دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سایت سازمان بورس و اوراق بهادار

سایت سازمان بورس و اوراق بهادار seo.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سایت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، راه اندازی گردیده تا خدماتی نظیر اطلاع رسانی در خصوص قوانین بورسی، اخبار بازار سرمایه و آمار را به فعالین حوزه بورس، ارائه دهد. استفاده از خدمات این سایت، مستلزم جستجوی آدرس seo.ir و ورود به سامانه است و تماس با این مرجع، از طریق شماره 6375-021، میسر می باشد.

 

مواردی نظیر حمایت از حقوق سرمایه‌ گذاران، ساماندهی، حفظ و توسعه پایدار بازار سرمایه به صورت شفاف، منصفانه و کارآ، از جمله وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار می باشد و این مرجع، هرساله می کوشد تا گامی موثر، در راستای اهداف و وظایف مذکور، بردارد.


از موثرترین اقدامات سازمان بورس، راه اندازی سایت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران seo.ir است که خدمات و امکانات مختلف و مفیدی را به صورت برخط و آنلاین، به مراجعه کنندگان سایت، ارائه می دهد و تنها کسانی قادر به استفاده از امکانات این سایت هستند که از نحوه کار با آن، مطلع باشند.


لذا در مقاله حاضر و در راستای اطلاع رسانی، سایت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران seo.ir، نحوه ورود به سایت و امکانات آن، معرفی و بررسی گردیده و آدرس و تلفن سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، ارائه شده است. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سایت، می توانند ادامه متن مقاله را مطالعه نمایند.

 

برای ورود به سایت سازمان بورس و اوراق بهادار کلیک کنید.

 

سایت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران seo.ir

 

کاربران، برای ورود به سایت سازمان بورس و اوراق بهادار باید، به آدرس seo.ir مراجعه کنند.

سایت سازمان بورس و اوراق بهادار seo.ir

در معرفی سایت سازمان بورس و اوراق بهادار، لازم به توضیح است، سازمان بورس و اوراق بهادار، موسسه عمومی غیر دولتی ای است که در راستای حمایت از حقوق سرمایه گذاران و با هدف حفظ و توسعه بازار، تشکیل گردیده و وظیفه قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین بورس را بر عهده دارد.

 

این سازمان، در راستای رفاه حال افراد فعال در بازار بورس و اوراق بهادار، اقدام به راه اندازی سایت و بستری آنلاین نموده تا برخی خدمات و امکانات را به صورت برخط، در اختیار اشخاص قرار دهد و بدین ترتیب، گامی موثر در اطلاع رسانی و آموزش، به سرمایه گذاران و فعالین بورسی بردارد.

 

سایت سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق آدرس seo.ir، در دسترس است و تمامی افراد فعال یا غیرفعال در حوزه بورس، می توانند با مراجعه و ورود به سایت سازمان، از خدمات و امکانات آن، استفاده کنند. در ادامه، خدمات و امکانات سایت سازمان بورس و اوراق بهادار seo.ir و نحوه ورود به آن، بررسی خواهد شد.

ورود به سایت سازمان بورس و اوراق بهادار seo.ir

از آنجا که استفاده از خدمات و امکانات سایت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران​، مستلزم ورود به سایت می باشد، در این تیتر از مقاله حقوقی دینا، مراحل و نحوه ورود به سایت سازمان بورس seo.ir، مورد بررسی و توضیح قرار گرفته است.

 

برای ورود به سایت سازمان بورس و اوراق بهادار seo.ir، کافی است فرد، آدرس seo.ir را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه خود، جستجو نماید تا به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت شود.

 

 ورود به سایت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

 

با طی مرحله فوق، فرد وارد سایت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران seo.ir خواهد شد و می تواند بر حسب نیاز خود، از خدمات و امکانات تعبیه شده در سایت، استفاده کند. در ادامه، امکانات سایت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران seo.ir، بررسی خواهد گردید.

امکانات سایت سازمان بورس و اوراق بهادار seo.ir

پس از معرفی سایت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و ذکر مراحل ورود به آن در تیترهای پیشین، در این تیتر از مقاله دینا، امکانات سایت سازمان بورس و اوراق بهادار seo.ir، بررسی خواهد شد. مهم ترین امکانات سایت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، عبارتند از:

 

دسترسی به اطلاعات مربوط به بخش های درون سازمانی بورس و اوراق بهادار، اعم از بخش و حوزه ریاست، معاونت نظارت بر نهادهای مالی؛ معاونت نظارت بر بورس ها و ناشران؛ معاونت حقوقی و معاونت اجرایی.

 

دسترسی به اخبار روز بازار سرمایه

 

دسترسی به اطلاعات مربوط به اشخاص تحت نظارت این سازمان نظیر نهادهای مالی تحت نظارت؛ شرکت های سهامی عام ثبت شده نزد سازمان؛ کارگزاری های مجاز؛ بورس ها؛ کانون ها و حسابرسان معتمد.

 

دسترسی به راهنماها و مطالب مختلف، جهت آشنایی با بازار سرمایه ایران، نظیر راهنمای سهام عدالت؛ راهنمای فرایند فروش سهام عدالت؛ راهنمای اشخاص حقوقی مشمول بند 5 ماده 6 قانون اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی و ...

 

دسترسی به قوانین، مقررات و امور حقوقی و موارد مربوط به این حوزه، نظیر دسترسی به پایگاه قوانین و مقررات بازار سرمایه؛ دسترسی به اطلاعات فراخوان اخذ نظرات درخصوص پیش‌ نویس مقررات؛ دسترسی به سامانه انتشار آرای انضباطی و دادگاه‌ ها و...

 

دسترسی به آمار و اطلاعات، نظیر گزارش آماری وضعیت بازار سرمایه (ماهانه)؛ نرخ کارمزدها و خدمات، اطلاعات لازم برای سرمایه‌ گذاری در بورس و...

 

دسترسی به بخش درباره ما سازمان که در آن، راه ارتباطی با این مرجع، اهداف، چشم اندازها و ساختار آن، ذکر گردیده است.

 

دسترسی به لینک زیر سامانه های مرتبط، نظیر سامانه مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی دولتی؛ بازار سرمایه؛ فهرست سامانه های سهام عدالت شرکت های کارگزاری؛ سامانه تبادل اطلاعات نهادهای مالی؛ سامانه دیده‌ بان سلامت بازار سرمایه (گزارش ناهنجاری بازار سرمایه) و...

 

آدرس و تلفن سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

دسترسی به اطلاعات آدرس و تلفن سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، از طریق ورود به seo.ir و کلیک برروی گزینه "ارتباط با ما"، میسر است. بر اساس آنچه در سایت سازمان بورس seo.ir آمده، اطلاعات ایمیل، فکس، آدرس و تلفن این مرجع، به شرح جدول زیر می باشد:

 

آدرس تهران - میدان ونک - ابتدای ملاصدرا- شماره 13 - سازمان بورس اوراق بهادار 
صندوق پستی 6366 - 19395
شماره تماس مرکز ارتباط بورس  6375-021
تلفن سازمان بورس و اوراق بهادار  5-88679640
تلفکس سازمان بورس و اوراق بهادار  88679650 
پست الکترونیکی سازمان بورس و اوراق بهادار  info@seo.ir

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات سایت سازمان بورس و اوراق بهادار در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات سایت سازمان بورس و اوراق بهادار پاسخ دهند.