دینا / تجاری / امور بانکی / پیشخوان مجازی بانک آینده

پیشخوان مجازی بانک آینده

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

پیشخوان مجازی بانک آینده خدمات بانکداری اینترنتی مانند افتتاح حساب را به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می دهد. افراد پس از جستجوی نشانی اینترنت بانک آینده pishkhan.ba24.ir در مرورگر باید فرم ورود به حساب کاربری را تکمیل کرده تا به امکانات آنلاین یا بخش تقاضای خدمت در محل دسترسی یابند، نحوه ثبت نام در اینترنت بانک حضوری است.

 

مشتریان علاقمند به دریافت خدمات غیر حضوری از بانک ها بوده و برای مثال تمایل به افتتاح حساب اینترنتی دارند. بانک ها نیز با هدف جلب رضایت مخاطبان و همچنین جلوگیری از ازدحام و شلوغی برخی از خدمات خود را به شکل آنلاین ارائه می دهند. بانک آینده یکی از بانک هایی بوده که دارای پیشخوان مجازی است و امکان پرداخت قسط، انتقال وجه و ثبت درخواست مسدودی حساب را فراهم می کند.

 

پیشخوان مجازی بانک آینده برخی از خدمات را به شکل کاملا آنلاین ارائه داده اما برای ارائه برخی دیگر از خدمات مانند صدور گواهی تمکن مالی یک مامور به محل سکونت مشتری اعزام کرده و خدمات را در محل ارائه می نماید. کاربران می بایست با امکانات پیشخوان مجازی بانک آینده آشنا شده و نحوه ورود و ثبت نام در پیشخوان را فرا گرفته تا در ادامه موفق به ثبت درخواست ها به صورت صحیح شوند.

 

در این مقاله پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir معرفی شده و نحوه ورود به سایت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. افراد از طریق مطالعه این مطلب با نحوه ثبت نام در اینترنت بانک آینده و دریافت نام کاربری و رمز عبور آشنا خواهند شد. نحوه بازیابی گذرواژه و پرداخت اقساط در مقاله معرفی شده و اشخاص موفق به کسب اطلاعات در خصوص نحوه دانلود پیشخوان مجازی بانک آینده خواهند گشت. در انتهای مطلب سایر امکانات اینترنت بانک آینده معرفی خواهد شد.

پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir

بانک آینده از طریق انواع پیشخوان های موبایلی، تلفنی و مجازی خدمات ارائه داده که افراد می توانند از پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir در تلفن همراه، لپ تاپ و کامپیوتر استفاده کنند. شرایط ورود اشخاص حقیقی و حقوقی به اینترنت بانک آینده فراهم شده اما استفاده از بخش های مختلف، مستلزم ایجاد حساب کاربری یا ورود به پروفایل می باشد. 

 

برای ورود به برخی از اپلیکیشن های بانکی شخص می بایست مشتری بانک بوده و برای مثال از حساب بانکی بهره مند باشد. افراد فاقد حساب در بانک آینده مانعی برای ورود به پیشخوان مجازی نداشته و در ادامه می توانند مراحل و نحوه افتتاح حساب غیرحضوری در بانک را طی نمایند. پرداخت اقساط، انتقال وجه، مدیریت کارت و درخواست مسدودی و تغییر رمز حساب جزو امکانات پیشخوان مجازی می باشند.

 

پیشخوان مجازی با هدف ارائه خدمات آنلاین به مشتریان طراحی و راه اندازی شده اما باید توجه داشت که بانک آینده خدمات بانکی را در محل سکونت مشتریان نیز ارائه می دهد. بنابراین هر فرد پس از ورود به پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir باید تعیین کند که قصد استفاده از امکانات آنلاین یا دریافت خدمات در محل را داشته و سپس تقاضا را به ثبت برساند. استفاده از امکانات آنلاین رایگان بوده اما در صورت درخواست حضور مامور در محل، باید 50 هزار تومان پرداخت کرد.

ورود به پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir

خدمات آنلاین در اینترنت بانک آینده به شکل شبانه روزی ارائه شده و برای مثال کاربران در هر ساعتی از روز توانایی درخواست مسدودی حساب خود را دارند. اشخاص برای استفاده از پیشخوان مجازی بانک آینده نیاز به طی کردن مراحل ورود به حساب کاربری داشته که راهنمای ورود برای اشخاص حقیقی و حقوقی در زیر آورده شده است.

 

ورود اشخاص حقیقی به پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir

 

افراد می توانند ابتدا نشانی بانک آینده ba24.ir را در مرورگر جستجو کرده و سپس برای ورود به پیشخوان مجازی، روی بانکداری الکترونیکی کلیک نمایند. کاربران در ادامه می بایست گزینه پیشخوان مجازی را از قسمت دستیار بانکی شما انتخاب کرده تا به صفحه معرفی اینترنت بانک و حاوی گزینه ورود راه یابند.

 

پیشخوان مجازی بانک آینده

 

در این مرحله نیاز به کلیک بر روی پیشخوان مجازی بانک آینده است.

 

 پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir

 

پس از ورود به صفحه اصلی پیشخوان مجازی بانک آینده، می توان نام کاربری و رمز عبور را در فرم تایپ کرد. لازم به توضیح است که نام کاربری همان کد ملی بوده و رمز عبور نیز هنگام ثبت نام در پیشخوان، توسط صاحب حساب کاربری یا شخص حقیقی تعیین شده و باید به درستی در فرم درج شود. توصیه می گردد افراد روی آیکون کیبورد کلیک کرده و مقادیر را با استفاده از کیبورد مجازی تایپ نمایند. با این کار از ذخیره اطلاعات در کیبورد دستگاه جلوگیری شده و امنیت حفظ می شود.

 

 اینترنت بانک آینده

 

خدمات پیشخوان مجازی بانک آینده به دو دسته خدمات کاملا آنلاین و خدمات بانکی در محل تقسیم شده که برای تقاضای هر مورد می بایست وارد حساب کاربری در پیشخوان شد. بنابراین افراد امکان درخواست حضور مامور در محل بدون ورود به پروفایل فردی را نداشته و سامانه هیچ امکاناتی در اختیار کاربر مهمان قرار نمی دهد.

 

ورود اشخاص حقوقی یا دارندگان حساب مشترک به پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir

 

امکان افتتاح حساب مشترک در بانک آینده وجود داشته و حساب مشترک به حسابی گفته شده که متعلق به چند شخص حقیقی متفاوت است. قوانین ورود به حساب کاربری در پیشخوان مجازی بانک آینده برای صاحبان حساب مشترک با اشخاص حقوقی یکسان بوده و مراحل ورود نیز برای این دو گروه مشابه می باشد. 

 

به منظور ورود به پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir می بایست نشانی پیشخوان را در مرورگر جستجو کرده یا از طریق ورود به قسمت بانکداری الکترونیک در سایت اصلی بانک آینده، به صفحه پیشخوان راه یافت. به طور کلی باید توضیح داد که اشخاص پس از ورود به اینترنت بانک آینده با صفحه زیر مواجه شده و می توانند گزینه اشخاص حقوقی و مشترک را فعال نمایند. در ادامه نیاز به درج نام کاربری و رمز عبور در فرم می باشد.

 

 اینترنت بانک آینده

 

نام کاربری اشخاص حقوقی، شماره مشتری بوده که در صورت عدم درج اطلاعات صحیح در فرم، افراد به حساب کاربری دسترسی پیدا نخواهند کرد. طبق نکات ایمنی مندرج در پیشخوان مجازی بانک آینده باید توضیح داد که افراد نباید در محل عمومی وارد حساب کاربری خود در سامانه اینترنت بانک آینده شوند. زیرا احتمال ذخیره اطلاعات در مرورگر محل عمومی وجود داشته و در ادامه ممکن است موجودی حساب بانکی به سرقت رود.

ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمزعبور در اینترنت بانک آینده pishkhan.ba24.ir

در حال حاضر امکان ثبت نام اینترنتی و دریافت نام کاربری و رمزعبور در اینترنت بانک آینده وجود نداشته و در حقیقت افراد برای نام نویسی نیاز به مراجعه حضوری دارند. احراز هویت مشتریان و ثبت اطلاعات دقیق آنان در بانک از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به منظور حفظ امنیت مشتری، ابتدا مدارک او در شعب مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس نام کاربری و رمز عبور صادر می شود. در ادامه جزئیات لازم در خصوص نحوه ثبت نام  و دریافت نام کاربری و رمزعبور در اینترنت بانک آینده pishkhan.ba24.ir برای اشخاص حقیقی و حقوقی آمده است.

 

ثبت نام اشخاص حقیقی و دریافت نام کاربری و رمزعبور در اینترنت بانک آینده

 

اشخاص حقیقی پس از جستجوی نشانی پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir در مرورگر وارد صفحه زیر شده و می توانند روی گزینه ثبت نام کلیک کنند. این افراد با سوالاتی در خصوص مدارک لازم برای نام نویسی آنلاین مواجه شده اما باید توجه داشت که در حال حاضر خدمات ثبت نام به صورت حضوری ارائه می گردد.

 

 pishkhan.ba24.ir

 

به علت ارائه خدمات ثبت نام حضوری، افراد پس از انتخاب گزینه ثبت نام در پیشخوان با پیام زیر مواجه خواهند شد.

 

پیشخوان مجازی بانک آینده

 

اشخاص حقیقی به منظور ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمزعبور در اینترنت بانک آینده pishkhan.ba24.ir باید کارت ملی و شناسنامه خود را به یکی از شعب بانک آینده برده و فرم ثبت نام در اینترنت بانک را با اطلاعات لازم تکمیل کنند. درج کد پستی و شماره تلفن همراه یا سایر اطلاعات هویتی و ارتباطی در فرم ضروری بوده که کارشناسان راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه خواهند داد. در نهایت رمز ورود به پیشخوان مجازی در اختیار فرد قرار گرفته و نام کاربری شخص حقیقی نیز همان کد ملی او است.

 

ثبت نام اشخاص حقوقی و صاحبان حساب مشترک و دریافت نام کاربری و رمزعبور در اینترنت بانک آینده

 

اشخاص حقیقی پس از راه یافتن به قسمت ثبت نام پیشخوان مجازی با پیام ثبت نام به شکل حضوری صورت می گیرد، مواجه شده اما اشخاص حقوقی یا صاحبان حساب مشترک به هیچ گزینه ای با عنوان ثبت نام دسترسی نخواهند داشت. بنابراین این متقاضیان تنها باید به شعب بانک آینده مراجعه کرده و مراحل زیر را برای اخذ خدمات طی نمایند:

 

حضور در شعب بانک آینده و مطرح کردن درخواست

 

دریافت فرم ثبت نام در پیشخوان مجازی بانک آینده

 

ارائه فرم تکمیل شده، مدارک شرکت و مدارک هویتی مدیر عامل به کارشناس

 

دریافت رمز عبور و ورود به پیشخوان مجازی

 

ممکن است مواردی مانند شناسه ملی، مجوز کسب و کار، کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل برای نام نویسی شخص حقوقی در اینترنت بانک آینده مورد نیاز واقع شود. افراد همچنین باید آدرس، کد پستی و شماره تماس شرکت را در اختیار کارشناسان قرار داده تا مراحل نام نویسی و دریافت رمز عبور به درستی طی گردد.

 

روش و نحوه بازیابی رمز در سایت پیشخوان مجازی بانک آینده نسل سوم 

در خصوص روش و نحوه بازیابی رمز در سایت پیشخوان مجازی بانک آینده نسل سوم باید توضیح داد که تنها مشتریان حقیقی به گزینه بازیابی رمز دسترسی داشته و می توانند فرم تغییر گذرواژه را در اینترنت بانک آینده تکمیل کنند. در ادامه راهنمای تصویری و توضیحات تکمیلی آمده و برای مشتریان قابل بررسی می باشد.

 

روش و نحوه بازیابی رمز در سایت پیشخوان مجازی بانک آینده برای اشخاص حقیقی

 

اشخاص حقیقی ممکن است در برخی از مواقع رمز ورود به حساب کاربری در پیشخوان یا اینترنت بانک آینده را فراموش کرده یا تمایل به تغییر گذرواژه برای حفظ امنیت نشان دهند. این متقاضیان ابتدا می بایست نشانی pishkhan.ba24.ir را در مرورگر جستجو کرده و سپس روی گزینه فراموشی یا تغییر رمز عبور کلیک نمایند.

 

پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir

 

در گام بعدی مشتری می بایست کد ملی، شماره مشتری، شماره تلفن همراه و تاریخ تولد را در فرم تایپ کند. در ادامه می توان رمز عبور جدید را در فرم دیجیتالی درج نمود. حالا اشخاص باید روی دریافت کد امنیتی کلیک کرده تا کد از طریق پیامک برای آنان ارسال شود. پس از وارد کردن کد در فیلد مربوطه، رمز حساب کاربری شخص حقیقی تغییر خواهد کرد.

 

 اینترنت بانک آینده

 

در صورت بروز مشکل جهت بازیابی رمز عبور در اینترنت بانک آینده می بایست با شعب تماس حاصل نموده یا از طریق مراجعه حضوری درخواست را مطرح کرد. توصیه می شود اشخاص رمز عبور را در بازه های زمانی مختلف تغییر داده تا احتمال هک شدن حساب کاهش یافته و امنیت پروفایل فردی به خطر نیفتد. 

 

روش و نحوه بازیابی رمز در سایت پیشخوان مجازی بانک آینده برای اشخاص حقوقی

 

اشخاص حقوقی باید با مدارک شرکت و مدارک هویتی مدیر عامل در شعب حضور یافته و تقاضای بازیابی گذرواژه را شرح داده تا کارشناسان خدمات لازم را ارائه دهند. معمولا یک فرم کاغذی در اختیار فرد قرار داده شده و پس از تکمیل آن، می توان خدمات بازیابی را دریافت کرد. شخص می بایست رمز جدید را در فرم نوشته و به کارشناسان تحویل دهد.

 

پرداخت اقساط در پیشخوان مجازی بانک آینده

یکی از مهم ترین امکانات اینترنت بانک آینده، پرداخت قسط تسهیلات به صورت کاملا آنلاین است. افراد می توانند در 24 ساعت شبانه روز وارد حساب کاربری خود در پیشخوان مجازی شده و سپس مراحل پرداخت را طی نمایند. راهنمای تصویری و توضیحات مربوط به مراحل پرداخت اقساط در ادامه آمده است.

 

در گام اول باید نشانی pishkhan.ba24.ir را در مرورگر جستجو کرده و در گام بعدی فرم ورود را مورد تکمیل قرار داد.

 

 اینترنت بانک بانک آینده

 

سپس اشخاص می توانند به بخش تسهیلات مراجعه کرده و گزینه بازپرداخت را مورد انتخاب قرار دهند. به طور معمول برای پرداخت اقساط در پیشخوان مجازی بانک آینده می بایست اطلاعات قسط و حساب بانکی را در فرم وارد کرد. پس از درج اطلاعات و اقدام برای پرداخت، اشخاص باید از پرداخت شدن قسط اطمینان حاصل نموده و پیش از مشاهده پیام موفقیت آمیز بودن اقدام از سایت خارج نشوند. زیرا بانک ها برای دیرکرد جریمه در نظر گرفته که این مورد باعث ایجاد نارضایتی خواهد شد.

 

بانک آینده یکی از بانک هایی بوده که امکان دریافت تسهیلات متنوع را برای مشتریان فراهم کرده است. افراد همچنین می توانند خدمات آنلاین مربوط به سپرده گذاری را از طریق پیشخوان مجازی بانک آینده دریافت نمایند. در اینترنت بانک همچنین می توان مشخصات تسهیلات های مختلف را مورد بررسی قرار داده و گزارش های مربوط به بازپرداخت را دریافت نمود.

 

دانلود پیشخوان مجازی بانک آینده

پیشخوان مجازی بانک آینده به نشانی pishkhan.ba24.ir مانند پیشخوان مجازی بانک رسالت برای اشخاص حقیقی و حقوقی در دسترس قرار گرفته و هر فرد می تواند با استفاده از تلفن همراه یا لپ تاپ و کامپیوتر وارد سامانه شود. سایت رسپانسیو بوده و به گونه ای طراحی شده که ابعاد آن بر اساس ابعاد دستگاه مشتری تغییر یافته و گزینه ها کوچک یا بزرگ خواهند شد. بنابراین نحوه نمایش سایت در مرورگر لپ تاپ با نحوه نمایش در مرورگر گوشی تفاوت دارد.

 

در حال حاضر نشانی های دانلود پیشخوان مجازی بانک آینده برای گوشی اندروید و آیفون منتشر نشده و اشخاص باید با استفاده از مرورگر وارد سایت pishkhan.ba24.ir گردند. به علت نوع طراحی رسپانسیو سامانه، ابعاد سایت در گوشی کاملا تغییر کرده و به همین دلیل به پیشخوان مجازی، پیشخوان موبایلی نیز گفته می شود.

 

اگر چه امکان دانلود پیشخوان مجازی بانک آینده فراهم نشده اما دارندگان تلفن همراه اندروید یا ios می توانند پس از ورود به سایت pishkhan.ba24.ir در مرورگر، گزینه افزودن به صفحه اصلی را مانند تصویر زیر انتخاب کنند. در ادامه آیکون اینترنت بانک آینده به صفحه اصلی تلفن همراه افزوده شده و از طریق کلیک بر روی آن، می توان به شکل مستقیم وارد صفحه اصلی سایت شد.

 

 pishkhan.ba24.ir

 

در صورت انتشار نشانی دانلود پیشخوان مجازی بانک آینده، نشانی دریافت در سایت بانک به نشانی ba24.ir قرار می گیرد. همچنین ممکن است برنامه در بازار، گوگل پلی یا سایر فروشگاه ها عرضه شود. در حال حاضر هیچ یک از اشخاص حقیقی و حقوقی نمی توانند از اپلیکیشن سازگار با دستگاه اندروید یا ios پیشخوان مجازی استفاده کرده یا برای دانلود آن اقدام نمایند.

 

سایر امکانات پیشخوان مجازی بانک آینده

امکانات پیشخوان مجازی بانک آینده به دو دسته خدمات کاملا غیر حضوری و خدمات در محل تقسیم شده که اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند پس از ثبت نام در اینترنت بانک آینده از خدمات متنوع بهره مند شوند. در ادامه لیست سایر امکانات پیشخوان مجازی بانک آینده برای اشخاص حقیقی و حقوقی و صاحبان حساب مشترک آورده شده است.

 

امکانات پیشخوان مجازی بانک آینده برای اشخاص حقیقی

 

اشخاص حقیقی پس از ورود به حساب کاربری در پیشخوان مجازی بانک آینده pishkhan.ba24.ir می توانند خدمات اینترنتی مربوط به مدیریت حساب و مدیریت کارت را دریافت کنند. امکان درخواست صدور کارت هدیه، انتقال وجه پایا و پرداخت قبوض متعدد فراهم شده که لیست کلیه امکانات در زیر آورده شده است.

 

امکانات آنلاین پیشخوان مجازی بانک آینده  خدمات در محل پیشخوان و سرویس حضوری بانک آینده 
انتقال وجه بین بانکی، انتقال وجه به حساب خیریه، انتقال وجه پایا یا انتقال وجه بین حساب های داخلی واریز و برداشت وجه نقدی
مشاهده صورتحساب دریافت رمز حساب یا رمز تلفن بانک
افتتاح حساب، تغییر رمز حساب صدور گواهی تمکن مالی، صدور کارت هدیه
انتقال کارت به کارت و مسدودی کارت، پرداخت قبوض تحویل رمز مجدد و صدور مجدد کارت اعتباری یا نقدی
مشاهده مشخصات تسهیلات و پرداخت قسط برداشت نقدی با چک، واگذاری چک سایر بانک ها
خدمات مربوط به سپرده مانند مسدودی یا لغو سپرده  واریز چک، واریز و صدور چک رمزدار
مدیریت ارتباط حساب با کارت صدور و تحویل دسته چک 

 

اشخاص حقیقی باید توجه داشته باشند که خدمت در محل، به شکل شبانه روزی ارائه نشده و مامور بانک تنها در ساعاتی معین در محل حضور خواهد یافت. طبق اطلاعات مندرج در سایت بانک آینده، ساعت ارائه خدمت در محل، شنبه تا چهارشنبه 8 الی 20 و پنجشنبه 8 الی 16 می باشد. در روزهای تعطیل مامور بانک در محل مشتری حاضر نشده و تنها می توان خدمات اینترنتی را دریافت کرد. 

 

خدمات تحویل در محل تنها در شهرهای دارای شعب بانک آینده ارائه می شوند. معمولا مشخصات مامور بانک برای مشتری فرستاده شده تا مشتری ابتدا مامور را احراز هویت نموده و سپس اطلاعات را در اختیار او قرار دهد. افراد پس از عضویت در اینترنت بانک آینده می توانند نسبت به فعال سازی پیشخوان تلفنی نیز اقدام کنند. در ادامه کلیه خدمات در محل تنها از طریق برقراری یک تماس تلفنی ارائه می شود.

 

امکانات پیشخوان مجازی بانک آینده برای اشخاص حقوقی و مشترک

 

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی بانک آینده، صاحبان حساب های مشترک یا اشخاص حقوقی امکان استفاده از خدمات کاملا آنلاین پیشخوان مجازی بانک آینده را داشته اما موفق به دریافت خدمت در محل نمی شوند. اگر امکان درخواست حضور مامور در محل فراهم گردد، شخص می بایست ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت pishkhan.ba24.ir شده و سپس درخواست حضور را به ثبت برساند. در ادامه لیست امکانات آنلاین برای اشخاص حقوقی و مشترک آمده است.

 

امکانات پیشخوان مجازی بانک آینده برای اشخاص حقوقی و مشترک
واریز نقدی و مشاهده صورتحساب 
پنل آینده ساز
مشاهده 100 گردش حساب آخر
واگذاری چک شخصی سایر بانک ها
پذیرش دسته چک های شخصی و رمزدار و استعلام وضعیت 
انتقال وجه، مانده گیری و مسدودیت کارت
پرداخت قبوض، مشاهده مشخصات تسهیلات 
محاسبه شبا، سامانه هدف

 

محاسبه شماره شبا یکی از دغدغه های افراد بوده که پیشخوان مجازی بانک آینده این محاسبه را به صورت الکترونیکی و دیجیتالی برای مشتریان انجام می دهد. اشخاص حقوقی یا صاحبان حساب مشترک همچنین می توانند از امکانات سامانه هدف استفاده کرده که سامانه هدف گزارش های تحلیلی از درآمدها و هزینه ها تهیه می نماید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ورود به پیشخوان مجازی بانک آینده در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ورود به پیشخوان مجازی بانک آینده پاسخ دهند.