دینا / حقوقی / سایر موضوعات حقوقی / سامانه استعلام دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir

سامانه استعلام دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی جهت استعلام اعتبار دفترچه های درمانی بیمه تامین اجتماعی دیگر نیاز به مراجعه حضوری ندارند آنان به راحتی می توانند در سامانه pwa.tamin.ir با استفاده از کد ملی خود و در موبایل با استفاده از کد های دستوری استعلام اعتبار دفترچه بیمه با کد ملی را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.

 

بیمه‌شدگان، بازنشستگان و تمامی افرادی که دارای دفترچه درمانی بیمه تامین‌اجتماعی می باشند دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی برای تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی ندارند، زیرا اعتبار دفترچه بیمه آنان از طریق استعلام های غیر حضوری پیش از مراجعه به مراکز درمانی و مطب پزشکان توسط خود شخص می تواند صورت گیرد.

سازمان تامین اجتماعی به منظور سهولت در ارائه خدمات در مراکز درمانی به بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و افراد تحت تکفل آنان در کلیه مراکز درمانی، داروخانه ها، مطب پزشکان طرف قرارداد با این سازمان و همچنین جلوگیری از مراجعات حضوری بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به مراکز جهت استعلام اعتبار دفترچه بیمه بستری را به صورت اینترنتی و با موبایل فراهم نموده است.

آنان در سامانه pwa.tamin.ir می توانند به راحتی با استفاده از کد ملی بیمه شده و در گوشی موبایل با استفاده از کد های دستوری استعلام دارا بودن از حمایت های درمانی را نیز داشته باشند. در ادامه مطلب نحوه بر خورداری از این خدمات آورده شده است.

نحوه ورود به سایت pwa.tamin.ir

سازمان تامین اجتماعی سامانه pwa.tamin.ir را برای دریافت استعلام اعتبار دفترچه های درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی، به منظور تمدید اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی، فراهم نموده است. افراد می توانند به صورت غیر حضوری از وضعیت اعتبار دفترچه های بیمه از طریق این سایت مطلع شوند.

 

بیمه شدگان می توانند همانند تصویر زیر در مرورگر اینترنتی با جستجو صحیح نشانی pwa.tamin.ir جهت دریافت استعلام دفرچه بیمه تامین اجتماعی با کد ملی اقدام نمایند.

 

سامانه استعلام دفترچه pwa.tamin.ir

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد افراد تحت تکفل بیمه خدمات درمانی کلیک کنید.

 

با ورود به سایت pwa.tamin.ir سازمان تامین اجتماعی بیمه شدگان می توانند به راحتی جهت دریافت اعتبار دفترچه درمانی خود اقدام نمایند.

 

نحوه استعلام اعتبار دفترچه درمانی با کد ملی در سامانه pwa.tamin.ir

برای دریافت وضعیت اعتبار دفترچه های درمانی بیمه تامین اجتماعی در سامانه pwa.tamin.ir بیمه شدگان می بایست در این سامانه قسمت اعتبار دفترچه بیمه در بالای صفحه سمت راست را انتخاب نمایند. در ادامه مطلب نحوه دریافت استعلام اعتبار دفترچه درمان با کد ملی را در سایت pwa.tamin.ir تامین اجتماعی را مرحله به مرحله آورده ایم.

افراد می بایست در این قسمت گزینه ورود اطلاعات جهت دریافت استعلام اعتبار دفترچه بیمه با کد ملی را انتخاب نمایند.

 

استعلام اعتبار دفترچه با کد ملی

 

بیمه شدگان به راحتی می توانند در این بخش با وارد نمودن کدملی شخص بیمه شده و انتخاب دکمه استعلام وضعیت به صورت اینترنتی وضعیت استعلام اعتبار دفترچه بیمه را دریافت نمایند.

 

نحوه استعلام اعتبار دفترچه درمانی با گوشی موبایل و کد دستوری

باتوجه به اینکه بسیاری از بیمه شدگان دسترسی به اینترنت برایشان مقدور نمی باشد بیمه تامین اجتماعی برای این افراد استفاده از کد دستوری در قسمت شماره گیر گوشی موبایل جهت دریافت وضعیت اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی را معرفی نموده است. با استفاده از کد دستوری تعیین شده و تنها وارد نمودن کلی ملی افراد می توانند به راحتی برای مشاهده وضعیت اعتبار دفترچه درمان بیمه تامین اجتماعی اقدام نمایند.

در تصویر زیر در قسمت شماره گیر موبایل برای مثال نحوه شماره گیری کد دستوری برای مشاهده وضعیت اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی آورده شده است.

 

استعلام اعتبار دفترچه با گوشی

 

بیمه شدگان می توانند با شماره گیری کد دستوری وضعیت اعتبار دفترچه درمان را کاملا با گوشی موبایل و غیر حضوری حتی بدون نیاز به اینترنت ملاحظه نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استعلام دفترچه بیمه با کد ملی در سامانه pwa.tamin.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه استعلام اعتبار دفترچه درمانی با کد ملی را پاسخ دهند.

 

آخرین اخبار مرتبط با سامانه استعلام دفترچه بیمه تامین اجتماعی

 

10 خرداد 1400


بنا بر اعلام سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته از ابتدای خرداد 1400 بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نیازی به تمدید دفترچه درمان خود ندارند و انقضای تاریخ اعتبار درج شده در دفترچه مانع ارائه خدمات درمانی به آنان نخواهد بود و به راحتی می توانند استعلام اعتبار دفترچه بیمه خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

 

8 خرداد 1400


بنا بر اعلام معاون بیمه ‌ای سازمان تامین اجتماعی مراجعه حضوری به شعبه‌ های تامین اجتماعی کشور با حذف دفترچه های تامین اجتماعی و دریافت استعلام اعتبار دفترچه های بیمه تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری به میزان بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته‌ است.