دینا / مهاجرت به خارج از کشور / مهاجرت / زمان اعلام نتایج لاتاری

زمان اعلام نتایج لاتاری

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

هر ساله نتایج لاتاری حدودا 6 ماه پس از اتمام بازه زمانی ثبت نام لاتاری از طریق سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری آمریکا، منتشر می شود. افراد می بایست در تاریخ جواب لاتاری آمریکا 2025، با در دست داشتن اطلاعات لازم به سایت مذکور مراجعه نموده و نتیجه خود را دریافت نمایند. پیش بینی می شود طبق سال های گذشته زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵، در اردیبهشت ماه 1403 باشد.

 

لاتاری ( Lottery ) نام قرعه کشی است که دولت آمریکا هر ساله در بین مردم سراسر جهان برگزار و به برندگان این بخت آزمایی مجوز اقامت در آمریکا یا همان گرین کارت آمریکا را به صورت رایگان اعطا می کند. مطابق سال های گذشته مهلت ثبت نام لاتاری 2025 نیز در ماه اکتبر آغاز و تمامی افرادی که واجد شرایط می باشند می توانند در این بازه زمانی اقدام به ارائه مدارک مورد نیاز و ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۵ کنند.

 

نتایج لاتاری 2025 اعلام شد. 

برای دریافت جواب لاتاری 2025 کلیک کنید.

 

کلیه داوطلبانی که در این قرعه کشی ویزای تنوع نژادی شرکت کرده اند، پس از ثبت نام، منتظر فرارسیدن زمان اعلام نتایج لاتاری 2025 هستند تا بتوانند از وضعیت نتیجه خود باخبر شوند. افراد می توانند برای اطلاع از تاریخ جواب لاتاری آمریکا ۲۰۲۵، پیگیر اخبار و اطلاعیه های منتشر شده از سوی دولت این کشور باشند. در ادامه این مقاله توضیحاتی در خصوص زمان و تاریخ دقیق اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ ارائه شده است.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵

زمان اعلام نتایج لاتاری آمریکا از طریق سایت اعلام نتایج لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov اطلاع رسانی می شود. سال گذشته این نتایج در اردیبهشت ماه اعلام شد، هنوز زمان اعلام جواب لاتاری ۲۰۲۵ مشخص نشده ولی بعد از اعلام جواب متقاضیان می بایست جهت دریافت نتیجه لاتاری نام خانوادگی با حروف لاتین، سال تولد میلادی و کد پیگیری که پس از اتمام ثبت نام لاتاری دریافت کردند، را در سایت فوق وارد نمایند. قرار بر این است که زمان اعلام جواب لاتاری ۲۰۲۵، در تاریخ 4 می 2024 در ساعت 12 ظهر به وقت آمریکا باشد. به محض اعمال هر گونه تغییر در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نتایج لاتاری 2025 اعلام شد. 

برای دریافت جواب لاتاری 2025 کلیک کنید.

 

 

با توجه به این که زمان ثبت نام لاتاری دوره گذشته مطابق سال های پیش از آن برگزار شد و عوامل و اتفاقات جهانی اخیر ( مانند شیوع بیماری کرونا ) تاثیری در روند ثبت نام این قرعه کشی نداشت، لذا زمان اعلام نتایج قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا نیز در ماه مه میلادی می باشد.

مشاوره اعلام نتایج لاتاری 2025

این اعلام نتایج مانند سال های گذشته از طریق اداره مهاجرت آمریکا اعلام و در سایت اصلی لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov قرار می گیرد. افرادی که موفق به ثبت نام لاتاری می شوند می توانند برای اطلاع از زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ و مشاهده آن به سایت لاتاری مراجعه کنند و اطلاعات خود را وارد و یا به شرکت واسطه ای که عملیات ثبت نام آن ها را انجام داده مراجعه و از جواب قرعه کشی با خبر شوند.

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت جواب قرعه کشی لاتاری 2025 شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و کد پیگیری که در هنگام ثبت نام شخص به شماره تلفن ثبت شده وی در سایت ارسال گشته می باشد، فرد با وارد کردن این اطلاعات در قسمت مربوط به نتیجه لاتاری در سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری آن از وضعیت برنده شدن و یا برنده نشدن خود مطلع می شود.

 

برای ورود به سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری کلیک کنید.

 

شرکت کنندگان که برنده قرعه کشی لاتاری می شوند لازم است تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به سفارت آمریکا در ایران مراجعه و اقدام به گذراندن تمامی مراحل مربوط به دریافت گرین کارت رایگان آمریکا کنند. لازم به ذکر است که تاریخ مصاحبه برای برندگان قرعه کشی لاتاری دو سال بعد از زمان اعلام نتیجه می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ و تاریخ جواب لاتاری آمریکا 2025 در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون زمان اعلام نتایج لاتاری 2025 پاسخ دهند.