دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سامانه امرات گروهی بانک رسالت

سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه امرات گروهی بانک رسالت، از سوی این بانک راه اندازی شده تا اعتبارسنجی بانکی متقاضیان دریافت تسهیلات از بانک قرض الحسنه رسالت را به صورت آنلاین و برخط انجام دهد. استفاده از خدمات و امکانات سامانه اومرات گروهی بانک رسالت، مستلزم ورود به omerat.ir و ثبت نام و عضویت در آن است.

 

امروزه، اکثر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، در راستای رفاه حال مشتریان خود، اقدام به ارائه انواع تسهیلات و وام بانکی به آن ها می نمایند و از جمله مهم ترین شرایط اعطای تسهیلات، مثبت شدن نتیجه اعتبارسنجی بانکی مشتری متقاضی وام است.

 

 مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت نیز از این امر، مستثنی نیستند و برای دریافت وام و تسهیلات باید، مراحل اعتبارسنجی را از طریق سامانه امرات گروهی بانک رسالت، انجام دهند و امتیاز لازم را کسب کنند؛ همین امر، ضرورت آشنایی با این سامانه و نحوه عضویت و ورود به آن را برای مشتریان متقاضی وام از بانک رسالت، ایجاب می نماید.

 

لذا در مقاله حاضر، سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir، نحوه ورود به omerat.ir و ثبت نام در آن، معرفی و بررسی گردیده و پس از توضیح مراحل اعتبارسنجی از طریق سامانه اومرات، در خصوص سایر امکاناتی که از طریق جستجوی آدرس omerat.ir، در اختیار افراد قرار می گیرد، صحبت شده است.

 

برای ورود به سامانه امرات گروهی بانک رسالت کلیک کنید.

 

سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir

 

کاربران، برای ورود به سامانه امرات گروهی بانک رسالت باید، به آدرس omerat.ir مراجعه کنند.

سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir چیست

در پاسخ به این پرسش که سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir چیست؟ باید گفت، سامانه امرات، از سوی بانک قرض الحسنه رسالت، راه اندازی شده تا فرایند اعتبارسنجی بانکی مشتریان متقاضی انواع وام بانکی و تسهیلات را به صورت برخط و آنلاین، انجام دهد.

 

اعتبارسنجی و رتبه‌ بندی اعتباری، فرایندی است که در خصوص مشتریان حقوقی و حقیقی متقاضی وام و تسهیلات، انجام می گیرد و در صورت بالا بودن امتیاز فرد در اعتبارسنجی، وام یا تسهیلات مورد درخواست، بدون ضامن یا صرفا با دریافت یک سفته، به متقاضی، پرداخت می شود. در واقع، اعتبارسنجی، نشان می دهد که متقاضی وام و تسهیلات، توان بازپرداخت آن را دارد یا خیر.

 

داشتن اقساط معوقه بانکی یا چک برگشتی رفع سوء اثر نشده، ازجمله مواردی هستند که سبب منفی شدن یا پایین آمدن نتیجه و امتیاز، در اعتبارسنجی بانکی می گردند. در نتیجه اعتبارسنجی بانک رسالت، شخص در یکی از رتبه های ممتاز، کاملا متناسب، متناسب و نامتناسب، قرار می گیرد و بسته به رتبه، فرد ملزم به ارائه سفته، معرفی ضامن و...، جهت تضمین بازپرداخت وام و تسهیلات، می شود.

ورود به سامانه اومرات گروهی بانک رسالت omerat.ir

برای ورود به سامانه اومرات گروهی بانک رسالت omerat.ir، متقاضی باید، آدرس سامانه را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، نام کاربری، رمز عبور و اعداد تصویر امنیتی را در کادرهای مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ورود"، کلیک کند.

 

 ورود به سامانه امرات بانک رسالت omerat.ir

 

در این مرحله فرد باید، کد ارسالی به تلفن همراه خود را در کادر مربوطه، وارد نماید.

 

 ورود به سامانه omerat.ir

 

با طی صحیح مراحل، فرد به حساب کاربری خود در سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir، دسترسی خواهد یافت و می تواند از خدمات و امکانات سامانه، استفاده کند. در ادامه، نحوه ثبت نام در سامانه امرآت گروهی بانک رسالت omerat.ir، بررسی خواهد شد.

نحوه ثبت نام در سامانه امرآت گروهی بانک رسالت omerat.ir

نحوه ثبت نام در سامانه امرآت گروهی بانک رسالت omerat.ir، بدین صورت است که متقاضی باید، آدرس سامانه را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، برروی گزینه "ثبت نام"، کلیک کند. (برای جلوگیری از مواجه شدن با خطا، بهتر است از مرورگر کامپیوتر استفاده شود نه تلفن همراه یا تبلت)

 

ثبت نام سامانه امرات گروهی بانک رسالت

 

در این گام، فرد باید، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در کادرهای مربوطه، وارد نماید تا رمز عبور، از طریق سامانه پیامکی، به وی ارسال شود. نکته مهم اینکه، شماره همراه درج شده در سامانه امرآت، باید با کد ملی شخص ثبت نام کننده، مطابقت داشته باشد، یعنی، خط تلفن همراه، به نام فرد ثبت نام کننده در سامانه باشد؛ تمامی اطلاع‌ رسانی‌ ها در امرات، از طریق پیامک انجام می گردد.

 

ورود به سامانه امرات گروهی بانک رسالت

 

در این قسمت، فرد باید، رمز عبور ارسالی به تلفن همراه را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir

 

در این قسمت، پیغامی به شخص، نمایش داده خواهد شد که از او درخواست می گردد، نسبت به تغییر رمز عبور خود، اقدام نماید. برای این کار، فرد باید، رمز عبور پیامک شده به تلفن همراه و رمز عبور جدید مد نظر خود را در کادرهای مربوطه، وارد کند و برروی گزینه ثبت، کلیک نماید.

 

 ورود به سامانه omerat.ir

 

در این قسمت، فرد باید، نام و شناسه کانون که در زمان افتتاح حساب دریافت شده و سایر اطلاعات لازم و مورد نیاز را در کادرهای مربوطه، وارد نماید.

 

سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir

 

در این گام، فرد باید، مشخصات حرفه ای و شغلی خود را در کادرهای مربوطه، وارد کند.

 

 ورود به سامانه omerat.ir

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات لازم و مورد نیاز، ثبت نام شخص در سامانه اومرات گروهی بانک رسالت، تکمیل خواهد شد و او می تواند، از طریق ورود به حساب کاربری خود در سامانه omerat.ir، از خدمات و امکانات آن، استفاده کند.

 

نحوه اعتبارسنجی در سایت او مرات گروهی بانک رسالت omerat.ir

در توضیح نحوه اعتبارسنجی در سایت او مرات گروهی بانک رسالت omerat.ir، باید گفت، متقاضی اعتبارسنجی باید، پس از طی مراحل ثبت نام و ورود به سامانه، به حساب کاربری خود در سامانه او مرات گروهی بانک رسالت، وارد شود که راهنمای تصویری این امر در تیترهای پیشین، آمده است.

 

با ورود به حساب کاربری در اومرات، شخص باید، برروی گزینه مربوط به "اعتبارسنجی"، کلیک کند.

 

در گام بعدی، فرد باید، با زدن تیک گزینه مربوطه، موافقت خود با شرایط و قوانین مرتبط با اعتبارسنجی بانکی اومرات را اعلام نماید و برروی گزینه "ثبت درخواست اعتبارسنجی"، کلیک کند.

 

با طی موفقیت آمیز باقی مراحل، درج اطلاعات لازم و مورد نیاز و پرداخت هزینه اعتبارسنجی، فرایند این امر، آغاز خواهد شد و بنابر آنچه در سامانه omerat.ir​ آمده، نتیجه در حدود یک هفته بعد، به فرد، پیامک می گردد و می تواند متن آن را در حساب کاربری خود در سامانه امرات، در قسمت اطلاعات پرونده‌ ها و از طریق گزینه «نتیجه اعتبارسنجی»، مشاهده کند.

 

 نکته مهم اینکه، برای ثبت درخواست اعتبارسنجی، متقاضی باید، به اطلاعات شماره حساب در بانکداری اجتماعی بانک قرض‌ الحسنه رسالت، نام و شناسه کانون که در زمان افتتاح حساب دریافت شده است، همچنین به اسکن مدارک مربوط به احراز شغل و درآمد، نظیر فیش حقوقی، حکم کارگزینی، جواز کسب، پروانه و هر گواهینامه‌ مبنی بر تایید شغل و درآمد، دسترسی داشته باشد.

 

دقت به این نکته ضروری است که، چنانچه فرد، در حین بررسی درخواست اعتبارسنجی توسط مرآت، پیامکی مبنی بر اصلاح درخواست، دریافت کند، بدین معنا است که باید برای اطلاع از دلیل اصلاح، به حساب کاربری خود در سایت اومرات، مراجعه نماید و از قسمت "اطلاع از آخرین وضعیت پرونده" و کلیک برروی علامت پاکت، از اصلاحات مورد نیاز، مطلع گردد.

 

سایر امکانات سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir

در تیترهای پیشین مقاله، در خصوص اعتبارسنجی امرات، یکی از مهم ترین امکاناتی که از طریق سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir، در دسترس است، توضیح داده شد و مراحل انجام آن، ذکر گردید. در این تیتر از مقاله، سایر امکانات سامانه امرات گروهی بانک رسالت omerat.ir، بررسی خواهد شد. از دیگر امکاناتی که پس از جستجوی آدرس omerat.ir، در دسترس افراد قرار می گیرند، عبارتند از:

 

دسترسی به راهنمای استفاده از سامانه که در بردارنده راهنمای نوشتاری در خصوص نحوه عضویت، ثبت نام، اعتبارسنجی در سامانه و نکات مهم مربوط به این موارد است.

 

دسترسی به موارد مسئولیت کاربران در هنگام استفاده از سامانه و موارد سلب مسئولیت؛ بر اساس این بخش، هر کاربر، در خصوص اطلاعاتی که در سامانه، درج می نماید، مسئول است.

 

دسترسی به موارد مربوط به شرایط و الزامات سامانه امرات بانک رسالت که باید مد نظر کاربران، قرار گیرد.

 

 دسترسی به بخش ثبت نظر برای پرسش و پاسخ و دسترسی به دستورالعمل ها و قوانین و مقررات مربوطه.

 

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه نصب و دانلود اپلیکیشن موبایلی مرآت بانک رسالت و امکانات در دسترس آن می توانند، نسبت به مطالعه مقاله معرفی شده در لینک در ادامه بخوانید، اقدام نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه امرات گروهی بانک رسالت در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه ثبت نام در سامانه امرات گروهی بانک رسالت پاسخ دهند.