دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سامانه مدیریت یکپارچه نهادهای مالی

سامانه مدیریت یکپارچه نهادهای مالی samin.seo.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی که ورود به آن، از طریق آدرس samin.seo.ir میسر است، از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار و با هدف حذف کاغذبازی های اداری در روند صدور مجوزهای نهادهای مالی، راه اندازی گردیده و متقاضیان ثبت درخواست موافقت اصولی تاسیس نهاد مالی و صندوق باید، از طریق آن، اقدام کنند.

 

تسهیل و تسریع روند ارائه خدمات و صدور مجوزها در سازمان بورس و اوراق بهادار، همواره یکی از مهم ترین اهداف و اولویت های این مرجع است و سازمان بورس و اوراق بهادار می کوشد در هرسال، اقدامات مفید و موثری در این خصوص، انجام دهد.

 

راه اندازی سامانه مدیریت یکپارچه نهادهای مالی، از اقدامات جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای تسریع و تسهیل روند صدور برخی مجوزهای مربوط به این مرجع است و با توجه به پیچیدگی کار با این سامانه، ضروری است متقاضیان صدور مجوزهای نهادهای مالی، از کار با این سامانه و امکانات آن، مطلع باشند.

 

لذا در مقاله حاضر، سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir، ورود و ثبت نام در آن، مورد بررسی قرار گرفته و امکانات این سامانه، ذکر شده است. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع می توانند، ادامه متن مقاله را مطالعه کنند.
 

برای ورود به سامانه مدیریت یکپارچه نهادهای مالی کلیک کنید.

 

سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir

 

کاربران، برای ورود به سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی باید، به آدرس samin.seo.ir مراجعه کنند.

سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir

در معرفی سامانه سمین یا سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی باید گفت، این سامانه، بستری الکترونیکی برای ثبت درخواست صدور مجوزهای نهادهای مالی است که از سوی سازمان بورس اوراق بهادار و با هدف حذف کاغذ بازی ها در فرایند صدور مجوزهای نهادهای مالی، راه اندازی گردیده و به سامانه سجام، متصل است.

 

بر اساس آنچه در اخبار مختلف آمده؛ سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir، "به گونه‌ ای طراحی شده تا استعلام‌ هایی که برای بررسی هر کدام از مجوزها لازم است، همزمان با ارسال درخواست و تکمیل آن، به صورت خودکار به بخش‌ های مربوطه ارسال ‌گردد تا بدین ترتیب، از نامه‌ نگاری و کاغذبازی‌ های متعدد، کاسته شود."

 

سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی، از طریق آدرس samin.seo.ir در دسترس است و متقاضیان صدور مجوزهای نهادهای مالی، می توانند به آدرس سامانه، مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. نکته مهم اینکه، علاوه بر ثبت درخواست صدور مجوزهای نهادهای مالی، پیگیری درخواست های ثبت شده نیز از طریق سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir، ممکن و میسر است. 

ورود به سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir

استفاده از امکانات سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی، مستلزم ورود به سامانه است؛ برای ورود به سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir، متقاضی باید، آدرس samin.seo.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه، درج کرده و پس از وارد کردن اعداد تصویر امنیتی، برروی گزینه "ورود به سامانه"، کلیک کند.

 

 ورود به سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir

 

در این مرحله، فرد به پورتال شخصی خود در سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir وارد خواهد شد.

 

 سامانه samin.seo.ir

 

با کلیک برروی هریک از امکانات ارائه شده در سامانه، شخص می تواند از خدمات مربوط به آن امکان در سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir، استفاده کند. در ادامه، ثبت نام در سامانه سمین یا همان سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir، بررسی خواهد شد.

ثبت نام در سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir

برای ثبت نام در سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir، شخصیت حقیقی یا نماینده شخص حقوقی باید، آدرس samin.seo.ir را در مرورگر خود، جستجو کنند و پس از هدایت شدن به صفحه ای مانند تصویر زیر، برروی گزینه مربوط به ثبت نام، کلیک نمایند.

 

 سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی

 

در این گام، متقاضی ثبت نام باید، نام کاربری و رمز عبور خود را تعیین و اطلاعات و مدارک لازم را وارد و بارگذاری کند و برروی گزینه "ارسال کد تایید"، کلیک نماید.

 

سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir

 

در این مرحله، فرد باید کد ارسالی به تلفن همراه خود را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

 ورود به سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir

 

با طی موفقیت آمیز مراحل فوق الذکر، ثبت نام شخص، به پایان خواهد رسید و باید، اطلاعات پروفایل خود را تکمیل نماید. 

 

 سامانه samin.seo.ir

 

تکمیل نمودن اطلاعات پروفایل، مستلزم درج اطلاعات هویتی، تحصیلی و شغلی، اطلاعات اشخاص وابسته، اطلاعات مدارک حرفه ای و مواردی از این دست می باشد. در ادامه، امکانات سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir، بررسی خواهد شد.

 

امکانات سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir

امکانات سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی samin.seo.ir، مبحثی است که در این تیتر از مقاله دینا، بررسی خواهد شد. با جستجوی آدرس samin.seo.ir و ورود به پورتال شخصی در سامانه سمین یا سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی، فرد می تواند از خدمات و امکانات زیر، بهره مند گردد:

 

ثبت درخواست های موافقت اصولی تاسیس نهاد مالی

 

ثبت درخواست های موافقت اصولی تاسیس صندوق

 

پیگیری درخواست های ثبت شده و درخواست های گذشته

 

دسترسی به راهنمای تصویری ثبت درخواست در سامانه سمین

 

شایان ذکر است، علی رغم وجود گزینه "درخواست های موافقت اصولی تاسیس کارگزاری"، در سامانه samin.seo.ir، متقاضیان ثبت این درخواست باید، از طریق مراجعه به سامانه new-samin.seo.ir، اقدام نمایند و این امر، صراحتا در صفحه اول سامانه samin.seo.ir نیز به اشخاص، تذکر داده شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات سامانه مدیریت یکپارچه نهاد های مالی در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات سامانه مدیریت یکپارچه نهادهای مالی پاسخ دهند.