دینا / مهاجرت به خارج از کشور / مهاجرت / دستور العمل ثبت نام لاتاری

دستور العمل ثبت نام لاتاری

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

کلیه داوطلبانی که متقاضی شرکت در قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا هستند می بایست در موعد مقرر با ورود به سایت وزارت امور خارجه این کشور، دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۶، را دانلود و مطالعه نمایند. در این دستورالعمل کلیه اطلاعات لازم در خصوص شرایط، زمان ثبت نام، مدارک و ... نوشته شده است که افراد می توانند با دانلود دفترچه راهنما و مطالعه آن، اطلاعات به خصوصی را کسب نمایند.

 

یکی از موارد عدم پذیرش و قبولی متقاضیان علاقه مند به شرکت در قرعه کشی گرین کارت آمریکا، عدم مطالعه دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۶ است. این دستورالعمل هر ساله توسط اداره مهاجرت آمریکا، با عنوان دستور العمل ثبت نام لاتاری 2026، در سایت وزارت امور خارجه آمریکا قرار داده می شود.

 

با توجه به تغییرات به وجود آمده در بند های شرایط ثبت نام لاتاری آمریکا، داوطلبان می بایست در زمان مشخص شده، نسبت به دانلود دفترچه راهنما ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ اقدام نمایند و پس از بررسی شرایط در صورت حائز شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند. با توجه به اهمین این موضوع در ادامه این مقاله دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا 2026 و لینک دانلود دفترچه راهنما لاتاری قرار داده شده است.

دانلود دستورالعمل ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶

هر ساله، در زمان ثبت نام لاتاری، و چند روز پیش از شروع مهلت ثبت نام، دستورالعمل ثبت نام لاتاری توسط اداره مهاجرت آمریکا، در سایت وزارت امور خارجه این کشور، قرار داده می شود. تمامی متقاضیان، ملزم هستند تا پیش از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۶، به این سایت مراجعه و فایل مورد نظر را به دقت مطالعه کرده تا در هنگام ثبت نام، به مشکل بر نخورند.

 

در ادامه این مقاله برای سهولت متقاضیان علاقه مند به شرکت در این قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا، لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام لاتاری آمریکا، سال قبل قرار داده شده است که با کلیک کردن بر روی آن، داوطلبان می توانند به مطالعه شرایط ثبت نام لاتاری آمریکا بپردازند.

 

برای دانلود دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا کلیک کنید.

 

داوطلبان می توانند پس از دانلود دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا 2026 و مطالعه آن، در صورت دارا بودن شرایط لازم برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶، از سایت ثبت نام اصلی لاتاری آمریکا، فرم ثبت نام لاتاری را دانلود کرده و پیش از ثبت نام این فرم را آماده نمایند تا در زمان ثبت نام به مشکل بر نخورند. افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله زیر را مطالعه نمایند.

جزئیات دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا 2026

اطلاع از جزئیات دستورالعمل ثبت نام لاتاری آمریکا 2026، سبب می شود ت اداوطلبان شرکت در لاتاری، ثبت نام خود را بدون مشکل انجام دهند. همان طور که گفته شد، این دستور العمل هر ساله در سایت وزارت امور خارجه آمریکا، قرار داده می شود که در آن شرایط ثبت نام در لاتاری، زمان ثبت نام لاتاری، لیست کشورهای مجاز به شرکت در آن و اطلاعاتی از این دست، قرار داده می شود. در دفترچه راهنمای ثبت نام لاتاری آمریکا سال قبل، شرایط به صورت زیر بیان شده است:

 

زمان شروع ثبت نام لاتاری سال گذشته، از تاریخ 4 ماه اکتبر (12 مهر ماه) بوده و زمان پایان آن تا 7 ماه نوامبر (16 آبان ماه) بوده است. پیش بینی می شود زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ آمریکا نیز در همین تاریخ باشد.

 

شهروندان کشور ایران نیز مانند سال های قبل مجاز به شرکت در این قرعه کشی می باشند.

 

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری، اطلاعات هویتی، یک قطعه عکس مخصوص لاتاری است.

 

داشتن مدرک حداقل دیپلم و در غیر این صورت داشتن حداقل دوسال سابقه انجام کار حرفه ای که نیاز به آموزش دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۶ و دانلود دفترچه راهنما در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید، همچنین، کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دستور العمل ثبت نام در لاتاری پاسخ دهند.