دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سامانه مردمی دولت یاران

سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir، با اهدافی نظیر رشد اقتصادی با کمک مردم و پشتیبانی اجتماعی از طرح‌ های اقتصادی، راه اندازی گردیده است و افراد می توانند پس از ورود به سایت و ثبت نام در آن، پروژه ها و طرح های خود را ثبت کرده و از راهکارهای ارائه شده، در راستای عملی سازی هرچه بهتر پروژه یا طرح خود، استفاده کنند.

 

تاکید بر اقتصاد مردمی و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در این راستا، سبب می گردد دولت و متخصصین بخش اقتصاد، همواره در پی اجرایی سازی ایده هایی جدید و نو، در خصوص موارد مذکور باشند و طرح و پروژه های مختلفی را در راستای شکوفایی هرچه بیشتر بخش اقتصادی با کمک مردم، اجرایی سازند.

 

طراحی و راه اندازی سامانه مردمی دولت یاران، از جمله اقدامات جدید دولت در راستای شکوفایی اقتصادی با کمک مردم و شناخت هرچه بهتر ظرفیت های موجود است و شهروندان می توانند، با عضویت و ثبت نام در این سامانه، طرح و پروژه اقتصادی خود را ثبت کرده و از راهنمایی و پشتیبانی لازم جهت اجرایی سازی هرچه بهتر طرح و پروژه خویش، بهره مند گردند؛ همین امر، ضرورت اطلاع از نحوه ورود به سایت mdyaran.ir و عضویت در آن را ایجاب می نماید.

 

لذا در مقاله حاضر، سامانه مردمی دولت یاران، معرفی گردیده و پس از بررسی نحوه ورود و ثبت نام در سایت mdyaran.ir، در خصوص امکانات این سامانه، توضیح داده شده است. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع، می توانند ادامه متن مقاله را دنبال کنند.

 

برای ورود به سامانه مردمی دولت یاران کلیک کنید.

 

سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir

 

کاربران، برای ورود به سامانه مردمی دولت یاران باید، به آدرس mdyaran.ir مراجعه کنند.

سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir چیست

در پاسخ به این پرسش که سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir چیست؟ باید گفت، این سامانه، پایگاهی اطلاعاتی است که از سوی دولت و نهادهای ذی صلاح، راه اندازی شده تا رشد اقتصاد با کمک مردم را تحقق بخشد. اهداف اصلی راه اندازی این سایت، عبارتند از:

 

پشتیبانی اجتماعی از طرح‌ های اقتصادی؛ متشکل‌ سازی نخبگان محلی و ملی در راستای تحقق و شکوفاسازی پتانسیل های اقتصادی کشور؛ شناخت ظرفیت‌ های بومی و منطقه ای، در جهت بازنمایی و تسهیل گری طرح ها و برنامه های اقتصادی.

 

 افراد می توانند، با ثبت نام در سامانه mdyaran.ir، طرح ها و پروژه های خود را ثبت کنند، از کمک کارشناسان سامانه، جهت شناسایی مشکلات و موانع تولید و رفع آن ها، کمک بگیرند و با دریافت راهکارهای مناسب، پروژه خود را به بهترین نحو، عملیاتی سازند. در ادامه، ورود به سایت mdyaran.ir، بررسی خواهد شد.

ورود به سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir

برای ورود به سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir، متقاضی باید، آدرس سایت را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، برروی گزینه "ورود به سامانه" که در تصویر زیر، با فلش زرد رنگ، نمایش داده شده، کلیک کند.

 

سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir

 

در این مرحله، فرد باید، اطلاعات کاربری خود را در کادرهای مربوطه، درج نموده و برروی گزینه "ورود"، کلیک کند.

 

 ورود به سایت mdyaran.ir

 

با طی مراحل مذکور، شخص به پورتال خود در سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir، وارد خواهد شد و می تواند از خدمات امکانات این سایت، استفاده کند. در ادامه، نحوه ثبت نام در سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ثبت نام در سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir

متقاضی ثبت نام در سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir، باید آدرس سایت را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه خود، جستجو کند و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، برروی گزینه مربوط به "ثبت نام در سامانه"، کلیک نماید.

 

 ثبت نام در سامانه مردمی دولت یاران

 

در این مرحله، فرد باید، اطلاعات لازم، نظیر نام و نام خانوادگی، شماره همراه، شهر و استان محل سکونت را در کادرهای مربوطه، بنویسد و برروی گزینه "ثبت نام"، کلیک کند.

 

 سایت مردمی دولت یاران

 

با عضویت و ثبت نام در سامانه، فرد می تواند، وارد پورتال شخصی خود در سامانه شده و از خدمات و امکانات این سایت، بهره مند گردد. در ادامه، امکانات سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir، مورد بررسی و توضیح، قرار خواهد گرفت.

 

امکانات سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir

پس از معرفی سامانه دولت یاران و توضیح در خصوص نحوه ثبت نام و ورود به سایت ​mdyaran.ir در تیترهای قبلی مقاله، در این تیتر از مقاله دینا، امکانات سامانه مردمی دولت یاران mdyaran.ir، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این امکانات، عبارتند از:

 

ثبت پروژه ها و طرح ها؛ ثبت مشکلات پروژه؛ ثبت تجربیات و مطالب؛ بهره مندی از راه کارهای رفع موانع تولید؛ پیگیری مشکلات تولید؛ دسترسی به قانون و مقررات مربوطه؛ دسترسی به راهنمای سامانه که شامل پرسش و پاسخ های متداول است؛

 

دسترسی به پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات؛ ثبت درخواست واردات و صادرات؛ بهره مندی از پشتیبانی کارشناسان سامانه دولت یاران؛ دسترسی به اطلاعات ساعات کاری مجموعه دولت یاران و راه های ارتباطی با مسئولین سامانه دولت یاران.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کاربرد و امکانات سامانه مردمی دولت یاران در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون کاربرد و امکانات سامانه مردمی دولت یاران پاسخ دهند.