دینا / تجاری / شرکت ها / طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا

طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا یک وام بدون ضامن است که مشتریان بانک سینا با ایجاد میانگین حساب و کسب رتبه اعتباری طی 2 تا 6 ماه می توانند اقدام به دریافت آن کنند. سود این وام 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 36 ماه در نظر گرفته شده است. متقاضیان دریافت این وام باید دارای حساب سپرده قرض الحسنه در بانک سینا باشند.

 

بانک سینا از جمله بانک های شناخته شده و فعال در حوزه ارائه خدمات بانکی به اقشار مختلف جامعه است. یکی از خدمات مورد توجه که از سوی بانک های مختلف و همچنین بانک سینا ارائه می شود ، اعطای تسهیلات به مشتریان بانک است. بانک سینا طرح های تسهیلاتی مختلفی را در حوزه بانکداری خرد به افراد ارائه می کند که از جمله این طرح ها می توان به طرح تسهیلاتی لیلیوم اشاره کرد.

 

عموم مشتریان و سپرده گذاران بانک سینا و همچنین افرادی که قصد سپرده گذاری در این بانک را دارند می توانند با در نظر گرفتن شرایط خاص طرح تسهیلاتی لیلیوم درخواست خود را برای استفاده از مزایای این وام ثبت نمایند. اطلاع از شرایط و جزئیات این طرح تسهیلاتی به افراد کمک می کند تا روند دریافت وام خود را ساده تر و سریع تر طی نمایند.

 

در این مقاله به بررسی شرایط و جزئیات طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا و مدارک لازم برای دریافت آن پرداخته شده و نحوه ثبت درخواست این وام و نکاتی در خصوص مبلغ و سقف و سود و کارمزد آن مطرح خواهد شد. در نهایت نیز نحوه بازپرداخت این وام بررسی می شود تا خوانندگان اطلاعات مورد نیاز خود را به طور کامل و جامع کسب نمایند

طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا چیست؟

عموم بانک های فعال در سطح کشور با هدف خدمت رسانی به مشتریان خود و گاها با اهداف دیگری همچون کسب درآمد اقدام به اعطای تسهیلات خرد و کلان بانکی به اشخاص حقیقی و حقوقی می نمایند. بانک سینا نیز که یک بانک پیشرو در حوزه خدمات بانکداری است ، منابع خود را از طریق طرح های مختلف تسهیلاتی با شرایط خاص و متفاوت در اختیار سپرده گذاران خود قرار می دهد.

 

از جمله طرح های تسهیلاتی پر طرفدار بانک سینا می توان به طرح لیلیوم اشاره کرد. حال سوال ایجاد می شود که طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت طرح لیلیوم بانک سینا یک طرح تسهیلاتی بدون ضامن است که در قالب آن بانکداری خرد به مشتریان بانک سینا ارائه شده و سپرده گذاران این بانک می توانند با استفاده از این طرح و بر اساس رتبه اعتباری خود تا سقف 50 میلیون تومان وام دریافت کنند.

 

عموم افرادی که در بانک سینا حساب سپرده داشته و یا قصد سپرده گذاری در این بانک را دارند می توانند درخواست خود را جهت بهره مندی و برخورداری از مزایای این طرح به بانک ارائه دهند. با اطلاع از شرایط دریافت این وام و سپس تحویل مدارک لازم به بانک روند دریافت وام طرح لیلیوم آغاز می شود که در بخش های بعدی مقاله به جزئیات دریافت این وام پرداخته خواهد شد.

شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح لیلیوم بانک سینا

با اطلاع از شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح لیلیوم بانک سینا متقاضیان می توانند درخواست وام خود را ساده تر و سریع تر ارائه داده و مبلغ مورد نظر خود را دریافت نمایند. شرایط دریافت تسهیلات طرح لیلیوم بسیار ساده بوده و ابتدا نیاز است تا متقاضی دارای یک حساب سپرده قرض الحسنه در بانک سینا باشد. بر خلاف سایر طرح های تسهیلاتی این طرح دارای شرایط حداقل مبلغ افتتاح حساب نیست.

 

وام طرح لیلیوم بانک سینا یک طرح تسهیلاتی بر مبنای محاسبه میانگین حساب است و بر این اساس مشتریان بانک سینا به سه گروه با رتبه اعتباری A و B و C تقسیم می شوند که مبلغ اعطایی به هر کدام از این گروه ها متفاوت خواهد بود. این وام در قالب بانکداری خرد طراحی شده و افراد برای بهره مندی از آن باید از 2 تا 6 ماه در این بانک سپرده گذاری کرده باشند.

 

از جمله سایر شرایط لازم برای دریافت وام طرح لیلیوم بانک سینا که در اکثر طرح های تسهیلاتی مشترک است می توان به این نکته اشاره کرد که وام گیرنده نباید دارای چک برگشتی و یا بدهی به بانک باشد. در صورتی که متقاضی واجد شرایط ذکر شده باشد می تواند مدارک لازم را ارائه داده و درخواست وام خود را به صورت کاملا غیر حضوری به بانک ارائه دهد و پس از تایید بانک مبلغ مورد نظر خود را در زمان مقرر دریافت کند.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح لیلیوم بانک سینا

در این بخش به بررسی مدارک لازم برای دریافت وام طرح لیلیوم بانک سینا پرداخته می شود. متقاضیان دریافت وام طرح لیلیوم با اطلاع از این مدارک می توانند روند اخذ وام خود را سرعت بخشیده و در زمان کوتاه تری این فرآیند را طی نمایند. لیست مدارک لازم برای دریافت وام طرح لیلیوم از قرار زیر است:

 

کپی و اصل مدارک هویتی متقاضی دریافت وام مانند شناسنامه و کارت ملی

مدارک مربوط به دارا بودن حساب سپرده لازم جهت دریافت وام در بانک سینا

مدارک شغلی متقاضی دریافت وام در صورت درخواست بانک

فرم تکمیل شده درخواست دریافت تسهیلات طرح لیلیوم

 

با توجه به عدم نیاز ضامن برای دریافت وام طرح لیلیوم بانک سینا مدارک ذکر شده در بالا عموما برای ثبت درخواست این وام فوری کافی است اما در مواردی ممکن است بانک مدارک دیگری جهت تشکیل پرونده وام و بررسی آن نیاز داشته باشد که متقاضیان می توانند لیست کامل مدارک مورد نیاز را از شعب بانک استعلام نمایند.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح لیلیوم بانک سینا با میانگین حساب و رتبه اعتباری    

در این بخش از مقاله نوبت به بررسی نحوه دریافت تسهیلات طرح لیلیوم بانک سینا با میانگین حساب و رتبه اعتباری می رسد. اشخاص واجد شرایط دریافت وام طرح لیلیوم می توانند درخواست خود را از طریق اینترنت به بانک سینا ارائه داده و منتظر بررسی و تایید بانک باشند. مراحل ثبت درخواست این وام به صورت کاملا غیر حضوری از سوی متقاضیان قابل انجام است.

 

بانک سینا سامانه ای به نام سیبانک را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که سپرده گذاران حقیقی می توانند در بستر این اپلیکیشن اقدام به ثبت درخواست خود برای دریافت تسهیلات طرح لیلیوم نمایند. سامانه سیبانک از طریق آدرس اینترنتی sibank.esinabank.ir در دسترس است و با انتخاب گزینه دریافت نسخه تحت وب می توان به آن وارد شد.

 

 طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا

 

پس از انتخاب گزینه مربوطه صفحه ای نمایش داده می شود که شماره تلفن همراه و کد ملی متقاضی باید وارد شود تا رمز عبور برای ورود به سامانه مربوطه به تلفن همراه او فرستاده شود.

 

شرایط وام بدون ضامن طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا

 

در مرحله بعد لیست خدمات قابل استفاده سامانه سیبانک نمایش داده می شود که باید گزینه درخواست تسهیلات را انتخاب نمود.

 

وام با میانگین حساب طرح لیلیوم بانک سینا

 

پس از طی مراحل گفته شده می توان از بین طرح های تسهیلاتی بانک سینا طرح لیلیوم را انتخاب کرد و در صفحه بعدی شرایط و مقررات طرح را مطالعه کرده و گزینه تایید را انتخاب کرد.

 

وام بدون ضامن طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا

 

در مرحله قبل هنگام تایید شرایط و مقررات در صورتی که متقاضی در بانک احراز هویت نکرده باشد ابتدا باید احراز هویت خود را انجام دهد که با ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک ، مرحله بررسی بانک انجام شده و در صورت تایید بانک متقاضی می تواند درخواست تسهیلات لیلیوم خود را ثبت نماید.

 

 طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا

 

لازم به ذکر است اپلیکیشن سیبانک نیز از طریق سایت بانک سینا قابل دانلود برای تلفن همراه است و متقاضیان می توانند درخواست تسهیلات خود را با طی مراحل گفته شده در بستر اپلیکیشن نیز انجام دهند. متقاضیانی هم که خواستار ثبت نام به صورت حضوری هستند می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به شعب بانک سینا در سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا

اطلاع از مبلغ انواع وام بانکی در هر طرح تسهیلاتی به مشتریان بانک اشتیاق لازم برای ثبت درخواست وام را می دهد. چرا که در صورت کافی بودن مبلغ مشخص شده وام گیرندگان می توانند تامین سرمایه لازم خود را صورت داده و امور مورد نظر خود را انجام دهند. بنابراین اطلاع از مبلغ و سقف تسهیلات طرح لیلیوم بانک سینا برای مشتریان این بانک اهمیت زیادی دارد.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح لیلیوم بانک سینا بر اساس رتبه بندی اعتباری مشتری مشخص می شود و برای مشتریان با رتبه اعتباری A پنجاه میلیون تومان ، مشتریان با رتبه اعتباری B بیست میلیون تومان و مشتریان با رتبه اعتباری C ده میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین ضریب این تسهیلات بر اساس مدت سپرده گذاری 2 تا 6 ماهه و مدت بازپرداخت 12 تا 36 ماهه مشخص می شود که می توان جدول زیر را مورد توجه قرار داد.

 

تسهیلات مدت بازپرداخت مدت سپرده گذاری
150.1 درصد 12 ماه 2 ماه
158.7 درصد 18 ماه 3 ماه
165.7 درصد 24 ماه 4 ماه
172.1 درصد 30 ماه 5 ماه
178.4 درصد 36 ماه 6 ماه

 

همان طور که در جدول بالا دیده می شود متقاضیان دریافت وام طرح لیلیوم بانک سینا بر اساس مدت سپرده گذاری و مدت بازپرداخت خود می توانند تا حدود 180 درصد سپرده خود وام دریافت کنند. البته همان طور که گفته شد مبلغ نهایی وام بر اساس رتبه اعتباری مشتری تعیین خواهد شد.

 

کارمزد و سود وام طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا

از جمله معیار های مهم در هنگام تصمیم گیری برای دریافت وام ، میزان سود و کارمزد آن است. چرا که وام گیرندگان باید توانایی خود برای بازپرداخت مبلغ وام به همراه سود آن را در نظر بگیرند. کارمزد وام نیز هزینه هایی است که بانک جهت تشکیل پرونده و پرداخت سایر هزینه های اجرایی در زمان تخصیص وام از وام گیرنده دریافت می کند. اطلاع از کارمزد و سود وام طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

کارمزد وام طرح لیلیوم بانک سینا 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است که پس از تایید بانک برای اعطای وام جهت تشکیل پرونده از وام گیرنده اخذ می شود. همچنین سود این وام 23 درصد در نظر گرفته شده است که وام گیرندگان طی اقساط 12 تا 36 ماهه باید اقدام به بازپرداخت مبلغ اصلی وام به همراه سود آن به بانک سینا نمایند.

 

نرخ سود 23 درصدی طرح لیلیوم بانک سینا به صورت سالانه بوده و وام گیرندگان به ازای هر سال استفاده از این تسهیلات باید اقدام به پرداخت سود مشخص شده به همراه مبلغ اصلی وام در قالب اقساط ماهانه به بانک نمایند. در بخش بعدی به روش بازپرداخت سود و مبلغ وام به بانک سینا پرداخته می شود.

 

نحوه و مدت بازپرداخت بدون ضامن وام لیلیوم بانک سینا

در این بخش از مقاله نوبت به بررسی نحوه و مدت بازپرداخت وام بدون ضامن لیلیوم بانک سینا می رسد. همان طور که در بخش قبلی مقاله اشاره شد ، وام گیرندگان باید طی 12 الی 36 ماه اقدام به بازپرداخت سود و اصل وام خود به بانک سینا نمایند. بازپرداخت اقساط نیز به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است.

 

جهت بازپرداخت اقساط وام طرح لیلیوم بانک سینا به صورت غیر حضوری وام گیرندگان می توانند به سایت بانک سینا به نشانی sinabank.ir مراجعه کرده و گزینه ورود به اینترنت بانک را در بالای صفحه انتخاب نمایند.

 

شرایط وام بدون ضامن طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا

 

پس از ورود به صفحه اینترنت بانک ، وام گیرندگان باید اطلاعات لازم مانند نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده تا بتوانند از خدمات این سامانه مانند بازپرداخت اقساط وام طرح لیلیوم بانک سینا استفاده نمایند.

 

وام با میانگین حساب طرح لیلیوم بانک سینا

 

لازم به ذکر است جهت بازپرداخت اقساط وام طرح لیلیوم بانک سینا وام گیرندگان می توانند از طریق اپلیکیشن سیبانک نیز خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند. افرادی هم که تمایل به بازپرداخت وام خود به صورت حضوری دارند می توانند با در دست داشتن مدارک لازم از جمله مدارک هویتی و اطلاعات وام خود مانند اطلاعات قرارداد وام به شعب بانک سینا در سراسر کشور مراجعه کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شرایط طرح تسهیلاتی لیلیوم بانک سینا پاسخ دهند.