دینا / حقوقی / سایر موضوعات حقوقی / نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

بررسی نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای مادران با کد ملی، با مراجعه به آدرس esale.ikco.ir، ورود به پورتال شخصی در سامانه و کلیک برروی گزینه استعلام وضعیت قرعه کشی، صورت می گیرد و دسترسی به لیست اسامی برندگان این شرکت خودرو ساز با کد پیگیری، مستلزم جستجوی آدرس سامانه و انتخاب گزینه لیست برندگان قرعه کشی می باشد.

 

شرکت ایران خودرو، از جمله شرکت های داخلی فعال در حوزه تولید و مونتاژ خودرو است که به صور و روش های مختلف، ازجمله، به صورت ثبت نام با قرعه کشی، اقدام به فروش محصولات خود، می نماید و بدین ترتیب، به متقاضیان خرید خودرو داخلی با قیمت مناسب، ارائه خدمت می کند.

 

زمان قرعه‌ کشی طرح اخیر محصولات ایران‌ خودرو؛ روز یک‌ شنبه 11 شهریورماه سال 1403 تعیین شده، و زمان اعلام نتایج قرعه کشی نیز، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

دسترسی به نتایج قرعه کشی ایران خودرو و استعلام لیست برندگان قرعه کشی، هم با کد ملی و هم با کد پیگیری، ممکن و میسر است و تنها کسانی قادر به بررسی نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری هستند که با نحوه و مراحل انجام این امر، آشنا باشند.


لذا در مقاله حاضر و در راستای اطلاع رسانی، درباره زمان انجام و اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو، مراحل پیگیری نتایج قرعه کشی این شرکت خودروساز با کد ملی و نحوه استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو مادران دارای دو فرزند با کد ملی، صحبت گردیده و شیوه دسترسی به لیست اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو، توضیح داده شده است.

زمان قرعه کشی و اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

این پرسش که زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو و زمان قرعه کشی، به چه صورت است؟ یا نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای مادران کی اعلام میشود پرسش اکثر افرادی است که در طرح های فروش خودرو این شرکت تجاری خودروساز، نام نویسی کرده اند و قصد دارند به اسامی برندگان، دسترسی یابند. در پاسخ به پرسش مطروحه باید گفت؛

 

زمان قرعه کشی و اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح مادران، بسته به زمان ثبت نام افراد و نوع طرح طرح جوانی جمعيت مختص مادران و...)، متفاوت می باشد و اینگونه نیست که بتوان تاریخ مشخصی را تحت عنوان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو، ذکر کرد. (دسترسی به اطلاعیه های دقیق مربوط به این موارد، از طریق سایت ایران خودرو esale.ikco.ir، میسر است.) با این حال؛ بنابر اعلام این شرکت خودروساز؛ زمان قطعی قرعه کشی طرح اخیر محصولات ایران خودرو که شامل پژو 207 دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزينی، هايما و خودرو برقی لونا می شود؛ روز یک‌ شنبه 11 شهریورماه سال 1403 تعیین شده است.

 

با این حال، باید اشاره کرد که؛ اساسا قرعه کشی، چند روز پس از اتمام ثبت نام، انجام می گردد و به تبع، نتیجه، یک یا دو هفته پس از اتمام نام نویسی و انجام قرعه کشی، اعلام خواهد شد و افراد می توانند از طریق سامانه esale.ikco.ir به لیست اسامی برندگان قرعه کشی، دسترسی یابند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی

برای بررسی نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی در زمان اعلام نتایج ایران خودرو​، متقاضی باید آدرس سامانه esale.ikco.ir را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه مربوط به "ورود"، کلیک کند.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی

 

در این مرحله، متقاضی باید نام کاربری، رمز عبور و اعداد تصویر امنیتی را در کادر مربوطه، وارد کرده و به مرحله بعدی برود.

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

در این گام، شخص باید، گزینه مربوط به "استعلام وضعیت قرعه کشی یا سامانه یکپارچه" را انتخاب کند.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو مادران

 

با کلیک برروی گزینه مذکور، شخص به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند، اطلاعات مورد درخواست را مشاهده نماید.

 

  نتایج قرعه کشی ایران خودرو

 

علاقمندان به کسب اطلاعات در خصوص شرایط و مراحل ایجاد حساب وکالتی ایران خودرو می توانند، مقاله پیشنهادی در لینک زیر را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند. در ادامه، درباره نتایج قرعه کشی ایران خودرو مادران دارای دو فرزند با کد ملی، توضیح داده خواهد شد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح مادران دارای دو فرزند با کد ملی

برای دسترسی به نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح مادران دارای دو فرزند با کد ملی، در زمان اعلام نتایج ایران خودرو متقاضی باید، آدرس سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو esale.ikco.ir را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، اقدامات زیر را انجام دهد:

 

در ابتدا، متقاضی باید، گزینه "ورود" را انتخاب کند.

 

در گام بعدی، متقاضی باید، نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه، درج نماید.

 

در مرحله بعدی، شخص باید، گزینه مربوط به "استعلام وضعیت قرعه کشی یا سامانه یکپارچه" را انتخاب نماید تا به نتایج قرعه کشی ایران خودرو مادران و سایر اطلاعات لازم، دسترسی پیدا کند. (راهنمای تصویری تمامی مراحل مذکور، در تیتر پیشین، ارائه گردید است.)

 

لیست اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

در تیتر های پیشین مقاله، در خصوص استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی، توضیح داده شد و نحوه و مراحل پیگیری نتایج قرعه کشی ایران خودرو مادران دارای دو فرزند با کد ملی، بررسی گردید. در این تیتر از مقاله، درباره شیوه دسترسی به لیست اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی با اطلاعات مربوط به کد پیگیری، توضیح داده خواهد شد.

 

برای این امر، شخص باید آدرس سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو esale.ikco.ir را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، گزینه "لیست برندگان قرعه کشی" را انتخاب کند.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی

 

در این مرحله، شخص باید، کد پیگیری خود را در کادر مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه جستجو کلیک کند.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو مادران

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو پاسخ دهند.