دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو

سامانه یکپارچه خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir، از سوی شرکت ایران خودرو، راه اندازی شده تا متقاضیان نام نویسی در طرح های فروش خودرو این شرکت بتوانند، پس از ورود به سامانه، مراحل نام نویسی و ثبت سفارش خویش را به صورت آنلاین و برخط، انجام دهند.

 

امروزه، پیشرفت تکنولوژی و دسترسی حداکثری به اینترنت، تلفن و سیستم های هوشمند سبب گردیده، اغلب شرکت های دولتی و خصوصی، برای ارائه خدمات خود به مشتریان، ازجمله خرید و سفارش محصولات، اقدام به راه اندازی سایت و سامانه ای مخصوص نمایند و شرکت ایران خودرو نیز از این امر، مستثنی نیست.

 

زمان قرعه‌ کشی طرح اخیر محصولات ایران‌ خودرو؛ روز یک‌ شنبه 11 شهریورماه سال 1403 تعیین شده، و زمان اعلام نتایج قرعه کشی نیز، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

طراحی و راه اندازی سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales، از جدیدترین اقدامات این شرکت خودروساز است که امکانات مختلفی را در اختیار متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو، قرار می دهد و همین امر، ضرورت آشنایی مشتریان با کاربرد، نحوه ورود و نام نویسی در سامانه ikcosales.ir را ایجاب می نماید.


لذا در مقاله حاضر، سامانه یکپارچه خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir، معرفی گردیده و نحوه ورود و ثبت نام در این سایت ikcosales.ir، بررسی و توضیح داده شده است. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوعات می توانند، ادامه متن مقاله را دنبال کنند.

 

برای ورود به سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو کلیک کنید.

 

ikcosales

 

کاربران، برای ورود به سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو باید، به آدرس ikcosales.ir​ مراجعه کنند.

سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir

پیش از این خرید خودرو در سامانه سامانه یکپارچه خودرو  انجام می شد اما اکنون سامانه جدیدی راه اندازی شده است. در معرفی سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو باید گفت، این سایت، از سوی شرکت ایران خودرو، راه اندازی شده تا متقاضیان نام نویسی در طرح های فروش خودرو این شرکت بتوانند، مراحل نام نویسی و ثبت سفارش را به صورت آنلاین، انجام دهند.

 

سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو، از طریق آدرس ikcosales.ir، در دسترس می باشد و متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و سایر افرادی که ایران خودرو، اعلام نماید، می توانند از طریق مراجعه به آدرس ikcosales.ir، نام نویسی و ثبت سفارش خود را انجام دهند.

 

نکته مهم اینکه، در برخی مواقع، پس از جستجوی آدرس سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales، افراد با پیغامی نظیر "سایت تا مورخ 1403/05/24، در حال بروزرسانی است"، مواجه می شوند و این بدین معنا است که متقاضیان ثبت سفارش اینترنتی خرید محصولات ایران خودرو، باید در بازه زمانی اعلام شده، مجددا برای ورود به سامانه سامانه یکپارچه خودرو محصولات ایران خودرو و نام نویسی در آن، اقدام کنند. زمان قطعی قرعه کشی محصولات ایران خودرو که شامل پژو 207 دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزينی، هايما و خودرو برقی لونا می شود؛ روز یک‌ شنبه 11 شهریورماه سال 1403 تعیین شده است.

 

توجه به این نکته ضروری است که تعیین روش فروش بر عهده متقاضیان بوده و زمان آن نیز، از یک‌ شنبه چهارم شهریورماه سال جاری تا جمعه نهم شهریور ماه 1403، به مدت پنج روز می باشد. روش فروش نیز به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش می باشد. مسدودی حساب‌ های بلوکه شده برای متقاضیان عادی روز دوشنبه 5 شهریورماه 1403؛ رفع خواهد شد و مبالغ قابل برداشت است.

ورود به سایت ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir

استفاده از امکانات و خدمات سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir، مستلزم ورود به این سامانه است، لذا، در این تیتر از مقاله حقوقی دینا، نحوه ورود به سایت ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir​، توضیح داده خواهد شد.

 

در گام اول، متقاضی ورود به سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو باید، آدرس سامانه، یعنی ikcosales.ir را در مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود، جستجو نماید.

 

پس از آن، فرد باید، برروی گزینه مربوط به "ورود/ ثبت نام"، کلیک کرده و با درج نام کاربری و رمز عبور خود در کادرهای مربوطه، به پورتال خویش در سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales، دسترسی یابد. در ادامه، نحوه ثبت نام در سایت ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir، بررسی خواهد شد.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir

در تیترهای پیشین مقاله، سایت ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir، معرفی گردید و نحوه ورود به آن، توضیح داده شد. در این تیتر از مقاله دینا، نحوه ثبت نام در سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

برای ثبت نام در سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir، متقاضی باید، آدرس سامانه این شرکت تجاری را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سایت، برروی گزینه مربوط به "ورود/ثبت نام"، کلیک کند.

 

در گام بعدی، فرد باید، اطلاعات لازم و مورد نیاز، از جمله، شماره تلفن همراه، اطلاعات هویتی و... را در کادرهای مربوطه، وارد کرده و به مرحله بعدی برود.

 

در گام بعدی، فرد باید، کد ارسالی به تلفن همراه خویش را در کادر مربوطه، وارد کند و با درج باقی اطلاعات و طی مراحل لازم، ثبت نام خویش را به پایان برساند.

 

با توجه به اینکه در حال حاضر، سایت ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو ikcosales.ir، در حال بروزرسانی است، امکان ارائه راهنمای تصویری از مراحل ورود به سامانه و نام نویسی در آن، وجود ندارد و به محض در دسترس قرار گرفتن سایت، این تیتر و تیتر پیشین مقاله، بروزرسانی خواهد شد.

 

شرایط خرید محصولات ایران خودرو در سامانه ikcosales.ir

در قسمت های پیشین مقاله، به توضیح سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو  پرداخته و نحوه ورود و ثبت نا در آن را توضیح دادیم. در این میان، ممکن است که این سوال برای برخی متقاضیان دریافت خودرو، مطرح شود که شرایط خرید محصولات ایران خودرو در سامانه ikcosales.ir چیست و داوطلب، می بایست حائز چه ضوابطی باشد؟ در پاسخ به این پرسش، می بایست بیان نمود که:

 

 مشمولان این طرح، متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشمولان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده می باشند.

شخص حقیقی بودن متقاضی (شرکت ها امکان ثبت درخواست ندارند.)

داشتن حداقل سن 18 سال

افراد دارای پلاک انتظامی فعال، امکان ثبت‌ نام و خرید خودرو را ندارند. (به غیر از افراد دارای یک پلاک انتظامی فعال که عمر خودرو موضوع پلاک بیش ازپنج سال باشد.)

وکالتی نمودن حساب 

 مسدود نمودن مبلغ 50 درصد قیمت خودرو تعیین شده در حساب وکالتی (این شرط ویژه متقاضیان عادی است و در حال حاضر مبلغ آن 230 میلیون تومان است. مهلت مسدودی حساب، از روز یک‌ شنبه 1403/05/21 تا پایان ساعت 24 روز دوشنبه 1403/05/29 می باشد.)

ثبت درخواست شرکت در اولویت بندی در سایت ikcosales.ir (این مرحله می بایست 48 ساعت پس از انجام وکالتی کردن حساب و مسدود کردن مبلغ تعیین شده نزد بانک‌ های عامل از روز چهارشنبه مورخ 1403/05/24 تا روز جمعه مورخ 1403/06/02، صورت گیرد.)

انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو و واریز وجه مربوطه پس از تعیین اولویت‌ ها و مشخص شدن متقاضیان واجد شرایط

 

علاوه بر شرایط فوق الذکر، متقاضیانی که در 48 ماه گذشته، از شرکت‌ های خودروسازی ایران‌ خودرو و سایپا، یا 24 ماه گذشته از دیگر شرکت‌ های خودروساز خودرو خریداری کرده و این شرکت‌ ها به نام آن ها فاکتور فروش صادر کرده اند، نمی‌ توانند در این طرح شرکت کرده و در صورت ثبت درخواست نیز؛ درخواست خریدشان حذف می گردد.

 

هم چنین، افراد متقاضی مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای خرید خودرو و شرکت در طرح، باید فرزند دوم و یا مابعد آن ها متولد ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ و به بعد باشند و شرط دیگری، در این خصوص، مدنظر نیست. شرط متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده (غیر تاکسی)، نیز تنها شامل حقوقی نبودن و ثبت اطلاعات در سایت ستاد نوسازی خودرو‌های فرسوده به نشانی nnhk.ir می باشد. 

 

فهرست خودروهای عرضه شده در این طرح، شامل خودروی برقی لونا GRE و NAT Bestune FAW، و هم چنین محصولاتی نظیر پژو 207 دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزينی، هايما و محصول جديد ری را می شود. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات سامانه ثبت سفارش خرید محصولات ایران خودرو پاسخ دهند.