرسش که مبلغ وام طرح سنا بانک صادرات چگونه محاسبه می گردد، باید توضیح داد که امتیازات به شکل روزشمار محاسبه شده و نسبت وام به سپرده 100 درصد می باشد. بنابراین با افزایش مدت زمان سپرده گذاری، میزان وام افزایش نیافته و تنها با افزایش مبلغ سپرده، شرایط دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی فراهم می شود. اما باید اشاره کرد که در صورت افزایش مدت زمان سپرده گذاری، میزان سود وام کاهش می یابد.

 

کارمزد و سود وام طرح تسهیلاتی سنا 2 بانک صادرات

سود وام های متفاوت بانک های ایران به طور معمول یکسان بوده و بر اساس شرایط سپرده گذاری تغییر نمی کند. با این حال بانک صادرات شرایط ویژه ای برای محاسبه سود وام در نظر گرفته تا مشتریان خود را در جهت افزایش مدت زمان سپرده گذاری تشویق نماید. بهترین راه برای کسب اطلاعات در خصوص کارمزد و سود وام طرح تسهیلاتی سنا ۲  بانک صادرات بررسی جدول وام می باشد.

 

افراد واجد شرایط ثبت نام با معدل حساب در طرح سنا باید توجه کنند که حداقل سود 15 درصد و حداکثر سود وام 23 درصد است. میزان سود بر اساس مدت زمان سپرده گذاری و مهلت بازپرداخت برآورد شده و با افزایش بازه زمانی سپرده گذاری، کمتر می شود. در واقع میزان سود با مدت زمان سپرده گذاری در بانک صادرات رابطه عکس دارد که مطالعه جدول زیر مفید واقع خواهد شد.

 

معدل حساب (ماه) مدت بازپرداخت (ماه) نرخ سود
2 18 23 درصد
3 18 22 درصد
4 18 21 درصد
5 18 20 درصد
6 18 19 درصد
7 18 18 درصد
8 18 17 درصد
9 18 16 درصد
10 18 15 درصد
3، 4، 5، 6، 7 27، 36، 45، 48، 60 23 درصد

 

در حال حاضر امکان کاهش سود وام طرح سنا بانک صادرات به 3 الی 4 درصد وجود نداشته و حداقل سود 15 درصد تعیین شده است. بنابراین اشخاص اگر 10 ماه در بانک سپرده گذاری نموده و بدهی را در طی 18 ماه تسویه کنند، می توانند از مزیت حداقل سود 15 درصد بهره مند شوند. یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی محاسبه‌ میزان سود، مدت زمان بازپرداخت است. میزان سود برای آن دسته از اشخاصی که مهلت تسویه حساب 27 الی 60 ماهه را انتخاب می کنند، 23 درصد بوده و افزایش مدت زمان سپرده گذاری باعث کاهش این میزان نخواهد شد.

 

جدول مدت بازپرداخت وام طرح سنا ۲ بانک صادرات

به طور کلی افراد 18 الی 60 ماه برای پرداخت اقساط بانک صادرات فرصت داشته و می توانند اقساط را به صورت ماهانه پرداخت کنند. شایان ذکر است که دوره های بازپرداخت 18، 27، 36، 45، 48 و 60 ماهه در نظر گرفته شده و مشتری می تواند یکی از این موارد را بر اساس مدت زمان سپرده گذاری انتخاب نماید.

 

یکی از راه های کاهش سود وام طرح سنا بانک صادرات برای افراد واجد شرایط ثبت نام با معدل حساب، کاهش مدت زمان بازپرداخت است. باید اظهار داشت که بهترین مدت بازپرداخت، دوره 18 ماهه بوده اما افرادی که توانایی لازم برای تسویه بدهی در کوتاه مدت را ندارند، امکان انتخاب سایر مدت زمان های در نظر گرفته شده را خواهند داشت. رعایت شرایط انتخاب هر دوره از بازپرداخت الزامی بوده و برای مثال تنها شخصی موفق به بازپرداخت 27 ماهه شده که حداقل 3 ماه در بانک سپرده گذاری کرده باشد. نشانی دانلود جدول مدت بازپرداخت وام طرح سنا ۲ بانک صادرات در زیر آورده شده که از طریق مطالعه جدول می توان اطلاعات لازم را کسب نمود.

 

جدول مدت بازپرداخت وام طرح سنا 2 بانک صادرات
حجم: 80KB
منبع: دینا

 

نسبت وام به سپرده در طرح سنا بانک صادرات ثابت بوده و مدت زمان بازپرداخت یکی از عوامل کاهش یا افزایش سود شناخته می شود. پس از بررسی جدول وام، باید بررسی کرد که نحوه بازپرداخت چگونه بوده و مراحل واریز اقساط چیست؟ شایان ذکر است که اشخاص از طریق حضور در شعب و با استفاده از خودپرداز موفق به واریز اقساط شده اما همچنین می توانند از طریق پیشخوان شمس مراحل را طی کنند.

 

به منظور واریز اقساط غیر حضوری باید نشانی shams.bsi.ir را در مرورگر جستجو کرده و در گام بعدی فرم ورود به حساب کاربری را تکمیل نمود. 

 

طرح سنا 2 بانک صادرات

 

سپس اشخاص باید گزینه تسهیلات بانکی را مورد انتخاب قرار دهند.

 

 شرایط طرح سنا 2 بانک صادرات ثبت نام با معدل حساب

 

حالا باید روی بازپرداخت کلیک کرد.

 

 شرایط ثبت نام طرح سنا 2 بانک صادرات

 

در ادامه امکان انتخاب شماره تسهیلات فراهم می شود.

 

جدول طرح سنا ۲ بانک صادرات

 

در نهایت فرم پرداخت نمایش داده شده و می توان واریز را انجام داد.

 

طرح سنا 2 بانک صادرات

 

لیست مزایای شرکت در طرح سنا بانک صادرات شامل روزشمار بودن محاسبه سود، 100 درصد بودن نسبت وام به سپرده و فراهم شدن شرایط اخذ وام با سود 15 درصد می شود. فراهم شدن امکان وکالتی کردن حساب و بهره مندی از وام 300 میلیون تومانی از دیگر مزایای شرکت در طرح سنا بوده و باید توضیح داد که افراد برای افزایش سقف وام، می توانند در طرح سنا ویژه کسب و کار شرکت کنند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام طرح سنا ۲ بانک صادرات در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شرایط ثبت نام طرح سنا 2 بانک صادرات پاسخ دهند.