دینا / حقوقی / سایر موضوعات حقوقی / تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی

تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و تایید نشانی اقامتگاه قانونی، از الزامات صدور برخی مجوز ها است و در این راستا، درگاه ملی مجوزها، دو سرویس تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی را راه اندازی نموده تا متقاضیان برخی مجوزها، به صورت رایگان، از آن ها، بهره مند گردند. 

 

هر واحد صنفی فعال زیر نظر قانون نظام صنفی، ملزم است قبل از آغاز فعالیت خود، نسبت به اخذ مجوز و دریافت تاییدیه های مورد نیاز از مراکز ذی صلاح اقدام نماید، در غیر این صورت، فعالیت آن واحد، غیر قانونی تلقی خواهد شد و برای شخص، تبعات حقوقی منفی به دنبال خواهد داشت.

 

از جمله مهم ترین مدارک لازم و مورد نیاز که ضرورت اخذ آن برای هر واحد صنفی، قبل از آغاز فعالیت واحد، ضروری و الزامی است، تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی می باشد که دریافت آن، نحوه و مراحل مخصوص خود را دارد و همین امر، ضرورت اطلاع از مراتب و مراحل مورد نیاز برای اخذ این مدرک را ایجاب می نماید.

 

لذا در مقاله حاضر و در راستای اطلاع رسانی به صاحبین کسب و کارهای مختلف، مقصود از تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی، همچنین، سامانه مربوط به دو مورد مذکور، بررسی و معرفی گردیده و در خصوص نحوه دریافت تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی، توضیح داده شده است.

تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی

تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی، سرویسی است که در درگاه ملی مجوزها، فراهم آمده و در حال حاضر، صرفا برای مجوزهای صنفی، فعال می باشد و بنا بر اعلام درگاه ملی مجوزها، در آینده ای نزدیک، برای سایر مجوزهای دستگاهی نیز فعال خواهد گردید.

 

تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی، از جمله مدارک لازم و مورد نیازی است که هر واحد صنفی فعال زیر نظر قانون نظام صنفی، باید قبل از آغاز فعالیت خود، آن را دریافت کند و در این خصوص، با پلیس نظارت بر اماکن عمومی، هماهنگ گردد. همچنین، قانون نظام صنفی، اتحادیه ها را ملزم می داند تا پیش از صدور پروانه صنفی، نظر پلیس نظارت بر اماکن عمومی را در سه موضوع فردی، انتظامی و ترافیکی، مورد استعلام قرار دهند.

 

پس از ثبت درخواست صدور تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، در خصوص سوابق اشخاص، وضعیت محل معرفی شده برای فعالیت و همچنین، وضعیت ترافیکی، استعلامات لازم را انجام می دهد و نتیجه را به درخواست کننده، اعلام می نماید. در واقع، تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی، مدرکی است که قبل از صدور پروانه صنفی، واجد شرایط بودن را در 3 حوزه فردی، انتظامی و ترافیکی، تایید می نماید.

بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی

در توضیح چیستی بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی، باید گفت،​ بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی، سرویسی است که در درگاه ملی مجوزها mojavez.ir، فراهم آمده و جایگزین استعلام احراز نشانی پست گردیده است.

 

بنابر اعلام درگاه ملی مجوزها، سرویس بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی، در حال حاضر، صرفا برای مجوزهای مشاغل خانگی فعال است و این امکان وجود دارد که در آینده، برای سایر مجوزها نیز فعال گردد. بر اساس اعلام درگاه ملی مجوزها، بهره مندی از این سرویس، رایگان می باشد.

 

علاقمندان به کسب اطلاعات در خصوص اتحادیه کسب و کارهای مجازی می توانند، نسبت به مطالعه مقاله پیشنهادی در لینک زیر، اقدام نمایند. در ادامه، سامانه تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی، بررسی خواهد شد.

سامانه تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی

سامانه تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی، درگاه ملی مجوزها می باشد که در حال حاضر، از طریق آدرس mojavez.ir، در دسترس است و افراد متقاضی صدور انواع مجوز، نظیر مجوز کسب و کارهای صنفی و خانگی، می توانند به آن مراجعه کنند. از جمله امکانات این درگاه، موارد زیر هستند:

 

 ثبت درخواست صدور مجوز کسب و کار؛

 

دسترسی به اطلاعات، شرایط، مدارک و هزینه های لازم برای صدور هر مجوز؛

 

استعلام تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی؛

 

بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی.

 

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درگاه ملی مجوزها و امکانات و کاربرد آن می توانند، نسبت به مطالعه مقاله معرفی شده در لینک زیر، اقدام کنند. در ادامه، نحوه دریافت تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی در درگاه ملی مجوزها، بررسی خواهد شد.

 

نحوه دریافت تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی

نحوه دریافت تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی، پرسش اغلب متقاضیان این امر است، لذا در این تیتر از مقاله دینا، این پرسش بررسی و در خصوص آن، توضیح داده شده است.

 

دریافت تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی شخصیت حقیقی در درگاه ملی مجوزها، یک استعلام بین دستگاهی است که پس از ثبت درخواست صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها توسط متقاضیان، از طریق این درگاه، انجام می گیرد.

 

بدین ترتیب که فرد متقاضی صدور مجوز از درگاه ملی مجوزها، باید با ورود به حساب کاربری خود در این درگاه، مراحل ثبت درخواست صدور مجوز را طی کرده و درخواست خود را ثبت نماید، پس از آن، درگاه ملی مجوزها، حسب مورد و بسته به نوع مجوز مورد درخواست، اقدام به انجام استعلام های لازم، از جمله استعلام تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بررسی نشانی اقامتگاه قانونی اشخاص حقیقی خواهد کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دریافت تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی پاسخ دهند.