دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سایت اداره برق استان سمنان

سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سایت اداره برق استان سمنان که از طریق آدرس semrec.co.ir در دسترس است، از سوی اداره برق این استان، راه اندازی شده تا خدمات غیرحضوری و آنلاینی نظیر درخواست انشعاب برق و خدمات صورت حساب قبض را به مشترکین خود ارائه دهد و افراد بتوانند از طریق آن، به امکاناتی چون، ثبت خسارت لوازم برقی، دسترسی یابند.

 

وزارت نیرو، یکی از مهم ترین وزارت خانه هایی است که در خصوص مواردی چون، تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی فعالیت می‌ نماید و در راستای ایفای هرچه بهتر نقش خود در حوزه انرژی الکتریکی، اقدام به تاسیس ادارات برق، در تمامی استان ها و شهرستان های کشور نموده است.

 

اداره برق استان سمنان از جمله زیر مجموعه های وزارت نیرو است که خدمات مختلفی را به مشترکین خود، ارائه می دهد و به تازگی، در راستای رفاه حال شهروندان، اقدام به راه اندازی سایت و سامانه مخصوص نموده تا مشترکین اداره برق استان سمنان بتوانند، برخی خدمات مهم را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، دریافت کنند. 

 

لذا در مقاله حاضر، پیرو آشنایی بیشتر شهروندان ساکن استان سمنان، سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir، معرفی شده، نحوه ورود به سامانه و خدمات غیرحضوری مشترکین اداره برق استان سمنان،قبض برق بررسی گردیده و در خصوص سایر امکانات این سایت و نحوه دسترسی به جدول قطعی برق اراک شماره تلفن گویا، آدرس و تلفن اداره برق سمنان، توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سایت اداره برق استان سمنان کلیک کنید.

 

سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir

 

کاربران، برای ورود به سایت اداره برق استان سمنان باید، به آدرس semrec.co.ir مراجعه کنند.

سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir

در معرفی سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir باید گفت، با توجه به رواج استفاده از اینترنت و گوشی های هوشمند و در راستای رفاه حال مشترکین، اداره برق استان سمنان، اقدام به راه اندازی سایت و سامانه مخصوص نموده، تا شهروندان ساکن این استان بتوانند، با کمترین هزینه و از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر، به خدمات غیرحضوری مشترکین اداره برق، دسترسی پیدا کنند و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمت مد نظر خود را دریافت نمایند.

 

سایت اداره برق استان سمنان، از طریق آدرس semrec.co.ir در دسترس است و مشترکین اداره برق استان سمنان می توانند، با جستجوی آدرس سایت در مرورگر کامپیوتر یا تلفن همراه خود، به صفحه اصلی سامانه، دسترس یافته و از خدمات غیرحضوری پیش بینی شده در سایت برای مشترکین، بهره مند گردند.

 

امکان اعتراض به قبض برق، از مهم ترین مواردی است که توسط اداره برق، مورد پیش بینی قرار گرفته و علاقمندان به کسب اطلاعات درباره نحوه و مراحل این امر می توانند، مقاله پیشنهادی در لینک حتما بخوانید را مورد بررسی و مطالعه، قرار دهند.

ورود به سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir

از آنجا که استفاده از امکانات و خدمات غیرحضوری سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir، مستلزم ورود به سامانه این سازمان می باشد، در این تیتر از مقاله دینا، نحوه ورود به سایت شرکت توزیع برق استان سمنان، توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سایت شرکت توزیع برق استان سمنان، فرد باید، آدرس semrec.co.ir را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه خود، جستجو نماید تا به صفحه اصلی سایت این شرکت از شرکت های دولتی، هدایت شود.

 

خدمات سایت اداره برق استان سمنان

 

با ورود به صفحه اصلی سایت شرکت توزیع برق استان سمنان semrec.co.ir امکانات و خدمات غیرحضوری مخصوص مشترکین این سازمان، قابل مشاهده است و فرد می تواند، با کلیک برروی خدمت مد نظر خود یا گزینه میز خدمت الکترونیک، از امکانات سامانه، استفاده کند. 

خدمات غیر حضوری مشترکین اداره برق استان سمنان

همانطور که در مقدمه و تیتر اول مقاله، مورد اشاره قرار گرفت، سایت اداره برق استان سمنان، راه اندازی شده تا خدمات آنلاین و غیرحضوری را به مشترکین این سازمان، ارائه نماید. مهم ترین و کاربردی ترین خدمات غیرحضوری مشترکین اداره برق استان سمنان، عبارتند از:

 

درخواست انشعاب برق و پیگیری انشعاب درخواستی 

درخواست قطعی موقت برق

رویت قبوض

 استعلام بدهی

پراخت قبض

ثبت درخواست بررسی صورت حساب و پیگیری درخواست

دسترسی به اطلاعات سوابق مصرف و پرداخت

ارائه قبوض برق تجمیعی سازمان ها و ادارات

گزارش استفاده غیرمجاز از برق

 

شایان ذکر است، در اغلب موارد و در سایت اداره برق بیشتر استان ها، خدمات غیرحضوری مشترکین اداره برق، از طریق یکی از زیر سامانه های سایت اداره برق، یعنی سایت برق من، ارائه می شود و فرد برای استفاده از خدمات غیر حضوری و پس از کلیک برروی خدمت مد نظر خود، به سایت برق من bargheman.com، هدایت خواهد شد؛ بنابراین، بهتر است افراد، در سامانه برق من، ثبت نام نمایند یا اپلیکیشن موبایلی آن را دانلود کنند.

 

در بیشتر اوقات، لینک دانلود اپلیکیشن برق من یا لینک سایت برق من، در بخش مربوط به میز خدمت الکترونیک سایت ادارات برق، موجود می باشد و این امکان نیز فراهم است تا متقاضی استفاده از خدمات غیرحضوری مشترکین اداره برق، مستقیما، آدرس سایت برق من bargheman.com را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه خود، جستجو نماید و پس از ثبت نام در سایت و ورود به حساب کاربری خود، از خدمات غیر حضوری مربوط به مشترکین اداره برق، استفاده کند.

 

مشاهده قبض برق سمنان

برای مشاهده قبض برق سمنان، شهروندان باید، به سایت برق من، مراجعه نمایند؛ همانطور که در تیتر سوم مقاله نیز مورد اشاره قرار گرفت، در اغلب موارد، سایت ادارات برق سراسر کشور، خدمات آنلاین و غیرحضوری خود را از طریق سامانه برق من bargheman.com، به مشترکین، ارائه می کنند و اداره برق استان سمنان نیز از این امر، مسثتنی نیست.

 

بنابراین، شهروندان ساکن سمنان، برای مشاهده قبض برق خود، باید آدرس bargheman.com را در مرورگر خویش، جستجو کرده و از سمت چپ صفحه، برروی علامت سه خط، کلیک کنند.

 

خدمات غیرحضوری مشترکین اداره برق استان سمنان

 

در این مرحله، افراد باید، برروی گزینه "ورود/ثبت نام"، کلیک کنند.

 

خدمات غیرحضوری سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir

 

در ادامه، اشخاص باید، شماره همراهی که با آن، در سامانه برق من، ثبت نام کرده اند را در کادر مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ادامه"، کلیک کنند.

 

 شماره اداره برق استان سمنان

 

در این مرحله، افراد باید، کد ارسالی به تلفن همراه خود را در کادر مربوطه، وارد کنند.

 

سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir

 

در این قسمت، افراد به پورتال کاربری خود در سایت برق من، دسترسی خواهند یافت و برای مشاهده قبض برق خود، باید از فیلد صورتحساب، گزینه "مشاهده آخرین قبض/تسویه بدهی" را انتخاب کنند و شناسه قبض برق خود را در کادر مربوطه، وارد نمایند.

 

 خدمات سایت اداره برق استان سمنان

 

با درج شناسه و کلیک برروی علامت مربوط به جستجو، فرد به قبض برق خود، دسترسی خواهد یافت. در شرایطی که افراد، از شناسه قبض برق خود، مطلع نیستند یا به آن، دسترسی ندارند، می توانند در مرحله ابتدایی، از فیلد صورتحساب، برروی گزینه "جستجوی بدون شناسه قبض"، کلیک کنند. در این شرایط، صفحه ای مشابه تصویر زیر، به افراد، نمایش داده خواهد شد و با درج اطلاعات مورد نیاز می توانند، قبض برق خود را مشاهده نمایند.

 

 خدمات غیرحضوری مشترکین اداره برق استان سمنان

 

در صورتی که فرد بخواهد از خدمات دیگر مربوط به قبض برق که به صورت غیرحضوی در سامانه برق من، ارائه می گردند، بهره مند شود، می تواند از فیلد صورتحساب، گزینه مد نظر خود را انتخاب کرده و با طی باقی مراحل، خدمت مد نظر خود را دریافت کند.

 

شماره تلفن گویا و تلفن قطعی برق استان سمنان

یکی از پرسش هایی که مشترکین ادارات برق اکثر استان ها، ازجمله مشترکین اداره برق استان سمنان مطرح می نمایند، مبنی بر این است که آیا تلفن گویایی برای اعلام و استعلام قطعی برق سمنان، وجود دارد و در صورت مثبت بودن پاسخ، شماره تلفن گویا و تلفن قطعی برق سمنان، چیست؟

 

در پاسخ به پرسش مذکور باید گفت، بله، شرکت توزیع نیروی برق، در راستای رفاه حال مشترکین ادارات برق سراسر کشور، اقدام به راه اندازی سامانه تلفنی گویا، تحت عنوان سامانه فوریت های برق نموده و افراد سراسر کشور، از جمله ساکنین سمنان، می توانند برای اعلام و استعلام قطعی برق، با این شماره، تماس حاصل نمایند.

 

شماره تلفن گویا و تلفن قطعی برق سمنانو سراسر کشور، 121 است و از طریق تماس با این شماره، می توان از جدول خاموشی های منطقه سکونت خود، مطلع شد یا مواردی چون، خاموشی های معابر و مشکلات برق را گزارش کرد. در ادامه، آدرس و شماره تلفن اداره برق استان سمنان، ارائه خواهد گردید.

 

آدرس و تلفن اداره برق استان سمنان

در تیترهای قبلی مقاله، سایت اداره برق استان سمنان و نحوه ورود به آن، بررسی گردید و درباره خدمات غیرحضوری مشترکین اداره برق استان سمنان، توضیح داده شد. در این تیتر از مقاله، آدرس و تلفن اداره برق استان سمنان، ذکر خواهد گردید تا خوانندگان محترم، در صورت نیاز از آن، استفاده نمایند.

 

شماره اداره برق سمنان: 33322002-023

 

آدرس اداره برق استان سمنان: سمنان ، بلوار قدس ، خیابان برق ، شرکت برق منطقه ای سمنان.

 

جدول قطعی برق استان سمنان

یکی از استراتژی های وزارت نیرو و ادارات برق سراسر کشور در راستای کنترل و مدیریت مصرف انرژی، ایجاد خاموشی های مقطعی و قطعی برق (با اعلام قبلی به مشترکین) است، همچنین، این امکان وجود دارد که در راستای انجام برخی تعمیرات، لازم باشد تا برای ساعاتی، برق یک منطقه از شهر، توسط اداره برق، قطع گردد؛

 

لذا، امکان طرح این پرسش از سوی مشترکین اداره برق استان سمنان، وجود دارد که آیا دسترسی به اطلاعات مربوط به ساعت و روزهای خاموشی، امکان پذیر است یا خیر و چگونه می توان به جدول قطعی برق سمنان دسترسی یافت؟

 

در پاسخ به پرسش مذکور باید گفت، بله، در اغلب موارد، سایت ادارات برق استان ها، جدول قطعی برق و ساعات خاموشی را در سایت خود، ارائه می دهند و فرد می تواند، با کلیک برروی گزینه مربوط به این امر، به جدول قطعی برق، دسترسی یافته و از ساعات خاموشی، مطلع شود.

 

همچنین، امکان استعلام خاموشی های جاری و برنامه ریزی شده، از طریق مراجعه به پورتال شخصی در سامانه برق من به آدرس bargheman.com، انتخاب گزینه های خاموشی و خاموشی های من و درج شناسه قبض نیز، وجود دارد. 

 

در صورتی عدم وجود جدول خاموشی در سایت اداره برق استان یا شهرستان مد نظر فرد یا عدم امکان مراجعه به سایت برق من، تنها راه اطلاع از ساعات خاموشی، تماس با اداره برق محل سکونت می باشد. (در بیشتر مواقع، ادارات برق، از طریق پیامک، قطعی مقطعی برق را به مشترکینی که آن ها در سامانه ادارات برق، ثبت شده، اعلام می کنند.)

 

شایان ذکر است، در صورتی که فرد، در سامانه برق من، ثبت نام کند و بدین واسطه، همراه وی در اداره برق موجود باشد، می تواند از طریق تماس با سامانه گویای 121 و گیری داخلی مورد نظر، از قطعی های احتمالی منطقه سکونت خود، مطلع گردد یا همراه خود را برای اطلاع رسانی پیامکی، ثبت کند. 

 

مشترکین اداره برق استان سمنان، برای دسترسی به جدول قطعی برق در سایت برق من، باید آدرس bargheman.com را در مرورگر خود، جستجو نمایند و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سایت، برروی علامت سه خط کنار صفحه، کلیک کنند.

 

 خدمات غیرحضوری سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir

 

سپس باید، گزینه "ورود/ثبت نام" در سامانه را انتخاب نمایند.

 

 شماره اداره برق استان سمنان

 

در این گام، افراد باید، شماره همراهی که با آن، در سایت برق من، ثبت نام نموده اند را در کادر مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه ادامه، کلیک کنند.

 

سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir

 

در این مرحله، افراد باید، کد دریافتی را در کادر مربوطه وارد کنند.

 

 خدمات سایت اداره برق استان سمنان

 

در ادامه، افراد وارد پورتال شخصی خویش، در سایت برق من خواهند شد و باید، از فیلد خاموشی، برروی گزینه خاموشی های من، کلیک کنند و در کادر مربوط به شناسه قبض، شناسه قبض برق خود را درج نمایند.

 

خدمات غیرحضوری مشترکین اداره برق استان سمنان

 

در این مرحله، اشخاص صفحه ای مشابه تصویر زیر را مشاهده خواهند کرد و با کلیک برروی گزینه "خاموشی های جاری" یا "خاموشی های برنامه ریزی شده"، به جدول خاموشی برق منطقه خود، دسترسی خواهند یافت.

 

خدمات غیرحضوری سایت اداره برق استان سمنان semrec.co.ir

 

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه برق من bargheman.com و امکانات آن می توانند، مقاله پیشنهادی در لینک بیشتر بخوانید را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند. در ادامه، سایر امکانات سایت اداره برق استان سمنان، توضیح داده خواهد شد.

 

سایر امکانات سایت اداره برق استان سمنان

در تیترهای پیشین، برخی از مهم ترین خدمات غیرحضوری مشترکین اداره برق استان سمنان که از طریق سایت semrec.co.ir در دسترس هستند، ذکر گردید. در این تیتر از مقاله دینا، درباره سایر امکانات سایت اداره برق استان سمنان، توضیح داده خواهد شد. سایر امکاناتی که از طریق جستجوی آدرس semrec.co.ir، در دسترس مشترکین اداره برق استان سمنان خواهند بود، عبارتند از:

 

دسترسی به شماره تلفن خدمات مشترکین اداره برق و شماره بازرسی اداره برق استان

دسترسی به قوانین و مقررات عمومی تامین برق

دسترسی به نرخ تعرفه های برق

دسترسی به راهنمای قرائت کنتور توسط مشترک

دسترسی به اطلاعیه ها و بخشنامه ها

دسترسی به سامانه بیمه خسارت حوادث ناشی از برق مشترکین خانگی و تجاری. علاقمندان به کسب اطلاعات در خصوص نحوه و مراحل شکایت از اداره برق می توانند، مقاله پیشنهادی در لینک در ادامه بخوانید را مورد بررسی و مطالعه، قرار دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و خدمات غیرحضوری سایت اداره برق استان سمنان در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات و خدمات غیرحضوری سایت اداره برق استان سمنان پاسخ دهند.