دینا / تجاری / امور بانکی / طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین، طرح دریافت اعتبار برای خرید کالا از فروشگاه های طرف قرارداد طرح اعتبارینو است. متقاضیان دارای حساب سپرده بلند مدت یا دارای واحد‌های صندوق سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت شرایط دریافت وام اعتبارینو را داشته و نحوه دریافت این وام به صورت حضوری با مراجعه به یکی از شعب های بانک اقتصاد نوین است.

 

بانک اقتصاد نوین به عنوان نخستین بانک های خصوصی شناخته شده جمهوری اسلامی ایران است که هر ساله وام هایی را در غالب طرح های گوناگون به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از طرح های بانک اقتصاد نوین طرح اعتبارینو بوده که به مشتریان حقوقی که داری حساب بلند مدت بوده تعلق می گیرد.

 

تمام افراد حقوقی که در بانک اقتصاد نوین دارای حساب سپرده بلند مدت هستند؛ می توانند بدون ارائه ضامن و با مسدود شدن حساب خود به عنوان ضمانت طرح اعتبارینو را دریافت نمایند. همچنین، متقاضیان می‌ توانند واحد‌های صندوق سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین را نیز وثیقه دریافت این وام قرار دهند.

 

در این مقاله؛ به این پرسش که طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین چیست؛ به صورت کامل توضیح داده خواهد شد و در ادامه به شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین، مدارک لازم برای دریافت وام، نحوه دریافت تسهیلات طرح اعتبارینو، نحوه، مبلغ و سقف تهسیلات و مدت بازپرداخت وام طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین پرداخته خواهد شد. 

طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین چیست

طرح اعتبارینو، یکی از طرح های بانک اقتصاد نوین است که متقاضیان برای دریافت این وام نیاز به ارائه ضامن نداشته و دارندگان حساب بلند مدت واحدهای صندوق‌‌ های سرمایه‌ گذاری درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین می‌ توانند تا ۸۰ درصد سپرده خود و مسدودی سپرده به عنوان ضامن، از این تسهیلات استفاده کنند.

 

در پاسخ به این پرسش که طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین چیست؟ باید گفت که افراد دارای حساب بلند مدت در یکی از شعبات بانک اقتصاد نوین می توانند طی رعایت شرایط لازم و بدون ارائه ضامن تاسقف 500 میلیون تومان تسهیلات اعتبارینو از طرف بانک اقتصاد نوین به صورت اعتبار دریافت نمایند.

 

افراد در طرح اعتبارینو با اعتبار دریافت شده از سوی بانک مجاز به خرید از فروشگاه های طرف قرارداد اعتبارینو هستند همچنین افراد می توانند در طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ های طرف قرارداد، در چند نوبت و تا سقف اعتبار مشخص‌ شده خریداری کنند.

شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

در خصوص مهم ترین شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین لازم است؛ ذکر شود که این وام به دارندگان حساب‌ های بلند مدت در بانک اقتصاد نوین و سرمایه‌ گذاران واحد‌های صندوق‌ های با درآمد ثابت اعطا می شود. شرایط دریافت تسهیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین عبارت است از:

 

نداشتن چک برگشتی

 

نداشتن بدهی بانکی

 

ارائه حساب بلند مدت یا واحدهای صندوق سرمای ه‌گذاری درآمد ثابت به عنوان ضمانت

 

طبق شرایط ذکر شده، متقاضیان می توانند از بانک اقتصاد نوین، اعتبار خرید از فروشگاه های طرف قرارداد را دریافت نمایند. برای این امر نیاز است افراد به یکی از شعب های بانک اقتصاد نوین مراجعه کرده و پس از کسب اعتبار، در تارنمای اعتبارینو به نشانی etebarino.com ثبت نام کنند.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

متقاضیان برای اقدام به دریافت طرح اعتباریتو پس از کسب اطلاعات درباره شرایط دریافت وام لازم است از مدارک لازم دریافت وام طرح اعتبارینو اطلاعات کامل داشته باشند. به همین دلیل؛ در ادامه به مدارک لازم برای دریافت وام طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین پرداخته خواهد شد. به این دلیل که اغلب بانک های ایران از قوانین مشابه پیروی می کنند، مدارک لازم برای دریافت وام طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین عبارت است از:

 

مدارک هویتی نظیر: کارت ملی هوشمند، شناسنامه

 

شماره تلفن همراه که به نام صاحب کد ملی باشد

 

اطلاعات حساب بلند مدت یا واحدهای صندوق سرمایه‌ گذاری درآمد ثابت به عنوان ضمانت

 

فرم تکمیل شده درخواست وام بانک اقتصاد نوین

 

افراد با داشتن مدارک مورد نیاز درصورتی که شرایط دریافت وام اعتبارینو که در تیتر گذشته ذکر شد را داشته باشند؛ می توانند اقدام به دریافت وام اعتبارینو نمایند. در ادامه به نحوه دریافت تسهیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین پرداخته خواهد شد.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

در ارتباط با نحوه دریافت تسهیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین باید توضیح داد که متقاضیان در ابتدا باید به صورت حضوری به بانک مراجعه کنند و امکان ثبت نام اولیه غیرحضوری برای طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین وجود ندارد.

 

واجدان شرایط دریافت اعتبار از بانک اقتصاد نوین می توانند پس از مراجعه به شعب بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور و دریافت اعتبار به تارنمای اعتبارینو به نشانی etebarino.com مراجعه نموده و پس از ثبت نام کالای موردنیاز خود را از فروشگاه های طرف قرارداد خریداری کنند.

 

راهنمای تصویری ثبت نام در تارنمای اعتبارینو

 

در ابتدا افراد باید تارنمای اعتبارینو به نشانی etebarino.com را در مرورگر تلفن همراه خود جسنجو نمایند و پس از ورود بر روی گزینه راهنمای درخواست اعتبار کلیک نمایند.

 

طرح اعتبارینو

 

در ادامه متقاضیان باید بر روی گزینه اتمام فرایند درخواست اعتبار کلیک کنند.

 

 طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

 

درخواست اعتبار افراد پس از طی کردن مراحل ثبت شده و در انتها کد پیگیری به افراد نمایش داده خواهد شد. لازم به ذکر است که درخواست اعتبار نیاز به بررسی و پیگیری دارد و به منزله نهایی شدن دریافت اعتبار نیست.

 

مبلغ و سقف تهسیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

از جمله مهم ترین سوالات متقاضیان دریافت انواع وام بانکی درباره مبلغ و سقف تهسیلات وام است که متناسب با مبلغ مورد نیاز خود، وام بانکی را بررسی و برای دریافت آن اقدام نمایند. در این بخش به مبلغ و سقف تهسیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین پرداخته خواهد شد.

 

متقاضیان طرح اعتبارینو می توانند تا 80 درصد مبلغ سپرده خود و تا سقف 500 میلیون تومان از بانک اقتصاد نوین اعتبار دریافت کنند. بنابراین مبلغ وام طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین بر اساس میزان سپرده در حساب بلند مدت افراد کاملا متفاوت است.

 

نکته قابل توجه در طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین این است که سود سپرده های حساب بلند مدت متقاضیان یک ساله، دو ساله و سه ساله به ترتیب 20/5، 21/5 ،22/5 است و زمانی که سپرده نزد بانک به عنوان ضمانت برای طرح اعتبارینو مسدود می شود، این سود به آن تعلق می گیرد.

 

نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

تاکنون طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین، شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین، مدارک لازم برای دریافت وام طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین، نحوه دریافت تسهیلات و مبلغ و سقف تهسیلات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین توضیح داده شده و در ادامه به نحوه و مدت بازپرداخت وام طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین پرداخته خواهد شد.

 

مدت زمان بازپرداخت وام طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین به اختیار مشتریان 3 تا 36 ماهه است. همچنین متقاضیان علاوه بر بازپرداخت قسطی و ماهانه می توانند به صورت یکجا وام طرح اعتبارینو را پرداخت نمایند.

 

سود وام بانکی طرح اعتبارینو 23 درصد است و افراد در روند دریافت وام اعتبارینو، ملزم به پرداخت هزینه‌ های جانبی که شامل هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالانه می‌ شود، هستند که متقاضی می بایست آن ها را نیز به بانک اقتصاد نوین پرداخت کند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه دریافت طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شرایط و نحوه دریافت طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین پاسخ دهند.