دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سایت عمود صفر

سایت عمود صفر amoodesefr.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سایت عمود صفر amoodesefr.ir، سایتی است که زائران اربعین می توانند، پس از ورود به سامانه و عضویت در آن، نسبت به ثبت نام در طرح عمود صفر اقدام کرده و بدین ترتیب، از وام زائران اربعین، بهره مند شوند. از جمله شرایط شرکت در طرح مذکور، داشتن حساب قرض الحسنه در بانک مهر ایران و داشتن چک صیادی می باشد.

 

مسلمانان سراسر جهان، از جمله کشور ایران، ارادت ویژه ای به امام حسین (ع) و مراسم محرم و صفر دارند و سالانه، افراد بسیار زیادی از کشور ایران، در ایام محرم، به ویژه در ماه صفر و روز اربعین، به کربلا و نجف، سفر کرده و در عزاداری، شرکت می نمایند.

 

از آنجا که ممکن است پرداخت هزینه سفر اربعین به صورت یکجا، از توان برخی افراد، خارج باشد، دولت و برخی نهادهای خصوصی، طرح ها و تسهیلات ویژه ای را به متقاضیان انجام این سفر، ارائه می دهند که از جمله جدیدترین آن ها، طرح عمود صفر است و تنها متقاضیانی می توانند از تسهیلات طرح مذکور، استفاده کنند که از نحوه کار با سایت عمود صفر amoodesefr.ir​ و نام نویسی در آن، مطلع باشند.

 

لذا در مقاله حاضر، سایت عمود صفر، ورود به amoodesefr.ir​، ثبت نام در سامانه، همچنین، شرایط و نحوه دریافت وام زائران اربعین در سایت عمود صفر، بررسی گردیده و درباره امکاناتی که از طریق جستجوی آدرس سامانه، در اختیار افراد، قرار خواهد گرفت و اقساط و سود وام عمود صفر اربعین و پیگیری آن توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سایت عمود صفر کلیک کنید.

 

سایت عمود صفر amoodesefr.ir

 

کاربران، برای ورود به سایت عمود صفر باید، به آدرس amoodesefr.ir مراجعه کنند.

سایت عمود صفر amoodesefr.ir

 سایت عمود صفر، راه اندازی شده تا خدمات آنلاین و برخطی را به متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین، ارائه دهد و تمامی شهروندان واجد شرایط می توانند، پس از ورود به سایت، عضویت و ثبت نام در طرح عمود صفر، از تسهیلات در نظر گرفته شده برای زائرین، بهره مند گردند.

 

سایت عمود صفر، از طریق آدرس amoodesefr.ir در دسترس می باشد و تمامی افراد می توانند، با مراجعه به آدرس سامانه و طی مراحل لازم و مورد نیاز، از خدمات و امکانات آن، بهره مند گردند، دقت به این نکته ضروری است که شرکت در طرح عمود صفر، رایگان نبوده و افراد باید، در ازای هر زائر، مبلغی را به عنوان حق عضویت، بپردازند.

 

پس از پرداخت مبلغ برای عضویت، طی مراحل نام نویسی در سایت عمود صفر amoodesefr.ir و ثبت نام در طرح مخصوص زائران اربعین، افراد می توانند، بسته تسهیلات اعتباری سفر به کربلا را دریافت کنند که شامل اندوخته ۹ میلیون تومانی سفر و اعتبار 2 میلیون تومانی برای خرید بیمه از کارگزاری بیمه دال می باشد (مبالغ ذکر شده، مربوط به سال جاری 1403 هستند). شایان ذکر است، اعتبار افراد زیر 18 سال، به حساب سرپرست قانونی آن ها، واریز می گردد.

ورود به سایت عمود صفر amoodesefr.ir

استفاده از امکانات سامانه عمود صفر و نام نویسی در طرح عمود صفر، مستلزم ورود به سامانه می باشد و برای ورود به سایت عمود صفر amoodesefr.ir، متقاضی باید، آدرس سایت را در مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود، جستجو کند و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه "ورود"، کلیک نماید.

 

سایت عمود صفر

 

در این مرحله، متقاضی باید، شماره موبایلی که با آن، در سایت عمود صفر، نام نویسی کرده را در کادر مربوطه، وارد کند و به مرحله بعدی برود.

 

ورود به سایت amoodesefr.ir

 

در این گام، فرد باید، کد تایید ارسال شده در پیامک را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

 سایت وام زائران صفر

 

با طی موفقیت آمیز مراحل فوق الذکر، فرد وارد پورتال شخصی خود در سامانه عمود صفر خواهد شد و می تواند، نسبت به ثبت نام در طرح های این سایت. اقدام کند. در ادامه، ثبت نام در سامانه عمود صفر amoodesefr.ir، بررسی خواهد گردید.

ثبت نام در سامانه عمود صفر amoodesefr.ir

برای ثبت نام در سامانه عمود صفر amoodesefr.ir، متقاضی باید، آدرس سایت را در مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود، جستجو کند و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه "عضویت"، کلیک نماید.

 

سایت amoodesefr.ir

 

در این مرحله، متقاضی باید، شماره موبایل خود را در کادر مربوطه، وارد کرده و به مرحله بعدی برود.

 

سایت عمود صفر

 

در این گام، فرد باید، نام و نام خانوادگی خود را در کادرهای مربوطه، وارد کرده و به مرحله بعدی برود.

 

ورود به سایت amoodesefr.ir

 

در این گام، فرد باید، رمز عبور ارسال شده در پیامک را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

سایت وام زائران

 

با طی مراحل فوق الذکر، نام نویسی فرد در سایت عمود صفر، به پایان خواهد رسید و شخص می تواند از امکانات این سایت، ازجمله امکان ثبت نام در طرح عمود صفر و ثبت درخواست دریافت وام زائران اربعین، استفاده نماید. در ادامه، شرایط و نحوه دریافت وام اربعین در سایت عمود صفر، بررسی خواهد شد.

 

شرایط و نحوه دریافت وام اربعین در سایت عمود صفر

شرایط و نحوه دریافت وام اربعین در سایت عمود صفر، پرسش اکثر متقاضیان وام زائران اربعین است، فلذا، در این تیتر از مقاله حقوقی دینا، دو موضوع مورد پرسش، بررسی خواهند شد و توضیحات لازم در خصوص آن ها، ارائه خواهد گردید.

 

شرایط دریافت وام اربعین در سایت عمود صفر، برخورداری از حساب بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ ارائه یک فقره چک صیاد؛ ثبت نام در سایت amoodesefr.ir و پرداخت ۳۰۰ هزار تومان بابت هزینه نام نویسی در طرح عمود صفر، می باشد.

 

نحوه دریافت وام زائران اربعین از سایت عمود صفر amoodesefr.ir، به این صورت است که متقاضی باید وارد حساب کاربری خود در سایت عمود صفر شده و با کلیک برروی گزینه ثبت نام مربوط به طرح عمود صفر، مراحلی چون، انتخاب تعداد نفرات، تکمیل اطلاعات هویتی زائرین، بارگذاری تصویر چک صیادی یا سفته ضمانت، پرداخت هزینه را طی کند و پس از اتمام نام نویسی، اصل مدرک ضمانتی را به آدرسی که به وی، ارائه می شود، پست نماید.

 

پس از طی مراحل مذکور، اعتبارسنجی بانکی از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران، انجام خواهد شد و درصورت تایید اطلاعات، متقاضی می تواند، مراحل دریافت اعتبار و شارژ بیمه در سایت دال را انجام دهد. بر اساس آنچه در بخش پرسش های متداول سایت عمود صفر آمده، فعالسازی بسته و شارژ شدن بسته اعتباری، بین ۱۰ تا ۱۵ روز کاری زمان لازم خواهد داشت. در زیر، راهنمای تصویری ثبت درخواست وام زائران اربعین در سایت عمود صفر، آمده است.

 

در ابتدا، متقاضی باید، با جستجوی آدرس amoodesefr.ir، کلیک برروی گزینه "ورود"، درج شماره همراه و درج کد تایید ارسالی به شماره همراه در کادرهای مربوطه، وارد حساب کاربری خود در سامانه عمود صفر گردد. (راهنمای تصویری این مراحل، در تیتر دوم مقاله، موجود است.)

 

پس از ورود به حساب کاربری در سایت amoodesefr.ir، متقاضی باید، برروی گزینه "ثبت نام" که در تصویر زیر، با فلش، نمایش داده شده، کلیک کند.

 

 سایت amoodesefr.ir

 

در این مرحله، متقاضی باید، تعداد زائران را مشخص کرده و به مرحله بعدی برود.

 

سایت عمود صفر

 

در این گام، متقاضی باید، شرایط ثبت نام در طرح عمود صفر (ویژه زائران اربعین) را مطالعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات زائران، اقدام کند. (شایان ذکر است، افراد فاقد حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران، می توانند از طریق لینک های مرتبط قرار داده شده در این صفحه، نسبت به افتتاح حساب، اقدام کنند.)

 

 ورود به سایت amoodesefr.ir

 

با کلیک برروی کادر مربوط به اطلاعات زائر اول، دوم و...، در مرحله قبل، فرد با صفحه ای مشابه تصویر زیر، روبرو خواهد شد و باید، اطلاعات مورد نیاز را به طور دقیق، در کادرهای مربوطه، درج کند.

 

 سایت وام زائران

 

پس از درج اطلاعات، فرد باید، تصاویر مربوط به ضمانت که می تواند چک صیادی یا سفته باشد را در سامانه، بارگذاری نموده و در صورت داشتن کد معرف، اطلاعات آن را در کادر مربوطه، بنویسد. در نهایت، فرد باید، اطلاعات و مدارک بارگذاری شده را بازبینی کند، هزینه ثبت نام در طرح عمود صفر را در خصوص هر زائر بپردازد و اصل مدرک ضمانت را به آدرسی که به وی ارائه خواهد شد، ارسال نماید.

 

سایر امکانات سامانه عمود صفر

در تیتر های پیشین مقاله، سایت عمود صفر amoodesefr.ir، ورود به آن و مراحل و نحوه دریافت وام زائران اربعین از طریق این سایت، بررسی گردید. در این تیتر از مقاله حقوقی دینا، سایر امکانات سامانه عمود صفر که پس جستجوی آدرس سایت و ورود به amoodesefr.ir، در اختیار افراد قرار می گیرد، بررسی خواهد شد. این امکانات عبارتند از:

 

دسترسی به اطلاعات پستی و تماس شرکت راه اندازی کننده سایت عمود صفر

 

دسترسی به جزئیات طرح و راهنمای شرایط و مراحل ثبت نام در طرح

 

دسترسی به لینک سایت ها و موارد مرتبط، همچنین، دسترسی به لینک شرکت های بیمه مختلف، از جمله بیمه دال، تجارت نو و...

 

دسترسی به سوالات متداول متقاضیان شرکت در طرح عمود صفر و پاسخ سوالات متداول. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه زائران اربعین می توانند نسبت به مطالعه مقاله پیشنهادی در لینک زیر، اقدام کنند.

 

اقساط و سود وام عمود صفر اربعین

همانطور که پیش از این بیان شد افراد برای دریافت وام عمود صفر اربعین می توانند پس از افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران به سامانه عمود صفر مراجعه و ثبت نام نمایند. مبلغ این وام 9 میلیون تومان می باشد و به زائران امکان برخورداری از 9 میلیون تومان تسهیلات و دو میلیون تومان خدمات بیمه ای را ارائه می دهد.

 

ممکن است این سوال برای متقاضیان مطرح شود که اقساط و سود وام عمود صفر اربعین چقدر است؟ در پاسخ باید گفت این وام اقساط 12 ماهه داشته و میزان اقساط آن ماهانه مبلغ 985000 معادل نهصد و هشتاد و پنج هزار تومان می باشد.

 

مبلغ کل سود وام عمود صفر با احتساب نه میلیون تومان وام دریافتی و اقساط 12 ماهه به مبلغ 985000 تومان مبلغ 1182000، یازده میلیون و هشتصد و بیست هزار تومان می باشد. لازم به ذکر است متقاضیان به هنگام درخواست وام می بایست در بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح حساب نموده باشند.

 

پیگیری وام عمود صفر

همانطور که گفتیم متقاضیان ثبت نام وام عمود صفر اربعین باید به سامانه عمود صفر مراجعه نموده و پس از افتتاح حساب در بانک مهر ایران اقدام به ثبت نام نمایند. پس از ثبت نام وام برای بررسی درخواست خود و پیگیری وام عمود صفر می توانند اقدام به بررسی موجودی حساب خود نمایند و با بررسی و استعلام موجود حساب بانک مهر ایران از زمان واریز وجه اطلاع حاصل نمایند.

 

همچنین یکی دیگر از روش های پیگیری وام طرح عمود صفر این است که متقاضیان می توانند به صورت حضوری از طریق شعب بانک مهر ایران نیز نسبت به پیگیری وام خود اقدام نمایند. ثبت نام در سامانه عمود صفر به منظور دریافت وام یک ثبت نام قطعی بوده و در صورتی که متقاضی چک برگشتی یا قسط معوق بانکی نداشته باشد، این وام به او تعلق خواهد گرفت. استعلام چک برگشتی و اقساط معوق به صورت الکترونیکی گرفته می شود.

 

لازم به ذکر بر اساس اخرین اطلاعیه مندرج در سامانه عمود صفر آخرین مهلت ثبت نام وام عمود صفر آخر مرداد ماه جاری می باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با نحوه دریافت گذرنامه اینترنتی برای سفر زیارتی اربعین مطالعه مقاله زیر به علاقه مندان توصیه می گردد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و نحوه ورود به سایت عمود صفر در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات و نحوه ورود به سایت عمود صفر پاسخ دهند.