دینا / مهاجرت به خارج از کشور / مهاجرت / هزینه ثبت نام لاتاری

هزینه ثبت نام لاتاری

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

یکی از اصلی سوالات برای شرکت در قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا سوال آیا قیمت شرکت در لاتاری ۲۰۲۶ بسیار است؟ هست. در پاسخ به این سوال می توان گفت که ثبت نام لاتاری 2026 هزینه ای نداشته و دولت آمریکا هیچ هزینه ای را تحت عنوان هزینه ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ از متقاضیان دریافت نمی کند و صرفا شرکت ها و موسسات خدماتی از داوطلبان هزینه ی ثبت نام را دریافت می کنند. این شرکت ها بابت ارائه خدمات خود، هزینه ای را به عنوان دستمزد، جهت ثبت نام افراد در لاتاری، از آن ها دریافت می کنند. 

 

دولت آمریکا هر ساله فرصتی را برای داوطلبان تعیین می کند تا بتوانند با شرکت در آن شانس خود را برای دریافت گرین کارت آمریکا یا همان مجوز اقامت دائم آمریکا امتحان نمایند. کلیه داوطلبان واجد شرایط می توانند در زمان ثبت نام قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا با در دست داشتن مدارک لازم به سایت ثبت نام لاتاری مراجعه کرده و جهت شرکت در این تورنمنت، نام نویسی کنند.

 

یکی از موضوعاتی که بسیاری از افراد برای شرکت در این قرعه کشی به آن بر می خورند، موضوع هزینه ثبت نام لاتاری 2026 است. به طوری که افراد زیادی متقاضی دریافت پاسخ سوال آیا قیمت شرکت در لاتاری ۲۰۲۶ رایگان است؟ یا هزینه ثبت نام لاتاری 2026 چقدر است؟ هستند. در ادامه این مقاله توضیحاتی در خصوص هزینه ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ آمده و سوالات گفته شده پاسخ داده شده است.

هزینه ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶

متقاضیان برای شرکت در قرعه کشی لاتاری 2026، از دو طریق برای ثبت نام، می توانند اقدام کنند، ثبت نام از طریق سایت اصلی لاتاری و ثبت نام از طریق مراجعه به شرکت های واسطه ای انجام می شود. در ادامه این مقاله درخصوص هزینه ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ برای هر کدام از این دو روش به طور مجزا توضیحاتی ارائه شده است:

 

۱ از طریق سایت اصلی لاتاری:

 

در این روش، افرادی که واجد شرایط ثبت نام لاتاری هستند، با مراجعه به سایت اصلی لاتاری، به نشانی dvprogram.state.gov و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶، اقدام به ثبت نام در این قرعه کشی، به صورت رایگان می کنند. با اقدام از طریق این سایت، دیگر نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای برای شرکت کنندگان، نمی باشد و تنها ارائه مدارک مورد نیاز به صورت دقیق و صحیح کافی می باشد. 

 

لازم به ذکر است که در صورت تمایل به استفاده از این روش، می توان با استفاده از راهنمای ثبت نام لاتاری و وارد کردن اطلاعات خواسته شده برای ثبت نام طبق توضیحات موجود در این مقالات تمامی مراحل مربوط به ثبت نام لاتاری را شخصا تکمیل و مدارک مورد نیاز را ارسال نمایند.

 

هزینه ثبت نام لاتاری 2026، از طریق سایت اصلی آن رایگان می باشد.

 

۲ از طریق مراجعه به شرکت های واسطه ای:

 

متقاضیان همچنین، می توانند با مراجعه به شرکت های واسطه ای، که مسئولیت ثبت نام لاتاری را بر عهده می گیرند، اقدام به ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز به آن ها کنند، این شرکت ها نیز، در ازای دریافت هزینه، ثبت نام آن ها را در لاتاری انجام می دهند.

 

لازم به ذکر است که هزینه دریافتی این واسطه ها، در واقع بهای خدمات ارائه شده توسط آن ها مانند، بررسی اطلاعات و تکمیل فرم مجردی، بررسی اطلاعات و تکمیل فرم متاهلی و بررسی و تکمیل اطلاعات هر یک از فرزندان می باشد و هزینه ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ رایگان می باشد. شرکت های واسطه ای برای ارائه خدمات خود، در هنگام ثبت نام لاتاری از متقاضیان هزینه دریافت می کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ثبت نام لاتاری 2026 در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون هزینه ثبت نام لاتاری پاسخ دهند.