دینا / تجاری / امور بانکی / طرح اعتبار ملی بانک ملی

طرح اعتبار ملی بانک ملی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

وام طرح اعتبار ملی بانک ملی با سود 14 درصد اعطا شده که یکی از شرایط ثبت نام با میانگین حساب، افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت در بانک ملی و جمع آوری امتیاز جهت محاسبه میزان اعتبار است. پس از ایجاد میانگین حساب 3 الی 18 ماهه می توان از اعتبار تا سقف 500 میلیون تومان بهره مند شد که مدت زمان بازپرداخت حداکثر 36 ماه می باشد.

 

یکی از طرح های تسهیلاتی بانک ملی، طرح اعتبار ملی نام داشته که در این طرح مبلغ وام به شکل نقدی و یکجا در اختیار مشتری قرار نمی گیرد. در واقع بانک ملی یک سقف اعتبار خاص برای مشتری تعیین کرده و در ادامه شخص حقیقی یا حقوقی می تواند تا سقف اعتبار خود از فروشگاه های متفاوت کالا و خدمات خریداری نماید.

 

تسهیلات طرح اعتبار ملی بانک ملی به شکل فوری به افراد اعطا شده و افراد چند ساعت پس از ثبت درخواست از وام مورد نیاز بهره مند می شوند. با این حال بررسی شرایط ثبت نام با میانگین حساب حائز اهمیت بوده زیرا تقاضای افراد فاقد معدل حساب لازم رد شده و تنها اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط از تسهیلات بهره مند می گردند.

 

در این مقاله به معرفی طرح اعتبار ملی بانک ملی پرداخته شده و لیست شرایط ثبت نام با میانگین حساب شرح داده خواهد شد. افراد از طریق مطالعه این مطلب با لیست مدارک لازم برای شرکت در طرح اعتبار ملی بانک ملی، نحوه محاسبه تسهیلات و شیوه نام نویسی در طرح آشنا خواهند گشت. در این مقاله اطلاعاتی در خصوص مبلغ و سقف تسهیلات طرح اعتبار ملی، میزان کارمزد و سود، میزان و نحوه بازپرداخت شرح داده خواهد شد.

طرح اعتبار ملی بانک ملی چیست؟

بانک ملی هر بار یک طرح تسهیلاتی جدید برای مشتریان خود در نظر گرفته که طرح اعتبار ملی یکی از وام های بدون ضامن به حساب آمده و امکان دریافت آن برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود دارد. افراد با این پرسش که مزایای اخذ تسهیلات چه می باشد، مواجه شده و سوال آنان این است که طرح اعتبار ملی بانک ملی چیست؟

 

در پاسخ باید توضیح داد که طرح اعتبار ملی بانک ملی یک طرح تسهیلاتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که هر فرد با حداقل سه ماه سپرده گذاری در بانک، موفق به بهره مندی از وام اعتبار ملی خواهد شد. شرایط ثبت نام با میانگین حساب به این صورت بوده که شخص باید یک حساب سپرده کوتاه مدت در بانک ملی افتتاح کرده و مبلغ معینی را به حساب واریز نماید. مزیت طرح این است که اشخاص برای دریافت وام نیاز به چک، گواهی کسر از حقوق یا سفته ندارند.

 

هدف از اجرای طرح اعتبار ملی بانک ملی، تامین منابع مالی برای خانوارها بوده و با بهره مندی از این وام می توان برای خرید کالاهای نسبتا ارزان قیمت اقدام نمود. قانون ویژه ای برای سقف سپرده لحاظ نشده اما حداقل موجودی لازم برای افتتاح حساب 100 هزار تومان است. افراد بر اساس مدت زمان و میزان سپرده خود از امتیاز بهره مند شده و در آینده موفق به دریافت وام خواهند شد. بنابراین هر چقدر میانگین حساب افزایش یابد، تسهیلات دریافتی بیشتر می شود.

 

شایان ذکر است که اشخاص می بایست از میانگین حساب سه ماهه برخوردار بوده و سپس نسبت به ثبت نام در طرح اعتبار ملی بانک ملی اقدام کنند. با این حال امکان افزایش مدت زمان سپرده گذاری تا 18 ماه وجود داشته و با این امر، وام دریافتی بیشتر خواهد شد. باید اشاره کرد که سقف تسهیلات قابل دریافت 500 میلیون تومان بوده که این مبلغ توسط بانک ملی محاسبه و اعلام شده و غیر قابل افزایش است.

شرایط و جزئیات دریافت وام طرح اعتبار ملی بانک ملی

وام طرح اعتبار ملی بانک ملی به صورت نقدی در اختیار مشتریان قرار نگرفته و در واقع تنها یک سقف اعتبار برای هر فرد تعیین می شود. در ادامه شخص می تواند هر بار برای خرید از فروشگاه ها از اعتبار ملی استفاده کرده و به مرور با تسهیلات دریافتی کالاهای مورد نیاز را تهیه نماید. این تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق گرفته که شرایط ثبت نام با میانگین حساب برای هر دو گروه مشابه می باشد.

 

اشخاص حقیقی و حقوقی معمولا امکان ثبت نام در اغلب طرح های تسهیلاتی را داشته اما غالبا میزان وام در نظر گرفته برای شخص حقوقی بیشتر است. با این حال سقف وام طرح اعتبار ملی بانک ملی برای مشتریان حقیقی و حقوقی یکسان بوده و اطلاعاتی در خصوص نحوه انتقال امتیاز به خانواده یا کارکنان در دسترس نمی باشد. لیست شرایط و جزئیات دریافت وام طرح اعتبار ملی بانک ملی در زیر آورده شده است:

 

وام طرح اعتبار ملی بانک ملی به اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می گیرد.

 

افراد نیاز به معرفی ضامن، ارائه گواهی کسر از حقوق و سفته ندارند.

 

داشتن حساب سپرده کوتاه مدت در بانک ملی و بهره مندی از حداقل میانگین حساب 3 ماهه الزامی است. 

 

حداقل مبلغ لازم برای افتتاح حساب 100 هزار تومان می باشد.

 

افراد می توانند 18 ماه در بانک ملی سپرده گذاری کرده تا میزان وام قابل دریافت را افزایش دهند.

رتبه اعتباری افراد هنگام ثبت نام در طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

مدت زمان بازپرداخت حداقل 12 ماه بوده و امکان تعیین دوره توسط مشتری وجود دارد، حداکثر مهلت تسویه حساب 36 ماه است.

 

مبلغ وام به صورت یکجا و نقدی در اختیار مشتری قرار نگرفته و فرد از اعتبار خاصی بهره مند شده و می تواند به مرور زمان با استفاده از اعتبار، کالا و خدمات لازم را خریداری کند.

 

ممکن است دارندگان چک برگشتی یا بدهی به بانک موفق به اخذ وام نشوند.

 

مبلغ وام طرح اعتبار ملی بانک ملی بر اساس میزان و مدت زمان سپرده گذاری و همچنین دوره بازپرداخت محاسبه می گردد.

 

اطلاعاتی در خصوص نحوه انتقال امتیاز منتشر نشده است.

 

افراد باید حداکثر 6 ماه پس از پایان مهلت سپرده گذاری، برای اخذ وام اقدام نمایند که حداکثر مهلت سپرده گذاری 1 سال و 6 ماه می باشد.

 

افراد امکان افتتاح حساب مشترک جهت بهره مندی از مزایا ندارند.

 

نام نویسی در طرح اعتبار ملی بانک ملی به شکل غیر حضوری و حضوری انجام می شود.

 

وام بانک ملی بدون نیاز به سفته و ضامن اعطا شده اما رتبه اعتباری متقاضیان برای اعطای تسهیلات در نظر گرفته خواهد شد. طبق اطلاعات مندرج در سایت بانک ملی www.bmi.ir افراد با هر رتبه اعتباری موفق به اخذ وام شده اما امکان دارد به فردی که به بانک بدهکار است، تسهیلات تعلق نگیرد. توصیه می گردد افراد هنگام سپرده گذاری در بانک ملی به سقف وام طرح اعتبار ملی بانک ملی توجه داشته زیرا ممکن است در صورت کسب امتیاز مازاد، امکان انتقال آن به دیگران فراهم نشود.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح اعتبار ملی بانک ملی

اشخاص حقیقی به منظور ثبت نام در طرح اعتبار ملی بانک ملی نیاز به مدارک هویتی خود داشته اما اشخاص حقوقی باید مدارک شرکت را علاوه بر مدارک هویتی مدیر عامل ارائه دهند. در ادامه مطلب به بررسی لیست مدارک لازم برای دریافت وام طرح اعتبار ملی بانک ملی پرداخته شده و اطلاعات لازم برای هر گروه از مشتریان قابل مطالعه می باشد.

 

مدارک لازم برای دریافت وام طرح اعتبار ملی بانک ملی برای اشخاص حقیقی

 

هر شخص حقیقی ابتدا باید در بانک ملی حساب افتتاح کرده و مبلغ خاصی را به عنوان سپرده در اختیار بانک قرار دهد. پس از گذشت 3 ماه می توان برای ثبت درخواست وام اقدام نموده که امکان طی کردن کلیه مراحل نام نویسی در طرح اعتبار ملی بانک ملی به شکل آنلاین وجود دارد. در ادامه لیست مدارک و اطلاعات لازم برای نام نویسی اشخاص حقیقی آمده است:

 

کارت ملی و شناسنامه و اطلاعات هویتی

 

نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه بام

 

شماره تلفن همراه ثبت شده به نام متقاضی

 

کارت بانکی یا وجه نقد برای افتتاح حساب و سپرده گذاری 

 

اطلاعات نشانی محل سکونت، کد پستی

 

اطلاعات شعبه بانک منتخب برای دریافت خدمات 

 

گواهی اشتغال به کار یا مجوز کسب و کار در صورت لزوم

 

به علت اعطای وام اعتباری ملی بر اساس رتبه اعتباری، نیازی به ارائه مدارک هویتی ضامن ها یا گواهی کسر از حقوق و سفته نمی باشد. شرایط ثبت نام با میانگین حساب به گونه ای بوده که کلیه خانوارها، اشخاص حقیقی و حقوقی موفق به شرکت در طرح شده و از این طریق مشکلات مالی خود را حل کرده و کمبودها را رفع نمایند.

 

مدارک لازم برای دریافت وام طرح اعتبار ملی بانک ملی برای اشخاص حقوقی

 

به طور معمول برای ثبت نام اشخاص حقوقی در هر طرح تسهیلاتی نیاز به ارائه مجوز کسب و کار، اطلاعات تماس و نشانی شرکت، کد ملی و اطلاعات تماس مدیر عامل می باشد. لیست کلیه موارد لازم در زیر آورده شده و باید توضیح داد که امکان درخواست مدارک بیشتر توسط بانک ملی در صورت صلاحدید وجود دارد:

 

اطلاعات و مدارک هویتی مدیر عامل 

 

نشانی و کد پستی شرکت 

 

کد پستی و نشانی شعبه بانک منتخب 

 

مجوز کسب و کار، آگهی حاوی اطلاعات ثبت شرکت 

 

اطلاعات مدیران شرکت در صورت لزوم 

 

نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت بام

 

اطلاعاتی در خصوص نحوه انتقال امتیاز طرح اعتبار ملی بانک ملی به کارکنان شرکت منتشر نشده و بنابراین اشخاص حقوقی تنها موفق به دریافت وام برای خود شده و مازاد امتیاز بلا استفاده می ماند. بهتر است متقاضیان پیش از اقدام برای سپرده گذاری، نحوه محاسبه امتیاز و سقف وام را جویا شده و به اندازه لازم در بانک سپرده گذاری کنند.

 

نحوه محاسبه تسهیلات اعتبار ملی بانک ملی

نحوه محاسبه تسهیلات اعتبار ملی بانک ملی به این صورت بوده که اشخاص واجد شرایط ثبت نام با میانگین حساب به ازای هر 10 میلیون ریال میانگین مانده حساب ماهانه، از یک امتیاز بهره مند می شوند. بنابراین با افزایش میزان سپرده گذاری و ارتقای میانگین حساب، میزان امتیازات افزایش یافته و اشخاص تسهیلات بیشتری از بانک ملی دریافت می کنند.

 

نشانی دانلود جدول نسبت تسهیلات به سپرده طرح اعتبار ملی بانک ملی در زیر آورده شده و اشخاص می توانند از طریق بررسی جدول، میزان تسهیلات قابل دریافت را با در نظر گرفتن میزان سپرده خود برآورد نمایند. بدیهی است که با افزایش مقدار و مدت زمان سپرده گذاری، وام بیشتر شده و همچنین با کاهش مدت تسویه حساب و بازپرداخت، تسهیلات بیشتری به فرد تعلق می گیرد.

 

جدول نسبت تسهیلات به سپرده طرح اعتبار ملی بانک ملی
حجم: 68KB
منبع: دینا

 

در جواب این پرسش که چگونه می توان مبلغ تسهیلات طرح اعتبار ملی را برآورد کرد، باید توضیح داد که امکان محاسبه تسهیلات بانک ملی به شکل آنلاین فراهم شده و برای این امر می بایست وارد سایت بانک ملی شد. بنابراین افراد پس از جستجوی نشانی bmi.ir در مرورگر می توانند روی طرح اعتباری کلیک کنند. 

 

طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

در ادامه اطلاعاتی در خصوص وام نمایش داده شده و امکان انتخاب گزینه محاسبه فراهم می شود.

 

شرایط ثبت نام با میانگین حساب طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود، امکان محاسبه بر اساس سپرده و بر اساس تسهیلات مورد نیاز وجود دارد. اشخاص باید فرم محاسبه تسهیلات بانک ملی را با اطلاعات لازم تکمیل کنند. به منظور محاسبه بر اساس میزان سپرده، نیاز به تعیین مبلغ سپرده و جهت بررسی بر اساس میزان تسهیلات، نیاز به درج میزان وام درخواستی است.

 

شرایط ثبت نام طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

در خصوص نحوه محاسبه تسهیلات اعتبار ملی بانک ملی باید توضیح داد که حداکثر نسبت تسهیلات به سپرده 570 درصد و حداقل نسبت در نظر گرفته شده 35 درصد می باشد. نسبت تسهیلات به سپرده برای آن دسته از اشخاصی که 18 ماه در بانک ملی سپرده گذاری کرده و بازپرداخت را در طی 12 ماه انجام می دهند، 570 درصد است. شخصی که سه ماه در بانک سپرده گذاری کرده و قصد بازپرداخت 36 ماهه را دارد، از کمترین اعتبار بهره مند خواهد شد.

 

نحوه ثبت نام و دریافت تسهیلات طرح اعتبار ملی بانک ملی با میانگین

نحوه ثبت نام و دریافت تسهیلات طرح اعتبار ملی بانک ملی با میانگین غیر حضوری اعلام شده اما برخی از افراد به علت عدم آشنایی با سامانه ثبت درخواست، تمایل به حضور در شعب بانک ملی در ساعات اداری دارند. باید بررسی کرد که نحوه شرکت در طرح چگونه بوده و مراحل نام نویسی حضوری یا غیر حضوری چیست؟

 

نحوه ثبت نام و دریافت تسهیلات طرح اعتبار ملی بانک ملی با میانگین غیر حضوری

 

مشتریان بانک ملی به منظور ثبت نام در طرح اعتبار ملی بانک ملی باید به سامانه بام مراجعه کرده و ابتدا مراحل ورود به حساب کاربری را طی نمایند که امکان ایجاد حساب کاربری آنلاین در سامانه نیز فراهم می باشد. متقاضیان ایجاد پروفایل، باید حداقل یک حساب فعال در بانک ملی داشته تا موفق به اخذ رمز پویا جهت تکمیل فرم نام نویسی شوند.

 

لازم به ذکر است که افراد با هر حساب سپرده گذاری کوتاه مدت موفق به دریافت وام اعتبار ملی نشده و ابتدا باید مراحل افتتاح حساب سپرده طرح اغتبار را طی نمایند. برای این امر اشخاص در ابتدا می بایست وارد مرورگر شده و سپس نشانی سایت بام بانک ملی baam.bmi.ir را مورد جستجو قرار دهند. در ادامه باید فرم ورود به حساب کاربری را با اطلاعات خواسته شده تکمیل کرده یا روی ثبت نام کلیک نمود.

 

محاسبه طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

تصویر فرم ثبت نام در زیر آورده شده و همان طور که مشاهده می شود، افراد به شماره تلفن همراه و کد ملی جهت نام نویسی نیاز دارند. 

 

طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

لازم به ذکر است که شخص هنگام نام نویسی در سایت، نیاز به انتخاب شماره حساب خود در بانک ملی داشته و به همین دلیل افراد فاقد حساب در بانک موفق به نام نویسی کاملا آنلاین نمی شوند. آن دسته از مشتریان که دارای کارت بانک ملی می باشند، امکان تکمیل فرم زیر را خواهند داشت.

 

 شرایط ثبت نام با میانگین حساب طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

پس از ثبت نام یا ورود به حساب کاربری در سامانه بام، باید وارد قسمت افتتاح حساب شده و سپس گزینه حساب کوتاه مدت اعتبار ملی را انتخاب کرد.

 

شرایط ثبت نام طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

حالا افراد می توانند با قوانین موافقت نموده و روی ادامه کلیک کنند.

 

محاسبه طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

در ادامه باید یکی از شعب بانک ملی را انتخاب نمود.

 

طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

حالا می توان مبلغ لازم برای افتتاح حساب و شماره حساب برای پرداخت را مورد انتخاب قرار داده و سپرده را واریز کرد. پس از طی کردن این مراحل می بایست حداقل 3 ماه صبر نموده و در ادامه امکان ثبت درخواست اعتبار فراهم می شود.

 

 شرایط ثبت نام با میانگین حساب طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

به طور معمول برای تقاضای وام باید به بخش تسهیلات مراجعه کرده و درخواست تسهیلات را مورد انتخاب قرار داد.

 

 شرایط ثبت نام طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود، طرح اعتباری ملی در این لیست قرار نگرفته، اما امکان دارد در آینده و پس از ایجاد میانگین حساب لازم، طرح اعتباری نیز در این بخش قرار گیرد. در غیر این صورت افراد می توانند با بانک تماس حاصل کرده و نحوه ثبت درخواست را جویا گردند.

 

 محاسبه طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

پس از گذشت 3 ساعت از ثبت درخواست وام طرح اعتبار ملی بانک ملی، اعتبار به فرد تعلق گرفته و امکان خرید کالا و خدمات با رعایت سقف اعتبار فراهم می شود. ممکن است در برخی از مواقع اعطای اعتبار مدت بیشتری به طول انجامیده و همچنین باید توجه داشت که اشخاص فاقد شرایط ثبت نام با میانگین حساب، موفق به اخذ وام نمی شوند. بنابراین هر مشتری باید از حداقل میانگین حساب سه ماهه برخوردار باشد. متقاضیان در صورت تمایل می توانند از طریق تماس با امور مشتریان این بانک سوالات خود را مطرح کنند.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح اعتبار ملی بانک ملی غیر حضوری

 

متقاضیان شرکت در طرح اعتبار ملی بانک ملی ابتدا باید در بانک ملی حساب افتتاح کرده و حداقل سه ماه سپرده گذاری نمایند. در ادامه امکان درخواست اعتبار فراهم شده و مبلغ وام بر اساس مدت زمان سپرده گذاری و میزان امتیازات جمع آوری شده محاسبه می شود. لیست مراحل ثبت درخواست حضوری در زیر آورده شده است:

 

مراجعه به شعب بانکی 

 

تکمیل فرم درخواست افتتاح حساب و ارائه مدارک لازم

 

افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت 

 

سپرده گذاری 3 الی 18 ماهه

 

درخواست وام طرح اعتبار ملی

 

احراز شرایط و بررسی مدارک

 

اعطای وام اعتباری به متقاضی

 

افراد امکان دریافت تسهیلات نقدی از بانک ملی را نداشته و می توانند با کارت بانک ملی تا سقف اعتبار دریافتی از مراکز متفاوت خرید نمایند. در واقع فرد باید در زمان های مختلف از تسهیلات در جهت تامین مایحتاج استفاده کرده و اجازه استفاده یکجا از مبلغ نقدی را ندارد. زیرا هدف از اعطای وام، رفع مشکلات مالی خانوارها برای خرید کالا و خدمات است.

 

باید اظهار داشت که اشخاص حقوقی تنها از طریق حضور در شعب بانک ملی موفق به افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت و آغاز سپرده گذاری خواهند شد. این افراد باید اصل مدارک هویتی مدیر عامل و مدارک شرکت را هنگام مراجعه به بانک، همراه داشته تا برای ثبت تقاضا و تکمیل فرم های کاغذی دچار مشکل نشوند.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح اعتبار ملی بانک ملی

پس از بررسی شرایط ثبت نام با میانگین حساب و نحوه محاسبه باید توضیح داد که بانک ملی به هر مشتری حقیقی یا حقوقی بر اساس میزان امتیازات جمع آوری شده، اعتبار معینی اعطا می کند. بنابراین میزان وام دریافتی توسط هر شخص با شخص دیگر تفاوت داشته و میانگین حساب، مهم ترین نقش را در برآورد تسهیلات ایفا می نماید.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح اعتبار ملی بانک ملی 500 میلیون تومان اعلام شده و این مبلغ برای اشخاص حقیقی و حقوقی یکسان است. با این حال هر فردی که در بانک ملی سپرده گذاری کرده و درخواست اعطای وام را مطرح نماید، از 5 میلیارد ریال تسهیلات بهره مند نخواهد شد. میزان امتیازات افراد برای اعطای اعتبار در نظر گرفته شده و نسبت تسهیلات به سپرده حائز اهمیت است، مطالعه جدول زیر مفید واقع می شود.

 

لیست عوامل تاثیرگذار در برآورد مبلغ وام طرح اعتبار ملی بانک ملی شامل مدت زمان سپرده گذاری، معدل و کارکرد حساب و مدت زمان بازپرداخت می شود. شخصی که 18 ماه در بانک ملی سپرده گذاری کند، نسبت به فردی که تنها سه ماه سپرده گذاری انجام داده از اعتبار بالاتری برخوردار شده و مزایای بیشتری شامل حال او می گردد.

 

اعتبار طرح ملی در طبقه تسهیلات مرابحه غیر دولتی قرار گرفته و با هدف تامین منابع مالی ارزان قیمت اعطا می شود. بنابراین استفاده از این تسهیلات برای خرید موارد خاصی مانند مسکن مناسب نبوده و وام در جهت رفع نیازهای ضروری زندگی، خرید کالاهای روزمره و تهیه خدمات لازم برای منزل یا شرکت و سازمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

کارمزد و سود تسهیلات اعتبار ملی بانک ملی

یکی از سوالات افراد واجد شرایط ثبت نام با میانگین حساب این است که میزان کارمزد و سود بانک ملی در طرح اعتبار ملی چقدر بوده و نحوه محاسبه چگونه می باشد؟ اعلام نرخ سود بر عهده بانک ارائه دهنده تسهیلات بوده و بانک طبق قوانین و مقررات، میزان سود را برآورد و به مشتریان حقیقی و حقوقی اعلام می نماید. 

 

کارمزد و سود تسهیلات اعتبار ملی همزمان با انتشار جزئیات طرح اعتبار ملی، توسط بانک ملی اعلام شده و برای کلیه مشتریان 14 درصد است. افراد می توانند از طریق مراجعه به سایت بانک ملی به اطلاعات موثق دسترسی یابند، باید توضیح داد که میزان سپرده گذاری و دوره بازپرداخت تاثیری بر روی میزان سود نداشته و نرخ به طور کلی چهارده درصد می باشد. 

 

ممکن است میزان سود طرح اعتبار ملی بانک ملی در مقایسه با وام های فاقد سود که تنها 2 الی 4 درصد کارمزد دارند، تا حدودی بالا به حساب آید. اما باید توجه داشت که مبلغ این وام بیشتر از سایر وام های قابل دریافت با میانگین حساب بوده و اشخاص توانایی اخذ وام تا سقف پانصد میلیون تومان را دارند. متقاضیان نیاز به معرفی ضامن، سفته و گواهی کسر از حقوق نداشته و تنها رتبه اعتباری آنان حائز اهمیت است.

 

نحوه و مدت بازپرداخت طرح اعتبار ملی بانک ملی

دوره بازپرداخت وام طرح اعتبار ملی بانک ملی توسط شخص حقیقی یا حقوقی انتخاب شده اما اشخاص واجد شرایط ثبت نام با میانگین حساب می بایست به قوانین بانک احترام گذاشته و یکی از دوره های تعیین شده توسط بانک را انتخاب نمایند. بنابراین باید توضیح داد که هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند بدهی خود را در طی 12 ماه یا 24 ماه یا 36 ماه تسویه کنند.

 

پس از بررسی شیوه محاسبه اعتبار، در ارتباط با نحوه و پرداخت اقساط بانک ملی طرح اعتبار ملی بانک ملی باید توضیح داد که نحوه پرداخت اقساط آنلاین بوده اما مشتریان در صورت تمایل می توانند در بانک حضور یافته و مراحل پرداخت را طی نمایند. به این دلیل که مراجعه حضوری و استفاده از خودپرداز امری وقت گیر بوده و اغلب کاربران به پرداخت آنلاین قسط ماهانه تمایل نشان می دهند، در ادامه راهنمای تصویری واریز از طریق سامانه بام آمده است.

 

مشتریان ابتدا باید نشانی baam.bmi.ir را در مرورگر جستجو کرده و در مرحله بعدی فرم ورود به حساب کاربری را مورد تکمیل قرار دهند. امکان گذراندن مراحل بازپرداخت و واریز قسط از طریق اپلیکیشن بام نیز وجود دارد.

 

طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

در ادامه باید روی مدیریت تسهیلات در بخش تسهیلات کلیک کرد.

 

 شرایط ثبت نام با میانگین حساب طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

حالا می بایست مراحل افزودن تسهیلات به حساب کاربری را طی نمود.

 

شرایط ثبت نام طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

تصویر فرم افزودن تسهیلات در زیر آمده و می توان نتیجه گرفت که درج شماره تسهیلات الزامی است.

 

محاسبه طرح اعتبار ملی بانک ملی

 

در نهایت اشخاص می توانند هر ماه از طریق مراجعه به سامانه بام بانک ملی مراحل واریز را طی نمایند. لازم به توضیح است که دیرکرد معمولا منجر به در نظر گرفتن جریمه یا کاهش رتبه اعتباری فرد در بانک شده و در این صورت، شخص در دفعات بعدی هنگام دریافت وام دچار مشکل خواهد شد. مبلغ هر قسط وام طرح اعتبار ملی بانک ملی بر اساس میزان اعتبار دریافتی تعیین می شود. آن دسته از اشخاصی که 500 میلیون تومان وام دریافت می کنند، باید ماهانه 17.000.000 الی 17.100.000 تومان قسط پرداخت نمایند. 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام طرح اعتبار ملی بانک ملی در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شرایط ثبت نام طرح اعتبار ملی بانک ملی پاسخ دهند.