دینا / عقود و قراردادها / بیمه / بیمه عمر کارآفرین

بیمه عمر کارآفرین

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

بیمه عمر کارآفرین در طرح های مختلف از جمله بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه عمر اندوخته دار امید ارائه می شود که از مهم ترین شرایط خرید و برخورداری از پوشش های آن شرط سنی است. امکان محاسبه آنلاین نرخ بیمه نامه عمر و استعلام آن در سایت این شرکت فراهم بوده و خرید آن به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است.

 

بیمه عمر جزو انواع بیمه نامه است که با خریداری آن از سوی بیمه گذار و یا بیمه شونده مزایای مختلفی شامل حال فرد خواهد شد. از جمله این مزایا می توان به تجمیع اندوخته برای زمان بازنشستگی و از کار افتادگی افراد و پوشش هزینه های مختلف زندگی اشاره کرد. خرید این بیمه نامه امنیت خاطری را برای آینده بیمه گذاران و افراد تحت سرپرستی آنان فراهم می آورد.

با توجه به شرایط سخت اقتصادی امروزه، لازم است تا همه افراد در خصوص روش های مختلف سرمایه گذاری برای آینده اطلاعات کسب کنند. یکی از روش های سرمایه گذاری آینده نگر خرید بیمه عمر است که در صورت دریافت این پوشش از شرکت های بیمه مختلف از جمله بیمه کارآفرین می توان اندوخته ای برای حوادث ناگوار زندگی فراهم کرد.

در این مقاله به بررسی شرایط عمومی دریافت بیمه عمر کارآفرین و مدارک لازم برای آن پرداخته خواهد شد و سپس نحوه ثبت نام این بیمه و بیماری های تحت پوشش آن توضیح داده می شود. در ادامه نیز محاسبه آنلاین حق بیمه و اندوخته بیمه نامه و استعلام بیمه نامه با کد ملی بررسی شده و سامانه برداشت از اندوخته بیمه کارآفرین معرفی می شود. در انتها نیز فرم مربوط به بازخرید این بیمه ارائه خواهد شد.

شرایط عمومی دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین

بیمه عمر یکی از انواع بیمه نامه است که توسط شرکت های مختلف به عموم جامعه ارائه می شود و همه افراد می توانند از پوشش آن برخوردار شوند. خرید این بیمه نامه مزایایی را به همراه دارد از جمله دریافت سود بیمه عمر و امکان اخذ وام از محل اندوخته و یا پرداخت هزینه در صورت بروز مشکلات. هر شرکت بیمه برای ارائه بیمه عمر شرایطی را در نظر می گیرد اما به طور کلی شرایط عمومی دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین در چند مورد خلاصه می شود.

 

شرط سنی مهم ترین عامل در ارائه بیمه نامه عمر است. بیمه عمر کارآفرین برای افراد از 0 تا 69 سالگی صادر می شود. البته بیمه نامه های عمر اندوخته دار تا 80 سالگی هم قابل صدور هستند. باید توجه داشت برای برخورداری از پوشش غرامت فوت تا 70 سالگی نهایتا تا سن 65 سال و پوشش تا 80 سالگی نهایتا تا سن 60 سال باید بیمه عمر خریداری شده باشد.

 

مدت قرارداد بیمه عمر کارآفرین تا 30 سال قابل تنظیم است و این در صورتی است که مجموع سن بیمه شده و مدت قرارداد بیشتر از 70 سال نشود گرچه با توافق بیمه گذار و بیمه گر، قرارداد می تواند تا پایان عمر بیمه گذار تمدید شود. نکته لازم به ذکر این است که بیمه های عمر پوشش هایی از جمله پوشش حوادث و بیماری و از کارافتادگی را ارائه می دهند که این پوشش ها نیز دارای شرایط سنی هستند.

 

در بازه 4 تا 15 سالگی سرمایه پوشش حوادث برابر با سرمایه پوشش فوت خواهد بود. پوشش تکمیلی بیماری ها نیز از 0 تا 65 سالگی برای بیماری های خاص قابل ارائه است و همچنین پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی کامل بیمه گذار در صورتی ارائه خواهد شد که بیمه گذار شاغل بوده و سن او در بازه 18 تا 65 سال قرار داشته باشد. توجه به این شرایط در نظر گرفته شده به بیمه گذاران کمک می کند تا به تناسب نیاز خود بیمه عمر را تهیه نمایند.

مدارک لازم برای دریافت بیمه عمر کارآفرین

دریافت بیمه عمر در شرکت بیمه کارآفرین یا هر شرکت دیگر، نیازمند ارائه مدارکی است. بیمه گذاران با تهیه مدارک لازم می توانند نسبت به مراجعه حضوری به نمایندگی های بیمه کارآفرین یا خرید بیمه نامه از سایت این شرکت اقدام کنند. مدارک لازم برای دریافت بیمه عمر کارآفرین که تقریبا در اکثر شرکت های بیمه یکسان است عبارتند از:

 

مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی و کپی آن ها در صورت نیاز

فرم تکمیل شده پرسشنامه شرکت بیمه حاوی اطلاعات دقیق و صحیح

فیش واریز اولین حق بیمه به حساب شرکت بیمه گر

مدارک مبنی بر سلامت جسمی و روانی بیمه گذار در صورت درخواست شرکت بیمه

 

بیمه نامه های عمر در طرح های مختلف مانند بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه اندوخته دار در نظر گرفته شده اند که شرایط و حق بیمه پرداختی آن ها متفاوت است. ممکن است هر یک از طرح های بیمه عمر نیاز به ارائه مدارک خاصی برای خرید داشته باشد که بهتر است لیست کامل این مدارک قبل از اقدام به خرید بیمه نامه عمر از شرکت بیمه گر استعلام شود تا متقاضیان راحت تر بتوانند بیمه نامه مورد نظر خود را تهیه کنند.

بیماری های تحت پوشش بیمه عمر کارآفرین

یکی از پوشش های تکمیلی بیمه نامه های عمر، پوشش امراض خاص است که در صورت ابتلای بیمه گذار به برخی بیماری ها، شرکت بیمه هزینه درمان را تا سقف تعهد شده پرداخت خواهد کرد. پیش از این بیمه عمر کارآفرین تنها 5 بیماری را تحت پوشش قرار داده بود که عبارت بودند از : سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن، جراحی قلب باز. سقف تعهد بیمه عمر در قبال این بیماری تا تا 30 درصد سرمایه فوت بود که سقف مبلغ آن از سوی بیمه گر 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.

 

در حال حاضر بیماری های تحت پوشش بیمه عمر کارآفرین به 21 مورد ارتقا یافته است که باعث ایجاد اطمینان خاطر بیشتر برای بیمه گذاران شده است و در صورت ابتلا به این بیماری ها، هزینه تا سقف تعهد شده در بیمه نامه صرف نظر از میزان هزینه شده برای درمان پرداخت خواهد شد. برخی از بیماری های جدید تحت پوشش قرار گرفته عبارتند از:

 

ایدز

هپاتیت ب

هپاتیت سی

دیالیز

ام اس

پارکینسون

مننژیت

کما

بیماری های نورون های حرکتی

نابینایی و ناشنوایی کامل

 

بیماری های ذکر شده تحت عنوان بیماری های مورد پوشش بیمه عمر، از جمله امراضی هستند که درمان آن ها هزینه زیادی دارد. در چنین شرایطی در صورت بروز این امراض، بیمه گذاران بیمه عمر علاوه بر برخورداری از سایر مزایای بیمه عمر کارآفرین، کمک هزینه درمانی نیز دریافت خواهند کرد.

 

نحوه ثبت نام بیمه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین

امروزه اکثر شرکت های فعال در صنعت بیمه امکان خرید غیر حضوری بیمه نامه های خود را از طریق سایت شرکت فراهم آورده اند. شرکت بیمه کارآفرین نیز شرایط ثبت نام آنلاین بیمه نامه های مختلف خود را در سایت قرار داده است. در حال حاضر امکان خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین نیز در سایت این بیمه پیش بینی نشده و تنها بیمه عمر اندوخته دار به صورت غیر حضوری از طریق سایت قابل خریداری است. در ادامه نحوه ثبت نام بیمه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین و بیمه عمر اندوخته دار بررسی خواهد شد.

 

برای خرید و ثبت نام بیمه عمر کارآفرین ابتدا باید وارد سایت این بیمه به نشانی اینترنتی karafarin-insurance.ir شده و از بین گزینه های موجود در سمت راست صفحه گزینه بیمه زندگی را انتخاب کرد.

 

بیمه عمر کارآفرین

 

پس از ورود به منوی مربوط به بیمه زندگی، گزینه های مختلفی مشاهده می شود که باید گزینه خرید آنلاین بیمه نامه را انتخاب کرد.

 

مشاهده اندوخته بیمه عمر کارآفرین

 

پس از ورود به صفحه مربوطه، مشاهده می شود که از بین طرح های مختلف بیمه عمر تنها بیمه اندوخته دار امید قابل ثبت نام آنلاین است که اطلاعاتی از قبیل نسبت بیمه گذار و بیمه شونده، شغل بیمه شونده و غیره را طی چند مرحله از کاربر درخواست می کند تا ثبت نام تکمیل شود.

 

محاسبه آنلاین حق بیمه عمر کارآفرین

 

برای ثبت نام بیمه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین باید با مدارک لازم به شعب و نمایندگی های این بیمه مراجعه کرده و پس از انجام چکاپ پزشکی در صورت تشخیص شرکت بیمه و همچنین واریز حق بیمه مشخص شده، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خود را دریافت کرد.

 

محاسبه آنلاین حق بیمه عمر کارآفرین

یکی از خدماتی که شرکت های بیمه می توانند به مشتریان خود ارائه دهند محاسبه آنلاین حق بیمه است. به این صورت متقاضی خرید بیمه نامه می تواند بدون مراجعه به شعب شرکت بیمه و استعلام نرخ بیمه نامه که فرآیندی وقت گیر است، به صورت آنلاین و غیر حضوری نرخ بیمه نامه مورد نظر خود را استعلام کند. برای محاسبه آنلاین حق بیمه عمر کارآفرین پس از مراجعه به سایت این شرکت به نشانی karafarin-insurance.ir و ورود به سامانه بیمه زندگی، گزینه ای تحت عنوان استعلام نرخ و شرایط وجود دارد که باید انتخاب شود.

 

استعلام بیمه عمر کارآفرین

 

پس از انتخاب گزینه ذکر شده، صفحه ای باز می شود که امکان دسترسی به استعلام جدول بیمه اندوخته دار امید و بیمه عمر و سرمایه گذاری را فراهم می کند.

 

بیمه عمر کارآفرین

 

به عنوان مثال در تصویر زیر گزینه استعلام جدول بیمه عمر و سرمایه گذاری انتخاب شده است. در این بخش اطلاعات مختلف باید در کادر های مربوطه وارد شده و گزینه تایید انتخاب شود تا محاسبه آنلاین حق بیمه صورت بگیرد.

 

مشاهده اندوخته بیمه عمر کارآفرین

 

با استفاده از این امکان فراهم شده در سایت، بیمه گذاران می توانند حق بیمه پرداختی خود را وارد کرده و نرخ طرح بیمه عمر انتخاب شده خود را استعلام بگیرند. با توجه به استعلام نرخ حق بیمه افراد می توانند نسبت به خرید بیمه نامه عمر تصمیم گیری کرده و با آگاهی از پوشش های این بیمه برخوردار شوند.

 

استعلام بیمه عمر کارآفرین با کد ملی

از جمله خدمات مورد نیاز بیمه گذاران شرکت های بیمه مختلف می توان به استعلام بیمه نامه اشاره کرد. استعلام می تواند در خصوص اصالت بیمه نامه یا مشاهده وضعیت بیمه نامه و حق بیمه های پرداختی باشد. اکثر بیمه گذاران تمایل دارند تا از طریق کد ملی خود بیمه نامه خریداری شده را استعلام کنند. نحوه استعلام بیمه عمر کارآفرین عبارت است از:

 

برای استعلام بیمه عمر ابتدا باید وارد سایت بیمه کارآفرین به نشانی karafarin-insurance.ir شده و از منوی سمت راست صفحه گزینه مشتری را انتخاب کرد.

 

بیمه عمر کارآفرین

 

پس از ورود به صفحه مربوطه، گزینه ای تحت عنوان خدمات الکترونیک مشتریان وجود دارد که باید جهت ورود به بخش استعلام بیمه نامه انتخاب شود.

 

مشاهده اندوخته بیمه عمر کارآفرین

 

در بخش بعدی در منوی خدمات الکترونیک مشتریان گزینه ای تحت عنوان استعلام وجود دارد.

 

محاسبه آنلاین حق بیمه عمر کارآفرین

 

در صفحه باز شده انواع خدمات ارائه شده به مشتریان به صورت آنلاین نمایش داده می شود که از دو گزینه اول می توان وضعیت بیمه نامه و حق بیمه های پرداختی را استعلام کرد.

 

استعلام بیمه عمر کارآفرین

 

در مرحله بعدی بیمه گذار می تواند با استفاده از شماره کامل بیمه نامه و کد بیمه گذار، وضعیت بیمه نامه و حق بیمه های پرداختی خود را استعلام کند.

 

بیمه عمر کارآفرین

 

همان طور که مشاهده شد در بخش استعلام بیمه عمر کارآفرین نیاز به در اختیار داشتن شماره بیمه نامه و کد بیمه گذار بود اما ممکن است بیمه گذاران خواستار استعلام بیمه عمر کارآفرین با کد ملی باشند که در این صورت نیاز به مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی های این شرکت بیمه خواهد بود.

 

مشاهده و محاسبه اندوخته بیمه عمر کارآفرین

اندوخته بیمه عمر مبلغی است که طی مدت قرارداد بیمه از طریق حق بیمه های پرداختی و سود تضمینی و مشارکتی جمع شده و در پایان مدت قرارداد در صورتی که بیمه گذار در قید حیات باشد به خود او و در صورتی که فوت کرده باشد به بازماندگان او پرداخت خواهد شد. حال ممکن است بیمه گذاران تمایل به مشاهده و محاسبه اندوخته بیمه عمر کارآفرین خود داشته باشند. در این صورت شرکت بیمه کارآفرین امکان محاسبه آنلاین را فراهم کرده است.

 

برای مشاهده و محاسبه اندوخته بیمه عمر کارآفرین باید به سایت بیمه کارآفرین مراجعه کرده و از بخشی مشتریان و سپس خدمات الکترونیک مشتریان و گزینه استعلام، بخش محاسبه اندوخته بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری انتخاب شود.

 

بیمه عمر کارآفرین

 

پس از انتخاب این بخش صفحه ای باز خواهد شد که بیمه گذار باید با توجه به این که شخص حقیقی یا حقوقی است اطلاعاتی نظیر کد ملی و شماره همراه خود را وارد کند.

 

مشاهده اندوخته بیمه عمر کارآفرین

 

پس از ورود اطلاعات خواسته شده، سامانه به صورت آنلاین اندوخته بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری افراد را با توجه به مدت زمان و میزان حق بیمه پرداختی آنان محاسبه کرده و بیمه گذاران می توانند مبلغ سرمایه گذاری خود از محل خرید بیمه عمر را مشاهده نمایند.

 

سامانه برداشت از اندوخته بیمه عمر کارآفرین

اندوخته بیمه نامه به عنوان مبلغی در نظر گرفته می شود که در صورت اتمام قرارداد بیمه عمر به بیمه گذار پرداخت خواهد شد. این اندوخته متشکل از بخشی از حق بیمه های پرداختی و سود تعلق گرفته به آن ها است. در مواردی ممکن است افراد قصد برداشت از اندوخته بیمه نامه عمر خود را زودتر از موعد اتمام قرارداد داشته باشند. در ادامه به نحوه استفاده از سامانه برداشت از اندوخته بیمه عمر کارآفرین پرداخته خواهد شد:

 

برای ورود به سامانه برداشت از اندوخته بیمه عمر کارآفرین ابتدا باید به سایت تخصصی بیمه های زندگی کارآفرین به نشانی life.karafarin-insurance.ir مراجعه کرده و در صفحه اصلی از منوی سمت راست صفحه گزینه سامانه برداشت از اندوخته بیمه عمر را انتخاب کرد.

 

بیمه عمر کارآفرین

 

پس از ورود به صفحه سامانه برداشت از اندوخته اطلاعاتی نظیر کد ملی و شماره همراه بیمه گذار خواسته می شود تا بتوانند وارد فضای اصلی سامانه شده و درخواست خود را ثبت نمایند.

 

مشاهده اندوخته بیمه عمر کارآفرین

 

بیمه گذاران بیمه عمر کارآفرین پس از حداقل دو سال پرداخت حق بیمه می توانند تا 90 درصد ارزش بازخرید بیمه نامه خود را از محل اندوخته برداشت کنند اما ذکر این نکته لازم است که در صورت برداشت از اندوخته بیمه نامه، مانده اندوخته مبنای محاسبه سود و تشکیل اندوخته سنوات آتی خواهد بود.

 

فرم بازخرید بیمه عمر کارآفرین

بازخرید بیمه عمر یکی از مواردی است که ممکن است بیمه گذاران تمایل به انجام آن داشته باشند. درواقع بازخرید بیمه عمر به معنای خاتمه بخشیدن به قرارداد بیمه قبل از مهلت سررسید است و بیمه گذار تمام اندوخته بیمه عمر و سود حاصل از آن را دریافت خواهد کرد. برای انجام این مورد نیاز به ارائه درخواست از طریق تکمیل فرم بازخرید بیمه عمر است. در زیر لینک دانلود فرم بازخرید بیمه عمر کارآفرین ارائه شده است:

 

دانلود فرم بازخرید بیمه عمر کارآفرین

  • فرم بازخرید بیمه عمر کارآفرین
  • حجم فایل: 98/2KB
  • منبع:دینا

 

در صورتی که بیمه گذاران شرکت بیمه کارآفرین به هر دلیلی تصمیم به بازخرید بیمه عمر خود داشته باشند می توانند با تکمیل فرم ارائه شده در بالا و تحویل آن به نمایندگی بیمه کارآفرین، مبلغ اندوخته بیمه عمر خود را به همراه سود های تعلق گرفته به آن را با کسر برخی هزینه های اداری دریافت کنند و به قرارداد بیمه عمر خود با این شرکت بیمه خاتمه دهند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید بیمه عمر کارآفرین در کانال تلگرام حقوق عقود و قراردادها عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه خرید بیمه عمر کارآفرین پاسخ دهند.