دینا / آزمون های حقوقی / کارشناسان رسمی / سایت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

سایت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

اگر می خواهید در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳ شرکت کنید باید در سایت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ثبت نام نمایید. این سایت همان سایت سازمان سنجش sanjesh.org می باشد که در آن می توانید ثبت نام خود را انجام دهید. علاوه بر ثبت نام و ویرایش ثبت نام، شما می توانید نتایج اولیه و نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری را در این سایت مشاهده نمایید.

 

در بسیاری از موارد حقوقی برای صدور احکام نهایی نیاز به نظرات کارشناسی وجود دارد که این نظرات باید توسط کارشناسان هر رشته اعلام شود. برای به کارگیری این نیرو ها هر ساله آزمونی سراسری برگزار می شود. آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، هر دو سال یا گاهی هر سال از طرف کانون کارشناسان رسمی دادگستری در سراسر کشور برگزار می شود.

 

کسانی که در دو مرحله این آزمون قبول شوند، می توانند موفق به اخذ پروانه کارشناسی دادگستری شوند و به این ترتیب از نظرات کارشناسی آن ها در دعاوی حقوقی استفاده شود. برای ثبت نام در این آزمون باید وارد سایت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳ شوید. این سایت مانند همه آزمون های سراسری کشوری، سایت سازمان سنجش sanjesh.org می باشد. به عبارت دیگر مجری برگزاری این آزمون، سازمان سنجش کشور می باشد. برای آگاهی از همه جزئیات این آزمون با ما همراه باشید.

 

ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳  اعلام نشده به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد شد.

سایت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳

این آزمون زیر نظر کانون کارشناسان دادگستری برگزار می شود البته مجری آن سازمان سنجش بوده و گفتنی است که ثبت نام این آزمون هم در همین سایت صورت می پذیرد. معمولا هم زمان با فراخوان ثبت نام لینک مربوط به ثبت نام هم در سایت سازمان سنجش sanjesh.org فعال می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نام نویسی خود را انجام دهند.

 

البته در رابطه با برگزاری آزمون در سال 1403 فراخوان و اطلاعیه منتشر نشده است و در سایت سازمان سنجش اعلام نشده است. داوطلبان برای اطلاع از هرگونه خبری راجع به این موضوع، به سایت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری یعنی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. 

 

البته سازمان سنجش، پس از زمان ثبت نام در آزمون کارشناس رسمی، زمانی را برای ویرایش در نظر خواهد گرفت که داوطلبان در صورت بروز مشکل یا از دست دادن زمان اولیه برای ثبت نام می توانند از طریق همین لینک مجددا اقدام به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری خود نمایند و نام نوسی خود را تکمیل کرده و کد رهگیری خود را دریافت کنند.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳ ، به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

سایت دریافت کارت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403

بعد از ثبت نام در این آزمون که از طریق سایت سازمان سنجش اتفاق می افتد و البته بعد از پرداخت هزینه شرکت در این آزمون، چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری باید از طریق سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. این کارت به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

توجه داشته باشید که برای ورود به جلسه وجود و همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستی، برای داوطلبان الزامی است. اگر کارت شما هم دچار نقصی باشد، سازمان سنجش در همان روز برگزاری آزمون، باجه هایی را برای رفع مشکلات کارت های ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری در نظر خواهد گرفت تا شما مشکل مربوط به کارت خود را رفع نمایید.

 

معمولا سه الی چهار روز قبل از برگزاری آزمون شما باید کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری خود را از طریق سایت سنجش sanjesh.org دریافت نمایید. در صورت عدم اطلاع از هر مرحله از برگزاری آزمون (کتبی و شفاهی) و یا عدم دریافت کارت، عواقب آن بر عهده خود داوطلب خواهد بود و اگر مهلت های داده شده به اتمام برسد، حق هیچگونه اعتراضی باقی نخواهد ماند.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳ ، به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳

وقتی که ثبت نام خود را با موفقیت در سایت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری به انجام رساندید، بعد از شرکت در آزمون، باید منتظر نتایج این آزمون بمانید. در نظر داشته باشید که این آزمون به دو شکل اعلام نتایج خواهد داشت. یعنی ابتدا نتایج اولیه اعلام می شود و سپس افرادی که موفق به کسب نمره بالا در مرحله اول شدند، می توانند در مرحله دوم آزمون یعنی مصاحبه شرکت نمایند.

 

این نکته را در نظر داشته باشید که اعلام نتایج هر دو مرحله ( چه کتبی و چه شفاهی و مصاحبه ) در سایت سازمان سنجش اتفاق خواهد افتاد. به منظور آگاهی از اعلام نتیجه اولیه باید وارد سایت سازمان سنجش sanjesh.org شوید و بعد از ورود به لینک اعلام اسامی، با کمک مشخصات و اطلاعات مربوط به پرونده خود می توانید متوجه قبولی یا عدم قبولی خود در مرحله اول این آزمون شوید.

 

در نظر داشته باشید که اعلام مرحله اول این آزمون حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون صورت خواهد گرفت. تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج اولیه این آزمون هنوز وجود ندارد و این مسئله زمانی که اطلاعیه های تکمیلی در دسترس قرار بگیرد، بهتر مشخص خواهد شد. پس حتما اطلاعیه ها را مرور نمایید. تعداد نفرات پذیرفته شده ای که در مرحله اول اعلام می شوند، چند برابر ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسان رسمی دادگستری بوده و این تعداد بعد از برگزاری مصاحبه کاهش پیدا کرده و به ظرفیت مورد نیاز هر منطقه و شهرستان خواهد رسید.

 

پس نکته مهمی که در رابطه با اعلام نتایج نباید فراموش کنید این است که اعلام هر دو مرحله این آزمون توسط سازمان سنجش اعلام می شود. در نظر داشته باشید که قبولی در آزمون کتبی به منزله قبولی نهایی شما نخواهد بود و حتما باید در مرحله مصاحبه عقیدتی هم حائز نمره حد نصاب شوید. تا کنون اطلاعیه های لازم در رابطه با برگزاری آزمون سال 1403اعلام نشده اند، در صورت اعلام هر اطلاعیه جدیدی در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳ ، به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403 در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳  پاسخ دهند.