دینا / حقوقی / سایر موضوعات حقوقی / وکیل جعل

وکیل جعل

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

وکیل جعل، فردی است دارای پروانه وکالت که می تواند به نیابت از موکل خود، در محاکم قضایی، حضور یافته و در حدود وکالت نامه و اختیارات قانونی، ایفای وظیفه کند. دسترسی به شماره وکیل جعل، همچنین انتخاب بهترین وکیل جعل اسناد، با مراجعه به سایتی مانند سایت کانون وکلای دادگستری هر شهر، میسر می باشد.

 

حق انتخاب وکیل، از جمله حقوق قانونی پیش بینی شده برای افراد در قوانینی چون، قانون آیین دادرسی مدنی و قانون آیین دادرسی کیفری است و به همین سبب، افراد در مقام خواهان یا خوانده دعوا، شاکی یا متهم، می توانند، اقدام به ​انتخاب بهترین وکیل در هر موضوع حقوقی و اعطای وکالت به او کنند.

 

یکی از مهم ترین دعاوی کیفری، جعل بوده که اثبات تحقق آن یا اثبات بی گناهی در خصوص متهم بودن به آن، پیچیدگی و قواعد مخصوص به خود را دارد و از این رو بهتر است که افراد، روند امور را به یک وکیل کاربلد و ماهر در حوزه جعل بسپارند؛ این امر، یعنی اعطای وکالت به وکیل دادگستری در حیطه جعل، مستلزم اطلاع از نحوه انتخاب بهترین وکیل جعل می باشد.

 

لذا در مقاله حاضر، کیستی وکیل جعل، وظایف او در خصوص پرونده های مربوط به جعل اسناد و نحوه دسترسی به شماره متخصص ترین وکیل جعل سند، مورد بررسی قرار گرفته و به این پرسش که چگونه بهترین وکیل جعل اسناد را انتخاب کنیم؟ پاسخ داده شده است.

وکیل جعل کیست؟

در پاسخ به این پرسش که وکیل جعل کیست؟ باید گفت، مقصود از وکیل جعل، همان وکیل پایه یک دادگستری است که حداقل از مدرک کارشناسی حقوق، برخوردار بوده و به علت داشتن پروانه وکالت، می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری مختلف، نظیر جعل، قبول وکالت نماید.

 

شایان ذکر است، تمامی وکلای دادگستری، می توانند پس از انعقاد عقد وکالت با موکل، در دعاوی حقوقی با موضوعات مختلف، قبول وکالت کنند و از حیث پروانه وکالت، تفاوتی میان وکیلی که در دعاوی جعل، قبول وکالت می کند یا در دعاوی خانواده، نیست.

 

اما با تخصصی شدن امور، وکلا نیز ترجیح می دهند تمرکز خود را بر روی برخی موضوعات حقوقی از جمله جعل اسناد یا جعل در سایر موارد بگذارند و بدین ترتیب، انحصارا در دعاوی مربوط به این حیطه، اقدام به طرح دعوا یا دفاع، به نیابت از موکل خود کنند. وکیل جعل، به دلیل کیفری بودن ماهیت جرم جعل، وکیل کیفری نیز نامیده می شود که علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این وکیل، می توانند مقاله زیر را مورد مطالعه، قرار دهند.

وظایف وکیل جعل اسناد

آگاهی از وظایف وکیل جعل اسناد، از جمله موارد مهم و ضروری، برای شخصی است که اقدام به اعطای وکالت در خصوص پرونده با موضوع جعل سند، به وکیل پایه یک دادگستری کرده و به همین علت، این تیتر از مقاله حقوقی دینا، به ذکر وظایف وکیل جعل اسناد، اختصاص پیدا خواهد نمود. مهم ترین وظایف وکیل جعل اسناد، عبارتند از:

 

منعقد کردن قرارداد وکالت بر طبق قانون با موکل؛

دادن یک نسخه از قرارداد منعقد شده به موکل؛

حسب مورد، ثبت شکواییه جعل اسناد یا لایحه دفاعیه، یا تجدیدنظر خواهی و... به نیابت از موکل در مواعد مقرر قانونی؛

درخواست ارجاع امر به کارشناس؛

انجام تمامی اموری که موکل در خصوص آن ها، اقدام به اعطای وکالت نموده و اجتناب از اقداماتی که در حدود اختیارات وی در وکالت نامه نیست؛

تبانی نکردن با طرف مقابل پرونده، به ضرر موکل، همچنین، ارائه گزارش در خصوص جریان و روند پرونده به موکل به طور مرتب. انجام وظایف مذکور به نحو احسن، تنها از وکیل ماهر جعل اسناد بر خواهد آمد و این امر، یعنی پیدا کردن وکیل ماهر، مستلزم این است که موکل بداند، چگونه بهترین وکیل جعل اسناد را انتخاب کند. 

شماره بهترین وکیل جعل سند

دسترسی به شماره بهترین وکیل جعل سند، از راه های مختلفی، امکان پذیر می باشد که این راه ها، در این تیتر از مقاله، مورد بررسی قرار خواهند گرفت. علاوه بر پرسش از افرادی که در حیطه جعل اسناد، پرونده داشته اند، سه راهی که در زیر، ذکر می گردد، از بهترین راه های دسترسی به شماره وکیل جعل اسناد، هستند:

 

استفاده از لسیت وکلای تهیه شده، توسط سایت حقوقی دینا؛

مراجعه به سایت کانون وکلای دادگستری استانی که فرد قصد دارد در آنجا، به یک وکیل دادگستری، اعطای وکالت کند؛

همچنین، مراجعه به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه، به آدرس اینترنتی www.23055.ir از جمله بهترین راه ها برای دسترسی به شماره وکلای فعال و دارای پروانه فعالیت مجاز می باشد. در ادامه، به این پرسش که چگونه بهترین وکیل جعل اسناد را انتخاب کنیم؟ پاسخ داده خواهد شد.

 

چگونه یک وکیل خوب برای شکایت از جرم جعل انتخاب کنیم؟

در پاسخ به این پرسش که چگونه یک وکیل خوب برای شکایت از جرم جعل انتخاب کنیم؟ باید گفت، همچون راه های دسترسی به شماره بهترین وکیل جعل، اولین و بهترین راه برای اتخاب یک وکیل جعل اسناد خوب، مشورت گرفتن از افرادی است که در چنین موضوعی، به یک وکیل، اعطای وکالت کرده و نتیجه مثبت گرفته اند.

 

از دیگر راه های انتخاب بهترین وکیل جعل اسناد، استفاده از سامانه جستجوی وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه، به آدرس اینترنتی www.23055.ir می باشد و راه حل دیگر، مراجعه به سایت کانون وکلای دادگستری هر استان است. سایت حقوقی دینا نیز اقدام به تهیه لیست وکلای شهر های مختلف در سرتاسر ایران نموده که افراد می توانند از آن نیز استفاده کنند.

 

باید مد نظر داشت، آنچه منجر به انتخاب بهترین وکیل جعل اسناد می گردد، اطلاع از وظایف چنین وکیلی، کسب اطلاعاتی کلی در خصوص موضوع جعل سند و رویه قضایی در رسیدگی به پرونده های این موضوع، همچنین تحقیق پیرامون سابقه و عدالت وکیل مدعی تبحر در مباحث جعل اسناد، می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وظایف وکیل جعل و نحوه انتخاب آن در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون وظایف وکیل جعل و نحوه انتخاب آن پاسخ دهند.