دینا / حقوقی / سایر موضوعات حقوقی / نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان

نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان، اینترنتی بوده و از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی تعبیه شده برای این امر، یعنی سایت inspection.tehran.ir صورت می گیرد. این مرکز، واقع در تهران، بلوار ارتش، ابتدای بلوار اوشان، زیر گذر امام علی (ع) است و شماره تلفن آن 96006000 021 می باشد.

 

برگه معاینه فنی، از مهم ترین مدارک مورد نیاز در خصوص خودروهایی است که 4 سال و بیشتر از تولید آن ها می گذرد و دولت، در راستای تسهیل اخذ این مدرک، مراکز معاینه فنی معتبر را در سراسر کشور، راه اندازی نموده است. 

 

از جمله این مراکز، مرکز معاینه فنی سیار اوشان است که قوانین خاصی در خصوص اخذ نوبت از این مرجع، وجود دارد و همین امر، ضرورت آشنایی با نحوه نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان، ساعات کاری، آدرس و شماره تلفن آن را ایجاب می نماید.


لذا در مقاله حاضر، سامانه اینترنتی نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان و نحوه دریافت نوبت از طریق آن، بررسی گردیده و آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری مرکز معاینه فنی سیار اوشان، ذکر شده است. علاقمندان به کسب اطلاعات در این باره می توانند، ادامه متن مقاله را دنبال کنند.

سامانه نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان

نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان، از طریق سامانه اینترنتی مخصوص این امر، صورت می گیرد و همین امر، ضرورت آشنایی با سامانه نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان را ایجاب می نماید. لذا در این تیتر، سامانه اینترنتی نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان، معرفی خواهد شد.

 

در حال حاضر، سایت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران که از طریق آدرس inspection.tehran.ir در دسترس است، سامانه اینترنتی نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان، محسوب می گردد و افراد می توانند با مراجعه به این سامانه و سپس، ورود به سامانه تهران من my.tehran.ir، نسبت به اخذ نوبت، اقدام کنند. (پس از کلیک برروی گزینه نوبت دهی در سایت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، فرد به سامانه اینترنتی تهران من، هدایت می شود.)

 

شایان ذکر است، در خصوص برخی مراکز واقع در تهران یا شهرستان که از سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو، برخوردار نبوده یا به سایت های انجام دهنده این امر، متصل نشده اند، طرح نوبت دهی معاینه فنی حضوری، اجرا می گردد و همین امر، ضرورت اطلاع از اینکه نوبت دهی کدام مراکز معاینه فنی اینترنتی نیست، همچنین، اطلاع از اینکه مراکز معاینه فنی خودرو تهران بدون وقت قبلی کدامند را ایجاب می کند.

نحوه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو سیار اوشان

نحوه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو سیار اوشان، بدین صورت است که فرد باید، اقدام به جستجوی آدرس سایت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران inspection.tehran.ir در مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود نماید و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، برروی گزینه "نوبت دهی"، کلیک کند.

 

نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان

 

در این مرحله، فرد به سامانه تهران من my.tehran.ir، هدایت می گردد و باید، شماره تلفن همراه خود را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

 سامانه اینترنتی نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان

 

در این گام، فرد باید، کد تایید ارسالی به تلفن همراه خود را در کادر مربوطه، وارد نماید.

 

 شماره تلفن نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان

 

در این قسمت، فرد باید، برروی گزینه حمل و نقل و سپس، گزینه "نوبت دهی معاینه فنی"، کلیک کند.

 

ساعت کاری مرکز معاینه فنی سیار اوشان

 

در این مرحله، فرد باید، موافقت خود با شرایط و ضوابط اخذ نوبت اینترنتی از مراکز معاینه فنی را اعلام نموده و به مرحله بعدی برود.

 

نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان

 

در این گام، فرد باید، نوع خودرو، نوع سوخت، مرکز معاینه فنی مد نظر خود، تاریخ و ساعت را تعیین کرده و برروی گزینه "کسر از کیف پول شهروندی و رزرو"، کلیک کند.

 

سامانه اینترنتی نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان

 

با طی باقی مراحل و پرداخت هزینه، فرد موفق خواهد شد، از سامانه اینترنتی نوبت دهی معاینه فنی خودرو سیار اوشان​، اخذ نوبت نماید. شایان ذکر است، در صورتی که نام معاینه فنی مد نظر فرد، در لیست مراکز معاینه فنی سایت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران نیست، فرد باید حضورا یا از طریق تلفن، اقدام به اخذ نوبت کند.

 

همچنین، بر اساس نکات مذکور در سایت نوبت دهی مراکز معاینه فنی، "استفاده از خدمات سیستم نوبت دهی خودروهای گاز سوز، در صورتی امکان پذیر است که این خودروها، دارای گواهی بازدید چشمی CNG و هیدرواستاتیک معتبر باشند؛ "خودروهای سواری دیزل، تنها در مراکز شقایق و شهدای زمان آباد، امکان اخذ نوبت اینترنتی دارند؛" خودروهای تک پلاک و فاقد پلاک، مجاز به ثبت نام اینترنتی نیستند و اخذ نوبت اینترنتی جهت خودروهای دوگانه سوز غیرکارخانه ای (دستی) که اسناد مالکیت خودرو اصلاح نگردیده است، امکان پذیر نمی باشد."

آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری مرکز معاینه فنی سیار اوشان

 آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو و موتور، از مهم ترین مواردی است که هر فرد متقاضی مراجعه به این مراکز، باید از آن ها، مطلع باشد. لذا در این تیتر، آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری مرکز معاینه فنی سیار اوشان، ذکر خواهد شد. 

 

آدرس مرکز معاینه فنی سیار اوشان: تهران، بلوار ارتش، ابتدای بلوار اوشان، زیر گذر امام علی (ع)

 

شماره تلفن سامانه پاسخگو مرکز معاینه فنی سیار اوشان و سایر مراکز واقع در تهران: 96006000 021

 

ساعت کاری مرکز معاینه فنی سیار اوشان: شنبه تا پنج شنبه: 7:00 الی 18 است و این مرکز، جمعه ها، تعطیل می باشد. شایان ذکر است، این واحد زیرمجموعه واحد بیهقی است. (البته این ساعات، در فصل های مختلف سال، اندکی تغییر پیدا خواهند کرد.)

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان​ در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه نوبت دهی مرکز معاینه فنی سیار اوشان​ پاسخ دهند.