دینا / تجاری / امور بانکی / طرح طراوت بانک آینده

طرح طراوت بانک آینده

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

طرح طراوت بانک آینده، طرح خرید کالاهای اساسی است که متقاضیان بانک آینده می توانند با توجه به امتیاز و شرایط، اعتباری بین 200 میلیون ریال تا 1 میلیارد ریال دریافت کرده و به وسیله اعتبار درنظر گرفته شده توسط بانک آینده اقدام به خرید کالای موردنیاز خود در فروشگاه های طرف قرارداد طرح طراوات بانک آینده کنند.

 

بانک آینده از جمله بانک های فعال و شناخته شده کشور است که از دیرباز تاکنون خدمات بسیار زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. یکی از این خدمات، ارائه وام های گوناگون در غالب طرح های متفاوت است تا عموم افراد جامعه بتوانند از خدمات وام بانکی، بانک آینده بهره مند شوند. یکی از جدیدترین طرح های بانک آینده طرح طراوت است.

 

تمامی افرادی که در بانک آینده شامل حساب هستند یا تمایل به افتتاح حساب در بانک آینده را دارند، می توانند درخواست خود را برای استفاده از طرح طراوت بانک آینده نیز ثبت کنند تا بتوانند از این وام بهره ببرند. از این رو، کسب اطلاعات درباره شرایط و جزئیات طرح طراوت به افراد کمک می کند که در سریع ترین حالت ممکن برای دریافت این وام اقدام کنند و به روند آن سرعت ببخشند.

 

به همین دلیل، در این مقاله به بررسی شرایط، جزئیات و مدارک لازم دریافت تسهیلات اعتباری طرح طراوت بانک آینده و نحوه دریافت آن پرداخته می شود و مطالبی در خصوص مبلغ، سقف تسهیلات، کارمزد و سود آن نیز ارائه می شود و در نهایت نحوه، مدت بازپرداخت و فروشگاه های طرف قرارداد آن توضیح داده می شود تا خوانندگان مقاله اطلاعات کامل درباره طرح طراوت بانک آینده کسب نمایند.

طرح طراوت بانک آینده چیست

امروزه بسیاری از بانک های فعال به عنوان یکی از خدمات متداول خود، انواع وام بانکی گوناگون به مشتریان خود ارائه می دهند تا افراد بتوانند بسیاری از نیاز های مالی خود را از طریق وام ها برطرف کنند. یکی از خدمات بانک آینده به مشتریان خود ارائه طرح طروات بانک آینده است. اکنون ممکن است برای عموم مردم این سوال به وجود آید که طرح طراوت بانک آینده چیست؟

 

در پاسخ به این پرسش می توان گفت که طرح طراوت بانک آینده یکی از طرح های پیشنهادی به مشتریان بانک آینده است که افراد با داشتن حساب در بانک آینده یا افتتاح حساب در این بانک می توانند از مزایای این وام استفاده کنند. در واقع طرح طراوت بانک آینده همان وام خرید کالای مصرفی است که به متقاضیان طرح طراوت، اعتباری بین 20 میلیون تا 100 میلیون تومان تعلق می گیرد که می تواند کالای مصرفی مورد نیاز خود را از فروشگاه های طرف قرارداد بانک آینده خریداری کنند.

 

افرادی که دارای شرایط لازم دریافت طرح طراوت بانک آینده باشند؛ می توانند با امتیاز یا رتبه اعتباری خود برای ثبت نام این طرح اقدام کرده و با ارائه مدارک لازم در موعد مقرر به بانک آینده، وام خود را دریافت نمایند. در ادامه مقاله مطالبی درباره شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات اعتباری طرح طراوت بانک آینده ذکر شده است.

شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات اعتباری طرح طراوت بانک آینده

اطلاع از شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات اعتباری طرح طراوت بانک آینده این امکان را به مشتریان می دهد که با اطلاعات کافی در خصوص این وام برای دریافت آن تصمیم گیری کنند. شرایط دریافت این وام زیاد پیچیده نیست و از اصلی ترین شرایط آن نداشتن چک برگشتی و قسط معوق وام گیرنده و ضامن و داشتن حساب سپرده است. بنابراین عموم مردم قابل به دریافت وام طرح طراوت بانک آینده هستند.

 

وام طرح طراوت بانک آینده به این صورت است که افراد دارای حساب سپرده بلند مدت، درخواست خود را ثبت کرده و پس از طی کردن مراحل لازم و تعیین مبلغ بنابر درخواست وام گیرنده و نظر شعبه بین حداقل 20 میلیون و حداکثر 100 میلیون تومان، اعتبار دریافت کرده و می توانند از فروشگاه های طرف قرارداد بانک آینده کالای مورد نیاز خود را خریداری کند.

 

امروزه یکی از دغدغه های عموم افراد برای دریافت وام، ارائه ضامن به بانک است که از مهمترین شرایط دریافت وام های گوناگون است. در طرح طراوت بانک آینده نیز همانند بسیاری از وام ها نیاز به ارائه ضامن است؛ اما نکته قابل توجه آن است که بانک می تواند سپرده مسدود شده شخص را به عنوان ضمانت وی قبول کند.

 

برای بسیاری از طرح های گوناگون از جمله بسیاری از وام های بانک آینده لازم است که فرد مورد نظر برای درخواست وام، حضوری به بانک مراجعه کند؛ اما در طرح طراوت نیاز به مراجعه حضوری به بانک نیست و افراد می توانند در صورت تمایل به صورت غیر حضوری اقدام به درخواست طرح طروات بانک آینده کنند.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح طراوت بانک آینده

در بخش گذشته، شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات اعتباری طرح طراوت بانک آینده توضیح داده شد و در این بخش مقاله به توضیح مدارک لازم برای دریافت وام طرح طراوت بانک آینده پرداخته می شود. از جمله اقدامات اولیه درخواست وام، مطالعه مدارک لازم برای درخواست وام توسط وام گیرنده است. مدارک لازم برای دریافت وام طرح طراوت بانک آینده عبارت است از:

 

مدارک هویتی متقاضی دریافت وام و ضامنین اعم از کارت ملی و شناسنامه

 

مدارک شغلی وام گیرنده و ضامن های آن

 

مدارک مربوط به داشتن حساب سپرده بلند مدت در بانک آینده

 

موارد ذکر شده در بالا به صورت کلی از دسته مدارک های لازم برای دریافت همه وام های بانکی است. مشتریان بانک آینده جهت اطلاع دقیق از مدارک لازم برای درخواست طرح طراوت بانک آینده می توانند حضورا به شعبه های بانک آینده مراجعه کرده و از مدارک دقیق مطلع شوند.

 

نحوه دریافت تسهیلات طرح طراوت بانک آینده با رتبه اعتباری

در این بخش به نحوه دریافت تسهیلات طرح طراوت بانک آینده با رتبه اعتباری پرداخته می شود. افراد واجد شرایط ثبت نام وام طراوت بانک آینده می توانند به دو صورت حضوری و غیرحضوری درخواست خود را برای دریافت این وام ثبت کنند. بانک آینده در جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود، امکان ثبت نام طرح طراوت به صورت غیرحضوری را فراهم کرده است.

 

افراد حقیقی برای درخواست وام باید به سامانه سمتا به نشانی samta.ba24.ir مراجعه کرده و اقدام به تشکیل پرونده کنند. در ابتدا افراد در مرورگر تلفن همراه خود سامانه سمتا به نشانی samta.ba24.ir را جستجو کرده و وارد سایت شوند. افراد پس از ورود باید بر روی گزینه علامت زده شده کلیک کنند.

 

طرح طراوت بانک آینده

 

پس از کلیک کردن بر روی گزینه علامت زده شده از گزینه های نمایش داده شده برروی گزینه ثبت درخواست و سپس بر روی گزینه طرح طراوت علامت بزنند.

 

فروشگاه های طرف قرارداد طرح طراوت بانک آینده

 

سپس متقاضیان تصویری همانند تصویر زیر مشاهده می کنند که باید کدملی یا نام کاربری خود را وارد کنند.

 

 شرایط ثبت نام طرح طراوت بانک آینده

 

پس از وارد کردن کدملی و نام کاربری افراد وارد سایت شده و باید برای تشکیل پرونده اقدام کنند. بدیهی است که افرادی که تمایل به ثبت درخواست غیرحضوری طرح طراوت بانک آینده را ندارند؛ می توانند با به همراه داشتن مدارک لازم جهت درخواست طرح طراوت به بانک آینده مراجعه کرده و درخواست خود را به صورت حضوری ثبت کنند.

 

مبلغ و سقف تسهیلات طرح طراوت بانک آینده

یکی از مهمترین نکات برای افرادی که تمایل به درخواست وام بانک آینده را دارند؛ اطلاع از مبلغ و سقف تسهیلات بانک آینده است که در این بخش به مبلغ و سقف تسهیلات طرح طراوت بانک آینده پرداخته می شود تا افراد بتوانند با برنامه ریزی دقیق تری درخواست خود را برای طرح طراوت ثبت کنند.

 

مشتریان بانک آینده می توانند در طرح طراوت بانک آینده بر اساس وثایق سپرده یا امتیاز و رتبه اعتباری خود اعتباری بین 200 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال وام دریافت کنند و با مراجعه حضوری و یا اینترنتی از مراکز و فروشگاه های طرف قرارداد بانک آینده نسبت به خرید کالا و خدمات مورد نظر خود اقدام کنند.

 

بنابراین مشتریان بانک آینده در طرح طراوت قادر به دریافت حداقل 20 میلیون و حداکثر 100 میلیون تومان اعتبار برای خرید کالا هستند که مقدار دقیق اعتبار تعلق گرفته شده به هر شخص با توجه به درخواست مشتری و نظر شعبه بر اساس نکات ذکر شده؛ تعیین خواهد شد.

 

کارمزد و سود وام طرح طراوت بانک آینده

یکی دیگر از نکات قابل توجه برای دریافت وام طراوت بانک آینده کارمزد و سود آن است؛ زیرا متقاضی دریافت وام بیش از هر چیزی باید به توانایی مالی خود در بازپرداخت مبلغ وام دریافت شده، به همراه محاسبه سود وام بیندیشد. بنابراین در این بخش به کارمزد و سود وام طرح طراوت بانک آینده پرداخته می شود.

 

کارمزد وام، مبلغی است که در قبال تشکیل پرونده و سایر خدمات از وام گیرندگان توسط بانک دریافت می شود که بانک آینده برای طرح طراوت بانک آینده کارمزد درنظر نگرفته است بنابراین وام طرح طراوت فاقد کارمزد بوده و سود وام طرح طراوت بانک آینده در دو شرایط بازپرداخت آن کاملا متغییر است.

 

اگر متقاضیان دریافت وام طرح طراوت بتوانند اعتبار در نظر گرفته شده را تا یک ماه پس از تاریخ دریافت اعتبار بپردازند، دریافت این وام بدون هیچ سودی امکان پذیر است، اما اگر متقاضیان درخواست بازپرداخت این وام را در درازمدت داشته باشند، سود درنظر گرفته شده از سوی بانک آینده برای طرح طراوت 23 درصد است.

 

نحوه و مدت بازپرداخت طرح طراوت بانک آینده

در بخش های گذشته شرایط، مدارک لازم، نحوه دریافت، مبلغ، کارمز و سود طرح طراوت بانک آینده به صورت کامل توضیح داده شده در این بخش به بررسی نحوه و مدت بازپرداخت طرح طراوت بانک آینده پرداخته خواهد شد تا افراد از مدت زمان بازپرداخت طرح طراوت مطلع شوند.

 

نحوه بازپرداخت طرح طراوت به دو شیوه حضوری و غیرحضوری امکان پذیر است و افراد با مراجعه حضوری به بانک و یا به صورت غیرحضوری و اینترنتی از طریق پیشخوان مجازی، آبانک، سامانه کیلید می توانند بازپرداخت خود را انجام دهند.

 

در ابتدا مشتریان بانک آینده برای پرداخت غیرحضوری و اینترنتی طرح طراوت بانک آینده از طریق پیشخوان مجازی باید آدرس pishkhan.ba24.ir را در مرورگر خود جستجو کنند. پس از مشاهده تصویر زیر، باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و پس از ورود با انتخاب گزینه خدمات تسهیلات و سپس پرداخت قسط تسهیلات، بازپرداخت وام خود را انجام دهند.

 

شرایط طرح طراوت بانک آینده

 

مدت زمان بازپرداخت طرح طراوت به دو صورت است. اگر افراد تمایل به بازپرداخت مبلغ به صورت یکجا، بدون سود را داشته باشند باید تا یک ماه پس از تاریخ دریافت اعتبار بازپرداخت خود را انجام دهند، اما اگر افراد تمایل به بازپرداخت اقساطی داشته باشند مدت بازپرداخت 12 ماهه، 24 ماهه، 36 ماهه از سوی بانک آینده برای طرح طراوت در نظر گرفته شده است.

 

فروشگاه های طرف قرارداد طرح طراوت بانک آینده

همانطور که پیش تر گفته شد؛ وام طرح طراوت بانک آینده به این صورت است که مبلغ تعیین شده وام به عنوان اعتبار به وام گیرندگان تعلق می گیرد. مشتری به مدت یک ماه فرصت مصرف اعتبار تخصیصی از فروشگاه های طرف قرارداد بانک آینده را دارد. بناربراین افراد تنها در فروشگاه های طرف قرارداد طرح طراوت بانک آینده امکان استفاده از اعتبار در نظر گرفته شده در طرح طراوت را دارند.

 

بانک آینده فهرستی با عنوان فهرست کامل فروشگاه های طرف قرارداد طرح طراوت بانک آینده به مشتریان خود معرفی کرده است که در ادامه فایلی حاوی همه فروشگاه های طرف قرارداد بانک آینده در طرح طراوت قرار داده شده است.

 

فروشگاه های طرف قرارداد طرح طراوت بانک آینده
حجم: 80KB
منبع: دینا

 

لازم به ذکر است که مشتریانی که به هر علت از تمام مبلغ اعتبار خود در فرصت یک ماهه استفاده نکرده باشند؛ مانده اعتبار مصرف نشده آنان منقضی خواهد شد و در صورت تمایل با ارائه درخواست کتبی به شعبه بانک آینده می توانند نسبت به ارائه درخواست مجدد تسهیلات و یا تمدید بازه زمانی اقدام کنند

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام طرح طراوت بانک آینده در کانال تلگرام موضوعات تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شرایط ثبت نام طرح طراوت بانک آینده پاسخ دهند.