دینا / مهاجرت به خارج از کشور / مهاجرت / شانس برنده شدن در لاتاری

شانس برنده شدن در لاتاری

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

شانس برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۶، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که متقاضیان این قرعه کشی ویزای تنوع نژادی، به دنبال جواب آن هستند. برخی از منابع با مطرح کردن مطالبی، اطلاعات نادرستی را به شرکت کنندگان لاتاری منتقل می کنند. بنابراین بسیاری از متقاضیان ثبت نام لاتاری آمریکا به دنبال محاسبه شانس برنده شدن در لاتاری و همچنین جستجوی راه های افزایش احتمال قبولی در لاتاری هستند. 

 

یکی از راه های گرفتن اقامت و گرین کارت آمریکا، شرکت در قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا است. افراد می توانند در تاریخ مشخص شانس خود را برای برنده شدن در این قرعه کشی امتحان نمایند. اما امروزه بسیاری از افراد به دنبال افزایش شانس برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۶ و یا افزایش احتمال قبولی در این فراخوان اعطای ویزا هستند. در این باره باید گفت که راه هایی وجود دارد که به اصطلاح می توان گفت باعث افزایش شانس قبولی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است یکی از مواردی که شانس برنده شدن در لاتاری 2026، را افزایش می دهد، ثبت نام درست و ارسال مدارک صحیح می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه این مقاله توضیحاتی در خصوص راه های افزایش شانس قبولی در لاتاری ۲۰۲۶ و نحوه افزایش احتمال قبولی در لاتاری آمده است.

شانس برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۶ چقدر است؟

شانس برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۶، این امکان را برای افراد فراهم می‌ آورد که جزو افرادی باشند که گرین کارت آمریکا را دریافت کرده و می‌ توانند در این کشور به صورت دائم اقامت داشته باشند. از دیگر روش‌ هایی که می توانند از طریق آن ها به ایالات متحده مهاجرت کنند، می توان به ویزای کار و یا خانوادگی اشاره کرد. اما ارزان ترین راه برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم آمریکا، شرکت در لاتاری است.

 

وقتی افراد شانس خود را امتحان کنند و در لاتاری برنده شوند، USCIS (خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده)، درخواست گرین کارت آن ها را تایید می کند و این مرکز، از متقاضی اصلی گرین کارت دعوت می کند تا مراحل اداری دریافت گرین کارت را در سفارت ایالات متحده در کشور خود انجام دهد. به این امور، در اصطلاح رسیدگی کنسولی می گویند. البته این مراحل از سال 2004 تغییر یافته و به صورت آنلاین انجام می شود.

 

شانس برنده شدن در لاتاری، بر اساس دوره ای که افراد در آن شرکت می کنند و منطقه جغرافیایی آن ها متفاوت می باشد. البته هیچ کشوری بیش از 7 درصد از برندگان لاتاری را شامل نمی شود و این مقدار، در همه کشورها برابر است. اما تعداد شرکت کنندگان تاثیر زیادی بر این موضوع و برنده شدن متقاضیان دارد.

 

همچنین، افراد باید به این نکته نیز توجه داشته باشند، که از بین تمام شرکت کنندگان، فقط برخی پذیرفته می شوند؛ زیرا باید تمام مراحل ثبت نام لاتاری، درست و بدون خطا انجام پذیرد. همانطور که گفته شد، برای ثبت نام در لاتاری، به پاسپورت و یک قطعه عکس نیاز است که باید طبق شرایط خاصی اسکن و ارسال شوند. به این ترتیب، شانس برنده شدن در لاتاری، برای هر فردی با توجه به حذف شدن سایرین، به دلیل اشتباه در ارسال مدارک، افزایش خواهد یافت.

 

از دیگر راهکارهایی که افراد می توانند شانس برنده شدن در لاتاری را از طریق آن محاسبه کنند، نسبت کل گرین کارت های ایالت متحده به هر کشور است. هر ساله 55000 گرین کارت توسط ایالات متحده آمریکا از طریق لاتاری صادر می شود. به هر کشور نیز، 7 درصد تعلق می گیرد. به این ترتیب، سهم کشورمان ایران، 4500 الی 5000 نفر می شود.

 

متقاضیان لاتاری توجه داشته باشند که داشتن مدارک تحصیلی عالی و یا شغل خوب، در شانس برنده شدن در لاتاری تاثیری ندارد. اگر آن ها قصد داشته باشند ویزای تحصیلی یا ویزای کاری یا سرمایه گذاری دریافت کننند، باید حتما به لحاظ تحصیلی یا شغلی در سطح بالایی قرار داشته باشند. اما اگر هدف افراد، برنده شدن در لاتاری است، شانس آن ها از طریق مدارج تحصیلی یا شغلی افزایش پیدا نخواهد کرد.

 

از نکات مهم دیگری که افراد حتما باید به خاطر داشته باشند، شانس برابر برای همه شرکت کنندگان در لاتاری است. افراد باید سعی کنند این شانس برابر را با اقدامات اشتباه از دست ندهند. یکی از این اقدامات، ثبت نام بیش از حد در لاتاری است. اگر فردی در طول یک سال، بیش از یکبار در لاتاری ثبت نام کند، نه تنها شانس دو برابر پیدا نخواهد کرد، بلکه همان شانس برابر را نیز از دست خواهد داد.

شانس برنده شدن در لاتاری متاهلین

به دلیل قوانینی که برای لاتاری وضع شده است، شانس متاهلین برای برنده شدن در لاتاری، نسبت به سایرین بیشتر است؛ زیرا اگر فردی در این قرعه کشی برنده نشود، ممکن است همسر آن فرد در لاتاری برنده شود و رویای آن برای اقامت در آمریکا محقق گردد. به این ترتیب، شانس برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۶، برای زوجین دو برابر است و باعث افزایش احتمال قبولی آن ها می شود.

 

می‌توان گفت تنها راهی که شانس افراد را برای برنده شدن در لاتاری افزایش می‌دهد، متاهل بودن است. البته، این قانون به آن معنا نیست که از ازدواج به منظور برنده شدن در لاتاری باشد و مورد سوء استفاده افراد قرار گیرد، بلکه این موضوع به متاهلین این امکان را می دهد تا هر دو در لاتاری شرکت کرده تا شانس خود را همزمان امتحان نمایند. زوجین لطفا دقت کنند، در صورتی که ثبت نام آن ها به درستی انجام نگیرد، نه تنها شانس دو برابر، بلکه تنها شانس برنده شدن در لاتاری را نیز از دست خواهند داد.

 

بهتر است که افراد با ازدواج ساختگی، شانس برنده شدن در لاتاری را از خود و طرف مقابل خود نگیرند؛ زیرا همان طور که ذکر گردید، ازدواج باید واقعی باشد و در صورتی که افراد قصد تقلب داشته باشند و ازدواج آن ها ساختگی باشد، به سرعت توسط تیم بازرسی مجرم شناخته خواهند شد. در واقع ازدواج تقلبی یکی از رایج ترین جرایم مهاجرت است که با بررسی های انجام شده، صحت آن به راحتی مشخص می گردد.

 

اگر افراد قصد دارند از طریق ازدواج شانس خود را دوبرابر کنند، توجه داشته باشند که برنده شدن در لاتاری، فقط به معنای برنده شدن در مرحله اول است و آن ها باید مدارک مورد نیاز برای مرحله دوم را در اختیار داشته باشند تا بتوانند گرین کارت آمریکا را دریافت کنند. علاوه بر اینکه متاهل بودن، شانس برنده شدن در لاتاری 2026، را دوچندان می کند، شرایط دیگری هم باعث افزایش شانس قبولی افراد در لاتاری می شود. 

 

در صورتی که افراد دارای فرزند زیر 21 سال باشند، او نیز همراه فرد ثبت نام کننده و همسر خود مجاز به دریافت گرین کارت خواهد شد. به این ترتیب، نیازی نیست افراد نگران خانواده خود باشند. اگر فردی در لاتاری برنده شود، همه اعضای خانواده (به شرط آن که فرزندانشان زیر 21 سال باشند)، می توانند به آمریکا مهاجرت کنند. کافی است اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد کنند و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری کاملا صحیح صورت بگیرد. با کسب اطلاعات درست در خصوص نحوه ارسال مدارک، می توانند شانس برنده شدن در لاتاری را به درستی استفاده کنند.

شانس برنده شدن در لاتاری مجردین

شانس مجردین برای برنده شدن در لاتاری، سه برابر متاهلین است؛ البته در صورتی که سن شان زیر 21 سال باشد. افراد مجردی که سن شان بالای 21 سال است، فقط یک شانس برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۶، را دارند، اما افراد زیر 21 سال، می توانند به سه طریق شانس خود را برای برنده شدن در لاتاری، امتحان کنند:

 

۱ افراد می توانند یک ثبت نام را به صورت انفرادی انجام دهند و اطلاعات دقیق خود را وارد نمایند. در صورتی که برنده شوند، می توانند با طی کردن مراحل بعدی گرین کارت خود را دریافت کنند.

 

۲یک ثبت نام را از طریق پدر خود ثبت کنند و اطلاعات کامل او را وارد سامانه کنند. در صورتی که پدرشان در لاتاری برنده شود، فرد نیز حق دریافت گرین کارت و زندگی در آمریکا را به دست خواهند آورد.

 

۳یک ثبت نام نیز از طریق مادر خود انجام دهند و اطلاعات او را همراه با مدارک مورد نیاز وارد کنند. اگر مادرشان در لاتاری برنده شود، فرد نیز به عنوان فرزند حق مهاجرت به آمریکا را خواهند داشت.

 

همان طور که گفته شد، شانس برنده شدن در لاتاری مجردین بسیار زیاد است. مشروط به آنکه اطلاعات ثبت نام به درستی وارد شده باشد و اسکن مدارک نیز کاملا صحیح ارسال گردد. به عبارتی دیگر، مهاجرت و زندگی در آمریکا برای خانواده هایی که فرزند زیر 21 سال دارند بسیار آسان است. در صورتی که در لاتاری برنده شده و بتوانند مراحل بعدی را نیز به درستی پشت سر بگذارند.

 

یکی دیگر از مواردی که حتما باید به آن توجه داشته باشند، لزوم مهاجرت فردی است که در لاتاری، برنده شده و گرین کارت او صادر گردیده است. به عبارتی، اگر شخصی به عنوان یک فرد زیر 21 سال شانس زندگی در آمریکا را از طریق پدر یا مادر خود امتحان کرده باشد ولی مادر یا پدرشان قصد زندگی در آمریکا را نداشته باشد، فرد نیز نمی تواند به آمریکا مهاجرت کند؛ زیرا طبق قوانین فقط شخصی که برنده شده است اجازه ورود به خاک آمریکا دارد و در صورتی که مایل باشد می تواند همسر و فرزند زیر 21 سال خود را نیز همراه ببرد.

 

به این ترتیب، افراد می بایست دقت داشته باشند قبل از ثبت نام، باید به صورت خانوادگی تصمیم بگیرند که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند و در صورتی که پدر یا مادرتان در لاتاری برنده شد، اما اقدامی برای رفتن نکرد افراد نیز، این شانس را از دست خواهند داد و امکان مهاجرت فردی به آمریکا را نخواهند داشت.

مشاوره برای شانس بیشتر برای برنده شدن در لاتاری

همان طور که ذکر شد، شانس برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۶، تقریبا برای همه افراد یکسان است و اگر فردی برای افزایش شانس خود متوسل به راهکارهای تقلبی شود، به سرعت مشخص می گردد و آن فرد رد صلاحیت خواهید شد. آنچه می تواند افراد را در این راه موفق کند، کسب اطلاعات دقیق و درست درباره لاتاری، نحوه ثبت نام، چگونگی ارسال مدارک، چگونگی صدور گرین کارت و تمامی مراحلی است که باید طی کند.

 

افراد باید توجه داشته باشند، اگر هدف آن ها فقط شرکت در لاتاری، و امتحان شانس تان باشد و برای ادامه ماجرا برنامه ای نداشته باشند، فقط شانس بقیه را از بین برده اند و اقدامی اشتباهی انجام داده اند. پس بهتر است به صورت منطقی درباره مهاجرت به آمریکا و زندگی در این کشور فکر کنند و بعد از آن که کاملا مطمئن شدید، اقدام به ثبت نام نمایند.

 

از دیگر مواردی که قبل از افزایش شانس برنده شدن در لاتاری 2026، باید مد نظر قرار دهند، داشتن پاسپورتی معتبر زمان ثبت نام لاتاری است. افراد ابتدا باید مراحل ثبت نام را به درستی پشت سر بگذارند و سپس به فکر برنده شدن در لاتاری باشند. به همین منظور، سعی کنند عکسی که ارسال می کنند تمام ویژگی های مورد قبول اداره مهاجرت آمریکا را داشته باشد تا هنگام بررسی تمامی شرایط عکس لاتاری رعایت شده باشد که رد صلاحیت نشوند.

 

همچنین، اطلاع از زمان بندی مراحل بعدی به میزان زیادی در دریافت گرین کارت افراد تاثیر دارد؛ زیرا بعد از برنده شدن در لاتاری و ارسال مدارک، افراد باید معاینه پزشکی انجام دهند و جواب این معاینه، فقط تا 180 روز اعتبار دارد. پس دقت داشته باشند، اگر از مدت تعیین شده بگذرد، شانسی که در لاتاری به دست آورده اند، به راحتی از دست خواهند داد.

 

نکته قابل توجه این است که در چند سال اخیر، به دلیل ریاست جمهوری ترامپ، ایرانیان از شرکت در لاتاری، محروم بودند و هیچ ایرانی اجازه شرکت در این قرعه کشی بزرگ را نداشت. اما با آغاز دوره جو بایدن، تمام قوانین پیشین لغو شده و مانند سال های قبل ایرانیان نیز می توانند در لاتاری شرکت نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شانس برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۶ و احتمال قبولی در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شانس برنده شدن در لاتاری پاسخ دهند.