دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

پیشخوان مجازی بانک مهر ایران که ورود به آن از طریق آدرس qmb.ir/pishkhan​، صورت می گیرد، بستری است الکترونیک که از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران، راه اندازی شده تا خدماتی نظیر انتقال امتیاز، افتتاح حساب، ثبت درخواست تسهیلات، پرداخت قبوض و... را به صورت برخط و آنلاین، به مشتریان خود، ارائه دهد.

 

ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات به صورت برخط و آنلاین، از مهم ترین اقداماتی است که می توان به واسطه آن، انجام امور را تسریع و روند دریافت خدمات توسط مشتریان را تسهیل کرد. همین امر، سبب گردیده تا بسیاری از بانک ها و شرکت های دولتی و خصوصی، اقدام به راه اندازی سایت و سامانه مخصوص، برای ارائه خدمت به مشتریان و مراجعان خود نمایند.

 

بانک مهر ایران نیز از این امر، مستثنی نیست و پیشخوان مجازی بانک مهر ایران را راه اندازی نموده تا روند ارائه خدمات به مشتریان خود را تسریع و تسهیل کند؛ استفاده از خدمات آنلاین این بستر اینترنتی، تنها برای کسانی میسر است که از نحوه کار با پیشخوان و ورود به آن​، مطلع باشند.

 

لذا در مقاله حاضر، پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، ورود به آن​، دانلود اپلیکیشن پیشخوان و انتقال امتیاز از طریق این بستر، معرفی و بررسی گردیده و در خصوص امکانات پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران qmb.ir/pishkhan، توضیح داده شده است.

 

برای ورود به پیشخوان مجازی بانک مهر ایران کلیک کنید.

 

پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

 

کاربران، برای ورود به پیشخوان مجازی بانک مهر ایران باید، به آدرس qmb.ir/pishkhan مراجعه کنند.

پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

با توجه به اینکه امروزه، بر تسهیل و تسریع ارائه خدمات از طریق بستر الکترونیک و با کمک اینترنت تاکید می گردد، بانک مهر ایران، با کمک متخصصین حوزه الکترونیک، اقدام به راه اندازی بستری آنلاین نموده تا بتواند خدمات خود را به صورت اینترنتی و برخط، ارائه دهد.

 

 پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، بستری آنلاین است که از سوی بانک مهر ایران و با هدف تسهیل و تسریع ارائه خدمات، راه اندازی شده و مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به آن، خدماتی نظیر افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، انتقال امتیاز و ... را به صورت اینترنتی و برخط، دریافت کنند.

 

 پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، از طریق آدرس qmb.ir/pishkhan در دسترس است و افراد می توانند پس از احراز هویت و ورود به پیشخوان، از خدمات تعبیه شده در این بستر آنلاین، بهره مند گردند. در تیتر بعدی، ورود به پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، بررسی خواهد گردید.

ورود به سامانه پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

پیشخوان مجازی بانک مهر ایران از طریق آدرس qmb.ir/pishkhan در دسترس می باشد و برای ورود به پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، شخص باید آدرس را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه "ورود از طریق دولت من"، کلیک کند.

 

پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

 

در این گام، شخص باید گزینه "احراز هویت با دولت من" را انتخاب کند.

 

ورود به پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

 

در این قسمت، شخص باید، شماره همراه و اعداد تصویر امنیتی را در کادر مربوطه، وارد کند و به مرحله بعدی برود.

 

 دانلود پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

 

در این مرحله، شخص باید، کد ارسالی به شماره همراه خود را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

ورود به پیشخوان بانک مهر ایران

 

با طی مراحل فوق الذکر، شخص به حساب کاربری خود در پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران، هدایت خواهد شد و می تواند از خدمات و امکانات پیش بینی شده در این بستر آنلاین، بهره مند گردد. در ادامه، دانلود پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دانلود پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

در توضیح شیوه دانلود پیشخوان مجازی بانک مهر ایران باید گفت، در حال حاضر، اپلیکیشن موبایلی پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، برای تلفن های اندرویدی و آیفون، طراحی نشده و بنابراین، امکان دانلود اپلیکیشن پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، از سایت اصلی این بانک یا بسترهایی نظیر کافه بازار یا مایکت، وجود ندارد.

 

تنها راه دسترسی به پیشخوان مجازی بانک مهر ایران از طریق تلفن همراه هوشمند این است که افراد، آدرس پیشخوان مجازی بانک مهر ایران qmb.ir/pishkhan​ را در مرورگر خود، جستجو کنند و پس از هدایت به صفحه اصلی سامانه، از خدمات آنلاین و برخط این بستر، استفاده نمایند.

 

شایان ذکر است، افرادی که از طریق مرورگر کروم در تلفن همراه خود، وارد پیشخوان مجازی بانک مهر ایران می گردند، می توانند پس از هدایت به صفحه اصلی سامانه، برروی علامت سه خط بالای صفحه کلیک کرده و گزینه افزود به صفحه اصلی یا Add to home screen را انتخاب نمایند.

 

پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

 

در این مرحله، افراد باید گزینه Add یا نصب را انتخاب کنند.

 

ورود به پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

 

با طی مراحل بالا، آیکون صفحه پیشخوان مجازی بانک مهر ایران به صفحه موبایل افراد، اضافه خواهد شد و می توانند با انتخاب آن از روی صفحه موبایل، مستقیما به سایت پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، هدایت شوند. در ادامه، انتقال امتیاز در پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، بررسی خواهد گردید.

 

انتقال امتیاز در پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

در توضیح نحوه انتقال امتیاز در پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، باید گفت، از جمله امکانات پیشخوان مجازی بانک مهر ایران انتقال امتیاز به دیگری برای دریافت برخی از انواع وام بانکی است و استفاده از این خدمت، مستلزم طی مراحل ورود به پیشخوان می باشد. (مراحل ورود به پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، در تیتر دوم مقاله، ضمن ارائه راهنمای تصویری، توضیح داده شده است.)

 

پس از ورود به پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، متقاضی باید، به قسمت پایین صفحه رفته و گزینه "انتقال امتیاز" را انتخاب نماید.

 

 دانلود پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

 

در این قسمت، فرد باید، کد ملی خود را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

ورود به پیشخوان بانک مهر ایران

 

در این مرحله، فرد باید، اطلاعات لازم و مورد نیاز را در کادر مربوطه، درج کند و برروی گزینه "بررسی معدل حساب"، کلیک نماید.

 

پیشخوان مجازی بانک مهر ایران

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات لازم و مورد نیاز، مراحل انتقال امتیاز در پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران​، انجام خواهد شد و پیامک مربوط به این امر، به طرفین، ارسال می گردد. در ادامه، امکانات پیشخوان مجازی بانک مهر ایران، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

امکانات پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران

امکانات پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران​، مبحثی است که در این تیتر از مقاله دینا، مورد بررسی و توضیح قرار خواهد گرفت. ازجمله امکاناتی که با جستجوی آدرس پیشخوان مجازی بانک مهر ایران qmb.ir/pishkhan​ و ورود به آن در اختیار افراد قرار می گیرد، عبارتند از:

 

خدمات حساب بانکی که مواردی چون افتتاح حساب آنلاین؛ دریافت شماره شبا و دریافت معدل حساب را شامل می شود.

 

تسهیلات آنلاین بانکی که مواردی چون انتقال امتیاز؛ تسهیلات آنلاین؛ توثیق اوراق بهادار؛ راهنمای تصویری وام آنلاین؛ سامانه محاسبه اقساط؛ پرداخت اقساط و مشاهده جزئیات وام و مشاهده پرونده وام را شامل می شود.

 

خدمات کارت که مواردی چون پرداخت قبوض؛ رمز دوم پویا؛ خدمات مبتنی بر کارت؛ تراکنش های ناموفق شتابی و راهنمای کارت های بانکی را شامل می شود.

 

خدمات چک و سفته که مواردی چون خدمات سفته؛ ثبت چک؛ تایید چک و انتقال چک را شامل می شود.

 

کیوبانک که مواردی چون معرفی و دانلود کیوبانک را شامل می شود.

 

همراه بانک که مواردی چون دانلود برنامه همراه بانک؛ بازیابی نام کاربری و رمز همراه بانک و ورود به همراه وب را شامل می شود.

 

اینترنت بانک که مواردی چون، ورود به اینترنت بانک (نت بانک)؛ بازیابی نام کاربری و رمز اینترنت بانک و راهنمای اینترنت بانک (نت بانک) را شامل می شود.

 

سایر خدمات که دسترسی به مواردی چون وکالتی کردن حساب؛ طرح مردمی نذر علمی؛ رمزساز مهر ایران؛ ثبت مغایرت شتابی؛ ریز تراکنش های شاپرکی؛ فعالسازی/غیرفعالسازی پیامک حساب بانکی؛ اطلاعات تماس با ادارات مرکزی؛ آدرس شعب؛ ثبت شکایات؛ پرداخت عوارض آزادراه‌ ها؛ پایانه فروشگاهی POS و درگاه پرداخت را شامل می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات پیشخوان مجازی بانک مهر ایران در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات پیشخوان مجازی بانک مهر ایران پاسخ دهند.