دینا / سرمایه گذاری / بازار سرمایه و بورس / کارگزاری صبا تامین

کارگزاری صبا تامین

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه کارگزاری صبا تامین، برای انجام اموری چون، ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری و ورود به سامانه های معاملاتی آن، راه اندازی گردیده و فرد می تواند با جستجوی آدرس sababroker.ir، ورود به صفحه اصلی سایت و انتخاب گزینه خدمت مد نظر خود، از امکانات سامانه، استفاده نماید.

 

امروزه در سراسر دنیا از جمله در ایران، فعالیت در حوزه بورس کالا، اوراق بهادار، طلا و...، طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد بسیاری از این طریق، اقدام به کسب درآمد می نمایند و به طور ضمنی، به رشد و پیشرفت چرخه اقتصادی کشور کمک می کنند.

 

همین امر، باعث گردیده تا نهاد ها و مراجع بسیاری، اقدام به راه اندازی کارگزاری نموده و به فعالین بورسی، ارائه خدمت کنند. از جمله این مراجع، صبا تامین است که برای رفاه حال مشتریان خود، کارگزاری صبا تامین را تاسیس و راه اندازی کرده و انجام فعالیت های بورسی به صورت غیرحضوری و آنلاین را، میسر ساخته است.

 

با توجه به خدمات کاربردی کارگزاری صبا تامین، در مقاله حاضر، سامانه، ورود به سیستم و نحوه ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری صبا تامین، همچنین، سایت سهام عدالت و بورس کالا این کارگزاری، بررسی گردیده و درباره مواردی چون، دانلود اپلیکیشن موبایلی، نحوه دسترسی به آدرس شعب و خدمات و امکانات باشگاه مشتریان کارگزاری صبا تامین، صحبت شده است.

سامانه کارگزاری صبا تامین sababroker.ir

سامانه کارگزاری صبا تامین که از طریق آدرس sababroker.ir در دسترس می باشد، از سوی شرکت کارگزاری صبا تامین، راه اندازی گردیده تا به مشتریان بورسی صبا تامین و فعالین اقتصادی ای که تمایل دارند از سوی این کارگزاری، اقدام به فعالیت های بورسی نمایند، به صورت آنلاین و برخط، ارائه خدمت نماید.

 

متقاضیان استفاده از خدمات سامانه کارگزاری صبا تامین sababroker.ir، می توانند با ثبت نام سامانه سجام، اخذ کد بورسی و سپس، ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری صبا تامین، از خدمات آنلاین و برخط تعبیه شده در سامانه sababroker.ir، بهره مند گردند. برخی از مهم ترین و کاربردی ترین امکانات سایت کارگزاری صبا تامین، عبارتند از:

 

ورود به سامانه معاملات آنلاین، سامانه بورس کالا و انرژی و انجام معامله به صورت برخط؛ دسترسی به سایت باشگاه مشتریان کارگزاری صبا تامین و بهره مندی از تخفیفات و تسهیلات این بخش؛ دسترسی به راه های ارتباطی با مشاورین و مسئولین کارگزاری صبا تامین و....

ورود به سیستم کارگزاری صبا تامین sababroker.ir

استفاده از امکانات سامانه کارگزاری صبا تامین sababroker.ir​، مستلزم داشتن کد بورسی و ورود به سیستم کارگزاری صبا تامین است. نحوه ورود به سامانه و سیستم کارگزاری صبا تامین، بدین صورت است که متقاضی باید، آدرس sababroker.ir​ را در مرورگر خود، جستجو نماید تا به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت شود.

 

کارگزاری صبا تامین

 

در صورتی که فرد، قصد داشته باشد از طریق صفحه اصلی سایت، وارد سامانه های معاملاتی کارگزاری صبا تامین گردد، باید بر روی گزینه سامانه اکسیر کلیک کند.

 

ورود به سایت کارگزاری صبا تامین sababroker.ir

 

چنانچه فرد در مرحله پیشین، گزینه "سامانه اکسیر" را انتخاب کرده باشد، به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند پس از درج نام کاربری، رمز عبور و اعداد تصویر امنیتی، به پورتال خود، دسترسی یابد.

 

 ثبت نام غیرحضوری کارگزاری صبا تامین

 

افرادی که قصد ورود به سامانه معاملات آنلاین و بر خط کارگزاری صبا تامین (سامانه اکسیر) را دارند می توانند از طریق لینک sabatamin.exirbroker.com به طور مستقیم وارد سامانه معاملات بر خط شوناز آنجا که ورود به سامانه های معاملاتی کارگزاری صبا تامین، مستلزم ثبت نام در این سامانه است، در تیتر بعدی، نحوه ثبت نام غیرحضوری کارگزاری صبا تامین، مورد بررسی قرار گرفته و مراحل آن، ضمن ارائه یک راهنمای تصویری، توضیح داده شده است.

ثبت نام غیرحضوری و آنلاین کارگزاری صبا تامین

برای ثبت نام غیرحضوری و آنلاین کارگزاری صبا تامین، فرد باید آدرس sababroker.ir را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه هوشمند خود، جستجو نموده و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر گزینه "ثبت نام غیرحضوری" را انتخاب کند.

 

ثبت نام کارگزاری صبا تامین

 

در این مرحله، فرد باید، شعبه مدنظر خود را از شعبه های نمایش داده شده انتخاب و بر روی آن کلیک کند.

 

کارگزاری صبا تامین

 

در این گام، فرد باید، کد ملی، تلفن همراه و کد تایید مدنظر خود را در کادر مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ثبت نام"، کلیک کند.

 

 ورود به سایت کارگزاری صبا تامین sababroker.ir

 

در این قسمت، فرد باید، کد تایید ارسال شده به تلفن همراه خود را در کادر مربوطه، نوشته و پس از درج اعداد امنیتی، برروی گزینه "تایید"، کلیک کند.

 

ثبت نام غیرحضوری کارگزاری صبا تامین

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام غیرحضوری در سامانه کارگزاری صبا تامین، به اتمام خواهد رسید و فرد می تواند با نام کاربری و رمز عبور انتخابی، وارد سامانه های معاملاتی کارگزاری صبا تامین شده و فعالیت های بورسی مد نظر خود را انجام دهد.

 

سامانه سهام عدالت کارگزاری صبا تامین

در توضیح نحوه ورود به سامانه سهام عدالت کارگزاری صبا تامین و امکان فروش سهام عدالت از طریق سایت کارگزاری صبا تامین باید گفت، در گذشته، در سامانه کارگزاری صبا تامین sababroker.ir، گزینه ای تحت عنوان سهام عدالت، وجود داشت و افراد می توانستند با کلیک بر روی گزینه مذکور و طی مراحل مورد نیاز، نسبت به فروش سهام عدالت خود، اقدام کنند.

 

امروزه، این گزینه، در سامانه کارگزاری صبا تامین sababroker.ir، موجود نیست و بنابراین، صحبت از مواردی چون، نحوه ورود به سامانه سهام عدالت صبا تامین و امکان فروش سهام عدالت از طریق سایت کارگزاری صبا تامین، امکان پذیر نمی باشد.

 

متقاضیان فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری های آن باید، حضورا و با در دست داشتن مدارک لازم، از جمله مدارک هویتی، به آدرس شعب کارگزاری های آن، مراجعه کرده و نسبت به فروش سهام عدالت خود، اقدام کنند.

 

بورس کالا کارگزاری صبا تامین

بورس کالا، از جمله بازارهای سازمان یافته ای است که در آن، امکان معامله منظم کالاهایی معین، با روش‌ های تعریف شده، وجود دارد و عرضه‌ کنندگان و خریداران متمایل به فعالیت در بازار بورس کالا می توانند، برای انجام معاملات خود، از طریق کارگزاری بورس کالای صبا تامین، اقدام کنند. 

 

متقاضیان فعالیت در بازار بورس کالا از طریق کارگزاری صبا تامین، می توانند پس از طی مراحل لازم برای فعالیت در این حوزه ( یعنی، بعد از اخذ کد بورس کالا و افتتاح حساب وکالتی)، به صورت غیرحضوری و با طی مراحلی که در تیترهای پیشین ذکر شد، در کارگزاری صبا تامین، ثبت نام کرده و برای دسترسی به حساب کاربری خود در بورس کالا کارگزاری صبا تامین، به آدرس sabatamin.ebgo.ir مراجعه نمایند.

 

هنگامی که فرد، آدرس sabatamin.ebgo.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید، به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند، با درج نام کاربری و رمز عبور، وارد پورتال خود در بورس کالای کارگزاری صبا تامین گردد.

 

 ثبت نام کارگزاری صبا تامین

 

ثبت نام در بورس کالا، قواعد و مراحل مخصوص به خود را داشته و با توجه به اهمیت طی درست مراحل ثبت نام در این حوزه، مطالعه مقاله پیشنهادی در لینک زیر، به علاقمندان کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع، توصیه می گردد.

 

دانلود اپلیکیشن و نرم افزار کارگزاری صبا تامین

دسترسی به نسخه موبایلی تحت وب کارگزاری صبا تامین، از طریق آدرس sababroker.ir ممکن و میسر است و سامانه ای برای دانلود اپلیکیشن کارگزاری صبا تامین، از سوی این کارگزاری، معرفی شده و در سایت هایی نظیر مایکت یا بازار، برنامه ای تحت عنوان وب اپلیکیشن همراه پلاس کارگزاری صبا تامین، برای دانلود، وجود دارد.

 

دانلود اپلیکیشن و نرم افزار کارگزاری صبا تامین لینک
دانلود اپلیکیشن کارگزاری صبا تامین از بازار دانلود

 

علاقمندان ورود به صفحه نسخه موبایلی و تحت وب کارگزاری صبا تامین، باید آدرس sababroker.ir را در مرورگر خود، جستجو نمایند و پس از کلیک کردن بر روی سامانه های معاملات و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر بر روی گزینه سامانه معاملاتی بر خط آنلاین علامت بزنند.

 

کارگزاری صبا تامین

 

در این مرحله، افراد باید، نام کاربری و رمز عبور خود در کارگزاری صبا تامین را در کادرهای مربوطه، وارد کرده تا به پورتال شخصی خویش در این کارگزاری، دسترسی یابند.

 

 ورود به سایت کارگزاری صبا تامین sababroker.ir

 

از مزایای استفاده از نسخه موبایلی تحت وب کارگزاری صبا تامین، این است که پس از طی مراحل بالا و در هنگام ورود به صفحه کاربری، فرد با فضایی مناسب تلفن همراه، روبرو خواهد شد و این امر، انجام معامله با تلفن همراه از طریق سامانه کارگزاری صبا تامین را آسان تر می سازد.

 

شعب کارگزاری صبا تامین

سامانه کارگزاری صبا تامین، این امکان را برای مشتریان و اعضای عضو در این کارگزاری، فراهم آورده تا بتوانند به صورت غیرحضوری و صرفا از طریق ورود به سامانه sababroker.ir، به آدرس و لیست شعب کارگزاری صبا تامین در سراسر کشور، دسترسی یابند.

 

برای این امر، افراد باید، آدرس سامانه کارگزاری صبا تامین sababroker.ir را در مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود، جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سایت، گزینه "شعب و دفاتر" را انتخاب کنند.

 

 ثبت نام غیرحضوری کارگزاری صبا تامین

 

با انتخاب گزینه "شعب و دفاتر"، فرد به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند به آدرس و اطلاعات شعب های این کارگزاری، دسترسی یابد.

 

ثبت نام کارگزاری صبا تامین

 

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، اطلاعات نمایش داده شده، جزئیاتی چون، آدرس، شماره تماس و کد پستی شعب کارگزرای در شهر انتخاب شده را در اختیار فرد، قرار می دهد. در ادامه، درباره باشگاه مشتریان کارگزاری صبا تامین، توضیح داده خواهد شد.

 

باشگاه مشتریان کارگزاری صبا تامین

سامانه باشگاه مشتریان کارگزاری صبا تامین که از طریق آدرس sababroker.ir، در دسترس است، از زیر مجموعه های سامانه کارگزاری صبا تامین بوده و با هدف ارائه خدمات و تسهیلات ویژه و به عبارتی، قدردانی از مشتریان وفادار کارگزاری، راه اندازی گردیده است.

 

مواردی چون، اعطای بسته اعتباری، جوایز نقدی و غیر نقدی، اطلاع رسانی و اشتراک اطلاعات بورسی، از جمله خدمات و تسهیلاتی است که از سوی باشگاه مشتریان کارگزاری صبا تامین، به مشتریان این کارگزاری، ارائه می گردد و معیار بهره مندی از تسهیلات و جوایز باشگاه، فاکتورهایی نظیر فعالیت معاملاتی مشتری، می باشد.

 

متقاضیان ورود به حساب کاربری یا ثبت نام در باشگاه مشتریان کارگزاری صبا تامین باید، آدرس sababroker.ir را در مرورگر خود، جستجو نمایند و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر گزینه "باشگاه مشتریان" را انتخاب کنند.

 

کارگزاری صبا تامین

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در کارگزاری صبا تامین در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه ثبت نام در کارگزاری صبا تامین پاسخ دهند.