دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سایت ام رسالت

سایت ام رسالت mresalat.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

 سایت ام رسالت mresalat.ir، نسخه تحت وب سوپراپلیکیشنی است که مواردی چون، امکان افتتاح حساب در بانک قرض‌ الحسنه رسالت، عضویت در سامانه‌ هایی نظیر بازار اعضا، اعتبار سنجی مرآت و سامانه‌ های بانک قرض‌ الحسنه رسالت را فراهم می سازد و برخورداری از این امکانات، مستلزم ورود به ام رسالت و عضویت در آن است.

 

نها مردمی رسالت، در سال 1375 و با هدف تحقق سبک بهتر کار و زندگی اسلامی- ایرانی، پایه‌ گذاری گردید و تا کنون، سبب ایجاد به وجود آمدن مواردی چون، کارآفرینی اجتماعی و ایجاد اشتغال، همچنین، افزایش همیاری و اعتماد اجتماعی، گردیده است.

 

با توجه به اهمیت و نقش مهم این نهاد مردمی، دولت و نهادهای ذی صلاح می کوشند، امکانات و خدمات زیادی را به اعضای نهاد مردمی رسالت، ارائه دهند و از جدیدترین اقدامات در راستای ارائه خدمت به اعضای نهاد مذکور، راه اندازی سایت ام رسالت، می باشد که تنها افرادی می توانند از خدمات و امکانات mresalat، بهره مند گردند که با امکانات سایت و نحوه عضویت در آن، آشنا باشند.

 

لذا در مقاله حاضر و در راستای اطلاع رسانی، سایت ام رسالت mresalat.ir، ورود به آن، مدارک لازم برای ثبت نام در سایت، نحوه ثبت نام و عضویت در ام رسالت، افتتاح حساب در این سامانه و ثبت درخواست و دریافت وام از سامانه، معرفی و بررسی گردیده و در خصوص عضویت ویژه اتباع در ام رسالت، نحوه دانلود اپلیکیشن ام رسالت و امکانات سایت ام رسالت mresalat.ir، توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سایت ام رسالت کلیک کنید.

 

ام رسالت mresalat.ir

 

کاربران، برای ورود به سایت ام رسالت باید، به آدرس mresalat.ir مراجعه کنند.

سایت ام رسالت mresalat.ir

در پاسخ به این پرسش که سایت ام رسالت چیست؟ باید گفت، سامانه ام رسالت، نسخه تحت وب سوپراپلیکیشنی است که از سوی دولت و نهادهای ذی صلاح، راه اندازی شده تا افراد عضو نهاد مردمی رسالت بتوانند از طریق مراجعه به سایت ​mresalat و عضویت در آن، به تمام سامانه ‎‌های مرتبط با نهاد مردمی رسالت دسترسی یابند و از خدمات و امکانات آنلاین و برخط آن، استفاده کنند.

 

افتتاح حساب در بانک قرض‌ الحسنه رسالت، عضویت در سامانه‌ هایی نظیر بازار اعضا mbazar.org، اعتبار سنجی مرآت، سامانه‌ های بانک قرض‌ الحسنه رسالت، شبکه اجتماعی رسان و …، از جمله مواردی هستند که تنها پس از نام نویسی افراد در سایت ام رسالت mresalat.ir و تایید عضویت آن ها در سامانه، به طور خودکار، فراهم شده و تحقق خواهند یافت.

 

نهاد مردمی رسالت، مجموعه ای است مردمی که از هزاران حامی و فعال اجتماعی، هزاران کانون همیاری اجتماعی و چند سازمان رهیاری، تشکیل شده و تمامی این اجزا، در راستای تحقق سبک کار و زندگی بهتر برای خود و اطرافیانشان، فعالیت می نمایند.

ورود به سایت ام رسالت new.mresalat.ir

برای ورود به سایت ام رسالت new.mresalat.ir، کافی است متقاضی، آدرس سایت را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه این که با فلش زرد رنگ، نمایش داده شده، کلیک کند.

 

ام رسالت

 

در این مرحله از مراحل ورود به mresalat ir، متقاضی باید، نام کاربری، رمز عبور و اعداد تصویر امنیتی را در کادرهای مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ورود"، کلیک نماید.

 

ورود به mresalat.ir

 

با طی موفقیت آمیز مراحل فوق، فرد به حساب کاربری خود در ام رسالت، دسترسی خواهد یافت و می تواند از خدمات و امکانات سامانه، استفاده کند. در ادامه، مدارک لازم برای ثبت نام در ام رسالت mresalat.ir، بررسی خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام در ام رسالت mresalat.ir

عضویت در سایت ام رسالت، مستلزم درج برخی اطلاعات و بارگذاری برخی مدارک است و از آنجا که بدون بارگذاری این اطلاعات و مدارک، امکان عضویت در ام رسالت و بهره مندی از امکانات آن، وجود ندارد، ضروری است افراد، از اطلاعات و مدارک لازم برای ثبت نام در ام رسالت mresalat.ir، مطلع باشند. این اطلاعات و مدارک، عبارتند از:

 

اطلاعات مربوط به کد ملی و سریال مندرج برروی آن و اطلاعات مربوط به کد فراگیر اتباع خارجی؛

 اطلاعات هویتی و شغلی؛

اطلاعات پستی و آدرس محل سکونت؛

اطلاعات تماس (شماره همراه منطبق با کد ملی)؛

کارت ملی هوشمند یا رسید ثبت نام آن و سایر مدارک هویتی مورد نیاز؛

تصویر نمونه امضا؛

 ویدئو سلفی.

 

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه مرات بانک رسالت می توانند، نسبت به مطالعه مقاله پیشنهادی در لینک زیر، اقدام کنند. در ادامه، نحوه ثبت نام و عضویت در ام رسالت new.mresalat.ir، بررسی خواهد گردید.

 

نحوه ثبت نام و عضویت در ام رسالت new.mresalat.ir

نحوه ثبت نام و عضویت در ام رسالت new.mresalat.ir، مبحثی است که در این تیتر از مقاله، بررسی خواهد شد. برای نام نویسی در ام رسالت، متقاضی باید، آدرس mresalat.ir یا new.mresalat.ir را در مرورگر تلفن همراه خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه "عضویت"، کلیک کند.

 

 دانلود اپلیکیشن افتتاح حساب ام رسالت

 

در این مرحله، فرد باید، گزینه عضویت مد نظر خود را انتخاب کند.

 

ام رسالت mresalat.ir

 

در این قسمت، فرد باید، تیک تمامی موارد را زده و برروی گزینه "شروع ثبت نام"، کلیک کند.

 

ام رسالت

 

در این گام، فرد باید، گزینه مربوط به نوع کارت ملی را انتخاب کرده و به مرحله بعدی برود.

 

ورود به mresalat.ir

 

در این مرحله، فرد باید، تیک مطالعه قوانین و مقررات را زده و به مرحله بعدی برود.

 

دانلود اپلیکیشن افتتاح حساب ام رسالت

 

در این قسمت، فرد باید، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و به مرحله بعدی برود.

 

ام رسالت mresalat.ir

 

در این مرحله، فرد باید، کد تایید ارسالی به شماره همراه خود را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

ورود به mresalat.ir

 

در این قسمت، فرد باید، روی کارت ملی خود را مقابل دوربین گوشی قرار داده و از آن، عکس بگیرد.

 

 دانلود اپلیکیشن افتتاح حساب ام رسالت

 

در این گام، فرد باید، پشت کارت ملی خود را مقابل دوربین قرار داده و از آن، عکس بگیرد.

 

دانلود اپلیکیشن افتتاح حساب ام رسالت

 

در این مرحله، شخص باید، اطلاعات مربوط به کارت ملی خود را بارگذاری کند.

 

 ام رسالت mresalat.ir

 

با طی باقی مراحل، درج اطلاعات لازم و بارگذاری مدارک مورد نیاز، همچنین، پشت سر گذاشتن فرایند احراز هویت، از طریق بارگذاری ویدئو سلفی و تصویر امضا، ثبت نام فرد در ام رسالت، به پایان خواهد رسید و پس از تایید عضویت می تواند از خدمات و امکانت غیر حضوری ام رسالت، استفاده کند.

 

افتتاح حساب در سامانه ام رسالت mresalat.ir

برای افتتاح حساب در سامانه ام رسالت mresalat.ir، متقاضی این امر باید، مراحل عضویت و نام نویسی در سامانه ام رسالت mresalat را مطابق آنچه در تیتر قبلی مقاله، توضیح داده شد و راهنمای تصویری آن، ارائه گردید، طی نماید.

 

در صورتی که شخص، فرایند احراز هویت و نام نویسی در ام رسالت را به درستی طی کرده باشد و مدارک و اطلاعات بارگذاری شده توسط او، مورد قبول واقع شوند، عضویت وی، تایید خواهد شد و موارد زیر، به طور خودکار، تحقق خواهند یافت:

 

افتتاح حساب در بانک قرض‌ الحسنه رسالت، عضویت در سامانه‌ هایی نظیر بازار اعضا mbazar.org، اعتبار سنجی مرآت، سامانه‌ های بانک قرض‌ الحسنه رسالت، شبکه اجتماعی رسان و … در ادامه، درخواست و دریافت وام از سامانه ام رسالت mresalat.ir، بررسی خواهد گردید.

 

درخواست و دریافت وام از سامانه ام رسالت mresalat.ir

درخواست و دریافت وام از سامانه ام رسالت mresalat.ir، بدین صورت است که متقاضی باید، آدرس mresalat.ir را در مرورگر تلفن همراه خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، گزینه "نمایش همه"را انتخاب کند.

 

ام رسالت

 

در این مرحله، فرد باید، گزینه "خدمات بانکی" را انتخاب کند.

 

 ورود به mresalat.ir

 

در این قسمت، فرد باید، وام مورد تقاضا را انتخاب کند.

 

دانلود اپلیکیشن افتتاح حساب ام رسالت

 

با طی باقی مراحل و درج باقی اطلاعات مورد نیاز، درخواست فرد برای دریافت وام، به اتمام خواهد رسید و در صورت مثبت شدن نتیجه اعتبارسنجی بانکی و ارائه مدارک و ضامنین مورد نیاز، متقاضی، موفق به دریافت وام مورد تقاضا، خواهد شد.

 

عضویت در ام رسالت ویژه اتباع new.mresalat.ir

مراحل عضویت در ام رسالت ویژه اتباع new.mresalat.ir، بدین صورت است که متقاضی باید، به سایت ام رسالت ورود کند که این امر با جستجوی آدرس new.mresalat.ir در مرورگر تلفن همراه شخص، امکان پذیر می باشد. پس از جستجوی آدرس و هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، فرد باید گزینه "عضویت" را انتخاب نماید.

 

ام رسالت mresalat.ir

 

در این مرحله، فرد باید، گزینه "عضویت اتباع غیر ایرانی" را انتخاب کند.

 

ام رسالت mresalat.ir

 

در گام های بعدی، فرد باید، تیک مدارک مورد نیاز را زده و گزینه "شروع ثبت نام" را انتخاب کند.

 

ام رسالت

 

پس از انتخاب گزینه مذکور، فرد باید، تیک موافقت با شرایط و مقررات را زده و به مرحله بعدی برود.

 

ورود به mresalat.ir

 

در این گام، فرد باید، شماره همراه به نام خود و کد فراگیر خویش را در کادرهای مربوطه، وارد نماید.

 

 دانلود اپلیکیشن افتتاح حساب ام رسالت

 

در این مرحله، فرد باید، کد ارسالی به شماره همراه خود را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

 ام رسالت mresalat.ir

 

در مراحل بعدی، فرد باید، اقدام به بارگذاری اطلاعات و مدارک مورد نیاز نموده و فرایند احراز هویت و عضویت در سایت ام رسالت را پشت سر بگذارد. در صورت تایید عضویت تبعه خارجی، او می تواند از امکانات ام رسالت، استفاده کند.

 

دانلود اپلیکیشن ام رسالت mresalat.ir

نحوه دانلود اپلیکیشن mresalat برای اندروید و آیفون، از رایج ترین پرسش ها است و در پاسخ به این پرسش که نحوه دانلود اپلیکیشن ام رسالت mresalat.ir، چگونه است؟ باید گفت، ام رسالت، اپلیکیشن موبایلی قابل دانلود ندارد و سایت mresalat.ir، امکان دسترسی به نسخه تحت وب سوپراپلیکیشن ام رسالت را از طر یق مرورگر تلفن همراه یا مرورگر کامپیوتر، فراهم می سازد.

 

با این حال، اشخاص می توانند با دانلود اپلیکیشن افتتاح حساب بانک رسالت و نصب آن برروی تلفن همراه یا با دانلود سایر اپلیکشن هایی که به صورت اختصاصی، برخی خدمات پیش بینی شده در ام رسالت را ارائه می دهند، به صورت جداگانه و از طریق اپلیکیشن موبایلی، از برخی خدمات ام رسالت، بهره مند گردند.

 

اپلیکیشن مرآت بانک رسالت، جهت تسهیل فرایند اعتبار سنجی مشتریان بانک رسالت، طراحی و راه اندازی شده است و علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ادانلود اپلیکیشن مرآت و شیوه استفاده از آن می توانند، مقاله زیر را مطالعه کنند.

 

امکانات سایت ام رسالت mresalat.ir

در تیترهای قبلی مقاله، توضیح داده شد که امکان دانلود اپلیکیشن ام رسالت برای افتتاح حساب، وجود ندارد، چراکه ام رسالت، صرفا دارای نسخه تحت وب است و دارای اپلیکیشن موبایلی نیست؛ اما، با دانلود اپلیکیشن افتتاح حساب بانک رسالت، فرد می تواند از خدمات مربوط به افتتاح حساب از طریق اپلیکیشن موبایلی در این بانک، بهره مند شود. در این تیتر از مقاله، امکانات سایت ام رسالت mresalat.ir، بررسی خواهد شد. این امکانات، عبارتند از:

 

امکان عضویت و فعالیت در انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی؛ ثبت درخواست پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد برای اعضای واجد شرایط سایت ام رسالت؛ امکان بهره مندی از خدمات کانون همیاری اجتماعی و عضویت در آن؛ 

 

دسترسی به خدمات و امکانات مربوط به بیمه؛ دسترسی به خدمات و امکانات ام حامی؛ فعالیت و عضویت در اعتماد اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی؛ دسترسی به خدمات حسابداری اعضا، بازار، خدمات بانکی، اعتبار سنجی، شبکه اجتماعی و بخش رسالت آسمانی.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ورود به سایت ام رسالت و امکانات آن در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه ورود به سایت ام رسالت و امکانات آن پاسخ دهند.