دینا / سرمایه گذاری / بازار سرمایه و بورس / سایت مدیریت فناوری بورس تهران

سایت مدیریت فناوری بورس تهران tsetmc.com

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سایت مدیریت فناوری بورس تهران، پلتفرمی مهم برای معامله گری و دیده بانی در بازار بورس است که خدماتی نظیر تابلوخوانی، ارائه نمای کلی بازار در یک روز کاری، امکان مشاهده و آنالیز آنلاین معاملات را به اشخاص فعال در حوزه بورس، ارائه می دهد و ورود به این سایت، مستلزم جستجوی آدرس tsetmc.com، می باشد.

 

حوزه بورس و فرابورس در ایران، ازجمله حوزه های پرطرفدار برای فعالین اقتصادی است و اغلب افراد، ترجیح می دهند، بخشی از دارایی و وجوه نقدر خود را در بازار بورس، سرمایه گذاری کنند تا بتوانند در مدتی معقول، سودی چندین برابری از آن، کسب نمایند.

 

موفقیت در بازار بورس، مستلزم آگاهی داشتن از اخبار روز این حوزه، اطلاع از وضعیت هر نماد و سود و زیان معاملات آن است و همین امر، ضرورت آشنایی با سایت مديريت فناوری بورس تهران را برای فعالیت در حوزه بورس، ایجاب می نماید.

 

 

لذا در مقاله حاضر و در راستای اطلاع رسانی، سایت مدیریت فناوری بورس تهران tsetmc.com​ و ورود به آن، مورد بررسی قرار گرفته، نکات آموزشی کار با این سایت ذکر شده و در خصوص نحوه دسترسی به ریز معاملات در سایت tsetmc و امکانات آن، توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سایت مدیریت فناوری بورس تهران کلیک کنید.

 

سایت مديريت فناوری بورس تهران tsetmc.com

 

کاربران، برای ورود به سایت مدیریت فناوری بورس تهران باید، به آدرس tsetmc.com مراجعه کنند.

سایت مدیریت فناوری بورس تهران tsetmc.com

در معرفی سایت مدیریت فناوری بورس تهران باید گفت، این سامانه، از سوی سازمان مدیریت فناوری بورس تهران، راه اندازی شده تا به عنوان پلتفرمی مهم برای معامله گری و دیده بانی کارآمد در بازار بورس، به افراد متقاضی کسب اطلاعات در حوزه بورس، ارائه خدمت نماید.

 

سایت مدیریت فناوری بورس تهران، از طریق آدرس tsetmc.com در دسترس تمامی افراد، اعم از اشخاص فعال در حوزه بورس یا افراد غیر فعال در این حوزه می باشد و خدماتی نظیر دسترسی به اطلاعات تابلو بورس تهران امروز، دسترسی به نمای بازار بورس تهران، مشاهده سهام بورس و... را به اشخاص مراجعه کننده به این سامانه، ارائه می دهد.

 

عموما، اکثر بازدیدکنندگان از سایت مدیریت فناوری بورس تهران tsetmc.com، سرمایه گذاران در بازار بورس هستند که از طریق این سامانه، از جزئیات و تغییرات در بازار بورس و روند معاملات تمام سهم ها، مطلع می شوند.

ورود به سایت مدیریت فناوری بورس تهران tsetmc.com

برای ورود به سایت مدیریت فناوری بورس تهران tsetmc.com و استفاده از امکانات آن، کافی است شخص، آدرس سایت را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه خود، جستجو نماید تا به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت گردد.

 

ورود به سایت tsetmc.com

 

پس از ورود به تالار بورس تهران tsetmc.com، فرد می تواند برروی گزینه مد نظر خود، کلیک کند و از خدمات سایت tsetmc.com، استفاده نماید. در ادامه، نکاتی در باب آموزش استفاده از سایت مدیریت فناوری بورس تهران، ارائه خواهد شد.

آموزش سایت مديريت فناوری بورس تهران tsetmc.com

استفاده از خدمات و امکانات سایت مدیریت فناوری بورس تهران tsetmc.com، مستلزم اطلاع از نحوه کار با این سامانه است. لذا در این تیتر از مقاله دینا، به طور اجمالی، نکاتی در باب آموزش سایت مديريت فناوری بورس تهران tsetmc.com، ارائه خواهد شد.

 

هنگامی که فرد، آدرس tsetmc.com را در مرورگر خود، جستجو می نماید و به صفحه اصلی سایت مديريت فناوری بورس تهران هدایت می شود، با صفحه ای مشابه تصویر زیر، مواجه خواهد شد که از طریق آن، می تواند به اطلاعات و جزئیات دقیق بازار نقدی بورس و فرابورس (تا لحظه ورود به سامانه دسترسی یابد و از شاخص های منتخب بازار، نمادهای موثر در شاخص بازار و نمادهای پرتراکنش، مطلع گردد.

 

سایت مديريت فناوری بورس تهران tsetmc.com

 

در فیلد بورس اوراق بهادار تهران، شخص می تواند به صورت تخصصی تر، به اطلاعات مهم در بازار بورس اوراق بهادار، دسترسی یابد. 

 

 ورود به سایت tsetmc.com

 

در فیلد فرابورس نیز شخص می تواند، مشخصات کلی و دقیق بازار نقدی فرابورس را مشاهده نماید و با انتخاب گزینه های زیر مجوعه این فیلد، به اطلاعات جزئی تر و دقیق تری، دسترسی پیدا کند.

 

آموزش سایت مديريت فناوری بورس تهران

 

در فیلد بورس انرژی، فرد به اطلاعات بورسی حوزه انرژی، دسترسی خواهد یافت و می تواند از جزئیات و روند معاملات در این بازار، مطلع گردد.

 

 سایت tsetmc.com

 

در فیلد کدال، شخص می تواند به آخرین اطلاعیه های منتشر شده در سامانه کدال، دسترسی یابد.

 

سایت مديريت فناوری بورس تهران tsetmc.com

 

در فیلد صندوق های سرمایه گذاری، شخص می تواند از روند کلی معاملات و عملکرد صندوق های سرمایه گذاری در بازار بورس، مطلع شود.

 

ورود به سایت tsetmc.com

 

در فیلد بورس کالا، این امکان برای شخص فراهم است تا به جزئیات فعالیت های انجام شده در این بازار، دسترسی یابد.

 

سایت tsetmc.com

 

در ادامه، نحوه دسترسی به ریز معاملات در سایت tsetmc.com، توضیح داده خواهد شد. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارمزد معاملات بورس می توانند، نسبت به مطالعه و بررسی مقاله پیشنهادی در لینک زیر، اقدام نمایند.

 

ریز معاملات در سایت tsetmc

برای دسترسی به اطلاعات ریز معاملات در سایت tsetmc، کافی است شخص، در مرورگر سیستم یا تلفن همراه خود، آدرس سایت مدیریت فناوری بورس تهران را جستجو نماید و پس از ورود به صفحه اصلی سایت tsetmc.com، برروی گزینه "دیده بان سایت" کلیک کند.

 

سایت مديريت فناوری بورس تهران tsetmc.com

 

با کلیک برروی گزینه مذکور، فرد به صفحه ای شمابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد که اطلاعات هر نماد، از جمله، معاملات آن، قابل مشاهده است. در این مرحله، فرد می تواند، از ستون نمادها، برروی نماد مد نظر خود کلیک کند که در این راهنما، نماد "جنرال مکانیک" انتخاب شده است.

 

 ورود به سایت tsetmc.com

 

در صورتی که فرد، برروی، نماد مد نظر خود، کلیک کند، به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد که ریز معاملات و اطلاعات آن نماید، در دسترس و قابل مشاهده است.

 

 آموزش سایت مديريت فناوری بورس تهران

 

شایان ذکر است، این امکان وجود دارد که شخص از ابتدا، از طریق علامت ذره بین بالای صفحه در سایت tsetmc، نام نماد مورد نظر خود را جستجو نماید و با کلیک برروی نماد مد نظر خود در لیست جستجو، به صفحه ای مشابه تصویر بالا، هدایت شود. 

 

امکانات سایت مديريت فناوری بورس تهران tsetmc.com

امکانات سایت مدیریت فناوری بورس تهران tsetmc.com، مبحثی است که در این تیتر از مقاله حقوقی دینا، مورد توضیح و بررسی، قرار خواهد گرفت. هنگامی که فرد، آدرس سایت tsetmc.com را در مرورگر خود، جستجو می نماید، می تواند از طریق آیکون های بالای صفحه، به امکانات زیر، دسترسی پیدا کند:

 

از طریق آیکون new، فرد به اخبار و تازه های حوزه بورس و فرابورس، دسترسی خواهد یافت.

 

از طریق آیکون علامت سوال، می توان به راهنمای استفاده از سایت، دسترسی یافت.

 

از طریق آیکون مربوط به نظر و پیشنهاد، می توان با سایت مديريت فناوری بورس تهران tsetmc.com در ارتباط بود و نظر و پیشنهاد های خود را ارائه داد.

 

از طریق آیکون نقشه بازار، می توان به اطلاعات بازار، در یک تصویر و در یک نمای کلی، دسترسی یافت.

 

از طریق آیکون ذره بین یا جستجو، می توان نسبت به جستجوی نمادها، اقدام کرد.

 

از طریق آیکون دیده بان باز، می توان به خدماتی چون، نمایش معاملات و درخواست های خرید و فروش، با امکان تغییر چیدمان و ساخت سبد سهام، دسترسی یافت.

 

با کمک آیکون خانه، می توان به صفحه اول سایت، بازگشت.

 

از طریق آیکون کره زمین، می توان زبان سایت را تغییر داد و گزینه سبز رنگ نمایش فهرست ها، امکان دسترسی به سایر امکانات و خدمات سایت مديريت فناوری بورس تهران tsetmc.com را برای اشخاص، فراهم می آورد.

 

شایان ذکر است، همانطور که در تیتر سوم مقاله ذکر شد، خدماتی چون دسترسی به اطلاعات کلی و جزئیات دقیق بازار نقدی بورس و فرابورس؛ دسترسی به شاخص های منتخب و نمادهای موثر بر شاخص بازار بورس و فرابورس، نیز از طریق سایت tsetmc.com ارائه می گردد. در عکس زیر، تصویر هریک از آیکون ها، قابل مشاهده است.

 

سایت tsetmc.com

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کاربرد سایت مديريت فناوری بورس تهران در کانال تلگرام حقوق سرمایه گذاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون کاربرد سایت مديريت فناوری بورس تهران پاسخ دهند.