دینا / حقوقی / سایر موضوعات حقوقی / سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی nobat.tamin.ir

سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی nobat.tamin.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

متقاضیان مراجعه به مراکز درمانی و شعب تامین اجتماعی، می توانند به صورت غیر حضوری، در سایت کد نوبت گیری اینترنتی یا همان سامانه نوبت دهی nobat.tamin.ir، جهت اخذ نوبت برای مراکز خدمات درمانی، و سامانهreserve.tamin.ir، جهت اخذ نوبت، برای مراجعات حضوری به شعب تامین اجتماعی، اقدام نمایند.

 

سازمان تامین اجتماعی با توجه به حجم بالای افراد برای مراجعات به مراکز درمانی به منظور سهولت بیمه شدگان این سازمان و همچنین متقاضیان برای خدمات درمانی اقدام به راه اندازی سایت کد نوبت گیری اینترنتی نموده است. افراد به صورت اینترنتی و تلفنی در سراسر ایران برای خدمات درمانی می توانند به صورت غیر حضوری در سامانه نوبت دهی nobat.tamin.ir عضو شده و اقدام به دریافت نوبت نمایند.

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی با مراجعات به شعب تامین اجتماعی نیز می توانند از خدمات این شعب استفاده نمایند. معمولا مراجعه کنندگان برای انجام کارهای مختلف در این شعب حاضر می شوند و با گرفتن نوبت به صورت حضوری با اتلاف وقت زیادی مواجه می شوند.

سازمان تامین اجتماعی در راستای جلوگیری از اتلاف وقت برای افراد سرویس نوبت دهی آنلاین فراهم نموده است. بیمه شدگان می توانند در سامانه reserve.tamin.ir ثبت نام نموده و برای استفاده از خدمات حضوری درشعب تامین اجتماعی از این سامانه نوبت دریافت نمایند. در ادامه مقاله مراحل نوبت دهی برای خدمات مراکز درمانی و تعیین نوبت برای مراجعه کنندگان به شعب تامین اجتماعی در تمامی استان ها به صورت کامل توضیح داده شده است.

 

برای ورود به سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی nobat.tamin.ir کلیک کنید .

 

 

متقاضیان برای ورود به سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی باید وارد سایت nobat.tamin.ir شوند.

معرفی سایت سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی nobat.tamin.ir

سازمان تامین اجتماعی سامانه نوبت دهی nobat.tamin.ir را برای اخذ نوبت توسط متقاضیان به صورت اینترنتی و تلفنی فراهم نموده که این سامانه قسمتی از سایت tamin.ir است. افراد با مشاهده لیست مراکز خدمات درمانی و انتخاب استان مورد نظر می توانند در سامانه nobat.tamin.ir بدون مراجعه حضوری به مراکز خدمات درمانی در این سایت کد نوبت گیری اینترنتی دریافت نمایند. ملیت های غیر ایرانی نیز می توانند برای دریافت نوبت از سامانه nobat.tamin.ir استفاده نمایند.

افراد می توانند همانند تصویر زیر در مرورگر اینترنتی با جستجو صحیح نشانی nobat.tamin.ir جهت اخذ نوبت برای خدمات درمانی اقدام نمایند.

 

نوبت دهی تامین اجتماعی

 

با ورود به سایت سامانه نوبت دهی بیمه تامین اجتماعی متقاضیان، با جدولی مشابه جدول زیر، روبرو می گردند که می توانند، با کلیک بر روی هر کدام از استان ها، وارد سایت استان مورد نظر خود، برای اخذ نوبت شده و نسبت به اخذ نوبت، اقدام نمایند.

 

نوبت گیری اینترنتی

 

در زیر، اسم تمامی استان ها به همراه آدرس سایت نوبت دهی، آورده شده که خوانندگان عزیز می توانند، با کلیک بر روی هر آدرس، مستقیما، به سایت نوبت دهی مراکز تامین اجتماعی استان خود، دسترسی یابند.

 

جدول  آدرس سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی تمامی استان ها
نام استان آدرس سامانه نام استان آدرس سامانه
تهران قم rayteb.tamin.ir/Qom
فارس rayteb.tamin.ir/Fars هرمزگان nobatdhormozgan.tamin.ir
آذربایجان غربی rayteb.tamin.ir/azargharbi مازندران rayteb.tamin.ir/Mazandaran
اصفهان rayteb.tamin.ir/isfahan​ البرز rayteb.tamin.ir/alborz
قزوین rayteb.tamin.ir/Qazvin گیلان rayteb.tamin.ir/Gilan
ایلام nobatdilam.tamin.irt خراسان جنوبی rayteb.tamin.ir/skh
بوشهر nobatdbushehr.tamin.ir سیستان و بلوچستان rayteb.tamin.ir/sb
زنجان rayteb.tamin.ir/Zanjan مرکزی rayteb.tamin.ir/Markazi
کرمان rayteb.tamin.ir/Kerman اردبیل rayteb.tamin.ir/ardabil
سمنان rayteb.tamin.ir/Semnan کرمانشاه nobatdkermanshah.tamin.ir
گلستان rayteb.tamin.ir/Golestan خراسان رضوی nobatdrazavi.tamin.ir
کردستان rayteb.tamin.ir/kurdistan چهارمحال و بختیاری rayteb.tamin.ir/chb
خراسان شمالی rayteb.tamin.ir/nkh آذربایجان شرقی rayteb.tamin.ir/azarsharghi
یزد rayteb.tamin.ir/Yazd خوزستان rayteb.tamin.ir/khozestan
همدان nobat.tamin.ir/Hamedan لرستان nobatdarman.tamin.ir
کهکیلویه و بویر احمد nobat.tamin.ir/kb - -

 

در ادامه مقاله، ضمن یک راهنمای تصویری، نحوه نوبت گرفتن در سایت سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی nobat.tamin.ir را توضیح خواهیم داد و اطلاعات مورد نیاز برای این امر را ذکر خواهیم کرد.

نحوه نوبت گیری در سایت سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی nobat.tamin.ir

برای نوبت گیری در سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی ابتدا افراد می بایست در این سامانه استان مورد نظر خود را انتخاب نمایند و با استفاده از اطلاعات هویتی عضو کاربران این سامانه شوند. در ادامه مطلب، نحوه نوبت گیری در سایت کد نوبت گیری اینترنتی را مرحله به مرحله خواهیم آورد.

 

نحوه نوبت گیری در سایت سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی nobat.tamin.ir

 

 

ابتدا افراد می بایست، با جست و جوی آدرس nobat.tamin.ir و ورود به سامانه، استان مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

 

نوبت گیری اینترنتی

 

افراد می توانند در صورت نداشتن صفحه کاربری از قبل در این سایت برای عضویت در سامانه nobat.tamin.ir در سایت بالای صفحه سمت راست گزینه عضویت را انتخاب نمایند.

 

سایتnobat.tamin.ir

 

در این مرحله کاربران برای عضویت در سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی با انتخاب گزینه عضویت صفحه زیر را مشاهده می نمایند.

 

سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

 

در این صفحه افراد اطلاعات هویتی را وارد نموده و سپس دکمه ثبت نام را نمایند.

کاربران پس از عضویت در سامانه می بایست در صفحه نخست بالای صفحه سمت راست گزینه ورود را انتخاب نمایند که با ضربه زدن بر روی این گزینه صفحه زیر برای ورود به سامانه نمایش داده می شود.

 

نوبت دهی تامین اجتماعی

 

در این صفحه نام کاربری یا همان کد ملی را به همراه رمز عبور که کاربر هنگام عضویت تعیین نموده است را می بایست وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایند.

کاربران برای اخذ نوبت در صفحه کاربری نام پزشک مورد نظر، نام شهر، نوع تخصص و نام مرکز درمانی را انتخاب نمایند و برروی دکمه جستجو ضربه بزنند.

 

نوبت گیری اینترنتی

 

کاربران برای دریافت نوبت مورد نظر می بایست گزینه رزرو نوبت سبز رنگ را انتخاب نمایند.

 

سایت nobat.tamin.ir

 

کاربران در صورت اطمینان برای ثبت نوبت در این صفحه دکمه سبز رنگ تایید را انتخاب نمایند.

 

سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

 

کاربران به صورت اینترنتی می توانند با انجام مراحل به راحتی برای مراجعه به مراکز درمانی نوبت دریافت نمایند و در بازه زمانی که مورد نظرشان است برای استفاده از خدمات درمانی اقدام نمایند. بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نیز میتوانند به صورت غیر حضوری در سامانه eservices.tamin.ir برای مشاهده سوابق بیمه اقدام نمایند.

 

کد دستوری نوبت گیری تامین اجتماعی چگونه است ؟

باتوجه به اینکه بسیاری از متقاضیان دسترسی به اینترنت برایشان مقدور نمی باشد سازمان تامین اجتماعی برای اینکه کاربران بدون نیاز به اینترنت استفاده از کد دستوری در قسمت شماره گیر تلفن را معرفی نموده است.

با استفاده از کد دستوری تعیین شده و کد استان افراد می توانند به راحتی برای اخذ نوبت برای خدمات درمانی اقدام نمایند.

کد دستوری برای اخذ نوبت غیر حضوری مراکز خدمات درمانی تامین اجتماعی عبارتند از:

#کداستان*4*1420*

در تصویر زیر در قسمت شماره گیر یک تلفن همراه برای مثال نحوه شماره گیری کد دستوری برای کاربران استان تهران آورده شده است.

 

سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

 

کاربران می توانند با شماره گیری کد دستوری نوبت دهی تامین اجتماعی کاملا به صورت تلفنی و غیر حضوری برای دریافت نوبت برای مراکز خدمات درمانی هر استان در سراسر کشور اقدام نمایند.

 

سامانه نوبت دهی شعب سازمان تامین اجتماعی reserve.tamin.ir و نحوه نوبت گیری از آن

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از خدمات حضوری در شعب سازمان تامین اجتماعی نیاز به دریافت نوبت برای امور کاری در شعب می باشند.

اگر افراد پیش از مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی اقدام به تعیین نوبت نمایند دیگر با اتلاف وقت در این شعب مواجه نمی شوند. سازمان تامین اجتماعی برای سهولت مراجعه کنندگان سامانه reserve.tamin.ir را معرفی نموده است. افراد می توانند برای مراجعه به شعب تامین اجتماعی به صورت اینترنتی اقدام به دریافت نوبت نمایند. در ادامه مراحل اخذ نوبت برای مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی آورده شده است.

افراد می توانند همانند تصویر زیر در مرورگر اینترنتی با جستجو صحیح نشانی reserve.tamin.ir جهت اخذ نوبت برای مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی اقدام نمایند.

 

نوبت دهی تامین اجتماعی

 

افراد می توانند در صورت نداشتن صفحه کاربری از قبل در این سایت برای ورود در سامانه reserve.tamin.ir در سایت بالای صفحه سمت چپ گزینه ثبت نام را انتخاب نمایند.

 

نوبت گیری اینترنتی

 

در این صفحه کاربران می بایست شماره همراه خود را وارد نموده و سپس دکمه تایید و ارسال کد اعتبار سنجی را انتخاب نمایند.

 

سایت nobat.tamin.ir

 

پس از دریافت پیامک کد اعتبار سنجی 5 رقمی می بایست کد را وارد نموده و دکمه تایید کد اعتبار سنجی را انتخاب نمایند.

 

سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

 

در این صفحه افراد اطلاعات هویتی را وارد نموده و سپس دکمه ثبت نام را انتخاب نمایند.

 

نوبت دهی تامین اجتماعی

 

کاربران پس از ثبت نام در سامانه می بایست در صفحه نخست بالای صفحه سمت چپ گزینه وارد شوید را انتخاب نمایند که با ضربه زدن بر روی این گزینه صفحه زیر برای ورود به سامانه نمایش داده می شود. در این صفحه شماره موبایل را به همراه کلمه عبور که کاربر هنگام ثبت نام تعیین نموده اند را می بایست وارد نموده و دکمه وارد شوید را انتخاب نمایند.

 

سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

 

کاربران جهت رزرو نوبت مورد نظر می بایست ابتدا استان و یکی از سه گزینه نوبت دهی اداره کل و شعب، نوبت دهی کارگزاری و نوبت دهی قرار با مدیران را انتخاب نمایند.

 

سایت nobat.tamin.ir

 

در صفحه زیر کاربران برای مراجعه به شعب تامین اجتماعی باتوجه به شعبه مورد نظر دکمه رزرو آبی رنگ را انتخاب نمایند.

 

سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

 

در این صفحه کاربران با توجه به دریافت نوبت برای استفاده از خدمات مورد نظر خود در شعب تامین اجتماعی می بایست دکمه رزرو آبی رنگ را انتخاب نمایند.

 

نوبت دهی تامین اجتماعی

 

در صفحه زیر کاربران می توانند به راحتی نسبت به شرایط خود اقدام به دریافت نوبت برای مراجعه به شعب تامین اجتماعی نمایند.

 

نوبت گیری اینترنتی

 

کاربران جهت تکمیل مراحل دریافت نوبت برای شعب تامین اجتماعی می بایست حتما تایید نهایی را ثبت نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی پاسخ دهند.