دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سایت ثبت نام خودرو فرسوده

سایت ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سایت ثبت نام خودرو فرسوده که به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده نیز معروف است، از طریق آدرس nnhk.ir، در دسترس می باشد و متقاضیان ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو و پیگیری آن باید وارد حساب کاربری خود در این سامانه شده، گزینه اقدام مد نظر خود را انتخاب کرده و مراحل لازم را طی نمایند.

 

از جمله طرح های دولت، در راستای کاهش آلودگی هوا و خروج وسایل نقلیه فرسوده و قدیمی از ناوگان حمل و نقل کشور، طرح جایگزینی خودرو و تعویض خودروهای فرسوده می باشد و شرکت خودرو ساز کشوری ایران خودرو نیز، از جمله مشارکت کنندگان اصلی این طرح است.

 

ایران خودرو، به عنوان مشارکت کننده اصلی طرح جایگزینی خودرو و تعویض خودروهای فرسوده، به افرادی که در این طرح، خودروی فرسوده و اسقاطی خود را تحویل دهند، خودرو جدیدی می دهد و بهره مندی از این فرصت، تنها برای کسانی میسر است که با سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو و روند نام نویسی در آن، آشنا باشند.

 

لذا در مقاله حاضر، سامانه ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir، معرفی گردیده، نحوه ورود، ثبت نام و پیگیری نام نویسی در سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو، بررسی شده و درباره سامانه استعلام قیمت خودروی فرسوده، توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سایت ثبت نام خودرو فرسوده کلیک کنید.

 

سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودروnnhk.ir

 

کاربران، برای ورود به سایت ثبت نام خودرو فرسوده باید، به آدرس nnhk.ir مراجعه کنند.

سایت ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir

سایت ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir که به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده نیز معروف است، تحت مجوز صادره از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با نظارت این مرجع، راه اندازی شده تا به متقاضیان شرکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو، سایپا و...، به صورت برخط و آنلاین، ارائه خدمت کند.

 

متقاضیان واجد شرایط شرکت در طرح خودروهای فرسوده ایران خودرو، سایپا و... می توانند، با ورود به سایت ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir و نام نویسی در آن، مراحل ثبت اطلاعات خودرو فرسوده را طی کنند و منتظر احراز اطلاعات وارد شده در سامانه nnhk.ir، تکمیل فرایند ثبت نام و شماره پذیرش/قرارداد، توسط شرکت خودرو ساز و دریافت پیامک اسقاط خودرو، بمانند. امکاناتی که با جستجوی آدرس سایت ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir، در اختیار افراد قرار می گیرد، عبارتند از:

 

دسترسی به راه های ارتباطی با سازمان نوسازی ناوگان؛ دسترسی به فایل های راهنمای نحوه استفاده از سامانه؛ دسترسی به پرسش و پاسخ های متداول؛ دسترسی به لیست مراکز اسقاط؛ پیگیری وضعیت درخواست های ثبت شده؛ دسترسی به آخرین اطلاعیه ها و فراخوان ها؛ دسترسی به لینک سامانه های مرتبط و دسترسی به لیست مراکز اسقاط منتخب طرح تاکسی.

ورود به سایت ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir

برای ورود به سایت ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir، متقاضی باید، آدرس سایت ثبت نام خودرو فرسوده یا همان سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، یعنی nnhk.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از ورود به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه "ورود/ثبت نام"، کلیک کند.

 

سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو nnhk.ir

 

در این گام، شخص باید، نام کاربری، رمز عبور خود و اعداد تصویر امنیتی را در کادرهای مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ورود"، کلیک نماید.

 

سایت nnhk.ir

 

در صورت طی صحیح مراحل فوق، فرد به پورتال خویش در سایت ثبت نام خودرو فرسوده​، دسترسی خواهد یافت و می تواند از خدمات و امکانات آن، استفاده کند. اشخاص فاقد حساب کاربری در سایت nnhk.ir، ابتدا باید نسبت به نام نویسی در سامانه و تشکیل حساب کاربری، اقدام نمایند.

ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو ۱۴۰۳

قبل از توضیح مراحل ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو 1403، لازم به توضیح است؛ بر اساس اطلاعیه و راهنمای ثبت اطلاعات خودرو فرسوده منتشره از سوی شرکت تجاری ایران خودرو، "کلیه متقاضیان شرکت در طرح فروش (جایگزینی خودروهای فرسوده)، که پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه، و طی مراحل مرتبط، حائز شرایط تخصیص خودرو شناخته شده اند، می توانند از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی nnhk.ir، نسبت به ثبت اطلاعات خودرو فرسوده خود، اقدام نمایند."

 

بر اساس اطلاعیه شرکت ایران خودرو، "ایجاد امکان تخصیص خودرو به متقاضیان مشارکت در طرح های نوسازی، منوط به دریافت تایید و احراز شرایط فرسودگی خودرو متقاضی و عدم مشارکت در طرح های قبلی خودرو فرسوده و یا اسقاط خودرو فرسوده، می باشد." علاقمندان به دانلود اطلاعیه و راهنمای ثبت اطلاعات خودرو فرسوده شرکت ایران خودرو می توانند، از طریق باکس زیر، اقدام کنند.

 

اطلاعیه و راهنمای ثبت اطلاعات خودرو فرسوده شرکت ایران خودرو
  • حجم: 1.0 MB
  • منبع: سامانه nnhk.ir

 

مراحل ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو ۱۴۰۳ در سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده nnhk.ir، بدین صورت است که متقاضی باید، آدرس nnhk.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه "ورود/ثبت نام"، کلیک کند.

 

سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو

 

در این مرحله، متقاضی باید، اطلاعات لازم از قبیل نام کاربری، رمز عبور خود و اعداد تصویر امنیتی را در کادرهای مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ورود"، کلیک نماید.

 

سایت ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir

 

با طی مراحل ورود، متقاضی به پورتال خود، دسترسی خواهد یافت و باید، از بخش فرایند ها، برروی گزینه "ثبت اطلاعات خودرو فرسوده"، کلیک کند.

 

سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو nnhk.ir

 

در این قسمت، فرد باید، شرایط مشارکت در طرح های جایگزینی را مطالعه کرده، تایید و موافقت خود را اعلام نموده و به مرحله بعدی برود.

 

 سایت ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir

 

در این گام، فرد باید، مشخصات مالک خودرو فرسوده را در کادرهای مربوطه، وارد کند و به مرحله بعدی برود.

 

 سایت nnhk.ir

 

در صورت طی باقی مراحل، درج اطلاعات مورد نیاز و بارگذاری مدارک لازم، ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو ۱۴۰۳​ در سامانه nnhk.ir، به پایان خواهد رسید و فرد باید، منتظر تایید اطلاعات در سایت nnhk.ir، بماند. در ادامه، پیگیری ثبت نام ایران خودرو با کد ملی، بررسی خواهد شد.

 

پیگیری ثبت نام ایران خودرو با کد ملی

برای پیگیری ثبت نام ایران خودرو با کد ملی، متقاضی باید، مطابق آنچه در تیتر دوم مقاله، راهنمای تصویری آن، ارائه گردید، مراحل ورود به سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو nnhk.ir را طی نماید و به پورتال خود در این سامانه، دسترسی پیدا کند. یعنی باید، آدرس nnhk.ir را در مرورگر خود، جستجو کرده، گزینه "ورود/ثبت نام" را انتخاب نموده و نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه، درج نماید.

 

با دسترسی به پورتال شخصی، فرد باید، گزینه "درخواست های نهایی شده" را انتخاب کند تا از وضعیت درخواست ثبت شده خود، مطلع گردد.

 

سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو

 

علاقمندان به کسب اطلاعات در خصوص مراحل و نحوه دریافت گواهی اسقاط خودرو، می توانند مقاله پیشنهادی در لینک زیر را مورد مطالعه و بررسی، قرار دهند. در ادامه، سامانه استعلام قیمت خودروی فرسوده، معرفی خواهد شد.

 

سامانه استعلام قیمت خودروی فرسوده

نحوه اطلاع از قیمت تحویل خودرو فرسوده و اینکه آیا سامانه ای تحت عنوان سامانه استعلام قیمت خودروی فرسوده وجود دارد یا خیر؟ پرسش اغلب متقاضیان ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو است. لذا در این تیتر از مقاله، پرسش های مذکور، بررسی و به آن ها، پاسخ داده خواهد شد.

 

در پاسخ به پرسش های مطروحه باید گفت، سایت و سامانه ای جداگانه، تحت عنوان سامانه استعلام قیمت خودروی فرسوده، وجود ندارد اما، یکی از امکانات سایت اطلاع رسانی و مشاوره طرح های خودرو فرسوده کشور khodrofarsoodeh.com، "استعلام قیمت خودرو فرسوده" می باشد.

 

برای استعلام قیمت خودرو فرسوده، متقاضی باید، اقدام به جستجوی آدرس khodrofarsoodeh.com، نماید و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، گزینه "استعلام قیمت خودرو فرسوده" را انتخاب کند.

 

سایت ثبت نام خودرو فرسوده nnhk.ir

 

در این مرحله، متقاضی باید، اطلاعات استان، شهر، سیستم (نوع خودرو)، کاربری خودرو، مدل خودرو و شماره موبایل خود را در کادرهای مربوطه، وارد کند و برروی گزینه "استعلام قیمت"، کلیک نماید.

 

سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو nnhk.ir

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات سایت ثبت نام خودرو فرسوده در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات سایت ثبت نام خودرو فرسوده پاسخ دهند.