دینا / سرمایه گذاری / بازار سرمایه و بورس / کارگزاری دانایان

کارگزاری دانایان

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه کارگزاری دانایان، برای انجام اموری چون، ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری و ورود به سامانه های معاملاتی آن، راه اندازی گردیده و فرد می تواند با جستجوی آدرس danayan.broker، ورود به صفحه اصلی سایت و انتخاب گزینه خدمت مد نظر خود، از امکانات سامانه، استفاده نماید.

 

امروزه در سراسر دنیا از جمله در ایران، فعالیت در حوزه بورس کالا، اوراق بهادار، طلا و...، طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد بسیاری از این طریق، اقدام به کسب درآمد می نمایند و به طور ضمنی، به رشد و پیشرفت چرخه اقتصادی کشور کمک می کنند.

 

همین امر، باعث گردیده تا نهاد ها و مراجع بسیاری، اقدام به راه اندازی کارگزاری نموده و به فعالین بورسی، ارائه خدمت کنند. از جمله این مراجع، دانایان است که همانند، برای رفاه حال مشتریان خود، کارگزاری دانایان را تاسیس و راه اندازی کرده و انجام فعالیت های بورسی به صورت غیرحضوری و آنلاین را، میسر ساخته است.

 

با توجه به خدمات کاربردی کارگزاری دانایان، در مقاله حاضر، سامانه، ورود به سیستم و نحوه ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری دانایان، همچنین، سایت سهام عدالت و بورس کالا این کارگزاری، بررسی گردیده و درباره مواردی چون، دانلود اپلیکیشن موبایلی، نحوه دسترسی به آدرس شعب و خدمات و امکانات باشگاه مشتریان کارگزاری دانایان، صحبت شده است.

سامانه کارگزاری دانایان danayan.broker

سامانه کارگزاری دانایان که از طریق آدرس danayan.brokerدر دسترس می باشد، از سوی شرکت کارگزاری دانایان، راه اندازی گردیده تا به مشتریان بورسی دانایان و فعالین اقتصادی ای که تمایل دارند از سوی این کارگزاری، اقدام به فعالیت های بورسی نمایند، به صورت آنلاین و برخط، ارائه خدمت نماید.

 

متقاضیان استفاده از خدمات سامانه کارگزاری دانایان danayan.broker، می توانند با ثبت نام سامانه سجام، اخذ کد بورسی و سپس، ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری دانایان، از خدمات آنلاین و برخط تعبیه شده در سامانه danayan.broker، بهره مند گردند. برخی از مهم ترین و کاربردی ترین امکانات سایت کارگزاری دانایان، عبارتند از:

 

ورود به سامانه معاملات آنلاین، سامانه بورس کالا و انرژی و انجام معامله به صورت برخط؛ دسترسی به سایت باشگاه مشتریان کارگزاری دانایان و بهره مندی از تخفیفات و تسهیلات این بخش؛ دسترسی به راه های ارتباطی با مشاورین و مسئولین کارگزاری دانایان و....

ورود به سیستم کارگزاری دانایان danayan.broker

استفاده از امکانات سامانه کارگزاری دانایان danayan.broker، مستلزم داشتن کد بورسی و ورود به سیستم کارگزاری دانایان است. نحوه ورود به سامانه و سیستم کارگزاری دانایان، بدین صورت است که متقاضی باید، آدرس danayan.broker​ را در مرورگر خود، جستجو نماید تا به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت شود.

 

کارگزاری دانایان

 

در صورتی که فرد، قصد داشته باشد از طریق صفحه اصلی سایت، وارد سامانه های معاملاتی کارگزاری دانایان گردد، باید بر روی گزینه آنلاین پلاس کارگزاری دانایان، کلیک کند.

 

ورود به سایت کارگزاری دانایان danayan.broker

 

چنانچه فرد در مرحله پیشین، گزینه "آنلاین پلاس کارگزاری دانایان" را انتخاب کرده باشد، به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند پس از درج نام کاربری، رمز عبور و اعداد تصویر امنیتی، به پورتال خود، دسترسی یابد.

 

 ثبت نام غیرحضوری کارگزاری دانایان

 

افرادی که قصد ورود به سامانه معاملات آنلاین و بر خط کارگزاری دانایان را دارند می توانند از طریق لینک online.danayan.broker به طور مستقیم وارد سامانه معاملات بر خط شوند.از آنجا که ورود به سامانه های معاملاتی کارگزاری دانایان، مستلزم ثبت نام در این سامانه است، در تیتر بعدی، نحوه ثبت نام غیرحضوری کارگزاری دانایان، مورد بررسی قرار گرفته و مراحل آن، ضمن ارائه یک راهنمای تصویری، توضیح داده شده است.

ثبت نام غیرحضوری و آنلاین کارگزاری دانایان

برای ثبت نام غیرحضوری و آنلاین کارگزاری دانایان، فرد باید آدرس danayan.broker را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه هوشمند خود، جستجو نموده و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر گزینه "ثبت نام غیرحضوری" را انتخاب کند.

 

 ثبت نام کارگزاری دانایان

 

در این مرحله، فرد باید، شماره همراه خود و اعداد تصویر امنیتی را در کادر مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ادامه"، کلیک کند.

 

کارگزاری دانایان

 

در این گام، فرد باید، کد تایید ارسالی به تلفن همراه و کد ملی خود را در کادر مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ثبت کد تایید"، کلیک کند.

 

 ورود به سایت کارگزاری دانایان danayan.broker

 

در این قسمت، فرد باید احراز هویت انجام دهد.

 

ثبت نام غیرحضوری کارگزاری دانایان

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام غیرحضوری در سامانه کارگزاری دانایان، به اتمام خواهد رسید و فرد می تواند با نام کاربری و رمز عبور انتخابی، وارد سامانه های معاملاتی کارگزاری دانایان شده و فعالیت های بورسی مد نظر خود را انجام دهد.

 

سامانه سهام عدالت کارگزاری دانایان

در توضیح نحوه ورود به سامانه سهام عدالت کارگزاری دانایان و امکان فروش سهام عدالت از طریق سایت کارگزاری دانایان باید گفت، در گذشته، در سامانه کارگزاری دانایان danayan.broker، گزینه ای تحت عنوان سهام عدالت، وجود داشت و افراد می توانستند با کلیک بر روی گزینه مذکور و طی مراحل مورد نیاز، نسبت به فروش سهام عدالت خود، اقدام کنند.

 

امروزه، این گزینه، در سامانه کارگزاری دانایان danayan.broker، موجود نیست و بنابراین، صحبت از مواردی چون، نحوه ورود به سامانه سهام عدالت دانایان و امکان فروش سهام عدالت از طریق سایت کارگزاری دانایان، امکان پذیر نمی باشد.

 

متقاضیان فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری های آن باید، حضورا و با در دست داشتن مدارک لازم، از جمله مدارک هویتی، به آدرس شعب  کارگزاری های آن، مراجعه کرده و نسبت به فروش سهام عدالت خود، اقدام کنند.

 

بورس کالا کارگزاری دانایان

بورس کالا، از جمله بازارهای سازمان یافته ای است که در آن، امکان معامله منظم کالاهایی معین، با روش‌ های تعریف شده، وجود دارد و عرضه‌ کنندگان و خریداران متمایل به فعالیت در بازار بورس کالا می توانند، برای انجام معاملات خود، از طریق کارگزاری بورس کالای دانایان، اقدام کنند. 

 

متقاضیان فعالیت در بازار بورس کالا از طریق کارگزاری دانایان ، می توانند پس از طی مراحل لازم برای فعالیت در این حوزه ( یعنی، بعد از اخذ کد بورس کالا و افتتاح حساب وکالتی)، به صورت غیرحضوری و با طی مراحلی که در تیترهای پیشین ذکر شد، در کارگزاری دانایان، ثبت نام کرده و برای دسترسی به حساب کاربری خود در بورس کالا کارگزاری دانایان، به آدرس danayan.ebgo.ir مراجعه نمایند.

 

هنگامی که فرد، آدرس danayan.ebgo.ir  را در مرورگر خود، جستجو نماید، به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند، با درج نام کاربری و رمز عبور، وارد پورتال خود در بورس کالای کارگزاری دانایان گردد.

 

 ثبت نام کارگزاری دانایان

 

ثبت نام در بورس کالا، قواعد و مراحل مخصوص به خود را داشته و با توجه به اهمیت طی درست مراحل ثبت نام در این حوزه، مطالعه مقاله پیشنهادی در لینک زیر، به علاقمندان کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع، توصیه می گردد.

 

دانلود اپلیکیشن و نرم افزار کارگزاری دانایان

دسترسی به نسخه موبایلی تحت وب کارگزاری دانایان، از طریق آدرس mobile.danayan.broker ممکن و میسر است و در حال حاضر، سایت و سامانه ای برای دانلود اپلیکیشن کارگزاری دانایان، از سوی این کارگزاری، معرفی نشده و در سایت هایی نظیر مایکت یا بازار، برنامه ای تحت عنوان وب اپلیکیشن همراه پلاس کارگزاری ، برای دانلود، وجود ندارد.

 

علاقمندان ورود به صفحه نسخه موبایلی و تحت وب کارگزاری دانایان، باید آدرس mobile.danayan.broker را در مرورگر خود، جستجو نمایند و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر و مطالعه موارد تذکر داده شده، برروی گزینه "بستن"، کلیک کنند.

 

کارگزاری دانایان

 

در این مرحله، افراد باید، نام کاربری و رمز عبور خود در کارگزاری دانایان را در کادرهای مربوطه، وارد کرده تا به پورتال شخصی خویش در این کارگزاری، دسترسی یابند.

 

 ورود به سایت کارگزاری دانایان danayan.broker

 

از مزایای استفاده از نسخه موبایلی تحت وب کارگزاری دانایان، این است که پس از طی مراحل بالا و در هنگام ورود به صفحه کاربری، فرد با فضایی مناسب تلفن همراه، روبرو خواهد شد و این امر، انجام معامله با تلفن همراه از طریق سامانه کارگزاری دانایان را آسان تر می سازد.

 

شعب کارگزاری دانایان

سامانه کارگزاری دانایان، این امکان را برای مشتریان و اعضای عضو در این کارگزاری، فراهم آورده تا بتوانند به صورت غیرحضوری و صرفا از طریق ورود به سامانه danayan.broker، به آدرس و لیست شعب کارگزاری دانایان در سراسر کشور، دسترسی یابند.

 

برای این امر، افراد باید، آدرس سامانه کارگزاری دانایان danayan.broker را در مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود، جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سایت گزینه "شعب" را انتخاب کنند.

 

ثبت نام غیرحضوری کارگزاری دانایان

 

با انتخاب گزینه "شعب"، فرد به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند به آدرس و اطلاعات شعب دسترسی یابد.

 

 ثبت نام کارگزاری دانایان

 

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، اطلاعات نمایش داده شده، جزئیاتی چون، آدرس، شماره تماس و کد پستی شعب کارگزرای در شهر انتخاب شده را در اختیار فرد، قرار می دهد. در ادامه، درباره باشگاه مشتریان کارگزاری دانایان، توضیح داده خواهد شد.

 

باشگاه مشتریان کارگزاری دانایان

سامانه باشگاه مشتریان کارگزاری دانایان که از طریق آدرس danayan.broker، در دسترس است، از زیر مجموعه های سامانه کارگزاری دانایان بوده و با هدف ارائه خدمات و تسهیلات ویژه و به عبارتی، قدردانی از مشتریان وفادار کارگزاری، راه اندازی گردیده است.

 

مواردی چون، اعطای بسته اعتباری، جوایز نقدی و غیر نقدی، اطلاع رسانی و اشتراک اطلاعات بورسی، از جمله خدمات و تسهیلاتی است که از سوی باشگاه مشتریان کارگزاری دانایان، به مشتریان این کارگزاری، ارائه می گردد و معیار بهره مندی از تسهیلات و جوایز باشگاه، فاکتورهایی نظیر فعالیت معاملاتی مشتری، می باشد.

 

متقاضیان ورود به حساب کاربری یا ثبت نام در باشگاه مشتریان کارگزاری دانایان باید، آدرس danayan.broker را در مرورگر خود، جستجو نمایند و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، گزینه باشگاه مشتریان انتخاب کنند.

 

کارگزاری دانایان

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در کارگزاری دانایان در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه ثبت نام در کارگزاری دانایان پاسخ دهند.