دینا / حقوقی / سایر موضوعات حقوقی / اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی

اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی، همان برنامه تامین اجتماعی من است که توسط سازمان تامین اجتماعی راه اندازی شده است. افرادی که قصد پرداخت حق بیمه خود با موبایل به صورت غیر حضوری را دارند، می توانند با دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من سازمان تامین اجتماعی، مراحل پرداخت حق بیمه را با موبایل خود انجام دهند.

 

سازمان تامین اجتماعی برای سهولت دسترسی بیمه شدگان اقدام به طراحی اپلییکشن تامین اجتماعی و سامانه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی نموده تا افراد به راحتی بتوانند اقدامات بیمه ای خود را در منزل و تنها با دسترسی به یک گوشی موبایل انجام دهند.

 

آن دسته از افرادی که موظف به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی می باشند، می توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز تامین اجتماعی مراحل مربوط به پرداخت بیمه تامین اجتماعی را انجام دهند. در حال حاضر روش های مختلفی برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که یکی از راه های پرداخت حق بیمه، استفاده از اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی با گوشی می باشد.

 

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه دانلود اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی، ورود به اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی و همچنین پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی اختیاری با موبایل،  پرداخت حق بیمه مشاغل آزاد و سربازی از طریق گوشی آشنا کنیم.

دانلود اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی

 برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی راه های مختلفی وجود دارد. در گذشته، برای پرداخت حق بیمه نیاز بود که افراد به صورت حضوری به مراکز پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مراجعه می کردند و مراحل مربوط به پرداخت حق بیمه را انجام می دادند؛ اما در حال حاضر نحوه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ساده تر از گذشته انجام می شود.

 

آن دسته از افرادی که قصد پرداخت حق بیمه خود را دارند، می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی، مراحل پرداخت حق بیمه خود را انجام دهند. به همین منظور لازم است که اشخاص ابتدا آخرین نسخه از اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی را برای گوشی های هوشمند خود نصب کنند و سپس، از طریق این برنامه اقدام به پرداخت حق بیمه با گوشی نمایند.

 

لازم به ذکر است که اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی، همان برنامه تامین اجتماعی من است که توسط سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به بیمه شدگان و دیگر افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی راه اندازی شده است. برای دانلود اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی در نسخه اندروید و آیفون می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

 

 

دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من نسخه اندروید

در صورتی که گوشی هوشمند متقاضی دارای سیستم عامل اندروید می باشد، می تواند از طریق لینک مربوط به دانلود برنامه تامین اجتماعی من در سازمان تامین تامین اجتماعی این برنامه را دانلود نماید. دقت شود که این برنامه فقط برای نسخه اندروید منتشر شده است و بدیهی است که افرادی که گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل IOS می باشد، نمی توانند از طریق لینک زیر اقدام به دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من کنند.

 

امکان دانلود برنامه موبایل و نسخه الکترونیک آن در حال حاضر وجود دارد.

 

برنامه پرداخت بیمه تامین اجتماعی
  • نویسنده: سایت دینا
  • حجم: 25.7 مگابایت
  • منبع: tamin.ir

 

اما در حال حاضر متاسفانه برنامه تامین اجتماعی من، فقط برای نسخه اندروید منتشر شده است. بنا بر این، افرادی که دارای گوشی های هوشمند در نسخه سیستم عامل IOS می باشند، نمی توانند اپلیکیشن تامین اجتماعی من را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و از آن استفاده نمایند؛ اما امکان استفاده از سایت سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای این افراد وجود دارد.

ورود به اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی

اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی، یکی از اپلیکیشن های پرکار برد سازمان تامین اجتماعی می باشد که خدمات ویژه ای را به کاربران و بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می کند. همانطور که در این مقاله هم به آن اشاره شد، اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی، همان اپلیکیشن تامین اجتماعی من است که از سوی سازمان تامین اجتماعی راه اندازی شده است؛ بنا بر این، این اپلیکیشن یک بستر کاملا امن برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی با موبایل می باشد.

 

اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی به غیر از اینکه خدمات پرداخت حق بیمه را به کاربران ارائه می کند، از بخش های مختلفی تشکیل شده است که از مهم ترین این بخش ها می توان به بخش کارفرمایان و بخش مستمری بگیران اشاره کرد. آن دسته از افرادی که قصد پرداخت حق بیمه خود را دارند، می بایست که به بخش بیمه شدگان تامین اجتماعی وارد شوند.

 

برای ورود به اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی کار سختی در پیش نخواهد بود و می توان به راحتی و بدون وارد کردن اطلاعات خاصی به این اپلیکیشن وارد شد؛ اما همانطور که به این موضوع اشاره شد، پس از نصب برنامه تامین اجتماعی من لازم است که حتما به بخش بیمه شدگان تامین اجتماعی در این برنامه وارد شده و برای ورود به برنامه تامین اجتماعی من در نسخه اندروید می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

 

پس از اینکه مراحل نصب برنامه تامین اجتماعی من در گوشی هوشمند متقاضی به درستی انجام شد، می تواند به راحتی به این برنامه وارد شود. در صورتی که قصد پرداخت حق بیمه را داشته باشد، می تواند از طریق منوی پایین اپلیکیشن بر روی گزینه بیمه شده کلیک کرده تا به بخش مربوط به پرداخت حق بیمه وارد شود.

 

پلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل

 

نکته: دقت داشته شود که در حال حاضر فقط نسخه اندروید اپلیکیشن تامین اجتماعی من منتشر شده است و امکان دسترسی به این برنامه برای گوشی های هوشمند دارای نسخه سیستم عامل IOS وجود نخواهد داشت.

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی اختیاری با موبایل

به طور کلی روش های مختلفی برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری وجود دارد که افراد می توانند بسته به شرایط و علاقه خود از یکی از روش های موجود استفاده نمایند. همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، یکی از راه های ساده پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی استفاده از اپلیکیشن پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی می باشد. در ادامه نحوه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی اختیاری با موبایل آمده است.

 

در واقع، می توان مراحل مربوط به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی را در اپلیکیشن تامین اجتماعی من سازمان بیمه تامین اجتماعی کشور انجام داد. برای پرداخت بیمه تامین اجتماعی اختیاری با موبایل با این روش نیاز به شناسه پرداخت و میزان مبلغ حق بیمه تامین اجتماعی می باشد؛ اما به طور کلی دو نکته را باید برای پرداخت حق بیمه در اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل ذکر کنیم.

 

۱اولین نکته این است که این روش تنها برای کاربرانی است که دارای گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد و افرادی که گوشی های هوشمند آن ها از نوع آیفون است، بهتر است که سایت سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت حق بیمه خود استفاده کنند.

۲دومین نکته نیز این است که در اپلیکیشن تامین اجتماعی من، پرداخت بیمه تامین اجتماعی​ به صورت درون برنامه ای صورت نخواهد گرفت. بلکه متقاضی باید به سایت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی وارد شده و  از طریق وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، حق بیمه خود را پرداخت نماید. بنابر این، به طور کلی نحوه پرداخت حق بیمه اختیاری تامین اجتماعی با موبایل طبق مراحل زیر می باشد.

 

کاربران ابتدا از طریق لینک قرار داده شده در مقاله برنامه تامین اجتماعی من را دانلود کرده و بر روی گوشی های هوشمند خود نصب نمایند. پس از نصب اپلیکیشن تامین اجتماعی من یا همان اپلیکیشن پرداخت حق بیمه، می توان به این برنامه وارد شده و از امکانات آن استفاده کنند. در صورتی که قصد ورود به بخش پرداخت انلاین حق بیمه تامین اجتماعی را دارند، کافی است که بر روی گزینه بیمه شده در پایین اپلیکیشن ضربه بزنند تا به بخش مربوط به خدمات بیمه شدگان تامین اجتماعی در این برنامه وارد شوند.

 

دانلود اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی

 

پس از ورود به این بخش کاربران می توانند به راحتی بر روی گزینه پرداخت حق بیمه کلیک کنند تا به سایت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی وارد شوند.

 

 

پس از ورود به سایت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی متقاضیان  می توانند با وارد کردن شناسه پرداخت و مبلغ حق بیمه، حق بیمه خود را با روش پرداخت غیر حضوری بیمه تامین اجتماعی پرداخته کرده و مراحل را تکمیل نمایند.

 

پرداخت حق بیمه مشاغل آزاد از طریق گوشی

برای پرداخت حق بیمه مشاغل آزد از طریق گوشی می توان از اپلیکیشن تامین اجتماعی من استفاده نمود. همچنین می توان با مراجعه به سامانه بیمه تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir نیز میتوان اقدام نمود. در ادامه راهنمای پرداخت حق بیمه مشاغل آزاد از طریق گوشی ارائه شده است.

 

متقاضیان پرداخت حق بیمه ابتدا وارد سامانه خدمات الکترونیک بیمه تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir می شوند.

 

پلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل

 

در مرحله بعدی کاربران در کادر مربوط به نام کاربری و گذرواژه اطلاعات خود را وارد نموده و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایند.

 

اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی با گوشی

 

پس از ورود به سامانه از فهرست بالای صفحه گزینه بیمه شدگان انتخاب شود.

 

 اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی از طریق گوشی موبایل

 

در این مرحله، با کلیک بر روی گزینه بیمه شدگان خاص متقاضی می تواند وارد پروسه پرداخت شود.

 

 

در این مرحله کاربرد باید بر روی گزینه پرداخت حق بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد کلیک کند و مبلغ حق بیمه خود را پرداخت نماید.

 

پرداخت بیمه تامین اجتماعی با گوشی

 

پس از پرداخت حق بیمه سوابق ماه های جدید برای شخص اضافه شده و لحاظ می گردد. کاربران می توانند پس از پرداخت مبلغ حق بیمه از گزینه بیمه شدگان وارد قسمت سوابق پرداخت در سامانه بیمه شده و سوابق شغلی افزوده شده را مشاهده کنند.

 

نحوه پرداخت حق بیمه سربازی از طریق گوشی

تا کنون توضیحاتی در خصوص نحوه پرداخت بیمه مشاغل آزاد و اپلیکیشن پرداخت حق بیمه ارائه شده است. اکنون قصد داریم به بررسی نحوه پرداخت حق بیمه سربازی از طریق گوشی بپردازیم. به این منظور متقاضیان پرداخت حق بیمه سربازی ابتدا در سامانه خدمات الکترونیک بیمه تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir ثبت نام نموده و پس از ورود به سامانه اقدام به پرداخت کنند. در ادامه راهنمای نحوه پرداخت حق بیمه سربازی از طریق گوشی ارائه شده است.

 

متقاضی ابتدا وارد سامانه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir  می شود. 

 

پلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل

 

در این قسمت نام کاربری که همان کد ملی می باشد و گذر واژه متقاضی باید وارد شود.

 

اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی با گوشی

 

کاربر در مرحله پس از ورود به سامانه باید از فهرست بالای صفحه گزینه بیمه شدگان را انتخاب نماید.

 

 اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی از طریق گوشی موبایل

 

سپس مرحله بعدی متقاضی  با کلیک بر روی گزینه امور بیمه شدگان این گزینه را انتخاب می نماید.

 

 

در این گام متقاضی با کلیک بر روی گزینه محاسبه خرید خدمت سربازی می تواند اقدام به پرداخت حق بیمه سربازی به صورت یک جا و یا در صورت تمایل به صورت اقساط نماید.

 

 اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی از طریق گوشی موبایل

 

آقایانی که سابقه 24 ماه حضور در جبهه را دارند می توانند اقدام به خرید سابقه خدومت سربازی خود نموده و سوابق شغلی را افزایش دهند. به این منظور می توانند به صورت انلاین از سامانه بیمه تامین اجتماعی اقدام کرده و سوابق خود را خریداری نمایند. برای آشنایی بیشتر با خرید بیمه سربازی مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی به کانال تلگرام موضوعات حقوقی مراجعه کنید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون اپلیکیشن پرداخت بیمه تامین اجتماعی پاسخ دهند.