دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سامانه شمس بانک صادرات

سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، بستری الکترونیکی است که خدماتی نظیر افتتاح حساب، فعال سازی پیامک و ثبت درخواست تسهیلات را به صورت آنلاین، ارائه می دهد و افراد می توانند پس از عضویت در این سامانه و ورود به حساب کاربری خویش، از امکانات و خدمات سامانه شمس بانک صادرات، بهره مند شوند.

 

امروزه، پیشرفت تکنولوژی و دسترسی حداکثری به اینترنت و تلفن هوشمند، سبب گردیده تا نهادهای خصوصی و دولتی، به ویژه بانک ها، با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب و تسهیل و تسریع ارائه خدمات، اقدام به راه اندازی سایت و اپلیکیشن های موبایلی مخصوص نمایند و خدمات خود را به صورت اینترنتی، ارائه دهند.

 

بانک صادرات نیز از این امر، مستثنی نیست و در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک صادرات، اقدام به راه اندازی سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir نموده و خدمات متنوعی را به اعضای این سامانه، ارائه می دهد.

 

لذا در مقاله حاضر و با هدف اطلاع رسانی، سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، نحوه ورود و عضویت در آن، شیوه افتتاح حساب، روش فعال سازی پیامک بانکی، ثبت درخواست صدور کارت و مراحل درخواست وام بدون ضامن در سایت shams.bsi.ir، بررسی گردیده و در خصوص امکان یا عدم امکان دانلود سامانه شمس بانک صادرات و سایر امکانات پیشخوان شمس، توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سامانه شمس بانک صادرات کلیک کنید.

 

سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

 

کاربران، برای ورود به سامانه شمس بانک صادرات باید، به آدرس shams.bsi.ir مراجعه کنند.

سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات، از سوی این نهاد، راه اندازی شده تا به عنوان یک شعبه مجازی، خدمات مختلفی را به صورت آنلاین و غیرحضوری، به مشتریان ارائه دهد و بدین ترتیب، از مراجعه حضوری مشتریان به شعب، بکاهد.

 

سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات، از طریق آدرس shams.bsi.ir، در دسترس است و به افراد دارای حساب یا فاقد حساب در این بانک، ارائه خدمت می نماید. کافی است افراد، آدرس shams.bsi.ir را در مرورگر خود، جستجو نموده و نسبت به عضویت در این سامانه، اقدام کنند تا از خدمات آنلاین سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، بهره مند شوند.

 

فعال سازی خدمات سامانه ارسال پیامک بانک صادرات و افتتاح حساب بانکی به صورت غیر حضوری، از جمله مهم ترین خدمات آنلاین و غیرحضوری سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات، هستند. در ادامه، نحوه ورود و عضویت در این سامانه، بررسی خواهد شد.

ورود به سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

ورود به سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، مستلزم جستجوی آدرس سامانه در مرورگر سیستم یا تلفن همراه می باشد و فرد باید، پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، کد ملی و کد امنیتی را در کادر مربوطه، وارد نموده و برروی گزینه "دریافت کد تایید"، کلیک کند.

 

سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

 

در این مرحله، فرد باید، کد ارسالی به شماره همراه خود را در کادر مربوطه وارد کند تا به پورتال شخصی خود در سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، دسترسی پیدا نماید.

 

 سامانه shams.bsi.ir

 

در ادامه، نحوه ثبت نام در سامانه غیر حضوری شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، بررسی خواهد شد. علاقمندان به کسب اطلاعات در خصوص سامانه ثبت اختیارنامه بانک صادرات می توانند، مقاله پیشنهادی در لینک زیر را مورد مطالعه، قرار دهند.

نحوه ثبت نام در سامانه غیر حضوری شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

نحوه ثبت نام در سامانه غیر حضوری شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، بدین صورت است که فرد باید، آدرس سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، برروی گزینه "عضویت در پیشخوان شمس"، کلیک کند.

 

فعال سازی پیامک سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات

 

در این مرحله، فرد باید، کد ملی، شماره تلفن همراه و کد تصویر امنیتی را در کادرهای مربوطه، وارد کند و به مرحله بعدی برود.

 

 سامانه شمس بانک صادرات

 

در این قسمت، فرد باید، کد تایید ارسالی به تلفن همراه را در کادر مربوطه وارد کرده و برروی گزینه "ورود"، کلیک کند.

 

سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

 

با طی مراحل مذکور، عضویت و ثبت نام فرد، در سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، انجام خواهد شد و او می تواند، از خدمات و امکانات این پیشخوان مجازی، استفاده کند. در ادامه، افتتاح حساب در سامانه شمس بانک صادرات، بررسی می گردد.

 

افتتاح حساب در سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

برای افتتاح حساب در سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، متقاضی باید، آدرس سایت را در مرورگر خود، جستجو کند، کد ملی و اعداد تصویر امنیتی را در کادرهای مربوطه، وارد نماید و پس از درج کد تایید ارسالی به تلفن همراه، وارد حساب کابری خود در سامانه شمس شود. (راهنمای تصویری و توضیحات مراحل ورود به پورتال شخصی در پیشخوان مجازی شمس بانک صادرات، در تیتر دوم مقاله، ارائه شده است.)

 

در این مرحله، فرد باید، گزینه مربوط به "حساب و کارت" را انتخاب نماید.

 

 سامانه shams.bsi.ir

 

در این قسمت، فرد باید، گزینه مربوط به افتتاح حساب را انتخاب کند.

 

 فعال سازی پیامک سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات لازم و مورد نیاز، نظیر اطلاعات پستی و اطلاعات تماس، افتتاح حساب فرد، به صورت آنلاین و برخط، انجام خواهد شد. در ادامه، فعال سازی پیامک سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، بررسی می گردد.

 

فعال سازی پیامک سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

فعال سازی پیامک سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، مستلزم ورود به پورتال شخصی در سامانه شمس می باشد و برای این امر، فرد باید، آدرس سامانه را در مرورگر خود، جستجو کند و پس از درج اطلاعات لازم، به حساب کاربری خود، دسترسی یابد. (راهنمای تصویری ورود به حساب کاربری، در تیتر دوم مقاله، موجود است.)

 

پس از ورود به پورتال شخصی در سامانه شمس بانک صادرات، فرد باید، گزینه مربوط به "حساب و کارت" را انتخاب کند.

 

 سامانه شمس بانک صادرات

 

در این مرحله، فرد باید، گزینه "فعال سازی و غیرفعال سازی" پیام کوتاه را انتخاب کند.

 

سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات لازم و مورد نیاز، فعال سازی پیامک، انجام خواهد شد و به موجب آن، شخص می تواند، پس از هر تراکنش بانکی، از موجودی حساب خود، از طریق پیامک، مطلع شود. در ادامه، مراحل صدور کارت در سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، بررسی می گردد.

 

صدور کارت در سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

جهت ثبت درخواست صدور کارت در سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، متقاضی باید، مراحل ورود به پورتال شخصی خود را که راهنمای تصویری آن، در تیتر دوم مقاله، موجود است، طی کند و پس از دسترسی به حساب کاربری، گزینه "حساب و کارت" را انتخاب نماید.

 

 سامانه shams.bsi.ir

 

در این مرحله، فرد باید، گزینه "خدمات بانکداری الکترونیک (خدمات کارت)" را انتخاب نماید.

 

 فعال سازی پیامک سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات

 

در این قسمت، فرد باید، در قسمت بالای صفحه، اطلاعات لازم و مورد نیاز را در کادرهای مربوطه، درج کند و تیک گزینه مربوط به موافقت با شرایط و قوانین استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را بزند.

 

 سامانه شمس بانک صادرات

 

سپس فرد باید، در قسمت پایین صفحه، تیک گزینه مربوط به صدور کارت را زده و برروی گزینه "ثبت"، کلیک کند.

 

سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات لازم و مورد نیاز، فرایند ثبت درخواست صدور کارت، با موفقیت انجام خواهد شد. در ادامه، نحوه درخواست وام بدون ضامن در سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

درخواست وام بدون ضامن در سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

برای درخواست وام بدون ضامن در سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، فرد باید، مطابق مراحل توضیح داده شده در تیتر دوم مقاله، وارد حساب کاربری خود در سامانه شمس شده و برروی گزینه "تسهیلات بانکی"، کلیک نماید.

 

سامانه شمس بانک صادرات

 

در این مرحله، فرد باید، برروی گزینه "ثبت درخواست تسهیلات"، کلیک کند.

 

سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات لازم و مورد نیاز، درخواست تسهیلات فرد، ثبت خواهد شد. در تیترهای بعدی مقاله، مواردی چون، دانلود سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir و دانلود نرم افزار اس ام اس بانک صادرات، بررسی خواهد گردید.

 

دانلود سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

نحوه دانلود سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، پرسش اکثر افرادی است که تمایل دارند، با نصب اپلیکیشن برروی گوشی موبایل، از خدمات و امکانت سامانه شمس، بهره مند گردند. لذا در این تیتر از مقاله، امکان یا عدم امکان دانلود سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir برروی تلفن همراه هوشمند، بررسی خواهد شد.

 

در حال حاضر، اپلیکیشن موبایلی ای تحت عنوان، اپلیکیشن سامانه شمس بانک صادرات وجود ندارد و افراد، تنها می توانند از طریق جستجوی آدرس سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir در مرورگر تلفن همراه خود، به نسخه موبایلی و تحت وب این سامانه، دسترسی یابند.

 

در صورت طراحی و ارائه اپلیکیشن موبایلی سامانه شمس بانک صادرات، این بخش از متن مقاله، بروزرسانی خواهد شد و فایل دانلود اپلیکیشن، در متن مقاله، ارائه خواهد گردید. در ادامه، در خصوص سایر امکانات سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، صحبت خواهد شد.

 

سایر امکانات سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

در تیترهای قبلی مقاله، برخی امکانات سامانه شمس بانک صادرات، نظیر افتتاح حساب بانک صادرات از طریق این سامانه، مورد بررسی و توضیح، قرار گرفت. در این تیتر از مقاله دینا، سایر امکانات سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات shams.bsi.ir، بررسی خواهد شد. امکاناتی که پس از عضویت در سامانه شمس، در اختیار افراد قرار می گیرد، عبارتند از: 
 

تقاضای درخواست ارز اربعین؛ امکان افتتاح حساب ریالی؛ دریافت خدمات مربوط به بانکداری الکترونیک (فعال سازی و غیرفعال سازی پیام کوتاه، صدور و فعال سازی غیر حضوری سپهر کارت)؛ ثبت درخواست تسهیلات و باز پرداخت اقساط تسهیلات دریافت شده؛ 

 

برخورداری از خدمات آنلاین مربوط به دسته چک (صدور مجدد دسته چک، رفع سوء اثر چک های برگشتی)؛ استفاده از امکانات و خدمات مبتنی بر تلفن همراه و اینترنت؛ دریافت صورت حساب اینترنتی؛ دریافت خدمات مربوط به همراه بانک؛ دریافت نرم افزار صاپ.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات سامانه شمس بانک صادرات در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات سامانه شمس بانک صادرات پاسخ دهند.