دینا / سرمایه گذاری / بازار سرمایه و بورس / کارگزاری کاریزما

کارگزاری کاریزما

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه کارگزاری کاریزما، برای انجام اموری چون، ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری و ورود به سامانه های معاملاتی آن، راه اندازی گردیده و فرد می تواند با جستجوی آدرس charisma.ir، ورود به صفحه اصلی سایت و انتخاب گزینه خدمت مد نظر خود، از امکانات سامانه، استفاده نماید.

 

امروزه در سراسر دنیا از جمله در ایران، فعالیت در حوزه بورس کالا، اوراق بهادار، طلا و...، طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد بسیاری از این طریق، اقدام به کسب درآمد می نمایند و به طور ضمنی، به رشد و پیشرفت چرخه اقتصادی کشور کمک می کنند.

 

همین امر، باعث گردیده تا نهاد ها و مراجع بسیاری، اقدام به راه اندازی کارگزاری نموده و به فعالین بورسی، ارائه خدمت کنند. از جمله این مراجع، کاریزما است که ، برای رفاه حال مشتریان خود، کارگزاری کاریزما را تاسیس و راه اندازی کرده و انجام فعالیت های بورسی به صورت غیرحضوری و آنلاین را، میسر ساخته است.

 

با توجه به خدمات کاربردی کارگزاری کاریزما، در مقاله حاضر، سامانه، ورود به سیستم و نحوه ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری کاریزما، همچنین، سایت سهام عدالت و بورس کالا این کارگزاری، بررسی گردیده و درباره مواردی چون، دانلود اپلیکیشن موبایلی، نحوه دسترسی به آدرس شعب و خدمات و امکانات باشگاه مشتریان کارگزاری کاریزما، صحبت شده است.

سامانه کارگزاری کاریزما charisma.ir

سامانه کارگزاری کاریزما که از طریق آدرس charisma.ir در دسترس می باشد، از سوی شرکت کارگزاری کاریزما، راه اندازی گردیده تا به مشتریان بورسی کاریزما و فعالین اقتصادی ای که تمایل دارند از سوی این کارگزاری، اقدام به فعالیت های بورسی نمایند، به صورت آنلاین و برخط، ارائه خدمت نماید.

 

متقاضیان استفاده از خدمات سامانه کارگزاری کاریزما charisma.ir، می توانند با ثبت نام سامانه سجام، اخذ کد بورسی و سپس، ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری کاریزما، از خدمات آنلاین و برخط تعبیه شده در سامانه charisma.ir، بهره مند گردند. برخی از مهم ترین و کاربردی ترین امکانات سایت کارگزاری کاریزما عبارتند از:

 

ورود به سامانه معاملات آنلاین، سامانه بورس کالا و انرژی و انجام معامله به صورت برخط؛ دسترسی به سایت باشگاه مشتریان کارگزاری کاریزما و بهره مندی از تخفیفات و تسهیلات این بخش؛ دسترسی به راه های ارتباطی با مشاورین و مسئولین کارگزاری کاریزما و....

ورود به سیستم کارگزاری کاریزما charisma.ir

استفاده از امکانات سامانه کارگزاری کاریزما charisma.ir​، مستلزم داشتن کد بورسی و ورود به سیستم کارگزاری کاریزما است. نحوه ورود به سامانه و سیستم کارگزاری کاریزما، بدین صورت است که متقاضی باید، آدرس charisma.ir​ را در مرورگر خود، جستجو نماید تا به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت شود.

 

کارگزاری کاریزما

 

در صورتی که فرد، قصد داشته باشد از طریق صفحه اصلی سایت، وارد سامانه های معاملاتی کارگزاری کاریزما گردد، باید بر روی گزینه سامانه معاملاتی آنلاین، کلیک کند.

 

ورود به سایت کارگزاری کاریزما charisma.ir

 

چنانچه فرد در مرحله پیشین، گزینه "سامانه معاملاتی آنلاین" را انتخاب کرده باشد، به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند پس از درج نام کاربری، رمز عبور و اعداد تصویر امنیتی، به پورتال خود، دسترسی یابد.

 

ثبت نام غیرحضوری کارگزاری کاریزما

 

 افرادی که قصد ورود به سامانه معاملات آنلاین و بر خط کارگزاری کاریزما (سامانه اکسیر) را دارند می توانند از طریق لینک charisma.exirbroker.com به طور مستقیم وارد سامانه معاملات بر خط شوند. از آنجا که ورود به سامانه های معاملاتی کارگزاری کاریزما، مستلزم ثبت نام در این سامانه است، در تیتر بعدی، نحوه ثبت نام غیرحضوری کارگزاری کاریزما، مورد بررسی قرار گرفته و مراحل آن، ضمن ارائه یک راهنمای تصویری، توضیح داده شده است.

ثبت نام غیرحضوری و آنلاین کاریزما

برای ثبت نام غیرحضوری و آنلاین کارگزاری کاریزما، فرد باید آدرس charisma.ir را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه هوشمند خود، جستجو نموده و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر بر روی "پرفایل" علامت بزنند.

 

ثبت نام کارگزاری کاریزما

 

در این مرحله، فرد باید برروی گزینه "ثبت نام"، کلیک کند.

 

کارگزاری کاریزما

 

در این گام، فرد باید تلفن همراه خود را در کادر مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ثبت"، کلیک کند.

 

ورود به سایت کارگزاری کاریزما charisma.ir

 

در این قسمت، فرد باید، کد ملی خود را در کادر مربوطه، نوشته و پس از درج اعداد امنیتی، برروی گزینه "ثبت"، کلیک کند.

 

 ثبت نام غیرحضوری کارگزاری کاریزما

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام غیرحضوری در سامانه کارگزاری کاریزما، به اتمام خواهد رسید و فرد می تواند با نام کاربری و رمز عبور انتخابی، وارد سامانه های معاملاتی کارگزاری کاریزما شده و فعالیت های بورسی مد نظر خود را انجام دهد.

 

سامانه سهام عدالت کارگزاری کاریزما

در توضیح نحوه ورود به سامانه سهام عدالت کارگزاری کاریزما و امکان فروش سهام عدالت از طریق سایت کارگزاری کاریزما باید گفت، در گذشته، در سامانه کارگزاری کاریزما charisma.ir، گزینه ای تحت عنوان سهام عدالت، وجود داشت و افراد می توانستند با کلیک بر روی گزینه مذکور و طی مراحل مورد نیاز، نسبت به فروش سهام عدالت خود، اقدام کنند.

 

امروزه، این گزینه، در سامانه کارگزاری کاریزما charisma.ir، موجود نیست و بنابراین، صحبت از مواردی چون، نحوه ورود به سامانه سهام عدالت کاریزما و امکان فروش سهام عدالت از طریق سایت کارگزاری کاریزما ، امکان پذیر نمی باشد.

 

متقاضیان فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری های آن باید، حضورا و با در دست داشتن مدارک لازم، از جمله مدارک هویتی، به آدرس شعب کارگزاری های آن، مراجعه کرده و نسبت به فروش سهام عدالت خود، اقدام کنند.

 

بورس کالا کارگزاری کاریزما

بورس کالا، از جمله بازارهای سازمان یافته ای است که در آن، امکان معامله منظم کالاهایی معین، با روش‌ های تعریف شده، وجود دارد و عرضه‌ کنندگان و خریداران متمایل به فعالیت در بازار بورس کالا می توانند، برای انجام معاملات خود، از طریق کارگزاری بورس کالای کاریزما، اقدام کنند. 

 

متقاضیان فعالیت در بازار بورس کالا از طریق کارگزاری کاریزما، می توانند پس از طی مراحل لازم برای فعالیت در این حوزه ( یعنی، بعد از اخذ کد بورس کالا و افتتاح حساب وکالتی)، به صورت غیرحضوری و با طی مراحلی که در تیترهای پیشین ذکر شد، در کارگزاری کاریزما، ثبت نام کرده و برای دسترسی به حساب کاربری خود در بورس کالا کارگزاری کاریزما، به آدرس charisma.ebgo.ir مراجعه نمایند.

 

هنگامی که فرد، آدرس charisma.ebgo.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید، به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند، با درج نام کاربری و رمز عبور، وارد پورتال خود در بورس کالای کارگزاری کاریزما گردد.

 

ثبت نام کارگزاری کاریزما

 

ثبت نام در بورس کالا، قواعد و مراحل مخصوص به خود را داشته و با توجه به اهمیت طی درست مراحل ثبت نام در این حوزه، مطالعه مقاله پیشنهادی در لینک زیر، به علاقمندان کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع، توصیه می گردد.

 

دانلود اپلیکیشن و نرم افزار کارگزاری کاریزما

دسترسی به نسخه موبایلی تحت وب کارگزاری کاریزما، از طریق آدرس charisma.ir ممکن و میسر است و در حال حاضر، سایت و سامانه ای برای دانلود اپلیکیشن کارگزاری کاریزما، از سوی این کارگزاری، معرفی نشده و در سایت هایی نظیر مایکت یا بازار، برنامه ای تحت عنوان وب اپلیکیشن همراه پلاس کارگزاری کاریزما، برای دانلود، وجود ندارد.

 

علاقمندان ورود به صفحه نسخه موبایلی و تحت وب کارگزاری کاریزما، باید آدرس charisma.ir را در مرورگر خود، جستجو نمایند و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر برروی گزینه "سامانه معاملات آفلاین"، کلیک کنند.

 

کارگزاری کاریزما

 

در این مرحله، افراد باید، نام کاربری و رمز عبور خود در کارگزاری کاریزما را در کادرهای مربوطه، وارد کرده تا به پورتال شخصی خویش در این کارگزاری، دسترسی یابند.

 

ورود به سایت کارگزاری کاریزما charisma.ir

 

از مزایای استفاده از نسخه موبایلی تحت وب کارگزاری کاریزما، این است که پس از طی مراحل بالا و در هنگام ورود به صفحه کاربری، فرد با فضایی مناسب تلفن همراه، روبرو خواهد شد و این امر، انجام معامله با تلفن همراه از طریق سامانه کارگزاری کاریزما را آسان تر می سازد.

 

شعب کارگزاری کاریزما

سامانه کارگزاری کاریزما، این امکان را برای مشتریان و اعضای عضو در این کارگزاری، فراهم آورده تا بتوانند به صورت غیرحضوری و صرفا از طریق ورود به سامانه charisma.ir، به آدرس و لیست شعب کارگزاری کاریزما در سراسر کشور، دسترسی یابند.

 

برای این امر، افراد باید، آدرس سامانه کارگزاری کاریزما charisma.ir را در مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود، جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سایت، در انتها صفحه گزینه "شعب و دفاتر" را انتخاب کنند.

 

 ثبت نام غیرحضوری کارگزاری کاریزما

 

با انتخاب گزینه "شعب و دفاتر"، فرد به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و آدرس و اطلاعات شعب موجود ، نمایش داده خواهد شد.

 

ثبت نام کارگزاری کاریزما

 

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، اطلاعات نمایش داده شده، جزئیاتی چون، آدرس، شماره تماس و کد پستی شعب کارگزرای در شهر انتخاب شده را در اختیار فرد، قرار می دهد. در ادامه، درباره باشگاه مشتریان کارگزاری کاریزما، توضیح داده خواهد شد.

 

باشگاه مشتریان کارگزاری کاریزما

سامانه باشگاه مشتریان از زیر مجموعه های سامانه کارگزاری های مختلف بوده و با هدف ارائه خدمات و تسهیلات ویژه و به عبارتی، قدردانی از مشتریان وفادار، از طریق کارگزاری های متفاوت راه اندازی می گردد.

 

مواردی چون، اعطای بسته اعتباری، جوایز نقدی و غیر نقدی، اطلاع رسانی و اشتراک اطلاعات بورسی، از جمله خدمات و تسهیلاتی است که از سوی باشگاه مشتریان به مشتریان هرکارگزاری، ارائه می گردد و معیار بهره مندی از تسهیلات و جوایز باشگاه، فاکتورهایی نظیر فعالیت معاملاتی مشتری، می باشد.

 

در حال حاضر کارگزاری کاریزما از جمله کارگزاری هایی بوده که خدماتی به عنوان باشگاه مشتریان به مشتریان خود به منظور قدردانی از مشتریان وفادار ارائه نکرده است و ممکن است که در آینده چنین امکانی برای مشتریان خود فراهم کند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در کارگزاری کاریزما در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه ثبت نام در کارگزاری کاریزما پاسخ دهند.