دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سایت شرکت فرابورس ایران

سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سایت شرکت فرابورس ایران، با هدف اطلاع رسانی و خدمت رسانی آنلاین در حوزه بازار سرمایه فرابورس، راه اندازی شده و ورود به آن، از طریق آدرس ifb.ir، میسر است. آدرس شرکت فرابورس، تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، ابتدای خیابان عماد مغنیه، پلاک 145 و شماره تماس آن، 02142150000 می باشد.

 

فرابورس، ازجمله بازارهای سرمایه تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار بوده که امکان عرضه سهام شرکت‌ های فاقد شرایط برای فعالیت در بورس را فراهم می آورد و بدین ترتیب، شرکت های مذکور می توانند از مزایای بازار سرمایه، استفاده کنند.

 

با توجه به اینکه بسیاری از اطلاع رسانی ها و خدمات مربوط به بازار سرمایه فرابورس، از طریق سایت و سامانه مخصوص آن، ارائه می گردد، ضروری است، شرکت های مشتاق به عضویت در این بازار، همچنین، اشخاص مایل به سرمایه گذاری در فرابورس، از امکانات سایت شرکت فرابورس ایران و نحوه ورود به آن، مطلع باشند.

 

لذا در مقاله حاضر و در راستای اطلاع رسانی، سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir و ورود به آن، مورد بررسی قرار گرفته و پس از توضیح مواردی چون، نحوه دسترسی به تابلو فرابورس ایران، امکانات سایت فرابورس و شیوه دسترسی به لیست شرکت های فرابورس، آدرس این شرکت، ارائه شده است.

 

برای ورود به سایت شرکت فرابورس ایران کلیک کنید.

 

سایت شرکت فرابورس ایران  ifb.ir

 

کاربران، برای ورود به سایت شرکت فرابورس ایران باید، به آدرس ifb.ir مراجعه کنند.

سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir

قبل از معرفی سایت شرکت فرابورس ایران، لازم به ذکر است، فرابورس یا بازار خارج از بورس، ازجمله بازارهای سرمایه است که امکان سرمایه گذاری اقتصادی برای اشخاص و امکان عرضه سهام شرکت های فاقد شرایط برای فعالیت در بازار بورس را فراهم می آورد و تحت نظارت بازار بورس و اوراق بهادار، فعالیت می نماید.

 

 سایت شرکت فرابورس ایران، بستری آنلاین و الکترونیک است که از طریق شرکت فرابورس، راه اندازی شده تا برخی اطلاع رسانی ها و خدمات مربوط به این بازار سرمایه ای را به صورت آنلاین و برخط، به شرکت های فعال در بازار فرابورس و اشخاص فعال در این حوزه، ارائه دهد.

 

سایت شرکت فرابورس ایران، از طریق آدرس ifb.ir در دسترس می باشد و متقاضیان استفاده از خدمات و امکانات این سایت باید، با جستجوی آدرس سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir، وارد صفحه اصلی سامانه فرابورس شوند و از خدمت و امکان مد نظر خود، استفاده کنند. در ادامه، نحوه ورود به ifb.ir، توضیح داده خواهد شد.

ورود به سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir

استفاده از خدمات و امکانات سایت شرکت فرابورس، مستلزم ورود به سامانه شرکت فرابورس است؛ متقاضیان ورود به سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir، باید آدرس ifb.ir را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه خود، جستجو نمایند تا به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت شوند.

 

 ورود به سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir

 

با ورود به ifb.ir، شخص می تواند گزینه خدمت مد نظر خود را انتخاب نمایند و از امکانات ارائه شده در سایت شرکت فرابورس ایران در خصوص گزینه انتخاب شده، استفاده کند. در ادامه، نحوه دسترسی به تابلو فرابورس ایران ifb.ir، توضیح داده خواهد شد.

تابلو فرابورس ایران ifb.ir

دسترسی به تابلو فرابورس ایران ifb.ir برای اطلاع از وضعیت هر نماد، مستلزم ورود به سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir می باشد. پس از جستجوی آدرس سایت فرابورس ifb.ir و ورود به صفحه ای مشابه تصویر زیر، فرد باید برروی گزینه "دیده بان بازار"، کلیک کند.

 

 سایت ifb.ir

 

در این مرحله، فرد با صفحه ای مشابه تصویر زیر، روبرو خواهد شد و می تواند در آن، نام شرکت یا نماد مد نظر خود را جستجو نماید.

 

سایت شرکت فرابورس

 

تابلو فرابورس، مواردی چون، تقاضا، عرضه، قیمت، آخرین قیمت و قیمت پایانی در خصوص هر نماد در بازارهای مختلف فرابورس را، نشان می دهد و به کمک تابلو فرابورس، افراد می توانند از مواردی چون، وضعیت نماد هر شرکت فعال در بازارهای فرابورس، تعداد، ارزش و حجم آن نماد، مطلع گردند.

 

سایر امکانات سایت فرابورس ایران ifb.ir

در تیترهای پیشین مقاله، توضیح داده شد که سایت شرکت فرابورس ایران، خدمات آنلاینی نظیر دسترسی به تابلو فرابورس و اطلاعیه های عرضه اولیه فرابورس را ارائه می دهد، سایر امکانات سایت فرابورس ایران ifb.ir که با جستجوی آدرس سایت و ورود به آن، در اختیار اشخاص قرار می گیرد، به شرح زیر است:

 

فیلد اطلاعات شرکت که دسترسی به مواردی که در ادامه ذکر می گردند را فراهم می سازد: اطلاعات راجع به هیات مدیره؛ کمیته های تخصصی هیات مدیره؛ گزارش پایداری و مسئولیت‌ های اجتماعی؛ رویه های حاکمیت شرکتی؛ مدیران؛ تاریخچه فرابورس؛ اساسنامه؛ امور سهام؛ لیست کارگزاران عضو و اطلاعات تماس شرکت فرابورس.

 

فیلد بازارها و محصولات که دسترسی به مواردی که در ادامه ذکر می گردند را فراهم می سازد: اطلاعات بازار اول؛ بازار دوم؛ بازار نوآفرین؛ بازار پایه؛ بازار توافقی؛ بازار سوم؛ سامانه مذاکره ادغام و تملیک؛ عرضه یکجا؛ پذیره نویسی؛ جمع آوری؛ بازار دارایی فکری؛ ابزار و نهادها؛ صندوق‌ های سرمایه گذاری زمین و ساختمان و...

 

فیلد مرکز داده که دسترسی به مواردی که در ادامه ذکر می گردند را فراهم می سازد: شاخص؛ دیدبان؛ دیدبان بازار؛ ارزش بازار؛ نقشه بازار؛ بازده اوراق؛ تقویم تامین مالی فرابورس؛ ماشین حساب ارزش‌ گذاری اختیار معامله؛ کارمزد فرابورس؛ مطالعات و پژوهش‌ ها؛ افزایش سرمایه در جریان؛ وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشران؛ تاریخچه اطلاعات مالی ناشران فرابورسی؛ فهرست شرکت ها به تفکیک بازار؛ فهرست نمادهای متوقف و...

 

فیلد سامانه ها و خدمات که دسترسی به مواردی که در ادامه ذکر می گردند را فراهم می سازد: سامانه فراسا؛ سامانه مذاکره ادغام و تملیک؛ سامانه رهگیری اسناد خزانه؛ سامانه گزارش دهی تخلفات و تامین مالی جمعی

 

فیلد قوانین و مقررات که دسترسی به مواردی که در ادامه ذکر می گردند را فراهم می سازد: نسخه چاپی قوانین و مقررات بازار اوراق بهادار؛ نسخه موبایل قوانین و مقررات بازار اوراق بهادار؛ مبارزه با پولشويی و مبارزه با تامين مالی تروريسم

 

دسترسی به فلید همکاری با ما و فرابورس تی وی

 

فیلد پذیرش که دسترسی به مواردی که در ادامه ذکر می گردند را فراهم می سازد: سامانه پذیرش؛ هیات پذیرش بازار اول و دوم؛ هیات پذیرش بازار نوآفرین؛ مشاوران پذیرش؛ عملکرد؛ شرکت های ارزش گذار؛ آخرین وضعیت پرونده های پذیرش؛ سوالات متداول؛ بازار اول و دوم؛ بازار نوآفرین؛ بازار پایه؛ بیانیه نقل و انتقال شرکت‌ های درج شده و...

 

لیست شرکت های فرابورس

ازجمله امکانات سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir، امکان دسترسی به لیست شرکت های فرابورس می باشد. متقاضیان دسترسی به لیست شرکت های فرابورس باید، آدرس ifb.ir را در مرورگر خود، جستجو نمایند و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، از فیلد "مرکز داده"، گزینه "فهرست شرکت ها به تفکیک بازار" را انتخاب کنند.

 

سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir

 

در این مرحله، متقاضیان باید، از میان بازارهای موجود، بازار مد نظر خویش را انتخاب کنند.

 

 ورود به سایت شرکت فرابورس ایران ifb.ir

 

در این راهنما، گزینه مربوط به بازار اول، انتخاب شده است. با کلیک برروی گزینه بازار اول، متقاضی باید گزینه مربوط به "ناشران درج شده" را انتخاب کند.

 

 سایت ifb.ir

 

با انتخاب گزینه مذکور، لیستی مشابه تصویر زیر، به متقاضی، نشان داده خواهد شد.

 

 سایت فرابورس ایران

 

علاقمندان به کسب اطلاعات در خصوص تابلو خوانی بورس می توانند، مقاله پیشنهادی در لینک زیر را مورد مطالعه و بررسی، قرار دهند. در ادامه، آدرس شرکت فرابورس، شماره تماس و آدرس ایمیل این شرکت، ارائه خواهد شد.

 

آدرس شرکت فرابورس ایران

پس از معرفی سایت شرکت فرابورس ایران، توضیح در خصوص امکانات سایت و نحوه ورود به ifb.ir در تیترهای قبلی مقاله، در این تیتر از مقاله حقوقی، آدرس شرکت فرابورس ایران و اطلاعات تماس این شرکت، ارائه خواهد شد.

 

آدرس شرکت فرابورس ایران: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، ابتدای خیابان عماد مغنیه، پلاک 145 می باشد.

 

کدپستی شرکت فرابورس ایران: 1513950007 می باشد.

 

نمابر، شماره تلفن و آدرس ایمیل شرکت فرابورس ایران، به ترتیب: 02186124827، 982142150000+ و Info@ifb.ir می باشد. علاقمندان به کسب اطلاعات در خصوص سایت تابلوخوانی بورس می توانند، مقاله زیر را مطالعه نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و نحوه ورود به سایت شرکت فرابورس ایران در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات و نحوه ورود به سایت شرکت فرابورس ایران پاسخ دهند.