دینا / سرمایه گذاری / بازار سرمایه و بورس / کارگزاری هوشمند رابین

کارگزاری هوشمند رابین

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سامانه کارگزاری هوشمند رابین، برای انجام اموری چون، ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری و ورود به سامانه های معاملاتی آن، راه اندازی گردیده و فرد می تواند با جستجوی آدرس rabinbroker.ir ورود به صفحه اصلی سایت و انتخاب گزینه خدمت مد نظر خود، از امکانات سامانه، استفاده نماید.

 

امروزه در سراسر دنیا از جمله در ایران، فعالیت در حوزه بورس کالا، اوراق بهادار، طلا و...، طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد بسیاری از این طریق، اقدام به کسب درآمد می نمایند و به طور ضمنی، به رشد و پیشرفت چرخه اقتصادی کشور کمک می کنند.

 

همین امر، باعث گردیده تا نهاد ها و مراجع بسیاری، اقدام به راه اندازی کارگزاری نموده و به فعالین بورسی، ارائه خدمت کنند. از جمله این مراجع، هوشمند رابین است که، برای رفاه حال مشتریان خود، کارگزاری هوشمند رابین را تاسیس و راه اندازی کرده و انجام فعالیت های بورسی به صورت غیرحضوری و آنلاین را، میسر ساخته است.

 

با توجه به خدمات کاربردی کارگزاری هوشمند رابین، در مقاله حاضر، سامانه، ورود به سیستم و نحوه ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری هوشمند رابین، همچنین، سایت سهام عدالت و بورس کالا این کارگزاری، بررسی گردیده و درباره مواردی چون، دانلود اپلیکیشن موبایلی، نحوه دسترسی به آدرس شعب و خدمات و امکانات باشگاه مشتریان کارگزاری هوشمند رابین، صحبت شده است.

سامانه کارگزاری هوشمند رابین rabinbroker.ir

سامانه کارگزاری هوشمند رابین که از طریق آدرس rabinbroker.ir در دسترس می باشد، از سوی شرکت کارگزاری هوشمند رابین، راه اندازی گردیده تا به مشتریان بورسی هوشمند رابین و فعالین اقتصادی ای که تمایل دارند از سوی این کارگزاری، اقدام به فعالیت های بورسی نمایند، به صورت آنلاین و برخط، ارائه خدمت نماید.

 

متقاضیان استفاده از خدمات سامانه کارگزاری هوشمند رابین rabinbroker.ir، می توانند با ثبت نام سامانه سجام، اخذ کد بورسی و سپس، ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری هوشمند رابین، از خدمات آنلاین و برخط تعبیه شده در سامانه rabinbroker.ir، بهره مند گردند. برخی از مهم ترین و کاربردی ترین امکانات سایت کارگزاری هوشمند رابین، عبارتند از:

 

ورود به سامانه معاملات آنلاین، سامانه بورس کالا و انرژی و انجام معامله به صورت برخط؛ دسترسی به سایت باشگاه مشتریان کارگزاری هوشمند رابین و بهره مندی از تخفیفات و تسهیلات این بخش؛ دسترسی به راه های ارتباطی با مشاورین و مسئولین کارگزاری هوشمند رابین و....

ورود به سیستم کارگزاری هوشمند رابین rabinbroker.ir

استفاده از امکانات سامانه کارگزاری هوشمند رابین rabinbroker.ir، مستلزم داشتن کد بورسی و ورود به سیستم کارگزاری هوشمند رابین است. نحوه ورود به سامانه و سیستم کارگزاری هوشمند رابین، بدین صورت است که متقاضی باید، آدرس rabinbroker.ir​ را در مرورگر خود، جستجو نماید تا به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت شود.

 

کارگزاری هوشمند رابین

 

در صورتی که فرد، قصد داشته باشد از طریق صفحه اصلی سایت، وارد سامانه های معاملاتی کارگزاری هوشمند رابین گردد، باید بر روی گزینه معاملات اکسیر، کلیک کند.

 

ورود به سایت کارگزاری هوشمند رابین rabinbroker.ir

 

چنانچه فرد در مرحله پیشین، گزینه "معاملات اکسیر" را انتخاب کرده باشد، به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند پس از درج نام کاربری، رمز عبور و اعداد تصویر امنیتی، به پورتال خود، دسترسی یابد.

 

ثبت نام غیرحضوری کارگزاری هوشمند رابین

 

افرادی که قصد ورود به سامانه معاملات آنلاین و بر خط کارگزاری هوشمند رابین (سامانه اکسیر) را دارند می توانند از طریق لینک rabin.exirbroker.com به طور مستقیم وارد سامانه معاملات بر خط شوند. از آنجا که ورود به سامانه های معاملاتی کارگزاری هوشمند رابین، مستلزم ثبت نام در این سامانه است، در تیتر بعدی، نحوه ثبت نام غیرحضوری کارگزاری هوشمند رابین، مورد بررسی قرار گرفته و مراحل آن، ضمن ارائه یک راهنمای تصویری، توضیح داده شده است.

ثبت نام غیرحضوری و آنلاین کارگزاری هوشمند رابین

برای ثبت نام غیرحضوری و آنلاین کارگزاری هوشمند رابین، فرد باید آدرس rabinbroker.ir را در مرورگر سیستم یا تلفن همراه هوشمند خود، جستجو نموده و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر، از فیلد خدمات، گزینه "ثبت نام" را انتخاب کند.

 

ثبت نام کارگزاری هوشمند رابین

 

در این مرحله، فرد باید، شماره همراه و کد ملی خود و اعداد تصویر امنیتی را در کادر مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ثبت"، کلیک کند.

 

کارگزاری هوشمند رابین

 

در این گام، فرد باید، کد تایید ارسالی به تلفن همراه خود را در کادر مربوطه، وارد کرده و برروی گزینه "ثبت"، کلیک کند.

 

 ورود به سایت کارگزاری هوشمند رابین rabinbroker.ir

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام غیرحضوری در سامانه کارگزاری هوشمند رابین، به اتمام خواهد رسید و فرد می تواند با نام کاربری و رمز عبور انتخابی، وارد سامانه های معاملاتی کارگزاری هوشمند رابین شده و فعالیت های بورسی مد نظر خود را انجام دهد.

 

سامانه سهام عدالت کارگزاری هوشمند رابین

در توضیح نحوه ورود به سامانه سهام عدالت کارگزاری هوشمند رابین و امکان فروش سهام عدالت از طریق سایت کارگزاری هوشمند رابین باید گفت، در گذشته، در سامانه کارگزاری هوشمند رابین rabinbroker.ir، گزینه ای تحت عنوان سهام عدالت، وجود داشت و افراد می توانستند با کلیک بر روی گزینه مذکور و طی مراحل مورد نیاز، نسبت به فروش سهام عدالت خود، اقدام کنند.

 

امروزه، این گزینه، در سامانه کارگزاری هوشمند رابین rabinbroker.ir، موجود نیست و بنابراین، صحبت از مواردی چون، نحوه ورود به سامانه سهام عدالت هوشمند رابین و امکان فروش سهام عدالت از طریق سایت کارگزاری هوشمند رابین، امکان پذیر نمی باشد.

 

متقاضیان فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری های آن باید، حضورا و با در دست داشتن مدارک لازم، از جمله مدارک هویتی، به آدرس شعب کارگزاری های آن، مراجعه کرده و نسبت به فروش سهام عدالت خود، اقدام کنند.

 

بورس کالا کارگزاری هوشمند رابین

بورس کالا، از جمله بازارهای سازمان یافته ای است که در آن، امکان معامله منظم کالاهایی معین، با روش‌ های تعریف شده، وجود دارد و عرضه‌ کنندگان و خریداران متمایل به فعالیت در بازار بورس کالا می توانند، برای انجام معاملات خود، از طریق کارگزاری بورس کالای هوشمند رابین، اقدام کنند. 

 

متقاضیان فعالیت در بازار بورس کالا از طریق کارگزاری هوشمند رابین، می توانند پس از طی مراحل لازم برای فعالیت در این حوزه ( یعنی، بعد از اخذ کد بورس کالا و افتتاح حساب وکالتی)، به صورت غیرحضوری و با طی مراحلی که در تیترهای پیشین ذکر شد، در کارگزاری هوشمند رابین، ثبت نام کرده و برای دسترسی به حساب کاربری خود در بورس کالا کارگزاری هوشمند رابین، به آدرس modaber.ebgo.ir مراجعه نمایند.

 

هنگامی که فرد، آدرس modaber.ebgo.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید، به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند، با درج نام کاربری و رمز عبور، وارد پورتال خود در بورس کالای کارگزاری هوشمند رابین گردد.

 

 ثبت نام غیرحضوری کارگزاری هوشمند رابین

 

ثبت نام در بورس کالا، قواعد و مراحل مخصوص به خود را داشته و با توجه به اهمیت طی درست مراحل ثبت نام در این حوزه، مطالعه مقاله پیشنهادی در لینک زیر، به علاقمندان کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع، توصیه می گردد.

 

دانلود اپلیکیشن کارگزاری هوشمند رابین

دسترسی به نسخه موبایلی تحت وب کارگزاری هوشمند رابین، از طریق آدرسapp.rabin.ir ممکن و میسر است و در حال حاضر، سایت و سامانه ای برای دانلود اپلیکیشن کارگزاری هوشمند رابین، از سوی این کارگزاری، معرفی نشده و در سایت هایی نظیر مایکت یا بازار، برنامه ای تحت عنوان وب اپلیکیشن همراه پلاس کارگزاری هوشمند رابین، برای دانلود، وجود ندارد.

 

علاقمندان ورود به صفحه نسخه موبایلی و تحت وب کارگزاری هوشمند رابین، باید آدرس app.rabin.ir را در مرورگر خود، جستجو نمایند و پس از هدایت شدن به صفحه ای مشابه تصویر زیر برروی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنند.

 

 ثبت نام کارگزاری هوشمند رابین

 

در این مرحله، افراد باید، نام کاربری و رمز عبور خود در کارگزاری هوشمند رابین را در کادرهای مربوطه، وارد کرده تا به پورتال شخصی خویش در این کارگزاری، دسترسی یابند.

 

کارگزاری هوشمند رابین

 

از مزایای استفاده از نسخه موبایلی تحت وب کارگزاری هوشمند رابین، این است که پس از طی مراحل بالا و در هنگام ورود به صفحه کاربری، فرد با فضایی مناسب تلفن همراه، روبرو خواهد شد و این امر، انجام معامله با تلفن همراه از طریق سامانه کارگزاری هوشمند رابین را آسان تر می سازد.

 

شعب کارگزاری هوشمند رابین

سامانه کارگزاری هوشمند رابین، این امکان را برای مشتریان و اعضای عضو در این کارگزاری، فراهم آورده تا بتوانند به صورت غیرحضوری و صرفا از طریق ورود به سامانه rabinbroker.ir، به آدرس و لیست شعب کارگزاری هوشمند رابین در سراسر کشور، دسترسی یابند.

 

برای این امر، افراد باید، آدرس سامانه کارگزاری هوشمند رابین rabinbroker.ir را در مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود، جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سایت، از فیلد درباره ما، گزینه "شعب" را انتخاب کنند.

 

 ورود به سایت کارگزاری هوشمند رابین rabinbroker.ir

 

با انتخاب گزینه "شعب"، فرد به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت خواهد شد و می تواند با کلیک برروی نقشه ای که در پایین صفحه قرار دارد، به آدرس و اطلاعات شعب مد نظر خود، دسترسی یابد.

 

ثبت نام غیرحضوری کارگزاری هوشمند رابین

 

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، اطلاعات نمایش داده شده، جزئیاتی چون، آدرس، شماره تماس و کد پستی شعب کارگزرای در شهر انتخاب شده را در اختیار فرد، قرار می دهد. در ادامه، درباره باشگاه مشتریان کارگزاری هوشمند رابین، توضیح داده خواهد شد.

 

باشگاه مشتریان کارگزاری هوشمند رابین

سامانه باشگاه مشتریان از زیر مجموعه های سامانه کارگزاری های مختلف بوده و با هدف ارائه خدمات و تسهیلات ویژه و به عبارتی، قدردانی از مشتریان وفادار، از طریق کارگزاری های متفاوت راه اندازی می گردد.

 

مواردی چون، اعطای بسته اعتباری، جوایز نقدی و غیر نقدی، اطلاع رسانی و اشتراک اطلاعات بورسی، از جمله خدمات و تسهیلاتی است که از سوی باشگاه مشتریان به مشتریان هرکارگزاری، ارائه می گردد و معیار بهره مندی از تسهیلات و جوایز باشگاه، فاکتورهایی نظیر فعالیت معاملاتی مشتری، می باشد.

 

در حال حاضر کارگزاری هوشمند رابین از جمله کارگزاری هایی بوده که خدماتی به عنوان باشگاه مشتریان به مشتریان خود به منظور قدردانی از مشتریان وفادار ارائه نکرده است و ممکن است که در آینده چنین امکانی برای مشتریان خود فراهم کند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در کارگزاری هوشمند رابین در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه ثبت نام در کارگزاری هوشمند رابین پاسخ دهند.