دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سامانه شفافیت شهرداری تهران

سامانه شفافیت شهرداری تهران shafaf.tehran.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه شفافیت شهرداری تهران، از تاریخ 21 فروردین 1397 و با هدف شفاف سازی عملکرد شهرداری این استان، آغاز به کار نموده و شهروندان می توانند با جستجوی آدرس shafaf.tehran.ir، به صفحه اصلی سایت سامانه و مواردی چون، اطلاعات مربوط به معاملات و صورت حساب های مالی، دسترسی یابند.

 

نقش فراگیر و گسترده شهرداری ها در زندگی شهروندان، ضرورت شفافیت و نظارت بر عملکرد این نهاد را هم توسط مراجع ذی صلاح و هم توسط مردم عادی جامعه، ایجاب می نماید و همین امر، دولت را بر آن داشته تا سیاست های مختلفی را در راستای شفافیت اعمال و اقدامات شهرداری ها، طراحی و پیاده سازی کند.

 

ازجمله اقدامات صورت گرفته در خصوص موارد مذکور، راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری تهران است که به نام هایی چون، سامانه شفافیت کارکنان شهرداری تهران، سامانه پرسنل شهرداری تهران​ و سامانه شفافیت حقوق​ پرسنل شهرداری نیز معروف می باشد و اطلاعات و خدمات مختلفی را به شهروندان، ارائه می دهد.


با توجه به ابهامات و پرسش های فراوانی که پیرامون کاربرد سایت شفافیت شهرداری تهران وجود دارد، در مقاله حاضر، سامانه شفافیت شهرداری تهران، معرفی گردیده و در خصوص امکانات این سایت shafaf.tehran.ir و نحوه بهره مندی از آن ها، توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سامانه شفافیت شهرداری تهران کلیک کنید.

 

سامانه شفافیت شهرداری تهران shafaf.tehran.ir

 

کاربران، برای ورود به سامانه شفافیت شهرداری تهران باید، به آدرس shafaf.tehran.ir​ مراجعه کنند.

سامانه شفافیت شهرداری تهران

سامانه شفافیت شهرداری تهران، از تاریخ 21 فروردین 1397 و با هدف شفاف سازی عملکرد شهرداری تهران، آغاز به کار نموده و در واقع، بستری نظارتی است که امکان شفاف سازی کلیه اقدامات انجام شده توسط شهرداری را فراهم می سازد. از مهم ترین اهدافی که توسط سایت شفافیت شهرداری تهران دنبال می گردد، می توان به مواردی که در ادامه ذکر خواهند شد، اشاره کرد: 

 

شفاف سازی کلیه اطلاعات مالی، بودجه ها و درآمدهای حاصله از شهرداری؛ شفاف سازی کلیه پروژه ها، اعم از انتخاب پیمانکار و بودجه تخصیص یافته؛ شفاف سازی برنامه های حال و آتی شهرداری؛ جلوگیری از فساد، تخلفات و انحرافات سازمانی و ساختمانی؛ حمایت از ذی نفعان و توسعه عدالت شهری.

 

شایان ذکر است، هدف اصلی این سامانه که به سایت شفافیت کارکنان شهرداری تهران نیز معروف است، تکریم ارباب رجوع، افزایش تعامل سازنده شهرداری ها با شهروندان و دستیابی به شهری مشارکت محور می باشد و شهروندان می توانند، از طریق آدرس shafaf.tehran.ir، وارد سایت سامانه شده و از خدمات و امکانات تعبیه شده در آن، استفاده نمایند.

امکانات سامانه شفافیت کارکنان شهرداری تهران

در پاسخ به این پرسش که امکانات سامانه شفافیت کارکنان شهرداری تهران shafaf.tehran.ir چیست؟ باید گفت، در حال حاضر، مهم ترین خدمات و امکاناتی که با جستجوی آدرس سایت shafaf.tehran.ir​، در اختیار افراد قرار می گیرد، عبارتند از:

 

اطلاعات مربوط به معاملات، اعم از اطلاعات هزینه‌ ای، درآمدی، مشارکتی و سرمایه گذاری، ملکی، حواله و ليست تهاتر املاک.

 

اطلاعات مربوط به شهرسازی، اعم از پرونده‌ های تخریب و نوسازی، پرونده‌ های صادره در باغات، پرونده‌ های تغییر کاربرد، تعارض منافع مهندسین ناظر، شناسنامه اراضی مشجر، مصوبات كميسيون ماده پنج، آرای قطعی کمیسیون ماده هفت، نحوه محاسبه عوارض ساختمان.

 

اطلاعات مربوط به منابع انسانی، اعم از اطلاعات معاونان شهردار تهران، شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران، مدیران کل و معاونین، مدیران عامل و معاونین، اعضای هیئت مدیره و کارکنان.

 

اطلاعات مربوط به پژوهش ها و مطالعات، طرح ها، کتاب‌ ها و فرصت های سرمایه گذاری.

 

اطلاعات مربوط به قوانین و مقررات، اعم از سامانه جامع قوانین و مقررات شهری، مصوبات شورای اسلامی شهر تهران، اسناد و ضوابط و بخشنامه های شهرسازی و معماری.

 

اطلاعات مربوط به برنامه و بودجه، اعم از مصوبه، گزارش عملکرد مالی، گزارش تفریغ، گزارش مطالبات و بدهی ها، مصوبه برنامه چهارم تحول و پیشرفت، معافيت‌ ها، تخفيفات و بخشودگی ‌ها و پروژه های من شهردارم.

 

اطلاعات مربوط به پیام های 137 پلاس، اعم از پيام خدمات و فوريت‌ های شهری، پيام شكايات و انتقادات و پيشنهادات.

 

اطلاعات مربوط به صورت های مالی، اساسنامه و آیین نامه های مالی و معاملاتی ستاد و مناطق، سازمان‌ ها، شرکت‌ ها و گزارش تلفیق.

 

اطلاعات مربوط به سفرهای خارجی کارکنان، مراکز انتفاعی، دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری، تقويم سالانه نمایشگاه شهر آفتاب، نرخ مصوب خطوط حمل و نقل، پل های عابر پیاده، مساعدت به موسسات، اطلاعات مجموعه های ورزشی، لیست موزه ها، کارشناسان رسمی و وکلای شهرداری.

نحوه بهره مندی از امکانات سایت شفافیت شهرداری تهران

نحوه بهره مندی از امکانات سایت شفافیت شهرداری تهران، بدین صورت است که متقاضی باید، آدرس سایت شفافیت کارکنان شهرداری تهران shafaf.tehran.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی، برروی گزینه مد نظر خود، کلیک کند.

 

 سایت شفافیت کارکنان شهرداری تهران shafaf.tehran.ir

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات سامانه شفافیت شهرداری تهران در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات سامانه شفافیت شهرداری تهران پاسخ دهند.