دینا / عقود و قراردادها / بیمه / سایت بیمه دال

سایت بیمه دال daal.co

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سایت بیمه دال daal.co​، سامانه خرید آنلاین و پشتیبانی بیمه است که از سوی کارگزاری دال، راه اندازی شده و افراد می توانند از طریق ورود به آن، شرایط و امکانات بیمه مد نظر خود را در شرکت های مختلف بیمه ای، مشاهده و مقایسه نمایند و از طریق سایت کارگزاری دال، اقدام به انعقاد قرارداد بیمه، با شرکت مد نظر خود کنند.

 

امروزه، برخورداری از بیمه هایی نظیر بیمه تکمیلی، شخص ثالث و...، ازجمله ضروریات زندگی هر شهروند و خانواده وی محسوب می گردد و از این رو افراد، متقاضی انعقاد قرارداد با بهترین شرکت بیمه، در خصوص صدور انواع بیمه نامه هستند. همین امر، ضرورت مقایسه شرایط انواع بیمه در شرکت های بیمه ای مختلف را ایجاب می نماید و بهترین گزینه برای انجام مقایسه موثر و کارآمد، کمک گرفتن از سایت کارگزاری های بیمه می باشد.

 

کارگزاری بیمه دال، ازجمله کارگزاری های فعال در این زمینه است و متقاضیان مقایسه آنلاین شرایط انواع بیمه در شرکت های بیمه ای مختلف، می توانند در سایت بیمه دال daal.co، اقدام به مقایسه آنلاین نموده و از طریق همین سامانه، نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت بیمه مد نظر خود، اقدام کنند. 

 

لذا در مقاله حاضر و در راستای اطلاع رسانی، سایت بیمه دال​، ورود و ثبت نام در سایت daal.co، همچنین خرید بیمه از سامانه دال، بررسی گردیده و در خصوص مواردی چون، تخفیف بیمه دال،طرح درمان اعتباری بیمه دال (طرح مدال)، پرداخت اقساط بیمه دال، بیمه زائرین عتبات عالیات، وام بیمه دال و امکانات، مزایا و ویژگی های بیمه دال، توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سایت بیمه دال کلیک کنید.

 

سایت بیمه دال daal.co

 

کاربران، برای ورود به سایت بیمه دال باید، به آدرس daal.cor مراجعه کنند.

سایت بیمه دال چیست

در پاسخ به این پرسش که سایت بیمه دال چیست؟ باید گفت، بر اساس آنچه در قسمت معرفی سایت دال، آمده، دال، شرکت بیمه نیست، بلکه کارگزار بیمه و نهادی واسط است که با کمک سایت آن، می توان به صورت آنلاین و برخط، شرکت‌ های بیمه را با یکدیگر، مقایسه نمود و مناسب ترین شرکت بیمه را برای انعقاد قراداد انواع بیمه، انتخاب کرد.

 

بنابراین، سایت بیمه دال، سامانه خرید آنلاین و پشتیبانی بیمه است که از طریق آدرس daal.co، در دسترس می باشد و افراد می توانند با مراجعه به این سامانه و انتخاب بیمه مد نظر خود، شرایط و امکانات آن بیمه را در شرکت های مختلف بیمه ای طرف قرارداد با دال، مشاهده و مقایسه نمایند و در صورت تمایل، به واسطه این کارگزاری و به صورت آنلاین، با شرکت بیمه مد نظر خود، قرارداد منعقد کنند.

 

در حال حاضر، کارگزای بیمه دال با شرکت های بیمه ای معتبر، نظیر بیمه ملت، بیمه البرز، بیمه آسماری، بیمه تجارت نو، بیمه ما، بیمه کوثر، بیمه دی، بیمه معلم، بیمه نوین، بیمه پارسیان، بیمه تعاون، بیمه پاسارگاد، بیمه رازی، بیمه سامان، بیمه سینا، بیمه حافظ، بیمه دانا، بیمه آسیا و بیمه آرمان، قرارداد دارد.

 

شایان ذکر است، مجموعه دال، با نام حقوقی «جستجوگران آسایش آذین» و به عنوان کارگزاری بیمه، فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از بیمه مرکزی ایران آغاز نموده و هدف این کارگزاری، ارائه خدمات آنلاین بیمه و همچنین عرضه دانش تخصصی و مشاوره صحیح در حوزه بیمه می باشد.

ورود به سایت بیمه دال daal.co

برای ورود به سایت بیمه دال daal.co، متقاضی باید آدرس سایت دال را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، از قسمت سمت چپ صفحه، بروی گزینه مربوط به "ورود/عضویت"، کلیک کند.

 

سایت بیمه دال daal.co

 

در این مرحله، فرد باید، شماره همراه خود را در کادر مربوطه، درج کرده و به مرحله بعدی برود.

 

 ورود به سایت daal.co

 

در این قسمت، فرد باید، کد تایید ارسالی به شماره همراه خود را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

 تخفیف خرید سایت بیمه دال

 

با طی مراحل فوق الذکر، فرد وارد سایت کارگزاری بیمه دال daal.co​ خواهد شد و می تواند با طی مراحلی که در ادامه، ذکر می گردد، شرایط انواع بیمه در شرکت های بیمه ای مختلف را مقایسه کرده و نسبت به خرید بیمه مد نظر خود، اقدام کند.

ثبت نام بیمه دال daal.co

ثبت نام بیمه دال daal.co، مبحثی است که در این تیتر از مقاله حقوقی دینا، مورد توضیح و بررسی، قرار خواهد گرفت. قبل از توضیح موضوع مذکور باید اشاره کرد که مقصود از ثبت نام بیمه دال، نام نویسی و عضویت در سایت کارگزاری بیمه دال می باشد که نحوه و مراحل آن، به شرح زیر است:

 

در ابتدا، متقاضی باید، آدرس سایت بیمه دال daal.co را در مرورگر خود، جستجو کند.

 

سپس فرد باید، برروی گزینه "ورود/ عضویت"، کلیک نماید.

 

در گام بعدی، فرد باید، شماره همراه خود و سپس، کد تایید ارسالی به شماره همراه خود را در کادر های مربوطه، وارد کند تا به حساب کاربری خود در سایت daal.co وارد شود. (راهنمای تصویری تمامی موارد مذکور، در تیتر پیشین، ارائه شده است.) 

 

خرید بیمه از سایت بیمه دال daal.co

خرید بیمه از سایت بیمه دال daal.co، مستلزم جستجوی آدرس سامانه در مرورگر سیستم یا تلفن همراه، کلیک برروی گزینه "ورود/ عضویت"، درج شماره همراه و کد ارسالی به شماره همراه، در کادرهای مربوطه می باشد. ( راهنمای تصویری این مراحل، در تیتر دوم مقاله، آمده است.)

 

باطی مراحل فوق الذکر، فرد به پورتال شخصی خویش در دال، دسترسی خواهد یافت و باید از نوار بالای صفحه، برروی گزینه "بیمه"، کلیک کند و بیمه مد نظر خود را انتخاب نماید. که در این راهنما، "بیمه آتش سوزی"، انتخاب شده است.

 

 ورود به سایت بیمه دال

 

با انتخاب بیمه مد نظر، اعم از بیمه بدنه، شخص ثالث، آتش سوزی و.... فرد به مراحل و صفحاتی هدایت می گردد که باید در آن ها، اطلاعات دقیق موضوعی که قصد بیمه کردن آن را دارد، وارد کند. به عنوان مثال، در بیمه آتش سوزی، فرد ابتدا باید، از کادرهای نمایش داده شده، شهر و استان محل سکونت خود را انتخاب کند.

 

سایت بیمه دال daal.co

 

در گام بعدی، فرد باید، نوع ملک خود را تعیین کند.

 

ورود به سایت daal.co

 

در گام های بعدی، فرد باید، سال ساخت بنا، نوع بدنه ملکی که قصد انعقاد قرارداد بیمه آتش سوزی در خصوص آن را دارد، متراژ ملک و سایر اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و به مراحل بعدی برود. با درج آخرین اطلاعات مورد نیاز که در خصوص بیمه آتش سوزی، اطلاعات مربوط به هزینه ساخت هر متر مربع بنا است، فرد باید، گزینه "مشاهده بیمه ها" را انتخاب کند.

 

 تخفیف خرید سایت بیمه دال

 

با انتخاب گزینه مذکور، شرایط بیمه آتش سوزی در شرکت های بیمه طرف قرارداد با کارگزاری دال، نمایش داده خواهد شد و فرد می تواند، پس از مقایسه شرایط هریک از شرکت های بیمه در خصوص بیمه آتش سوزی، برروی گزینه، "سفارش"، کلیک کند.

 

ورود به سایت بیمه دال

 

با کلیک برروی گزینه مذکور، فرد باید، روشی که قصد دارد از طریق آن، هزینه قرارداد بیمه مد نظر خود را بپردازد، تعیین کرده و برروی گزینه "پرداخت"، کلیک کند. (در شرایطی که شخص، از کد تخفیف بهره مند است، می تواند آن را در کادر مربوطه، وارد کرده و از تخفیف خرید بیمه، بهره مند شود.)

 

سایت بیمه دال daal.co

 

با طی مراحل پرداخت و درج اطلاعات لازم و مورد نیاز، قرارداد فرد با شرکت بیمه ارائه دهنده بیمه آتش سوزی، با کمک کارگزاری دال، منعقد می گردد و مجموعه دال، بیمه نامه را در سریع ترین زمان ممکن، به آدرس پستی متقاضی بیمه، ارسال می نمایند.

 

تخفیف بیمه دال

در توضیح تخفیف بیمه دال باید گفت، کارگزاری بیمه دال، به دلایل و مناسبت های مختلف، به مشتریان ثابت خود یا کسانی که قصد دارند به تازگی و از طریق کارگزای بیمه دال، اقدام به تمدید یا خرید بیمه کنند، کدهای تخفیف مختلف با درصد های متفات، ارائه می دهد و بدین ترتیب، شخص می تواند از تخفیف خرید بیمه یا تمدید بیمه، بهره مند شود.

 

دارنده کد تخفیف کارگزاری بیمه دال می تواند، هنگام انعقاد قرارداد بیمه مد نظر خود از طریق سایت کارگزاری بیمه دال daal.co و در مرحله پرداخت وجه بیمه نامه، کد تخفیف خود را در کادر مربوط به این امر، درج کند تا تخفیف خرید بیمه، برای وی، اعمال گردد.

 

اطلاع از کد های تخفیف خرید بیمه دال، از طریق سایت بیمه دال daal.co، کانال تلگرام و سایر شبکه های مجازی این کارگزاری، امکان پذیر می باشد. در ادامه، در خصوص پرداخت اقساط کارگزاری بیمه دال، توضیح داده خواهد شد.

 

پرداخت اقساط بیمه دال

در شرایطی که شخص، از طریق سایت بیمه دال daal.co، اقدام به خرید اقساطی بیمه از شرکت های بیمه ای مختلف نموده باشد، باید در مواعد مقرر، نسبت به پرداخت اقساط بیمه دال، اقدام کند. برای این امر، فرد باید، به پورتال خود در سایت کارگزاری بیمه دال، وارد گردد.

 

بدین صورت که شخص باید، آدرس daal.co را جستجو کرده، گزینه "ورود/عضویت" را انتخاب نموده و شماره همراه و کد ارسالی به شماره همراه خود را در کادرهای مربوطه وارد کند. (راهنمای تصویری این امر، در تیتر دوم مقاله، ارائه شده است.)

 

با ورود به حساب کاربری در سایت بیمه دال daal.co، فرد باید بر روی آیکون آدمک کنار صفحه، کلیک کرده و گزینه "قسط های من" را انتخاب کند.

 

 ورود به سایت daal.co

 

با کلیک برروی گزینه مذکور، فرد به صفحه ای هدایت خواهد شد که در آن، اطلاعات تمام اقساطی که شخص، ملزم به پرداخت آن ها است، نمایش داده شده و او می تواند با کلیک برروی گزینه "پرداخت" مربوط به هر قسط، نسبت به پرداخت اقساط خود، اقدام کند.

 

بیمه زائرین عتبات عالیات

بیمه زائرین عتبات عالیات سال جاری (1403)، ازجمله بیمه هایی است که از طریق سایت بیمه دال daal.co، قابل نام نویسی است و زائرین کربلا و شرکت کنندگان پیاده روی اربعین می توانند با انعقاد قرارداد آن، از خدمات این بیمه، بهره مند شوند.

 

بیمه آتش سوزی تا سقف یک میلیارد تومان، بیمه موبایل تا سقف 20 میلیون تومان، بیمه عمر و حادثه تا سقف 300 میلیون تومان و بیمه بدنه تا سقف 30 میلیون تومان، تعهدات بیمه زائرین عتبات عالیات در سال جاری (۱۴۰۳) می باشد. پوشش ها و شرایط هریک از موارد مذکور، به شرح زیر است:

 

بیمه آتش سوزی این طرح، در ایام اربعین، منزل بیمه شده را تا سقف یک میلیارد تومان، تحت پوشش قرار می دهد؛ (600 میلیون تومان، ارزش اثاثیه و 400 میلیون تومان ارزش ساختمان).

 

بیمه موبایل این طرح، تلفن همراه بیمه شده را به مدت یک ماه، در خصوص خطرات شکست صفحه نمایش، آب‌ دیدگی و نوسان برق، تحت پوشش قرار می دهد.

 

بیمه عمر و حادثه این طرح، هزینه‌ های پزشکی بر اثر حادثه را تا سقف 30 میلیون تومان، فوت به علت حوادث تروریستی را به مقدار 300 میلیون تومان، فوت به هر علت را به مقدار 200 میلیون تومان و نقص عضو و از کار افتادگی بر اثر حادثه را به مقدار 300 میلیون تومان، تحت پوشش قرار می دهد.

 

 بیمه بدنه این طرح، به مدت یک ماه در ایام اربعین، خودروی بیمه شده را تحت پوشش بیمه بدنه ناشی از حوادث جاده‌ ای قرار می دهد.

 

برای نام نویسی در بیمه عتبات عالیات از طریق سایت بیمه دال daal.co، متقاضی باید، آدرس سایت دال را در مرورگر خود، جستجو کند و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه مربوط به شروع ثبت نام بسته بیمه زائرین اربعین، کلیک کند.

 

تخفیف خرید سایت بیمه دال

 

در این مرحله، فرد باید، شماره همراه متعلق به مالک بیمه نامه (بیمه گذار) را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

ورود به سایت بیمه دال

 

در این گام، فرد باید، کد تایید ارسالی به شماره همراه درج شده در مرحله قبل را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

سایت بیمه دال daal.co

 

در این مرحله، فرد می تواند پوشش های این بسته بیمه ای را مشاهده کند و پس از مطالعه آن ها، باید به مرحله بعدی برود.

 

ورود به سایت daal.co

 

در این گام، فرد باید، تاریخ تولد خود را در کادر مربوطه، درج کند.

 

 تخفیف خرید سایت بیمه دال

 

در این قسمت، شخص باید، کد ملی خود را در کادر مربوطه، بنویسد.

 

ورود به سایت بیمه دال

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات مورد نیاز، شخص موفق به انعقاد قرارداد بیمه عتبات عالیات خواهد شد و در صورت بروز حوادث تحت پوشش این بیمه، می تواند از بیمه خود، استفاده نماید. در ادامه، وام بیمه دال، بررسی خواهد گردید.

 

وام بیمه دال

در توضیح وام بیمه دال، باید گفت، کارگزاری بیمه دال، بسته به موقعیت ها و شرایط مختلف، همچنین، بسته به نوع بیمه یا طرحی که فرد، قصد دریافت خدمات در خصوص آن، از طریق کارگزاری بیمه دال را دارد، وام هایی را اعطا می نماید. از جمله مهم ترین وام های بیمه دال، می توان به موارد زیر، اشاره کرد:

 

وام بیمه زائران اربعین دال: این وام، در سال جاری (1403)، به افرادی که قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند، تعلق می گیرد و افراد با دریافت این اعتبار، می توانند، بسته بیمه زائرین اربعین را از طریق سایت بیمه دال daal.co، خریداری کنند.

 

وام قرض الحسنه دال: این وام، با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیمه ما و هولدینگ انتخاب شکل گرفته و توسط بانک مهر ایران، به متقاضیان واجد شرایط، پرداخت می گردد. برای بهره مندی از این وام، متقاضی باید در طرح سرمایه گذاری دال، ثبت نام نموده باشد.

 

امکانات، مزایا و ویژگی های بیمه دال

در تیترهای پیشین مقاله، سایت بیمه دال daal.co، نحوه ورود به آن و خرید بیمه از طریق این سایت، مورد بررسی قرار گرفت. در این تیتر از مقاله حقوقی دینا، امکانات، مزایا و ویژگی های بیمه دال، توضیح داده خواهد شد. امکانات و مزایای استفاده از کارگزاری بیمه دال، در خصوص انعقاد قرارداد و خرید بیمه عبارتند از:

 

امکان مقایسه قیمت بیمه مد نظر فرد در شرکت های بیمه ای مختلف که سبب می گردد، متقاضی، مناسب‌ ترین بیمه را تهیه کند؛ بهره مندی از تخفیف خرید بیمه؛ امکان خرید بیمه به صورت اقساطی؛ بهره مندی از وام های مختلف؛

 

خرید سریع و آسان بیمه و بهره مندی از پشتیبانی 24 ساعته سایت دال daal.co که به موجب آن، افراد می توانند، در هر ساعت از شبانه روز، با تلفن پشتیبانی این سایت، تماس گرفته و با کارشناسان سایت دال daal.co، صحبت کنند.

 

طرح درمان اعتباری بیمه دال (طرح مدال)

تاکنون سایت بیمه دال، ثبت نام و ورود به سایت بیمه دال daal.co، خرید بیمه از سایت بیمه دال، تخفیف بیمه دال، پرداخت اقساط بیمه دال، بیمه زائرین عتبات عالیات، وام بیمه دال، امکانات و مزایا و ویژگی های بیمه دال توضیح داده شده است. در ادامه به طرح درمان اعتباری بیمه دال (طرح مدال) پرداخته خواهد شد.

 

طرح مدال بیمه دال این امکان را برای خانواده ها فراهم نموده که با دریافت تسهیلات درمان به صورت فوری و ضروری برای درمان بیماری خود اقدام نمایند که فرایند اعتبارسنجی و تایید تسهیلات در کمتر از یک هفته انجام می شود.

 

متقاضیان در طرح درمان اعتباری بیمه دال می توانند پس از مراجعه به پزشک و مشخص شدن هزینه های درمان درخواست خود را برای دریافت تسهلات در سامانه جامع اعتبار تسهیلات دال ثبت نموده و تا سقف 150 میلیون تومان تسهیلات بدون ضامن و با بازپرداخت 18 ماهه دریافت نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه دال و شرایط خرید آن با تخفیف در کانال تلگرام حقوق قراردادها و عقود عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون بیمه دال و شرایط خرید آن با تخفیف پاسخ دهند.